برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای در شیراز به دلیل علاقه ذاتی مردم این شهر به زیبایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل شرکت کامادر ارائه دهنده انواع پارتیشن شیشه ای خدمات خود را در شهر شیراز نیز به تمامی علاقه مندان ارائه می دهد. همان طور که می دانید پارتیشن ها دارای انواع مختلفی هستند که تا پیش از روی کار آمدن شیشه معمولا از پارتیشن چوبی استفاده می شد. در این مقاله قصد داریم برای تمامی ساکنین شهر شیراز در خصوص انواع پارتیشن های شیشه ای اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم. فهرستی از مواردی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد عبارت اند از :

پارتیشن شیشه ای در شیراز
پارتیشن شیشه ای اداری در شیراز
انواع پارتیشن شیشه ای اداری
قیمت پارتیشن های شیشه ای اداری
مزایای پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن شیشه ای اداری متحرک

پارتیشن شیشه ای در شیراز

پارتیشن شیشه ای اداری در شیراز : چرا پارتیشن های شیشه ای در شیراز مورد استقبال عمومی قرار گرفتند. حتما می دانید مردمان شیراز همیشه از زمان در ساخت و ساز و استفاده از تکنولوژی پیش بودند. گواه این اتفاق هم بنا های فوق العاده و مناظر زیبای شیراز می باشد. به همین دلیل در قرن ۲۱ که دیگر کم کم پارتیشن شیشه ای ، جای دیوار های ضخیم را  گرفت، اهالی شیراز از این تغییرات استقبال گسترده ای کردند.   با استفاده از این المان جذاب، صرفه جویی زیادی در هزینه های برق می شود و به ساده ترین شکل ممکن فضا را تقسیم بندی خواهد کرد.

پارتیشن شیشه ای اداری در شیراز

در همین حین بود بسیاری از اداره ها در شیراز تصمیم گرفتند که برای از بین بردن محدودیت های فضای کاری خود و برای استفاده بهینه از این فضا اقدام به استفاده از پارتیشن شیشه ای داری کنند. مدیران و صاحبان کسب و کار های مختلف در شیراز رفته رفته به این نتیجه رسیدند که استفاده از این پارتیشن های شیشه ای می تواند میزان بالایی از زیبایی را در حین ایجاد امکان استفاده بیشتر از فضا فراهم کند. به همین دلیل از این محصولات استفاده بیشتری کردند.

انواع پارتیشن شیشه ای اداری در شیراز

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع پارتیشن های اداری شیشه ای بپردازیم. به طور کلی این پارتیشن ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. این سه دسته اصلی از پارتیشن های اداری شیشه ای عبارت اند از :

  • پارتیشن های اداری شیشه ای فریم دار یا فریم لس
  • متحرک
  • انواع پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره یا دو جداره

در ادامه این مطلب هر یک از انواع پارتیشن ها را به صورت مجزا با توضیحات کامل برای شما شرح خواهیم داد. با کامادر همراه باشید تا با این موارد آشنا شده و بتوانید نسبت به خرید و ثبت سفارشات پارتیشن شیشه ای در شیراز راحت تر اقدام کنید.

1. فریم دار یا فریم لس

 

پارتیشن های اداری شیشه ای، در یک نوع تقسیم بندی به فریم دار و بدون فریم تقسیم می شوند. منظور از بدون فریم یا فریم لس، این نیست که هیچگونه قابی در ساخت آنها استفاده نشده باشد؛ بلکه منظور این است که دارای تعداد قابی بسیار نازک می باشند؛ استفاده از این نوع پارتیشن ها، سبب ایجاد فضای حداکثری و شفافیت بی‌ نظیری می گردد. در مقابل پارتیشن های فریم دار یا دارای قاب هستند که به نظر می‌رسد استحکام آنها در قرارگیری تا حدی بالاتر باشد.

پارتیشن شیشه ای اداری فریم لس مقاوم است؟

پارتیشن فریم لس یا بدون قاب، به این معنا نیست که در نصب آن از هیچگونه را قابی و یراق آلاتی استفاده نشده باشد، بلکه منظور این است که از حداقل یراق آلات و یک قاب بسیار نازک که به صورت کشویی باز و بسته می شود، بهره برده است، که نهایت وضوح را به وجود خواهد آورد؛ به همین دلیل این پارتیشن ها امروزه یکی از ابزارهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. این مدل از پارتیشن شیشه ای در شیراز به تمامی افرادی که قصد خرید دارند توصط کامادر ارائه می شود.

