برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

کرکره برقی فوم دار : انواع تیغه و نصب آن

کرکره های برقی فوم دار که از فولاد یا آلومینویم ساخته شده اند دارای امنیت بالا هستند که برای هر صنعت یا تجارت مناسب است. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره این محصول بپردازیم.

فرآیند ساخت کرکره برقی فوم دار

نوعی خمیر پلی یورتان به ورق های فولادی یا آلومینوم تزریق می شود سپس داخل کوره تحت حرارت بالا قرار می گیرد. حاصل این فرآیند ساخت تیغه فوم دار می باشد که منجر به کاهش اتلاف گرما و آلودگی صوتی می شود . این تیغه در نتیجه عایق فوم با چگالی بالا است که درون هر قطعه لت فشرده می شود .

متن سربرگ خود را وارد کنید

این کرکره برقی به دلیل سر و صدای کم معمولا در درب پارکینگ ، بالکن و پنجره استفاده می شود. ولی در سایر کسب و کارها مانند صرافی ، فروشگاهها و بانک ها نیز استفاده می شود.

کرکره-برقی-فوم-دار

مزایای کرکره برقی فولادی

  • وزن کمی دارد و به راحتی بالا و پایین می شود. در نتیجه استهلاک کمتری دارد.
  • عایق صوتی است و صدای بسیار کمی دارد.
  • مانع از اتلاف انرژی می شود در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.
  • دارای استحکام و ماندگاری بالایی است.
  • دارای طرح ها و رنگ بندی متنوعی است که به نمای ساختمان جلوه خاصی می بخشد.

تیغه این کرکره ها

تیغه کرکره برقی فوم دار معمولا در دو جنس آلومینوم و گالوانیزه تولید می شود. با توجه به سفارش مشتری از جنس های دیگری نیز ساخته می شود. اما به دلایل ذیل از دو جنس نامبرده بیشتز استفاده می شود.

  • هزینه کم : به دلیل سبک بودن تیغه ها می توان از موتوری که توان مصرفی پایینی دارد استفاده کرد. در نتیجه هزینه نهایی آن پایین است.
  • از آنجائیکه ریل راهنما و تیغه کمتر بهم برخورد دارند در نتیجه صدای کمتری در هنگام کارکرد تولید می کند.
  • به دلیل وزن پایین تیغه ها فشار کمتری به موتور وارد شده در نتیجه موتور عمر بیشتری می کند.
 
شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

بهترین برند تیغه

در حال حاضر تیغه فوم دار کرکره برقی با برند CROCI دارای بهترین کیفیت می باشد. این تیغه ها که در اند ازه های 77،80 و 120میلیمتر می باشد از آلیاژ منیزیم و فولاد ساخته می شود. همچنین این تیغه ها در دو شکل قوس دار و تخت تولید می شود. از مشخصات این تیغه ها می توان به ضد خش و رنگ با عمر طولانی اشاره کرد.

تیغه فوم دار گالوانیزه با آلومینیوم چه تفاوتی دارد ؟

  • تیغه آلومنیومی سبک تر از گالوانیزه است.
  • کیفیت تیغه آلومینومی بهتر از گالوانیزه است.
  • قیمت آلومینیومی بالاتر از گالوانیزه است.

نصب این کرکره های برقی

بعد از انتخاب بهترین کرکره برقی فوم دار با کیفیت بالا نوبت به نصب آن می رسد. اگربهترین کرکره را انتخاب کنید اما به درستی نصب نشود علاوه بر ایجاد خسارت مالی، کرکره دچار خرابی می شود. کارشناسان ما با بیش از 10 سابقه دارای گواهینامه کشوری می باشند و در کمترین زمان این کرکره ها را نصب می کنند.

کاربرد کرکره ی برقی فوم دار در خانه به چه صورت است ؟

کرکره برقی فوم دار در خانه چه کاربردهایی دارد : کرکره ی برقی از لحاظ زیبایی و کاربردی بودن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده . و همین امر سبب شده است که این سیستم طرفداران زیادی پیدا کند و جای گزین بسیار مناسبی برای درب های اهنی قدیمی است . کرکره برقی های خانگی اغلب از جنس آلومینیومی میباشد که با فوم های مخصوص خود پر شده است.  شاید برای شما سوال پیش بی آید که این فوم ها برای چه استفاده میشوند .

