برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کدام درب های اتوماتیک شیشه ای برای برج یا مجتمع مناسب است؟

.امروزه با افزایش جمعیت بخصوص در کلان شهرها ساخت برج و مجتمع های مسکونی رو به افزایش می باشد. با توجه به افزایش تردد افراد در این فضاها از درب های اتوماتیک استفاده می شود

اما سوال اینجاست کدام نوع درب های اتوماتیک شیشه ای برای برج ها و مجتمع ها مناسب می باشد؟

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

قبل از اینکه بدانید بهترین درب اتوماتیک برای برج یا مجتمع خود کدام است بهتر است درباره انواع درب اتوماتیک شیشه ای بدانید.

درب های اتوماتیک اسلایدیبا قاب بندی جذاب و سبک های متنوع برای هر درب ورودی طراحی شده اند. وقتی فضای کمی برای درب ورودی دارید این درب بهترین گزینه هستند.

 

1. درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی

درب هایی که به صورت کشویی باز و بسته می شوند درب های اسلایدی گفته می شود. این درب ها با توجه به سایز فضای مورد نظر به دو نوع دولنگه و چهارلنگه تقسیم می شود.

همچنین درب های دولنگه در فضاهایی که بیش از حد کوچک هستند استفاده می شود. درب های دو لنگه در فضاهایی که بزرگتر هستندد و تردد روزانه زیاد است استفاده می شود مانند فروشگاهها و بیمارستان ها.

درب اتوماتیک اسلایدی شامپاینی

مکانیزم درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی

این درب ها روی یک ریل در سایزهای متفاوت ساخته می شوند. این درب ها مجهز به اپراتوری است که دارای دسترسی آسان می باشد. این نوع درب ها به دلیل مکانیزم خوب و با کیفیت معمولا نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد.

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-بدون-فرم

2. درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یا فریم لس

به راستی ، خانه و محل کار چه در آن زندگی می کنیم و چه در آن مشغول به کار هستیم باید در آن احساس امنیت داشته باشیم. افرادی که به دنبال سبک و طراحی خاص هستند ، اعمال تغییر  در فضای داخلی قطعاً لذت بخش است.

 

امروزه طرح های محبوب و متنوعی در دسترس هستند. این روزها نصب درب شیشه ای اتوماتیک بدون فریم بسیار مورد توجه صاحبان خانه و مشاغل قرار گرفته است.

مکانیزم درب اتوماتیک بدون فریم یا فریم لس

درب اتوماتیک بدون فریم با بهره گیری از جدیدترین فناوری دارای ریزپردازنده دیجیتال می باشد. پارامترهای عملکرد ریزپردازنده را می توان متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی در رابطه با سرعت ، ترمزگیری و غیره تنظیم کرد.

دارای واحد کنترل می باشد که چندین حالت قابل برنامه ریزی دارد از جمله فراهم آوردن رابط با سیستم امنیتی ساختمان ، نظارت بر وضعیت درب ها ، UPS داخلی.

ایمنی: در صورت انسداد درب ها ، ریزپردازنده ADIS به طور خودکار عمل باز و بسته شدن را انجام می دهد. سلولهای نوری ایمنی فوتوالکتریک نصب شده اند تا بلافاصله پس از قطع برق ، با متوقف کردن عملکرد درب ورودی متمرکز شوند.
دارای چرخ های منحصر به فردی هستند که امکان جدا شدن درها از مسیر را از بین می برند.

 

3.درب اتوماتیک شیشه ای گردان ( Revolving Doors)

 

درب های اتوماتیک گردان بزرگ با تنظیمات پیشرفته برای هر ورودی مناسب می باشد. زیبایی درب های گردان اتوماتیک را می توان در ساختمان های سراسر جهان یافت.

ساختمانهایی که تردد زیاد دارند نیاز به درب های ایمن و کاربرپسند دارد. اگر بدنبال جریان سریعتر تردد در شرایطی با ترافیک زیاد افراد هستید ، این درب ها پاسخگوی نیاز شما هستند.

 
درب-اتوماتیک-شیشه-ای-منحنی-یا-کرو

مکانیزم درب اتوماتیک گردان

درب های اتوماتیک گردان از فرکانس دسترسی بالا برخوردار هستند. دارای طراحی ظاهری زیبا ، اولین تأثیر را در نمای ساختمان شما ایجاد می کند. این درب ها دارای عملکرد و تنظیمات پیشرفته ای است که باعث می شود همه افراد می توانند از آنها استفاده کنند.

 

این درب ها با استفاده از ردیاب های حرکتی فعال می شوند ، سرعت می گیرند و به طور خودکار به صورت چرخشی باز و بسته می شوند. همچنین این درب ها با استانداردهای ایمنی شخصی مطابقت دارد. مانند همه درب های اتوماتیک ، آنها به تهویه طبیعی و بهره وری انرژی در فضای داخلی کمک می کنند.

درب اتوماتیک تک لت

4. درب اتوماتیک تک لت / دو لت

درب اتوماتیک تک لت یا دو لت یکی از پرکاربردترین درب های موجود می باشد.

با توجه به نیاز و فضای موردد نظر این درب ها به تک لت و دو لت تقسیم می شود که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

مشخصات درب اتوماتیک تک لت / دو لت

همان طور که اشاره کردیم درب های اتوماتیک دارای دو نوع تک لت و دو لت می باشد. در تک لت یک لنگه ثابت و یک لنگه حرکت می کند و قابل نصب روی دیوار می باشد بنابراین فضای کمتری نیاز دارد.

دو لت آن به صورت دو نوع می باشد:
1. دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک می باشد.
2. دو لنگه متحرک بدون لنگه ثابت
نکته : درب هایی که بر روی دیوار نصب می شود نیاز به فضایی با عرض 6 متر و ارتفاع 3 متر می باشد.

 
شرکت کامادر  مرکز فروش درب اتوماتیک  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام و کرکره برقی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی مناسب برای برج ها و مجتمع ها

به طور کلی درب اتوماتیک شیشه ای کشویی اتوماتیک برای ورودی هایی که نیاز به تردد با حجم بالا دارند از جمله برج ها و مجتمع های مسکونی ، اداری و تجاری ایده آل هستند. همچنین این نوع درب هااغلب در ورودی فروشگاه ها ، مغازه ها ، ساختمان های اداری و کتابخانه ها نصب می شوند.

این نوع درب ها از نظر ظاهری ، فن آوری پیشرفته نمای زیبایی به برج یا مجتمع شما ارائه می دهد.

درب-اتوماتیک-کشویی-ورودی-برج

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

سیستم های درب کشویی مزایای زیادی دارند از جمله :

  • باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند زیرا تنها با باز شدن هنگام نزدیک شدن به درب ، می توان گرمایش و تهویه هوای مطبوع را فضای داخلی به طور کارآمد تنظیم کرد.
  • این نوع درب برای افرادی که ویلچری هستند نیز کاربرد دارد.
  • سنسورهای ایمنی درب کشویی از احتمال خرد شدن تصادفی جلوگیری می کند .
  • امکان تنظیم به صورت امنیتی را دارد.  افزایش امنیت ساختمان از طریق فناوری درب شبکهاین درب ها مجهز به پیشرفته ترین فناوری کنترل ، در سیستم های درایو می باشد. این فناوری امکان کنترل از راه دور را فراهم می کند.
  •  

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با توجه به ابعاد و برند آن متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]