کاربرد پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای در شیراز بدون قاب و یا فریم لس، کمترین میزان یراق‌آلات را دارند و قابی بسیار نازک در ساخت آنها استفاده شده است. به همین دلیل استفاده از آن زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی ساختمان می بخشد. این پارتیشن های شیشه ای، در تمام اماکن از جمله شرکت ها، ادارات، منازل، مغازه ها، مدارس، سالن های زیبایی و … قابل استفاده هستند. شاید پارتیشن های فریم لس، به دلیل دارا بودن از قابی بسیار نازک، مقاوم به نظر نرسند؛ اما این فرض اشتباه است و با اطمینان می توان گفت که این پارتیشن ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس از چه نوع شیشه ای ساخته می شود؟

پارتیشن های بدون قاب مانند پارتیشن های دارای قاب و انواع دیگر آن، از جنس شیشه سکوریت هستند. شیشه ی سکوریت، شکل مقاوم شده ی شیشه های معمولی است؛ به این صورت که طی مراحلی مقاومت آن را بسیار بالا می‌برند و همین دلیلی برای مستحکم بودن این شیشه هاست. سکوریت در برابر ضربات و برخوردها مقاوم است و به راحتی نمی شکند و به همین دلیل استفاده ازاین  شیشه ها در پارتیشن های شیشه های یک گزینه عالی محسوب می شود. 

طریقه ی نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس

بعد از طی مراحل اندازه گیری و برش پارتیشن ها، با استفاده از یراق آلات مخصوص که عمدتاً از جنس آلومینیوم هستند، اتصالات خطی به کف و سقف ساختمان متصل شده و محکم می گردند. گفتنی است ضخامت شیشه ها در پارتیشن فریم لس یا بدون چهارچوب، معمولاً زیاد است و به همینی دلیل بر افزایش وزن آن خواهد بود.

پارتیشن شیشه ای اداری

 

  • ایجاد ظاهر مدرن و زیبا به فضای داخلی
  • مناسب برای استفاده در فضاهایی با مساحت کم و کوچک
  • فضا را بزرگ تر نشان می دهد.
  • عایق صوتی و حرارتی
  • نصب سریع و آسان
  • قابلیت استفاده از شیشه ی مات، رنگی، سندبلاست
  • آماده‌سازی زودتر محیط داخلی نسبت به ساخت دیوار های آجری
پارتیشن-شیشه-ای-فریم لس

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای اداری در شیراز

پارتیشن های شیشه ای دارای به دلیل داشتن مزایای بالایی که دارند مورد استقبال بسیاری از افراد به خصوص در شیراز قرار گرفته اند. این مزایا عبارت اند از :

۱_عایق صدا که می تواند برای خصوصی سازی محیط های اداری بسیار مهم باشد
۲_عایق حرارت که می تواند در شرایط گرمای محیط یک مزیت فوق العاده باشد.
۳_ایجاد فضای زیبا و بی نظیر که مورد پسند و تائید تمامی معماران و طراحان دکوراسیون داخلی می باشد.
۴_استفاده از نور طبیعی و در نتیجه کاهش مصرف انرژی برق که می تواند مقرون به صرفه باشد
۵_نصب آسان و راحت در مدت زمان مناسب و کم
۶_امکان جابجایی راحت و استفاده مجدد از پارتیشن شیشه ای
۷_قیمت و هزینه پایین تر نسبت به دیوار های آجری و صرفه جویی در زمان نصب و راه اندازی
۸_قابل سفارش در طرح و یا رنگ خاص، مات یا آرم مد نظر که معمولا شرکت ها از لوگو شرکت خود استفاده می کنند
۹_ایجاد فضای دلباز برای محیط دفتر

پارتیشن-شیشه-ای-اسلایدینگ

2.پارتیشن شیشه ای اداری متحرک در شیراز

پارتیشن های اداری شیشه ایی می‌ توانند به صورت ریلی نیز مورد استفاده قرار بگیرد، یعنی بر روی یک ریل سقفی یا کفی سوار باشند و حرکت کنند.

