کرکره های دستی دیگر کم کم از میان برداشته شده اند و جای خود را به کرکره های برقی دادند.

تفاوت کرکره های برق صنعتی با کرکره های معمولی

کرکره های برقی صنعتی همانند کرکره های برقی معمولی هستند، با این تفاوت که ممکن است در اندازه های بزرگ تر و مناسب درب کارخانه ها و کارگاه ها و سایر مناطق صنعتی تولید گردند. موتورهای کرکره ای صنعتی نیز از لحاظ مقدار سرعت و قدرت، با هم متفاوت هستند.

مزیت های کرکره های برقی صنعتی

۱_ ایجاد امنیت برای منطقه ی مورد استفاده ۲_ دارای ذخیره کننده نیرو، برای استفاده در زمان قطع احتمالی برق ۳_ بی صدا بودن ۴_ باز و بسته شدن خودکار ۵_ سیستم برخورد با مانع ۶_ حرکت با سیستم بالا و پایین ۷_ برخورداری از ترمز اضطراری ۸_ تردد نامحدود ۹_سرعت بالا ۱۰_ ایجاد زیبایی و آراستگی در محیط ۱۱_ تنوع رنگی بالا ۱۲_ مناسب برای هر شرایط آب و هوایی ۱۳_ قابلیت باز و بسته شدن دستی، در صورت نبودن نیروی برق ۱۴_ مقاومت در برابر باد و طوفان های شدید ۱۵_ استحکام بالا ۱۶_ عایق حرارتی و برودتی

کرکره-برقی-صنعتی

چرا استفاده چرا کرکره برقی صنعتی؟

استفاده از کرکره های برقی صنعتی، به جای کرکره های سنتی دستی، گزینه ی بسیار مناسب و خوبی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و اتلاف زمان است.

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

نصب کرکره برقی صنعتی چگونه صورت می گیرد؟

به طور عمده نصب کرکره های برقی چه معمولی و چه صنعتی، کار متخصصین و مهندسین این امر می باشد. همچنین نصب کرکره های برقی صنعتی، با توجه به ابعاد کرکره و نوع تیغه ی مورد استفاده در آن، متفاوت است. نصب کرکره صنعتی با سیستم پایه متحرک، نصب با چرخ دنده و زنجیر و نصب با سه پایه موتور، از روش های نصب این کرکره ها می باشد.

فروش کرکره برقی صنعتی

این افزایش کاربرد، به دلیل روی آوری بسیاری از افراد به این دسته از کرکره هاست. این کرکره ها، به راحتی باز و بسته شده و مزیت های بسیار فراوانی دارند، که به آنها اشاره کردیم. شرکت کامادور، یکی از شرکت های موفق در زمینه ی تولید و فروش کرکره های برقی صنعتی می باشد. اگر قصد خرید این نوع از کرکره های صنعتی را دارید، از نمونه کارهای ما مشاهده فرمایید. لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه تر هستند؛ همچنین به دلیا تنوع رنگی بالایی که برخوردارند، به راحتی میتوان با استفاده از آن در سایر بخش های ساختمانی، هارمونی به وجود آورد.