برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

کرکره برقی درب پارکینگ: قیمت و معایب آن

کرکره درب پارکینگ ، یکی از پرکاربردترین کرکره ها می باشد که برای درب پارکینگ یک طبقه تا چند طبقه استفاده می شود. این محصول امروزه مجهز به تکنولوژی پیشرفته می باشد که دارای امنیت و سرعت بالا می باشد. قیمت کرکره درب کرکره برقی چقدر است ؟ ابعاد درب کرکره ای پارکینگ به چه صورت محاسب می شود؟ معایب درب کرکره ای پارکینگ کدام است؟  در ادامه با ما همراه باشید تا به طور مفصل به این سوالات پاسخ گوییم.

انواع کرکره درب پارکینگ

درب کرکره مکانیکی پارکینگ

معمولا انواع کرکره هایی که معمولا برای درب گاراژ نیز استفاده می شود، از جنس فولاد روکش شده ساخته می شود که از جهت بالا و پایین می چرخد. در این نوع درب از یک کلید ساده برای قفل یا باز کردن آن استفاده می شود. این کرکره دارای دسته ای است که به وسیله  آن کرکره بالا یا پایین کشیده می شود.

کرکره-برقی-قدیمی
کرکره-برقی-در-پونک

کرکره درب پارکینگ اتوماتیک

امروزه کرکره درب پارکینگ اتوماتیک ، جایگزین کرکره مکانیکی شده است . این کرکره با اتصال موتور کوچکی کار می کند که عملکرد درب را کنترل می کند. موتور توسط یک ریموت کنترل ساده که رمزگذاری شده است فعال می شود به صورتی که تنها درب را چند لحظه باز می کند. این کد رمزگذاری شده بدین منظور است  که شخص دیگری با ریموت درب قادر به باز کردن  درب نمی باشد. بنابراین دیگر لازم نیست نگران امنیت باشید.

یک دیگر از ویژگی های شاخص  ایمنی اضافی برای این نوع کرکره ها مجهز بودن به سیستم ایمنی است که از نوعی پرتوی الکترونیکی استفاده می کند. بدین معنی که در برابر عبور هر شی یا موجود زنده ای حساس است با عبور آن ، پرتویی را منعکس می کند تا دوباره باز شود ، به طوری که درب به روی کودکان، حیوانات اهلی ، دوچرخه یا هر چیز دیگری که ممکن است در آن باشد بسته نخواهد شد.

درب پارکینگ کرکره ای طرح چوب

یکی از پرطرفدارترین کرکره های اتوماتیک ، کرکره برقی با طرح چوب می باشد. این کرکره ها علاوه بر اینکه دارای استحکام می باشد نمای زیبا به ساختمان یا مغازه شما می دهد. آیا این کرکره انتخابی مناسب برای همه فضاها می باشد ؟ جالب است بدانید جنس تیغه کرکره برقی طرح چوب از جنس آلومینیوم می باشد که با رنگ به نام الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. سپس به وسیله ماشین آلات مخصوص بر روی تیغه ، برچسب یا فیلم هایی رابا طرح چوب کشیده شده است.

کرکره-برقی-طرح چوب

مزایای درب کرکره مکانیکی پارکینگ

  • این نوع کرکره برای افرادی که دارای بودجه کم می باشند، گزینه خوبی است.
  • نیاز به نگهداری خاصی ندارد. تنها باید در برخی موارد لولاها را گاه و بیگاه چک و تمیز کنید .

مقایسه درب اتوماتیک پارکینگ کرکره ای نسبت به نوع سنتی آن

کرکره برقی درب پارکینگ: قیمت و معایب آن

  1. درب کرکره ای اتوماتیک به راحتی با ریموت یا گوشی باز و بسته می شود اما درب سنتی با فشار و کمک دست بالا و پایین می شود.
  2. اما درب کرکره ای پارکینگ دارای طراحی و رنگ های متنوعی هستند و گزینه های زیادی برای زیبایی نمای ساختمان می شود اما درب کرکره دستی تنها دارای یک طرح و چند رنگ محدود می باشد.
  3. درب اتوماتیک کرکره ای به راحتی قابل شستشو می باشد بدون اینکه از شفافیت و رنگ آن کاسته شود. زیرا از رنگ الکترواستاتیک در این کرکره ها استفاده می شود که خاصیت ضد تابش نور و رطوبت دارد. در نتیجه با گذر زمان دچار خوردگی و فرسایش نمی شود اما در کرکره های سنتی از رنگ های معمولی استفاده می شود که به مروز زمان دچار فرسودگی و خوردگی می شود.
  4. درب کرکره برقی ضد سرقت بوده و غیر قابل نفوذ می باشد اما کرکره های دستی را می توان به راحتی بالا و پایین کرد.
  5. درب اتوماتیک کرکره ای دارای برق اضطرای UPS می باشد که در هنگام قطعی برق می توان کرکره را بالا و پایین کرد یا با کمک نیروی دست بالا و پایین کرد.

