پارتیشن شیشه ای رنگی با رنگ ها و طرح های 2022

پارتیشن های شیشه ای ساده تنها برای تفکیک فضاهای داخلی استفاده نمی شوند بلکه با زیبایی و هنر مختص پارتیشن شیشه ای رنگی خصوصیت منحصر به فردی به محیط های شما می بخشد.از این پارتیشن ها، در هر مکانی میتوان استفاده کرد و محدودیتی در نصب و اجرا ندارند. با ما در ادامه همراه باشید تا به موضوعات ذیل بپردازیم:

پارتیشن شیشه ای چیست؟

چرا پارتیشن شیشه ای رنگی استفاده کنیم؟

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی 

مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای چیست ؟

پارتیشن شیشه ای رنگی ، در واقع دیوارهای شیشه‌ ای هستند که جای دیوارهای آجری و سیمانی را گرفته اند. این پارتیشن ها به راحتی قابل نصب بوده و به تقسیم‌ بندی فضا کمک می کنند. پارتیشن در انواع ساده و طرح دار و رنگی عرضه می گردند و افراد با توجه به نوع طراحی مکان مورد نظر، سلیقه ی خاص و یا دیزاین داخلی محیط مورد استفاده، به تهیه ی آنها می‌پردازند. پارتیشن های شیشه ای رنگی، امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع پارتیشن های شیشه ای هستند، زیرا علاوه بر ایجاد زیبایی بی نظیر در محیط، تقسیم بندی مفیدی را برای فضا برقرار می کنند.

چرا پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم؟

پارتیشن شیشه ای رنگی، دارای سازه ای با رنگ و طراحی منحصر به فردی می باشدکه به هر فضایی شخصیت، رنگ و شفافیت می بخشد که بازی با نور می کند و هر محیطی را زیباتر می کند.پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی توسط شیشه‌سازان حرفه‌ای ساخته می‌شوند، هنرمندانی واقعی که قادر به خلق محصولات عالی و استثنایی هستند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی برای دکوراسیون داخلی چه یک دفتر کار باشد، چه لابی یک هتل مجلل یا اتاق نشیمن خانه یا حتی یک کشتی تفریحی، استفاده می شود.

به لطف ویژگی های زیبایی شناسی با وجود سبک و طراحی با بالاترین کیفیت با یک شاهکار هنری برابری می کند.چیزی که آنها را استثنایی می کند، تجربه هنرمندان سازنده پارتیشن شیشه ای رنگی می باشد که پشت این خلاقیت ها نهفته است. شیشه سازان چیره دست با مهارت های هنری خارق العاده، با استفاده از مدرن ترین تکنیک های شیشه سازی دست به ساخت این سازه می زنند.مواد اولیه این سازه با بالاترین کیفیت تولید می شود که با تجربه درجه یک در شیشه گریادغام شده و به سازه ای منحصر به فرد با بالاترین کیفیت تبدیل می شوند، که صرف حضور آنها می تواند یک محیط را زیبا کرده ، آن را تزئین کند و برای هر کسی که در آنجا اقامت داشته باشد، منحصر به فرد و به یاد ماندنی کند.

اگر شانس داشتن اثر هنری را ندارید و نمی توانید همه خانه خود را بازسازی کنید، نگران نباشید با نصب پارتیشن شیشه ای رنگی فضای خیره کننده ای مانند پرده شیشه ای داشته باشید تا نور و جلوه های شفافی فوق العاده برای خانه خود داشته باشیدکه زیبایی آن هر کس را تحت تاثیر قرار می دهد.

پارتیشن شیشه ای رنگی

مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی

از نظر زمانی سریعتر اجرا می شوند

  • پارتیشن های شیشه ای نسبت به دیواره های آجری، از نظر زمانی سریعتر اجرا می شوند و نیاز به مصالح مختلف مانند آجر، سیمان و گچ ندارند. علاوه بر این که به کارگیری پارتیشن های شیشه ای، در وقت و هزینه به صرفه هستند، این پارتیشن ها از زیبایی بی نظیری برخوردارند و عایق صدا و حرارت نیز می باشند.  رنگی شیشه ای، در رنگ های آبی، سبز، سفید، خاکستری، دودی، بنفش و … ساخته می‌ شوند.