3. پارتیشن های تک جداره و پارتیشن های دوجداره

پارتیشن شیشه ای در شیراز مدل تک جداره و دو جداره در شیراز ارائه می شود. بسته به قیمتی که دارند هر دو طیف و طبقه بندی این محصولات مورد استفاده می باشند.در تقسیم بندی  های دیگر می توان در دو بخش تک جداره و دو جداره قرارداد. در نوع تک جداره ی آن، ضخامت شیشه ی مصرفی ۱۰ میل است، اما در نوع دو جداره ضخامت آن ۱۲ میل می باشد. بر اساس نوع ضخامت، متریال و یراق آلات مصرفی نیز ممکن است متفاوت باشد. البته نوع شیشه در هر دو مدل شیشه سکوریت است، اما تفاوت عمده ی این دو همان‌ طور که ذکر کردیم ضخامت آنهاست. پارتیشن دو جداره به دلیل ضخامت بیشتر، مقاومت بالاتر و میزان عایق بودن بیشتر را نیز به همراه دارد.

 

تفاوت پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره با پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره

هر دو شیشه ها شفاف هستند و نور هم می تواند به داخل فضا برساند.در حالی که هر دو پارتیشن کاربرد یکسان دارند و معمولا در اماکن اداری و دفاتر استفاده می شود اما تفاوت هایی با هم دارند. شیشه دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت 10-12 میل استفاده می شود که به هم چسبیده اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که دیوارهای شیشه ای دو جداره نسبت به سیستم های تک جداره ما عایق صوتی بهتری دارند و مقاوم تر است. از نظر ظاهری پارتیشن شیشه ای در شیراز مدل تک جداره به دلیل ضخامت کمتر شیشه ها و ظرافت کار ظاهری زیباتر از پارتیشن شیشه ای دوجداره است.

همچنین در پارتیشن شیشه ای دوجداره می توان بین دو لایه شیشه سکوریت پرده کرکره ای نصب کنید و با تنها یک پیچ می توان اتاق شیشه ای را تاریک یا روشن کنید. این کار علاوه بر ایجاد حریم خصوصی سبکی منحصر به فرد و شیک به دفتر کاری شما می دهد.

مزایای پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره

  • عایق صدا : به دلیل ضخامت شیشه های سکوریت در برابر آلودگی های صوتی پیرامون عایق می باشد. این شیشه ها میزان 40-44 دی سی بل صدا را کاهش دهد. به همین دلیل معمولا برای ایجاد اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس و برگزاری جلسه از این نوع پارتیشن استفاده می شود.
  • امکان نصب پرده کرکره ای برای این نوع پارتیشن ها
  • مقاومت در برابر حرارات و شکستن
  • امکان سفارشی کردن شیشه ها بر اساس طرح پیشنهادی

آیا پارتیشن های شیشه ای تک جداره نشکن است؟

پارتیشن شیشه ای در شیراز در هر نوعی که باشند، تک جداره و یا دوجداره، متریال اصلی ساخت آنها شیشه است. شیشه مصرفی در پارتیشن ها نیز عمدتاً شیشه سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت، نوعی از شیشه هستند که نسبت به شیشه های معمولی بسیار مقاوم ترند و به راحتی شکسته نمی‌ شود و در صورت شکستگی نیز خطری را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای تک جداره

یراق آلات و پروفیل ها، لوازمی هستند که بدنه ی شیشه‌ ای پارتیشن ها را به هم متصل می کنند و آنها را کنار هم نگه می دارند. این یراق آلات معمولاً جنسی آلومینیومی دارند و بسته به نوع پارتیشن مصرفی، مقدار و میزان آن متفاوت خواهد بود؛ رنگ یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای، برنز، سفید، مشکی، طلایی یا نقره‌ای می‌تواند باشد.

