برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از محبوب ترین سازه ها در قرن بیست و یکم میباشد ، این پارتیشن ها به دلیل کاربرد های فراوان بسیار محبوب شده و مورد استفاده زیادی قرار گرفته و طرفداران زیادی را دارد. امروزه مردم برای زیبایی محیط کاری و یا … از این نوع سیستم استفاده میکند که در عین زیبایی بسیار کاربردی و به صرفه تر از دیوار های پیش ساخته میباشد. پارتیشن های شیشه ای که از جنس شیشه سکوریت میباشد بسیار ایمن و باعث به وجود آمدن حریم خصوصی برای کارمندان هر بخش شده است. و در بیشتر محیط های اداری مدیران از این پارتیشن ها برای بخش بندی قسمت های مختلف استفاده میکنند.

پارتیشن شیشه ای چیست ؟
مزیت های پارتیشن شیشه ای چیست ؟

پارتیشن شیشه ای چیست ؟

پارتیشن های شیشه ای همانطور که میدانید یکی از ابزار های بسیار مهم برای طراحی های دکوراسیون های داخلی امروزی شده است و خیلی از طراحان دکوراسیون این پارتیشن ها را پیشنهاد میدهند. و خیلی از مردم برای زیباتر کردن حیط کاری و یا … از ایمن پارتیشن ها استفاده میکنند . همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم وظیفه ی اصلی پارتیشن ها جدا سازی بخش ها از یک دیگر میباشد و در اصل مهم ترین وظیفه ی پارتیشن های شیشه ای تفکیک یک بخش از بخش دیگر است. از این پارتیشن ها بسیار در دفاتر اداری استفاده میشود که برای بخش بندی محیط بسیار مناسب است . مدیران بسیاری برای حریم شخصی هر کارمند از بخش دیگری از این سیستم بهره میبرند و در عین حال به علت شفاف بودن این شیشه ها مدیر مجموعه به راحتی میتواند به هر بخش نظارت کامل را داششته باشد. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای میشود از حداکثر نور استفاده مثبت را داشت که در نوعه خود یک مزیت بسیار خوبی میباشد. دقت داشته باشید که اگر فضای کاری شما مشتری محور است یعنی اینکه اگر مشتی های زیادی به مجموعه شما می ایند استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس یا پارتیشن های شیشه ای فریم دار بسیار کارامد است . به این علت که مشتری میتواند به راحتی همه ی بخش های کاری شما را ببیند و باعث حس اعتماد و اطمینان بیشتری شود . استفاده از این پارتیشن ها علاوه بر اینکه حس اعتماد در مشتری ایجاد میکند و باعث زیبایی مجیط کاری شما میشود ، کیفیت کاری شما را نیز به رخ مشتری میکشد و بسیار کاربردی و جذاب است.  از طرفی هم نور طبیعی باعث انرژی و کارایی افراد میشود برای همین استفاده از این سیستم باعث میشود تا کارمندان شما کیفیت کاری بهتری دشاته باشند. و به طور طبیعی نور کافی چه در فضای خانه چه در محیط کار باعث انرژی افراد ساکن در آن محیط میشود.

انواع پارتیشن های شیشه ای چیست ؟

در مورد انواع پارتیشن های شیشه ای باید خدمت شما عزیزان بگوییم که پارتیشن ها به دو نوع تقسیم میشود . پارتیشن های شیشه ای متحرک و پارتیشن های شیشه ای غیر متحرک یا ثابت. کارفرما ها میتواند با توجه به نیاز خود یکی از این دو نوع پارتیشن ها را برای خود انتخاب کنند و در محیط کاری خود از این نوع سیستم استفاده کنند. اما باید در نظر داشته باشید که میتوانید برای مشاوره گرفتن و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور شما را در انتخاب این پارتیشن ها راهنمایی کنند.

پارتیشن های شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک چیست ؟ پارتیشن های متحرک همانطور که از نامش مشخص است قابل حرکت میباشد . این پارتیشن ها برای کارفرمایانی که فضای کافی ندارند بسیار مناسب است. به این علت که گاهی میخواهید جلسات محرمانه با مشتریان خود داشته باشید که کسی صدای شما را نشنود . این پارتیشن بسیار مناسب است. این سیستم با ریل هایی در کف و سقف به راحتی قابل حرکت است .

پارتیشن های شیشه ای ثابت

پارتیشن های شیشه ای ثابت چیست ؟ همانطور که از اسم این پارتیشن ها مشخص است این پارتیشن ها غیر قابل حرکت هستند و تنها یکبار نصب میشوند و در جای خود باقی می مانند.