در جواب این سوال باید بگوییم که این فوم ها یک جور عایق صوتی به حساب می آیند . کرکره ی برقی های خانگی استحکام کمتری نسبت به کرکره های صنعتی و فروشگاهی دارد. کرکره ی برقی فوم دار های خانگی معمولا سبک میباشند و ساده طراحی میشوند. برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سرقت و ورود افراد بیگانه در ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد. کاربردی ترین استفاده از این درب ها برای ویلا ها یا مجتمع های مسکونی میباشد. به این ترتیب می توانیم به خوبی بدانیم که کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

سیستم برق این کرکره ها چگونه نصب میشود؟

رسیور یا مدار کنترل کرکره، سیستم پیچیده‌ای نیست؛ این مدار کنترل دارای ۵ ورودی و ۲ خروجی می باشد اکثر این کرکره ها به جز سیستم ورودی، ۲ بخش برای فلاشر و چشمی نیز وجود دارند.

کاربرد کرکره ی برقی فوم دار برای پارکینگ به چه صورت است ؟

کرکره  برقی فوم دار در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را بدانید که درب های پارکینگ دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به درب های خانه هستند .  استقاده از این سیستم ایمنی و رفاه بیشتری را برای ساکنین یک مجتمع ایجاد میکند .

کرکره  برقی فوم دار در خانه چه کاربردهایی دارد : در واقع راننده بدون اینکه از مایشن خود پیاده شود میتواند با یک کنترل ریموتی درب را باز و بسته کند و و دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب یا بستن درب نیست . و تنها میتواند با یک ریموت این کار را انجام دهد. کرکره های پارکینگی با یک تیغه ی آلومینیومی و فولادی انجام میشود. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این تیغه های فولادی بسیار مستحکم و مقاوم است. کرکره ی برقی فوم دار پارکینگی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است .

حالا که می دانید کرکره برقی فوم دار در خانه چه کاربردهایی دارد ، شما برای سفارش کرکره برقی میتوانید با شماره ها درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور مشاوره های خود را به شما ارائه دهند .

این کرکره ها از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گرفتند و دو نوع دارند، اتوماتیک یا برقی و دستی. کرکره ی اتوماتیک با برق کار می کنند و دارای سیستم برقی می باشد. نصب برق سیستم  یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات در نصب این نوع از کرکره هاست.

کرکره های اتوماتیک برقی

این کرکره ها اتوماتیک، به طور خودکار باز و بسته می شوند و این کار را با انتقال دستورالعمل ریموت به کرکره ها انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع کرکره های برقی که به صورت اتوماتیک کار می کند.

با کارشناسان و متخصصان ما در شرکت کامادر تماس حصال نمایید. در ابتدا اطلاعات لازم را در قالب مشاوره های رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. سپس شما می توانید از همین طریق برای تماس با کارشناسان و مشاوران ما اقدام کنید.

خدمات مشاوره ای ما به صورت رایگان می باشد و شما می توانید از این خدمات برای کسب اگاهی بیشتر استفاده کنید. این آگاهی شما را در یک انتخاب خوب یاری می کند و موجب می شود بتوانید به راحتی برای انجام یک خرید خوب اقدام کنید.

سیستم برق این کرکره ها بر حسب نوع موتور کرکره

زمانی که از برق کشی این سیستم  حرف به میان می آید، اولین موردی که باید به آن دقت شود شناسایی نوع موتور این کرکره ها است. این موتورها معمولاً سه نوع دارند؛ توبلار، سانترال و ساید، که به برق کشی هر کدام معمولا با دیگری متفاوت است. بر اساس نوع موتور، متعلقات آن مانند چشمی، فلاشر، نوع مدار، کنترل و… را باید تهیه کرد.

 

نکاتی که باید در نصب سیستم برق این کرکره ها رعایت کرد.

اولین نکته مربوط به رعایت کامل نکات ایمنی است. زیرا برق کشی کار پرخطر و پر ریسکی می باشد، زیرا که کوچکترین خطر سبب برق گرفتگی فرد خواهد شد. دومین نکته مراجعه به یک برقکار آشنا با مسائل و موارد نصب این نوع کرکره می باشد تا مراحل نصب به خوبی اجرا شده و کارکرد کلی کرکره با اختلال مواجه نشود.

شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

حرف آخر

در نصب این سیستم، اولویت با اجزای سیستم برقی کرکره فوم دار هاست. این کار به دو دلیل است، زیرا اولاً اصل ماهیت کرکره ی اتوماتیک با وجود برق معنی پیدا می کند. دوم به این دلیل که در طول جریان نصب شاید لازم باشد که از بخش برقی استفاده نمود.  نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سیستم برقی را هرگز نباید طوری نصب نمود که در دسترس عموم قرار داشته باشد. زیرا این سیم کشی بسیار حساس است و به همان میزان حساسیت پر خطر نیز می تواند می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]