برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پارتیشن شیشه ای حمام یا پرده حمام

پارتیشن شیشه ای حمام یا پرده حمام؟ افراد اغلب به دنبال پاسخ برای این سوال هستند اینکه، در حمام استفاده از درهای شیشه ای بهتر است یا پرده؟ اگر در حال بازسازی کابین دوش خود هستید، یکی از تصمیمات اصلی که باید بگیرید این است که آیا می خواهید پارتیشن شیشه ای حمام داشته باشید یا پرده دوش. باید در نظر بگیرید که کدام یک طراحی بهتری دارد و با حمام شما هماهنگ می شود.  

در ادامه ما در مورد تمام مواردی  که باید در مورد درهای دوش شیشه ای و پرده های دوش بدانید، بیان می کنیم تا تصمیم درستی را که متناسب با نیازهای شما است، بگیرید.

پرده های حمام

یکی از معایب پرده های دوش این است که هنگام دوش گرفتن ممکن است کشش داشته باشند. از طرف دیگر، پرده های حمام شما می توانند به حمام شما تم و زیبایی ببخشند و حمام را به مکان خوبی برای بیان سبک تبدیل کند. اما معایبی که پرده های حمام دارند بسیار بیشتر از مزایای آن است.

با پرده های حمام، باید مراقب کپک زدن  آن باشید.تمیز کردن  پرده های حمام کار سختی است. همچینین با پرده های حمام، کابین دوش شما محصور نیست، و منجر به نشتی دوش می شود.

پرده های دوش برای حفظ حریم خصوصی گزینه خوبی هستند. درصورتی که شما طرفدار حفظ بیشتر حریم خصوصی هستید از پرده های دوش می توانید استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای حمام یا پرده حمام

پارتیشن شیشه ای حمام

اگر به دنبال یک گزینه مدرن برای کابین دوش خود هستید، درهای دوش شیشه ای راه حلی مناسب هستند.

بهترین بخش درب های شیشه ای دوش این است که آنها گزینه ای عالی برای فضاهای کوچک هستند. اگر یک دوش گوشه ای یا یک دوش باریک دارید، یک درب دوش شیشه ای برای شما بهترین انتخاب است.

با حمام شیشه ای، فضای شما باز می شود و حمام شما را بزرگتر نشان می دهد. درهای دوش شیشه ای راهی برای باز و بزرگتر نشان دادن حمام شما دارند. پرده های حمام خط دید را مسدود می کنند که باعث می شود،حمام شما کوچکتر به نظر برسد، اما درهای دوش شیشه ای نتیجه معکوس دارند.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سرمایه گذاری بهتر با حمام شیشه ای

 درست است که درهای دوش شیشه ای گران تر از پرده های دوش هستند. با این حال، آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند.

با درب های شیشه ای دوش، لازم نیست هر چند وقت یکبار آنها را تعویض کنید. درب های شیشه ای دوش عمر طولانی دارند و گزینه ای عالی برای هر حمام هستند.

طراحی مدرن با حمام شیشه ای

 اگر به دنبال طراحی مدرن و جدید هستید، درب های شیشه ای دوش بهترین گزینه برای شما هستند.

پارتیشن شیشه ای حمام یا پرده حمام

درب دوش شیشه ای شفاف

یکی از دلایل اصلی تصمیم گیری صاحبان خانه در مورد درب دوش شیشه ای شفاف این است که می خواهند طراحی باز و مدرن داشته باشند. با شیشه شفاف، کل حمام شما بزرگتر به نظر می رسد و مهم نیست که چقدر فضا کوچک است.اگر حمام شما فاقد نور طبیعی است شیشه شفاف راه خوبی است.

اگر حمامی با چندین کاربر دارید، ممکن است درهای شیشه ای شفاف به دلیل فقدان حریم خصوصی کارایی نداشته باشند.

شیشه شفاف در حال حاضر یک طرح حمام بسیار محبوب است. نه تنها در حال حاضر مد روز است، و از مد نمی افتد. بنابراین، اگر به دنبال افزایش ارزش خانه خود هستید یا در فکر فروش در چند سال آینده هستید، شیشه شفاف بهترین گزینه خواهد بود.

در آخر برای پاسخ سوال اینکه پارتیشن شیشه ای حمام یا پرده حمام بهتر است باید گفت، شرکت کامادر، درب های شیشه ای دوش یا همان پارتیشن شیشه ای حمام را برای کابین دوش شما توصیه می کنند. آنها مدرن، همه کاره هستند و ارزش سرمایه گذاری را دارند. از طرف دیگر، پرده‌های دوش اغلب قدیمی به نظر میرسند و تاثیر منفی در حمام و دکوراسیون شما دارند.

ما  به شما کمک کنیم تا درب دوش شیشه ای مناسب خود را پیدا کنید! برای شروع با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]