برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کرکره ی برقی پنجره : ضدسرقت با نصب یکروزه

سر درب مغازه ها، پارکینگ خانه ها، ادارات، شرکت ها و…، مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کرکره برقی پنجره، باعث افزایش میزان امنیت، زیبایی و حفاظت از پنجره ها می شود.

کرکره / برقی پنجره چیست ؟

از یک بدنه که عمدتاً جنس آن آلومینیوم است، به همراه یراق آلات، پروفیل های مربوط، موتور کرکره، ریموت و … تشکیل می‌ شود. در گذشته کرکره برقی اکثراً در پارکینگ‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گرفته اند، اما جدیدآ در بخش پنجره های ساختمانی نیز از کرکره برقی استفاده های بسیاری می شود.

کرکره-برقی-پنجره

مزیت‌ ها

۱_جلوگیری از ورود هرگونه سر و صدا
۲_جلوگیری از ورود گرد و غبار
۳_جلوگیری از هدر رفتن انرژی
4_جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید
5_صرفه جویی در انرژی در مناطق بسیار گرم و یا بسیار سرد
6_هزینه مناسب
7_امکان نصب راحت و آسان
8_مقاومت در برابر رطوبت و اکسیده شدن
9_قابل کنترل بودن از طریق ریموت و از راه دور
10_امکان سفارشی شدن رنگ و سفارش در طرح های گوناگون
11_قابلیت نصب در مکان های مرتفع
12_امکان تنظیم نور ورودی و … از مزیت ها میباشد.

 
شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

جنس

معمولاً از جنس آلومینیوم هستند. اما این کرکره ها گاهاً در جنس استیل نیز عرضه می گردند، که شما باید متناسب با کاربردی که از آن انتظار دارید، به انتخاب آن بپردازید. در هنگام ساخت یک روکش به آن افزوده می‌ شود، که این روکش می‌تواند در رنگ های مختلف، مثل سفید یا نقره ای باشد؛ یا طرح و لوگوی مخصوصی بر روی آن طراحی گردد، که می تواند آرم شرکت و یا لوگوی یک طرح خاص باشد.

 

قیمت

موارد مختلفی در قیمت کرکره های برقی پنجره دخیل هستند، این کرکره ها اتوماتیک می باشند. از مواد تاثیرگذار در در قیمت نهایی آن ها می توان به عنوان مثال به نوع موتور کرکره ی برقی پنجره اشاره کرد؛ از موارد تاثیرگذار دیگر، طول و عرض کرکره ی برقی پنجره و جنس آن می باشد. از سایر عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی می توان به شرکت سازنده کرکره ی برقی، هزینه ی حمل و نقل، هزینه ی نصب و دستمزد، ابعاد تیغه ی مصرفی در پنجره، یراق آلات و پروفیل های مصرفی و… نام برد.

نصب

در نصب هر نوع کرکره ی برقی در هر مکانی، قدم اول وارسی محل مورد نصب و اندازه‌ گیری دقیق آن است، که این کار باید توسط متخصصین این امر صورت بگیرد.  مهمترین قدم در نصب کرکره های برقی، تنظیم موتور میباشد.

سخن پایانی

از آن دسته لوازمی هستند که در قسمت خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و ارتباطی با داخل ساختمان ندارند. به همین دلیل باید جنس آن طوری انتخاب شود که بسیار مقاوم در برابر عوامل و ضربات احتمالی خارجی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]