برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

آیا نگهداری از شیشه بالکنی ارزش خرید آن را دارد یا خیر؟ اگر به نکاتی که ما در ادامه می پردازیم، مطلع خواهید شد که تمیز و نگهداری شیشه بالکنی  آسان است و نیازی به کمک متخصص ندارد.

شیشه بالکنی را بررسی کنید

وقتی صحبت از نظافت و نگهداری شیشه بالکنی می شود، باید پنج یا ده دقیقه وقت بگذارید تا آن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ نشانه ای از آسیب یا مشکل وجود ندارد. به براکت ها و تکیه گاه های شیشه ای نگاه کنید تا مطمئن شوید شل نشده اند و هیچ نشانه ای از خوردگی وجود ندارد. شما همچنین باید مطمئن شوید که آب در نزدیکی براکت ها و شیشه در پایین شیشه وجود ندارد. این بررسی برای این است که ممکن است بعداً مشکلاتی را ایجاد کند. با بررسی بالکن خود حداقل یک بار در ماه، می توانید هرگونه مشکل را قبل از بدتر شدن آنها تشخیص دهید. با نظافت نیز ایمن تر می شود!

از اسپری پاک کننده استفاده کنید

یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای تمیز کردن شیشه بالکنی اسپری شوینده شیشه است. اگر حیوانات خانگی یا بچه دارید و دائم شیشه های شما دچار لک می شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک اسپری شستشو می باشد. در صورتی که لکه های روی شیشه با این روش تمیز نشد می توانید از محلول سرکه سفید و آب لکه ها را از بین ببرید. بطری اسپری را با قسمت مساوی سرکه سفید و آب پر کنید. بعد از اینکه آن را تکان دادید ، روی شیشه اسپری کنید و قبل از پاک کردن آن چند دقیقه بگذارید بماند. اگر متوجه شدید که شیشه با لکه های آب خراب شده است ، این روش عالی است. اگر امکان شستشو با شلنگ را دارید می توانید با ابر آغشته به کف شیشه ها را تمیز کنید و بعد آن ها را آبکشی کنید.

شستشوی-شیشه-بالکنی

در زمان مناسب تمیز کنید

تمیز کردن بالکن شیشه ای شما بسیار ساده تر از چیزی است که فکر می کردید. تنها چیزی که نیاز دارید اسپری شستشو مناسب و در صورت لزوم یک دستمال تمیز است. با این حال، از آنجا که در خارج از منزل مشغول نظافت هستید، باید آب و هوا را نیز بررسی کنید. مهم است که وقتی شیشه را بشویید اجازه دهید تا در هوا خشک شود. این امر باعث می شود که بدون لک خشک شوند. با این اوصاف، مطمئن شوید که این کار را در روزهای آفتابی که احتمال بارندگی کم است، تمیز کنید. همچنین از تمیز کردن در روزهایی با وزش باد شدید اجتناب کنید زیرا ممکن است باد با خود گرد و خاک و زباله هایی را با خود حمل کند و هنگام خشک شدن به سطح مرطوب شیشه می چسبند. حتی اگر شیشه های خود را در زمان مناسب و با محصول مناسب تمیز کنید، باز هم متوجه می شوید که رگه هایی باقی مانده است. رگه ها اغلب زمانی ایجاد می شوند که در هنگام خشک شدن آب باقی مانده روی سطح شیشه باقی بماند. برای مقابله با این مشکل، پس از اتمام تمیز کردن از دستمال مرطوب برای تمیز کردن استفاده کنید.  

تمیز کردن شیشه بالکنی

از نردبان برای تمیز کردن شیشه بالکنی استفاده کنید.

اگر ارتفاع شیشه بالکنی شما بلند است، به وسیله نردبان از بالا شروع کرده و در پایین حرکت کنید. اگر نمی توانید از نردبان به بالکن خود برسید ، درایو را به دسته ای بلند وصل کرده و آب را از بالا به پایین فشار دهید. پاهای خود را روی سطح بالکن صاف نگه دارید و مطمئن شوید کسی با شماست تا مطمئن شوید که با خیال راحت کار می کنید!

چه زمانی شیشه بالکنی خود را تمیز کنید؟

هنگامی که صحبت از بالکن شیشه ای می شود، یکی از اصلی ترین تردیدهای صاحبان خانه این است که چطور شیشه را تمیز نگه دارند. در مقایسه با سایر مواد، شیشه ارزان است و نگهداری آن آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید خرید یا ساخت یک پاک کننده شیشه ای مطمئن است و نیاز نیست نگران باشید تنها می توانید شیشه را یک بار در ماه یا حتی سه ماه در بار تمیز کنید. درست مانند هر عادت دیگری، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید تمیز کردن آن را با برنامه روزمره خود تطبیق دهید. اگر یک بالکن بزرگ یا چند بالکن در سراسر خانه خود دارید، روند تمیز کردن را در طول چند روز انجام دهید تا دچار سوختگی و خستگی نشوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]