 

پارتیشن شیشه ای در شیراز مدل تک جداره بروزترین و جدیدترین نوع دکوراسیون در ساختمان ها هستند. امروزه پا به هر ساختمان مدرنی که می گذارید از پارتیشن های شیشه ای بهره برده اند. با وجود این همه گیری متاسفانه اکثراًیراق آلات مصرفی در پارتیشن ها وارداتی بوده و از کشورهای خارجی وارد می‌شود.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای در شیراز

برای نصب پارتیشن شیشه ای از یراق آلات استفاده می شود . یراق آلاتی که برای نصب استفاده می شود باید با پارتیشن هماهنگ باشد. کیفیت یراق آلات آن بسیار مهم است بهتر است از نوع استیل و ضد زنگ آن استفاده شود . به خاطر داشته باشید هر سال پارتیشن متحرک نیاز به رگلاژ دارد و در برخی موارد باید ریل آن تعویض شود.

پارتیشن-شیشه-ای-دوجداره

حرف آخر

نصب پارتیشن شیشه ای در شیراز مورد استفاده از اداره ها، بعد از طی مراحل اولیه کارشناسی که شامل اندازه گیری دقیق توسط افراد ماهر و متخصص، برش شیشه ها، حمل و نصب آنها به دفاتر مربوطه انجام می گردد. این پروسه ممکن است نهایتاً یک هفته تا ۱۰ روز طول بکشد، که نسبت به ساخت دیوار های آجری و سیمانی و طی مراحل بعدی آن در دفاتر کاری، بسیار از لحاظ زمانی نیز مناسب تر است و در وقت افراد نیز صرفه جویی خواهد شد. به همین دلیل هم این پارتیشن ها در شیراز دارای استقبال های فراوانی هستند و بسیاری از افراد از این محصولات بیش از سایر روش های دیوار سازی و جدا سازی استفاده می کنند. در حقیقت شما علاوه بر اینکه زیبای بیشتری را تجربه می کنید می توانید در زمانی بسیار کمتر نسبت به در یافت این خدمات اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ویژه ای که شرکت کامادر برای اهالی شیراز در خصوص پارتیشن شیشه ای در شیراز در نظر گرفته است می توانید هم اکنون از طریق شماره های تماس مندرج در سایت، با کارشاسان و مشاوران ما در کامادر تماس حاصل نمایید. همچنین راه های ارتباطی ما با شما برای ثبت سفارشات و ارائه مشاوره های رایگان همین شماره های مندرج در سایت می باشد. شما می توانید از طریق همین شماره ها نسبت به دریافت مشاوره در خصوص استفاده پارتیشن شیشه ای تک جداره یا دو جداره اقدام کنید. ما با توجه به شرایط محیط کاری و اداری شما، در خصوص اینکه کدام یکی از انواع پارتیشن ها برای شما مناسب است اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

هم اکنون از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز خود نسبت به ثبت سفارشات خرید پارتیشن شیشه ای در شیراز اقدام کنید. در انتها نیز می توانید با لیست قیمت های انواع پارتیشن شیشه ای در شیراز رو به رو شوید و با برآورد هزینه های خود نسبت به ثبت سفارشات اقدام کنید.

فیلم نصب

فیلم نصب

قیمت پارتیشن های شیشه ای اداری در شیراز

همان طور که می دانید دو نوع اصلی پارتیشن شیشه ای داریم، پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دو جداره، پارتیشن های شیشه ای تک جداره که شامل شیشه سکوریت ده میلی متر هستند به همراه فریم ها و هزینه ها نصب و پیاده سازی که قیمت هر متر مربع آن با توجه به نوسانات بازار چیزی بین 1،400،000 تومان الی 1،600،000 تومان می باشد. اما جهت رسیدن به یک قیمت مناسب باید در زمان خرید استعلام بگیرید. همچنین این پارتیشن های شیشه ای دارای درب هایی هستند که هر دربی که داخل چارتیشن های شیشه ای اداری کار شود دارای قیمت جداگانه ای می باشد. که شامل یراق آلات درب، چهار چوب و دستگیره های فرودگاهی و لولا ها می باشد دارای قیمت تقریبی 4،000،000 تومان می باشد.

اما قیمت پارتیشن شیشه ای در شیراز متر مربعی 4،000،000 تومان می باشد. که تشکیل شده از دو شیشه سکوریت است که به فاصله هفت سانت از یکدیگر قرار دارند و در میان آنها پرده قرار می گیرد.یراق الات و فریم های آلمومینیومی دارد که دارای عایق صدا می باشد. قیمت یراق آلات درب و پک درب هم به همان قیمت 4،000،000 تومان حساب می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]