برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امروزه کرکره برقی به دلیل ایجاد رفاه و امنیت بالا بسیار کاربرد دارد و در همه جا از جمله فروشگاهها، مراکز خرید، کارخانجات و خانه استفاده می شود. این کرکره از جنس پلی کربنات شفاف می باشد که ظاهری شبیه شیشه دارد ولی نشکن است و زیبایی خاصی به فضای شما می دهد. اما کرکره برقی لوکس چه کاربردی دارد و در کجا استفاده می شود؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

کرکره برقی لوکس کدام است ؟

پلی کربنات ماده ای دست ساز است که برای کرکره برقی مناسب است.

کاربرد کرکره برقی لوکس یا پلی کربنات

کرکره های لوکس پلی کربنات برای نمایش جواهرات و اشیاء با ارزش و تزئینی در ویترین گالری ها مناسبترین گزینه است. همچنین، این کرکره ها گزینه خوبی برای مکان هایی که به امنیت بالایی نیاز دارند مانند بانکها می باشد.

تولید-کرکره-پلی-کربنات
شرکت کامادر با بیش از 18 سال ساقه فعالیت در زمینه درب های اتوماتیک به عنوان نماینده رسمی و نمایندگی کرکره برقی در تمام کشور می باشد. از آنجائیکه برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

مشخصات تیغه لوکس کرکره برقی

استحکام

پلی کربنات، پلیمری مقاوم در برابر حمله است.علاوه بر این، این درب های کرکره ای دارای اتصالات آلومینیومی آنادایز شده هستند که بین پنل های کرکره قرار می گیرند که باعث می شود از لحاظ ساختاری متعادل باشد و در برابر هرگونه آسیب دیدگی مقاوم باشد. همچنین، پلی کربنات دارای مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت بالایی است که از هرگونه فرسایش و پارگی کرکره ها جلوگیری می کند.

زیبایی نما

  این کرکره های لوکس فقط محکم نیستند، زیبایی طراحی داخلی را دو چندان می کند مخصوصاً اگر از آنها برای درب مغازه استفاده کنید. این کرکره ها ظاهری شیشه ای دارند که می توانید فضای داخلی آن مشاهده کنید. در صورتی که می خواهید وسایلی مانند جواهرات، لباس و … را در مغازه خود به نمایش بگذارید نصب درب پلی کربنات گزینه ایده آلی است زیرا می توانید از وسایل موجود در مغازه های خود محافظت کنید و به نمایش بگذارید.

کم مصرف

به این معنی که توانایی تغییر جهت نور را دارد. بسیاری از تولید کنندگان از این ویژگی استفاده می کنند تا فضای داخلی را به طور طبیعی روشن کنند. این باعث کاهش استفاده از چراغ ها می شود به همین دلیل علاوه بر ایجاد روشنایی در مصرف انرژی برق صرفه جویی می شود.

تعمیر و نگهداری آسان

کرکره برقی لوکس پلی کربنات علاوه بر اینکه به راحتی تمیز می شود، دارای عمر طولانی می باشد. همچنین نگهداری آنها آسان است زیرا:

• تمیز کردن پنل ها آسان و ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید آب گرم ، مایع پاک کننده و یک پارچه نرم برای تمیز کردن درب ها است. می توانید از گردگیر یا برس برای گرد گردگیری پنل ها استفاده کنید.

• به دلیل داشتن ماده ای با مقاومت در برابر کشش و به دلیل مقاومت بالا در برابر دما و حرارات بالا ، به راحتی مستعد ساییدگی و پارگی نیست. بنابراین ، نیازی نیست که درب ها را تعویض کنید.

• با سرویس منظم ( سالی یکبار)، می توانید به راحتی از آسیب های جدی جلوگیری کنید.

عملکرد خودکار

  درب های اتوماتیک به دلیل راحتی کار محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. باز و بسته شدن درها فقط با فشردن یک دکمه بسیار آسان می شود. علاوه بر این، نصب یک درب اتوماتیک کرکره ای به ورودی ساختمان زیبایی می بخشد. بیشتر اوقات، هنگام باز و بسته شدن درب، هوای گرما / سرما در فضا جریان دارد که ممکن است بر روی ماشین آلات نگهداری شده در داخل اتاق های صنعتی تأثیر بگذارد.    

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]