پارتیشن های شیشه ای و انواع مختلف آن

پارتیشن های شیشه ای دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ میباشد که این یک مزیت بسیار بزرگی برای این پارتیشن ها محسوب میشود . از  همین رو میباشد که این سیستم بسیار محبوب شده است و همه نوع سلیقه را پوشش میدهد و در طرح و رنگ های مختلف طبق سبیقه مشتریان تولید و عرضه میشود.  باید این را هم در نظر داشته باشید که پارتیشن ها به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم بندی میشوند. اگر این پارتیشن ها از یک ورقه شیشه ساخته شده باشد به ان پارتیشن شیشه ای تک جداره گفته میشود. و اگر این پارتیشن ها از دو لایه یا یک لایه خلا در میان استفاده شود به آن پارتیشن های شیشه ای دو جداره گفته میشود . پارتیشن های تک جداره نسبت به پارتیشن های دو جداره سبک وزن تر هستند. اما پارتیشن های دو جداره ضخامت و وزن بیشتری نسبت به پارتیشن های شیشه ای تک جداره دارد. پارتیشن های دوجداره عایق صدا و حرارت میباشند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست ؟

همانطوزر که در مطالب بالا به آن اشره کردیم پارتیشن ها دارای انواع مختلفی میباشد از همین رو بسیار محبوب و پر طرفدار است. پارتیشن شیشه ای فریم لس بدون هیچ فریمی ساخته و نصب میشود که در نوعه خود بسیار زیبا و در این حال میشود از حداکثر نور استفاده مفیدی را داشت. این یک دست بودن و شفافیت بالا در این پارتیشن های شیشه ای فریم لس باعث شده تا این پارتیشن بسیار محبوب و مورد استفاده مردم قرار بگیرد. زمانی که فریم در طراحی این محصول حذف شدو مزیت های بسیار زیادی را همراه خود داشت یکی از این مزیت ها این است که جای گیری محصول بسیار آسان تر و راحت تر شده است. این محصول قیمت بسیار به صرفه ای دارد و همین یک دست بودن و شفافیت این محصول باعث شده تا بسیار محبوب باشد. شاید از نظر برخی ها بدون فریم بودن این محصول ، این محصول را شکننده نشان دهد. اما باید در جواب این عزیزان گفت که استحکام و ایمنی بالا یکی از اصلی ترین وظیفه ی پارتیشن های شیشه ای میباشد. شیشه ای که در این پارتیشن ها استفاده میشود از نوع شیشه سکوریت میباشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت است.

پارتیشن شیشه ای فریم دار چیست ؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است این پارتیشن ها به وسیله فریم هایی به یک دیگر متصل هستند . درست که یک دست بودن و شفافیت بالا باعث زیبایی محصول میشود اما ترکیب شیشه و فریم یک نمای بسیار زیبا را به وجود می اورد و ترکیب بسیار جذابی است و محیط را زببا و مدرن و به روز نشان میدهد. در این پارتیشن های شیشه ای فریم دار میتوانید از فریم های مختلفی استفاده  کنید و از ان بهره ببرید. این فریم ها قابل اجرا در رنگ های مختلفی نیز میباشد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

مزایا و معایب پارتیشن های شیشه ای چیست ؟

تاکنون قانع شده اید که برای تفکیک و جدا سازی محیط ها و بخش های مختلف استفاده از پارتیشن های شیشه ای یک انتخاب بسیار هوشمندانه ای میباشد. هر محصولی دارای یک سری معایب و مزیت هایی میباشد که در ادامه ی مطلب به این مزیت ها و معایب اشاره خواهیم کرد.

این محصول شامل مزیت های بسیار زیادی میباشد و در این حال بسیار کاربردی و محبوب است .

پارتیشن های شیشه قیمت بسیار به صرفه ای دارند و یک گزینه ی بسیار خوب و ایده الی میباشد.

این سیستم دارای ظاهری بسیار مدرن جذاب و به روز است. که هر کارفرمایی علاقه دارد از این پارتیشن ها در محیط کاری خود استفاده کند.

پارتیشن های شیشه ای گزینه ی بسیار مناسب رای دفاتر کوچک است.

طرح و انواع مختلفی دارد که طبق سلیقه مشتریان تولید و عرضه میشود.

این پارتیشن ها را به راحتی میشود نظافت کرد و نظافت این سیستم کار دشوار و پیچده ای نیست.

طول عمر بسیار بالای دارد و در صورتی که به خوبی از ان نگه داری کنید تا سال ها برای شما کار خواهد کرد.

این پارتیشن ها به دلیل تنوع بالایی که دارد همه نوع سلیقه را پوشش میدهد.

این پارتیشن ها عایق صدا و حرارت بوده و محیطی ایمن را برای شما به ارمغان می اورد.

یکی از معایبی که این پارتیشن ها دارد شاید این باشد که اگر ضربه ی بسیار محکمی به این پارتیشن ها وارد شود که بیشتر از حد تحمل شیشه باشد . شیشه میشکند . اما باید این را هم در نظر داشته باشید که شیشه ی به کار رفته در این پارتیشن ها از جنس شیشه سکوریت میباشد. و شیشه سکوریت بسیار مقاوم است و در صورت شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشود.

برای اطلاع از قیمت پارتیشن های شیشه ای میتوانید با شماره های درج شده در سایت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بعد از بررسی و گرفتن اطلاعات لازم قیمت نهایی را به شما عزیزان اعلام کنند . به علت ابعاد و طول عرض های مختلف قیمت هر پروزه با پروژه های دیگر مختلف است. برای همین نیاز است تا با ما در تماس باشید تا بعد از اطلاعات لازم قیمت را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید برای محیط خود از این پارتیشن ها استفاده کنید تا یک فضای مدرن و به روز را تجربه کنید.

در این پارتیشن ها از شیشه های سکوریت یا شیشه ی میرال استفاده میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]