چرا کرکره برقی برای درب پارکینگ انتخاب کنید؟

وقتی صحبت از امنیت اموال  شما می شود، باید مطمئن شوید که گزینه ای انتخاب کنید که از اموال شما محافظت کند. پس از تعطیلی کار ، می خواهید وارد پارکینگ خانه خود شوید بدون اینکه نگران خودروی خود باشید. همچنین نمی خواهید زمانی که به خانه برگشتید ، درب پارکینگ خراب باشد. به همین دلیل ما کرکره برقی ضد سرقت را به شما پپیشنهاد می کنیم که نه تنها امنیت اموال شما تضمین می شود بلکه در صورتی خرابی تنها با یک تماس کارشناس به سرعت در محل شما حضور پیدا می کند و در کمترین زمان مشکل شما را برطرف می کند.

مزایای درب کرکره ای پارکینگ

  • از فضای پارکینگ شما بهترین استفاده را می کند. در واقع برای باز و بسته شدن کرکره نیاز به فضای زیادی نیست.
  • ایجاد حس امنیت و رفاه برای ساکنین ساختمان
  • امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ تنها با فشردن دکمه ریموت
  • کنترل درب پارکینگ با موبایل در صورت فراموشی یا گم کردن ریموت
  • کاهش صدا در هنگام باز و بسته شدن درب با استفاده از تیغه های آلومینیومی و فوم دار
  • تنوع در طراحی و رنگ و متناسب با طراحی و نمای ساختمان
  • در همه شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد و دچار زنگ زدگی نمی شود.
  • در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. تا 80% از ورود و خروج سرما و گرما به بیرون جلوگیری می کند.

چه نوع کرکره درب پارکینگ انتخاب کنیم؟

با توجه به مطالبی که اشاره کردیم، هنگامی که می خواهید کرکره درب پارکینگ انتخاب کنید توجه به نکات ذیل ضروری است.·

    • هر روز چند بار درب پارکینگ باز و بسته می شود؟ میزان تردد خودروها در طول روز یا شبانه روز چه تعداد می باشد؟آیا در روز یک ماشین داخل پارکینگ تردد میکند یا بیش از 60 ماشین در ساعت تردد میکند؟در صورتی که تردد کم باشد موتور های توبلار خریداری کنید و در صورتی که تردد بالا باشد از موتور ساید استفاده کنید.
    • آیا پارکینگ به تهویه نیاز دارید؟ معمولا پارکینگ ها به تهویه نیاز دارند ، در غیر این صورت با دود اگزوز اتومبیل پر می شوند. نوعی از کرکره درب پارکینگ موجود می باشد که تا 80٪ جریان هوا را تهویه می کند.تیغه کرکره رول گیتر بهترین گزینه برای این نوع پارکیننگ ها می باشد.
    • چگونه می خواهید کرکره پارکینگ کار کنند؟ یک سوئیچ ساده ، کنترل از راه دور، سیستم مدیریت ساختمان یا تشخیص شماره پلاک می خواهید. همه این موارد را می توانید در نوع بُرد انتخاب کنید.

انواع درب کرکره پارکینگ

از نظر ساختار کرکره ها به کرکره برقی پانچ  (18٪ جریان هوا) ، منگنه دار (24٪ جریان هوا) یا از نوع مشبک (80٪ جریان هوا) تقسیم می شود. همچنین موتور تک فاز و 3 فاز وجود دارد که کاربرد آن با توجه به ابعاد دهانه درب و کاربرد آن بستگی دارد.

قیمت  کرکره برقی  درب پارکینگ

قیمت  کرکره برقی درب پارکینگ با توجه به موارد ذیل محاسبه می شود:

نوع تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی دارای انواعی از جمله آلومینیومی ، فولادی ، رول گیتر ، پلی کربنات و… می باشدکه با توجه به نیاز و سلیقه شما انتخاب می شود. معمولا برای درب پارکینگ از تیغه آلومینومی که سبک و بی صدا هست استفاده می شود. قیمت هر متر مربع این تیغه بین 450،640 هزار تومانن می باشد.

