برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

چه زمانی نیاز به تعمیر کرکره برقی است؟

کرکره برقی از اجزای گوناگونی ساخته شده است؛ شفت لولایی، کاسه فنر، ریل کرکره برقی، ورق کرکره یا بدنه، ریموت، تیغه های کرکره برقی، رول کرکره، موتور و … اختلال در هر کدام از این اجزا، می تواند مشکلاتی را در کل مجموعه به وجود بیاورد. زیرا این قطعات هر کدام مکمل قطعه ی دیگر است و همگی با همکاری هم، باز و بسته کردن درب را انجام می دهند. حال سوال اینجاست چه زمانی نیاز به تعمیر کرکره برقی وجود دارد؟

تعمیر کرکره برقی

تشخیص ایراد و تعمیر کرکره برقی، کاری است که به تخصص و تبحر نیاز دارد.. این افراد با داشتن مهارت در این زمینه، به راحتی با شناسایی قطعه مشکل‌ دار و خرابی های احتمالی، به تعمیر درب کرکره یا تعویض قطعات آن می پردارند.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ

یکی از مکان‌هایی که کرکره های برقی بیشترین کاربرد را در آنجا دارند، درب های پارکینگ هستند. استفاده از درب کرکره ایی برای پارکینگ، کار انسان ها را بسیار راحت کرده است و دیگر مانند گذشته لازم نیست که بعد از یک روز کاری، یا در هوای گرم و یا بارانی، از ماشین پیاده شده و درب را جهت عبور ماشین باز کرد؛ بلکه تنها با زدن یک دکمه، درب کرکره ای برای شما باز خواهد شد. همچنین برای پارکینگ ادارات، شرکت ها، مراکز تفریحی، مراکز آموزشی و … خرابی درب کرکره ایی در این اماکن، می تواند زحمت زیادی را برای انسان ها بوجود بیاورد و باید سریعا به تعمیر آن پرداخت.

تعمیر-کرکره-برقی-در-ارتفاع-بلند

تعمیر درب کرکره ای

قبلاً گفتیم که کرکره برقی از قطعات مختلفی ساخته شده است، که یکی از مهمترین این قطعات بدنه درب کرکره و تیغه آن است. درب های کرکره برقی، متریال و جنس های گوناگونی دارند و از لحاظ ظاهری در اشکال مختلفی عرضه می‌شوند. اگر درب کرکره برقی با مشکل مواجه شود فردی متخصص باید خرابی آن را پیدا و اقدام به تعمیر آن کند.

 


شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.


چرا کرکره های برقی خراب می شود؟

عوامل گوناگون می تواند سبب خرابی کرکره برقی شود. بعد از گذشت چند مدت که از استفاده کرکره ی برقی می گذرد، خرابی و یا اختلال در عملکرد کرکره، امکان دارد که مشاهده شود. اگر با این مورد مواجه شدید، ابتدا ریموت را بررسی کنید که خراب نشده یا باطری آن تمام نشده باشد؛ بعد از آن به بررسی جریان برق بپردازید، تا از وصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل در این موارد نبود، با متخصصین این امر تماس بگیرید.

شایع ترین مشکلات کرکره برقی

  • خراب شدن چشمی
  • خراب شدن ریموت
  • تراز نشدن درب کرکره ای
  • وجود مشکل در فرستنده
  • مسدود شدن راه کرکره برقی
  • قطع برق کرکره
  • قفل دستی کرکره
  • شکستگی فنر کرکره ای برقی
  • خرابی غلتک ها

حرف آخر

مشکلاتی که برای کرکره های برقی پیش می‌آیند، به سادگی قابل حل هستند. البته به شرط آن که حتماً توسط فرد متخصص در این زمینه عیب یابی شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]