برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

آیا پارتیشن شیشه ای دوجداره پارتیشن شیشه ای دو جداره عایق صدا از همه انواع پارتیشن ها مستحکم تر است؟ چه تفاوتی با دیگر دیوارهای شیشه ای دارند؟با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای دو جداره در کجا استفاده می شود؟

پارتیشن شیشه ای دو جداره با افزایش عملکرد، راه حلی پیشرفته برای تقسیم مکان های نوآورانه با آلودگی های صوتی زیاد است. شیشه دو جداره با رتبه بندی آکوستیک پیشرفته، کاملاً مناسب برای ایجاد فضای حریم خصوصی به دفاتر، نمایشگاه ها، شرکت و سازمان های اداری بزرگ است. اگر فضای کوچک اما شلوغی دارید، پارتیشن دوجداره بهترین گزینه می باشد.

مزایای پارتیشن شیشه ای دو جداره

  • عایق صدا : به دلیل ضخامت شیشه های سکوریت در برابر آلودگی های صوتی پیرامون عایق می باشد. این شیشه ها میزان 40-44 دی سی بل صدا را کاهش دهد. به همین دلیل معمولا برای ایجاد اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس و برگزاری جلسه از این نوع پارتیشن استفاده می شود.
  • امکان نصب پرده کرکره ای برای این نوع پارتیشن ها
  • مقاومت در برابر حرارات و شکستن
  • امکان سفارشی کردن شیشه ها بر اساس طرح پیشنهادی

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره  به معنای این نیست که هیچ فریمی در نصب آن استفاده نمی شود بلکه از فریم های کشویی که به صورت مخفی می باشد استفاده می شود. این پارتیشن ها ظرافت و زیبایی خاصی به فضای اداری می بخشد.

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار

برای نصب این پارتیشن از فریم های آلومینیومی استفاده می شود. این نوع پارتیشن برای فضاهای کوچک و شلوغ مناسب می باشد و عایق صدا است.

تفاوت پارتیشن شیشه ای دو جداره با پارتیشن تک جداره

هر دو شیشه ها شفاف هستند و نور هم می تواند به داخل فضا برساند. در حالی که هر دو پارتیشن کاربرد یکسان دارند و معمولا در اماکن اداری و دفاتر استفاده می شود اما تفاوت هایی با هم دارند. شیشه دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت 10-12 میل استفاده می شود که به هم چسبیده اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که دیوارهای شیشه ای دو جداره نسبت به سیستم های تک جداره ما عایق صوتی بهتری دارند و مقاوم تر است. از نظر ظاهری پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل ضخامت کمتر شیشه ها و ظرافت کار ظاهری زیباتر از پارتیشن شیشه ای دوجداره است. همچنین در پارتیشن شیشه ای دوجداره می توان بین دو لایه شیشه سکوریت پرده کرکره ای نصب کنید و با تنها یک پیچ می توان اتاق شیشه ای را تاریک یا روشن کنید. این کار علاوه بر ایجاد حریم خصوصی سبکی منحصر به فرد و شیک به دفتر کاری شما می دهد.

تفاوت پارتیشن شیشه ای دو جداره با پارتیشن تک جداره

پارتیشن-شیشه-ای-دوجداره-پرده-خور
پارتیشن-شیشه-ای-دوجداره پرده خور
پارتیشن-شیشه-ای-دو-جداره
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]