برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نحوه محاسبه قیمت پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل برای پارتیشن شیشه ای حکم چهارچوب برای درب را دارد. این سازه به ظاهر جزئی نقش مهمی در استحکام پارتیشن دارد. به همین دلیل در اینجا قصد داریم به موضوعاتی به شرح ذیل بپردازیم:

پروفیل پارتیشن شیشه ای چیست؟

پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

قیمت پروفیل آلومینوم پارتیشن شیشه ای

مزایای پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

انواع پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای چیست؟

پروفیل نوعی از سازه می باشد که در ساختمان سازی، صنعت خودرو و صنعت هوایی بسیار کاربرد دارد. این سازه یکی از متریال اصلی در پارتیشن شیشه ای می باشد. در گذشته از آهن برای پارتیشن استفاده می شود اما امروزه به دلیل استقامت بالا و وزن پایین، جایگزین آهن در پارتیشن شده است. از آنجا که این سازه در پارتیشن مهم است انتخاب پروفیل پارتیشن شیشه ای با کیفیت نیز دارای اهمیت فراوانی است.

ویژگی های پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای دارای ویژگی هایی به شرح ذیل می باشد:

  • باعث می شود در صورتی که فاصله ای بین شیشه های پارتیشن وجود داشته باشد با نصب پروفیل پر می شود.
  • استقامت پارتیشن شیشه ای را بالا می برد و از فرو ریختن و شکستن شیشه جلوگیری می کند.
  • قابلیت انعطاف در ساخت دارد بدین این معنی که به هر شکلی قابل ساخت می باشد در صورتی که آهن این ویژگی را ندارد.
  • برخلاف ظاهر آن وزن سبکی دارد و دارای استحکام می باشد.

پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

پروفیل آلومینیوم یکی از پرکاربردترین نوع پروفیل موجود در جهان می باشد که کاربردهای فراوانی در صنایع بسیاری از جمله ساخت و سازهای اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شود. آلومینیوم به عنوان یکی از مقاوم ترین متریال ها، دارای انعطاف پذیری می باشد که قابلیت شکل پذیری در هر طرح و هر رنگی را دارد. به همین دلیل در پروفیل از آن استفاده می شود. امروزه در ساخت و اجرای پارتیشن های اداری بسیار کاربرد دارد. این متریال نه تنها دارای کیفیت و استحکام بالا می باشد بلکه دارای تنوع در رنگ بندی می باشد. امروزه به جای فریم پاریشن شیشه ای از پروفیل آلومینیوم استفاده می شود.

نحوه محاسبه قیمت پروفیل آلومینوم پارتیشن شیشه ای

قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع پروفیل (سری 60 یا 90)، متراژ پروژه، نوع شیشه و خدمات پوشش دهی سطح پروفیل تعیین می شود.

مزایای پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

  • دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، هوا می باشد
  • عایق صوتی است و برای اتاق جلسات و کنفرانس گزینه مناسبی است.
  • نسبت به درب و پنجره های چوبی و فولادی مقاومت بالایی دارد.
  • دارای تنوع در رنگ و طرح های مختلفی می باشد که با توجه به نظر و سلیقه مشتری اعمال می شود و باعث زیبا شدن فضای کاری می شود.
  • با وجود وزن سبک وزن زیاد شیشه را تحمل می کند و ظریف بودن پروفیل ها ظاهر فضا را مدرنیته و شیک می کند.

پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای چه رنگهایی دارد؟

به دلیل استفاده از فناوری پوشش دهی پودری، دکورال، آنادایز بر سطح پروفیل رنگ های مختلفی از پروفیل پارتیشن آلومینیوم موجود می باشد.

پروفیل پارتیشن شیشه ای

چه نوع پروفیل پارتیشن شیشه ای انتخاب کنیم؟

شاخص ارزیابی پروفیل ها، ضخامت یا عرض پروفیل ها می باشد. بدین معنی که برای درب آلومینیومی سری 70 یا 90 فریم با ضخامت 70 یا 90 انتخاب می شود. در واقع با توجه به ابعاد درب و پنجره سری پروفیل انتخاب می شود.

طول عمر پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه استحکام بالایی دارد، دارای طول عمر بالایی نیز می باشد. با گذشت زمان دچار تغییر رنگ یا زنگ زدگی نیز نمی شود و تا سالها بدون تغییر رنگ و کیفیت می ماند.

 

نحوه تولید پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای از موادی به نام اکسترود تولید می شود. طبق فرآیندی به نام اکستروژن آلومینیوم، پروفیل ساخته می شود. در این فرآیند بیلت آلومینیوم گرم می شود و تحت فشار قرار گرفته و از قالب اکستروژن عبور می کند. سپس پروفیل شکل مقطع قالب را به خود می گیرد. بعد از این فرآیند آلومینیوم اکسترود شده شکل سه بعدی ایجاد می شود و شکاف هایی بعد از این فرآیند ایجاد می شود که آلومینیوم ها به یکدیگر متصل شود. با این روش پروفیل های آلومینیومی ساخته می شود.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

انواع پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

پروفیل ساختمانی

این نوع پروفیل بر اساس سفارش و نظر مشتری تولید می شود و با توجه به ابعاد و کاربرد آن مورد تولید و نصب می شود. از این پروفیل در پنجره دو جداره ترمال بریک، نمای شیشه ای و نمای ساختمان و پارتیشن شیشه ای و به طور کلی دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

پروفیل صنعتی

از این پروفیل در مصارف صنعتی از جمله خودروسازی، ساخت مبلمان اداری، نبشی آلومینیومی و صنایع نظامی استفاده می شود.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]