برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شیشه های بالکن را می توان انقلابی در صنعت ساختمان سازی، جهت زیبای نمای ساختمان ها نام برد. به کار گیری شیشه در قسمت بیرونی ساختمان، علاوه بر نمای بسیار جذابی که به شکل ظاهری ملک می دهد، مزایای بسیاری از جمله جلوگیری از ورود خاک و گرد و غبار، عدم ورود جانوران موذی، عایق صدا، عایق حرارت و دما، دید باز نسبت به فضای بیرونی ساختمان و… شده است.این سازه به وسیله پروفیل و یراق آلات شیشه بالکن نصب می شود که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

یراق آلات شیشه ی بالکن

جهت قرارگیری و نصب شیشه ی بالکن، از قطعه هایی استفاده می گردد که جنس فلزی و یا پلاستیکی دارند، که به این لوازم جانبی یراق‌ آلات گفته می‌شود؛ گفتنی است که یراق آلات و پروفیل ها در هر نوع بالکن شیشه ای، با توجه به مدل و اندازه ی آن می تواند متفاوت باشد. که نقش اصلی در عمر مفید درب های شیشه ای و بالکن های شیشه ای را داراست.

نقش پروفیل ها را دست کم نگیرید!

هر چقدر که جنس شیشه های استفاده شده در قسمت بالکن و درب مرغوب باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، اگر از یراق آلات خوبی در جهت نصب استفاده نگردد، فایده‌ای نخواهد داشت. یراق آلات نقش اصلی و اساسی در کارکرد صحیح و درست شیشه ی بالکن را دارند و اگر درست انتخاب نشود، یا به خوبی نصب نگردند و یا جنس خوبی را نداشته باشند، موجب اختلال در عملکرد شیشه ی بالکن می‌شوند.

یراق-آلات-شیشه-بالکنی

انواع یراق آلات شیشه های بالکن

در واقع هر قطعه به جز بدنه ی اصلی شیشه‌ای بالکن یا درب را، یراق آلات می‌گویند.
مواردی چون:
۱_اتصالات درب ریلی
۲_انواع لولا
۳_فریم
۴_ریل فکی
۵_ریل اسپایدر
۶_انواع پاسار ها
۷_بست ها
۸_هشت دستگیره
۹_چرخ شیشه ی بالکن
۱۰_درپوش شیشه ی بالکن
۱۱_درزگیر شیشه
۱۲_پوشش شیشه ایی بالکن
۱۳_هدایت‌گر شیشه ی بالکن
۱۴_قفل بالا و پایین شیشه بالکن
۱۵_پیچ و اتصالات
و…

شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

کاربرد یراق آلات شیشه ی بالکن

پروفیل ها و یراق آلات به زبان ساده، عامل اتصال شیشه ها به نرده ها و دیوارها هستند. پروفیل و یراق آلات هر جا که شیشه‌های بالکن وجود داشته باشند، حضور دارند و جزء جدایی‌ ناپذیر از شیشه‌ های بالکن هستند؛ زیرا وجود این دو با هم معنی پیدا می کند.

قیمت یراق آلات و پروفیل ها

قیمت قطعات پروفیل و یراق، بسته به نوع جنس آلیاژ مورد استفاده، کشور سازنده، وارداتی بودن و یا داخلی بودن، نوسانات ارزی، طرح به کار رفته، رنگ یراق آلات، نوع روکش آن، متراژ شیشه بالکن از این جهت که چه مقداری یراق آلات و پروفیل نیاز است، متغیر می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]