چگونه جک پارکینگ مناسب برای پارکینگ خود انتخاب کنیم؟

در صورتی که می خواهید جک پارکینگی مناسب برای پارکینگ منزل خود انتخاب کنید که عمر طولانی داشته باشد و خدمات کمتری بخواهد نکات ذیل را در نظر بگیرید:

  • باید وزن درب خود را محاسبه کنید و وزن آن را به کیلوگرم یادداشت کنید.
  • حتما تعداد واحدهای ساختمان را درنظر گرفته و میانگین تردد روزانه را یادداشت کنید.

جک پارکینگ برای درب های سبک

اگر وزن همه درب ها 280 کیلوگرم باشد و میانگین تردد روزانه 30 بار باشد پیشنهاد ما به شما اینست که جک پارکینگی ارزان ایرانی را خریداری کنید. زیرا علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، کارایی خوبی داشته و نیاز به سرویس و نگهداری کمی دارد. از جک های ایرانی می توان به جک پارکینگی سوزوکی ، جک میلان ، جک فراز ، جک VS ، جک SV ، جک سیماران و جک بتا اشاره کرد.

جک-پارکینگی-سیماران
جک-پارکینگی-ایتالیایی-وی--تو-کالیپسو

برای درب های سنگین از چه جکی استفاده شود؟

برای درب های با وزن سنگین و تردد بالا از جک های قوی و با قدرت بالا استفاده شود . در این مورد جک پارکینگی ایتالیایی و آلمانی پیشنهاد می شود که هم از لحاظ سیم پیچی و هم از لحاظ قدرتی جک های مناسبی هستند و نیاز به سرویس و نگهداری کمی دارد. برندهای مانند جک پارکینگی V2 Calypso و جک پروتوکو portoco و جک زومر Sommer از بهترین جک های موجود می باشد.

برای درب پارکینگ کرکره برقی بهتر است یا جک ؟

بسیاری از افراد سوال می کنند برای درب پارکینگ منازل خودجک  بهتر است یا کرکره برقی؟در پاسخ باید گفت از لحاظ کارکرد هر دو برای درب پارکینگ مناسب هستند در صورتی که از کیفیت خوبی برخوردار باشد،کارکرد بالایی خواهد داشت. ولی با توجه به فضای مورد نظر از کرکره یا جک استفاده می شود. در صورتی که فضای کمی برای درب پارکینگ دارید مانند خانه های جنوبی کرکره برقی مناسب تر است،زیرا فضای کافی برای درب وجود ندارد. در خانه های شمالی از جک پارکینگی استفاده می شود که هم از لحاظ ظاهری زیباتر از کرکره است هم فضای بیشتری برای نصب دارد.


شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان با
شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. 

سخن آخر

با این حال اگر طراحی و زیبایی برای شما مهم است است، جک  گزینه مناسبتری است. البته کرکره دارای طرح های متنوع مانند طرح چوب ، شیشه ای و رنگ های مختلف می باشد که می توانید با توجه به نمای ساختمان آن را انتخاب کنید. اگر پارکینگ دارای رمپ باشد و امنیت ساختمان مهم باشد بهتر است از کرکره برقی استفاده شود.