پارتیشن های شیشه ای و هارمونی رنگ ها در محیط

  • یکی از برترین مزایایی که میتوان برای این نوع پارتیشن ها برشمرد، این است که می‌توان به راحتی بین آنها و سایر لوازمی که در محیط قرار دارند، هماهنگی و هارمونی به وجود آورد و باعث افزایش زیبایی محل کار شد. همه از این موضوع آگاه هستیم که تاثیر رنگ ها در روحیه ی افراد و افزایش خلاقیت انسان ها، بسیار موثر است. پس می‌توان گفت که با به کارگیری این پارتیشن های رنگی، میتوان بازده ی کاری افراد را نیز افزایش داد 

جایگزین سایر متریال در طراحی داخلی

  • اگر به دنبال طراحی با ارزش و جذاب که برای جداسازی سیال محیط ها، با سلیقه ای غیررسمی اما در عین حال پر زرق و برق و معاصر هستید پارتیشن شیشه ای رنگی مناسبترین گزینه است. در تمام شرایطی که امکان مداخله در کارهای بازسازی به صورت جدی وجود ندارد، ترجیح داده می شود که یک پارتیشن آزاد و پویا بین فضاهای خانه یا محل کار اجرا شود تا فضای حریم خصوصی بین بخش های مختلف عملکردی ایجاد شود.

زیبایی و ظرافت را ایجاد کردند

  • پارتیشن شیشه ای  که در ابتدا به‌عنوان پانل‌های تفکیکی برای تفکیک بخش ها طراحی شدند، بعدها برای بهبود طراحی و ظرافت در فضاهای نشیمن خانه نیز به کار رفتند و به به صورت رنگی حس زیبایی و ظرافت را ایجاد کردند.

نور اتاق را کنترل می کنند

  • پارتیشن شیشه ای رنگی به طور قابل توجهی نور اتاق را کنترل می کنند؛ می توانید از بین پرده های تاریک و روشن نور کافی اتاق خود را انتخاب کنید.

مشکلات محدودیت فضا را برطرف کنید

  • با آنها می توانند مشکلات محدودیت فضا را برطرف کنید. در واقع، این پارتیشن ها می‌توانند به‌عنوان جداکننده‌ای برای چیدمان مجدد فضاهای اتاق یا پنهان کردن گوشه‌ها استفاده شوند.

با پارتیشن های شیشه ای رنگی اتاق خود را زنده کنید

  • با پارتیشن های شیشه ای رنگی اتاق خود را زنده کنید!چه بخواهید بهترین فضای اتاق خود را بسازید، یک قفسه را مخفی کنید یا اتاق خود را دوباره بازسازیی کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک پارتیشن شیشه ای رنگی است. مجموعه ما این سازه را در طرح های مختلف که برای هر سلیقه ای طراحی شده است، ارائه می کند.این پارتیشن ها به راحتی به برق متصل می شوند و با هر ساختار معماری هماهنگ می شوند. کثرت امکانات برای تقسیم فضاها به شما این امکان را می دهد که به سرعت محیط های خود را بر اساس نیاز خود طراحی و اجرا کنید.

تنوع در پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی هم به صورت تک پنل و هم به صورت سیستم مدولار برای ارتفاع های مختلف ارائه می شود. حداقل اندازه حدود 0.90 متر مربع است .32 رنگ مختلف برای این پارتیشن های شیشه ای موجود است که در کنار هم تقریباً 5000 ترکیب رنگ را ارائه می‌دهند.

 
شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سخن آخر

برای ایجاد فضای جدید و تفکیک بهتر فضاهای داخلی، همیشه نیازی به استفاده از سنگ تراشی های گران قیمت نیست. گاهی اوقات، برای داشتن یک اتاق یا بیشتر یا حتی برای ایجاد یک فضای صمیمی تر، کافی است که پارتیشن شیشه ای رنگی را به طور استراتژیک قرار دهید. از پیشنهادات کارشناسان ما الهام بگیرید تا بدانید که سازماندهی فضاها با این سازه چقدر آسان است!