برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون قاب قیمت با نصب

پارتیشن های شیشه ای امروزه جای خود را به دیواره‌ های ضخیم داده‌اند و فضای معماری داخلی را به کلی متحول کرده اند. این دیوارهای شیشه ای برای تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و چندین مدل دارد. یکی از انواع پارتیشن های مورد استفاده، پارتیشن شیشه ای فریم لس می باشد که امروزه بسیار مورد توجه است.

مکانیزم پارتیشن شیشه ای فریم لس چگونه است؟

پارتیشن فریم لس یا بدون قاب، به این معنا نیست که در نصب آن از هیچگونه را قابی و یراق آلاتی استفاده نشده باشد، بلکه منظور این است که از حداقل یراق آلات و یک قاب بسیار نازک که به صورت کشویی باز و بسته می شود، بهره برده است، که نهایت وضوح را به وجود خواهد آورد؛ به همین دلیل این پارتیشن ها امروزه یکی از ابزارهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آیند.

پارتیشن-شیشه-ای-فریم لس

مزایای استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس

1_بخشیدن ظاهر مدرن و زیبا به فضای داخلی
2_مناسب برای استفاده در فضاهایی با مساحت کم و کوچک
3_عایق صوتی و حرارتی
4_نصب سریع و آسان
5_قابلیت استفاده از شیشه ی تار، رنگی، راه راه و … به عنوان بدنه ی پارتیشن‌ ها
6_آماده‌سازی زودتر محیط داخلی نسبت به ساخت دیوار های آجری
و…

وجه ظاهری پارتیشن های فریم لس

پارتیشن شیشه ای بدون قاب و یا فریم لس، کمترین میزان یراق‌آلات را دارند و قابی بسیار نازک در ساخت آنها استفاده شده است. به همین دلیل استفاده از آن زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی ساختمان می بخشد. این پارتیشن های شیشه ای، در تمام اماکن از جمله شرکت ها، ادارات، منازل، مغازه ها، مدارس، سالن های زیبایی و … قابل استفاده هستند. شاید پارتیشن های فریم لس، به دلیل دارا بودن از قابی بسیار نازک، مقاوم به نظر نرسند؛ اما این فرض اشتباه است و با اطمینان می توان گفت که این پارتیشن ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

 

شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

جنس پارتیشن های شیشه ای فریم لس

پارتیشن های بدون قاب مانند پارتیشن های دارای قاب و انواع دیگر آن، از جنس شیشه سکوریت هستند.  سکوریت در برابر ضربات و برخوردها مقاوم است و به راحتی نمی شکند و به همین دلیل استفاده ازاین  شیشه ها در پارتیشن های شیشه های یک گزینه عالی محسوب می شود.

طریقه ی نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس

گفتنی است ضخامت شیشه ها در پارتیشن فریم لس یا بدون چهارچوب، معمولاً زیاد است و به همینی دلیل بر افزایش وزن آن خواهد بود.

سخن آخر

برای ساختمان هایی با فضای کم، استفاده از پارتیشن فریم لس بهترین گزینه است، که علاوه بر زیبا سازی محیط فضای کمی را نیز اشغال می کند. همچنین این پارتیشن ها امکان نصب مجدد را نیز دارند و به راحتی می ‌توان در مکان های استیجاری نیز از آنها استفاده کرد و محدودیتی را برای استفاده از نظر مکانی ندارد و این جا به جایی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]