نوع موتور کرکره برقی

 همانن طور که گفتیم با توجه به تعداد تردد در طول روز از موتور ساید یا توبلار استفاده می شود . موتور توبلار برای کرکره های کوچک و تردد کم است که قیمت آن بر اساس نیوتن و وزن آن از 1،600،000 تومان شروع می شود و موتور ساید از 2میلیون تومان با توجه به برند و وزن آن محاسبه می شود.

هزینه حمل و نقل

 به تمام نقاط تهران 250،000 تومان می باشد و هزینه ارسال به سایر نقاط کشور با توجه به کیلومتر محاسبه می شود.

هزینه نصب کرکره برقی

هزینه نصب با توجه به ابعاد فضای درب پارکینگ محاسبه می شود .به عنوان مثال برای کرکره های کمتر از 10 متر به صورت یکجا محاسبه می شود و برای ابعاد بیشتر از 10 متر به صورت مترمربع محاسبه می شود.

آیا درب کرکره ای طرح چوب در شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مشتریان پیش می آید اینست که آیا این کرکره در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله برف و باران ، رطوبت و گرمای زیاد دچار آسیب می شود؟ در پاسخ باید گفت همانطور که اشاره کردیم همان کرکره برقی آلومینیومی است و برچسب یا فیلم های طرح چوبی که در تیغه های این کرکره استفاده می شود.

متناسب با همه شرایط آب و هوایی می باشد و مقاوم می باشد. بنابراین نگران خیس شدن یا بلند شدن فیلم تیغه نباشید. همچنین این فیلم ها دچار خط و خش نمی شود.

کاربرد کرکره برقی طرح چوب

این نوع کرکره را می توان در همه مراکز اداری، تجاری و صنعتی و مسکونی استفاده کرد اما بیشتر در فضاهایی به شرح ذیل استفاده می شود:

  • درب پارکینگ
  • پنجره
  • مغازه و فروشگاه
  • سوله
  • حفاظ درب ورودی واحد آپارتمان
کرکره-برقی-طرح-چوب

مزایای کرکره برقی طرح چوب

 

  • ضد زنگ زدگی و ضد خط و خش بخصوص در مناطقی که باران فراوان می بارد.
  • رنگ آن با دوام بوده و به مرور زمان کمرنگ نمی شود.
  • متناسب با همه شرایط آب و هوایی (گرما ، سرما و برف و باران)
  • سبک و مقاوم
  • زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد.
  • دارای طول عمر بیشتر از سایر کرکره برقی ها می باشد.

معایب درب کرکره ای طرح چوب

  • قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع کرکره برقی دارد.
  • ساخت و تحویل کرکره برقی طرح چوب سفارشی نیاز به چند روز زمان دارد.

کرکره برقی طرح چوب در چه فضاهایی توصیه می شود؟

  • از آننجائیکه طرح چوب به رنگ تیره می باشد در ساختمان هایی استفاده می شود که دارای نمای قهوه ای می باشد. البته در سایر رنگ هایی ننماس ساختمان نیز استفاده می شود و ظاهری زیبا به نمای ساختمان شما می دهد.

انواع قیمت درب کرکره ای طرح چوب

قیمت کرکره برقی طرح چوب گرانتر از کرکره برقی آلومینیومی است زیرا ساخت و آماده سازی آن نیاز به زمان بیشتری داشته و از مواد بیتشری استفاده می شود. قیمت آن از متری 550 هزار تومان شروع می شود . توجه داشته باشید قبل از انتخاب این نوع کرکره با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

هزینه سرویس و نگهداری درب پارکینگ کرکره ای

کرکره برقی در صورتی که به درستی و متناسب با تردد روزانه در پارکینگ نصب شود و به صورت دوره ای سرویس شود عمر بالایی دارد. هر 6 ماه یا هر سال نیاز به سرویس و نگهداری دارد که شما تنها با یک تماس با شرکت ما کارشناس برای شما ارسال می شود.
با توجه به نیازهای خود امروز با تیم فروش ما تماس بگیرید تا بتوانیم با توجه به نوع نیازها و میزان بودجه شما پیشنهاداتی ارائه دهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]