پارتیشن دوش حمام یکی از رایج ترین شیشه حمام های موجود می باشد که علاوه بر اینکه درفضای دوش را در حمام تفکیک می کند، زیبایی خاصی به این فضا می بخشد. حال این پارتیشن از چه شیشه ای ساخته می شود و قیمت آن چقدر است ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

پارتیشن دوش حمام چیست؟

پارتیشن دوش حمام امروزه به بخش جدایی ناپذیر از حمام مدرن تبدیل شده است. با محدود کردن آب دوش تنها در داخل اتاق شیشه ای، باعث می شود که کل حمام مرطوب نباشد، در نتیجه هوای متعادلی در فضای حمام ایجاد می کند. در نتیجه از رشد باکتری و میکروب در فضای مرطوب جلوگیری می شود که از نظر بهداشتی مفید است. همچنین پارتیشن دوش ، احتمال خطر لغزندگی در استفاده از سرویس بهداشتی را کاهش می دهد.

نصب پارتیشن حمام در کمترین فضا

فضا امروزه به گرانبهاترین موارد در شهرها تبدیل شده است که پارتیشن دوش به صرفه جویی در فضا کمک می کند. این شیشه را می توان در فضایی با کمترین ابعاد و در قسمت های مختلف حمام از جمله گوشه و میانه فضای موجود نصب کرد.

شیشه-حمام-فریم-دار

چرا پارتیشن دوش حمام مهم است؟

اگر سر و صدای حمام و صدای دوش گرفتن بخصوص در اتاق خواب مستر، شما را اذیت می کند پارتیشن دوش شیشه ای را انتخاب کنید. اتاق شیشه ای دوش فقط مربوط به ظاهر و زیبایی نیست. در درجه اول برای نگهداری حمام و ایمنی طراحی شده است. در واقع برای جلوگیری از تجمع باکتری در برابر رطوبت مداوم، تفکیک فضای حمام از سرویس بهداشتی طراحی شده است. همچنین احتمال لغزندگی و لیزخوردگی در حمام را کاهش می دهد.

شرکت کامادر با بیش از 18 سال ساقه فعالیت در زمینه فروش و نصب شیشه سکوریت به عنوان نماینده رسمی در تمام کشور می باشد. از آنجائیکه دفتر فروش در غرب تهران واقع شده است خدمات سریعتری  به مشتریان در این منطقه ارائه می دهد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

انواع محفظه دوش شیشه ای

پارتیشن دوش شیشه ای در اشکال، اندازه های مختلفی تولید می شود : پارتیشن دوش بدون قاب یا فریم لس : این شیشه های بدون فریم و قاب نصب می شود و زیبایی فضای حمام را دو چندان می کند. برای حمام هایی که فضای کوچکی دارند مناسب است. پارتیشن دوش فریم دار به پشتیبانی از قاب های فلزی نیاز دارند، در حالی که درب های دوش بدون قاب، بدون قاب فلزی نصب می شوند. شیشه های در این نوع اتاقک دوش ضخیم تر از درهای دوش قاب است و شیک و شیک به نظر می رسند.

پارتیشن دوش کشویی

این پارتیشن به صورت کشویی باز و بسته می شود و برای حمام هایی که فضای کافی دارند استفاده می شود. این درب شیشه نیاز به دو لت شیشه دارد و قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع پارتیشن های دوش دارد.

پارتیشن دوش لولایی

این نوع پارتیشن نیاز به یک لت دارد که مناسب برای فضای کوچک می باشد.

چگونه محفظه دوش شیشه ای را تمیز کنیم؟

پارتیشن شیشه حمام به راحتی تمیز می شود و شستشوی آن آسان است. برای این کار از پاک کننده های شیشه استفاده کنید.

چگونه پارتیشن دوش حمام را می توان نصب کرد؟

پارتیشن دوش حمام به شرطی که کف حمام یک سطح صاف و یکدست باشد ،به راحتی نصب می شود و قبل از نصب توسط شرکت کامادر بازدید رایگان انجام می شود.

برای نصب پارتیشن دوش حمام به چه لوازمی نیاز است؟

پارتیشن دوش حمام با توجه به انواع آن و فضای مورد نظب به همراه یراق آلات، دستگیره، ریل، فریم نصب می شود.

آیا می توان پارتیشن دوش حمام را به طور مستقیم روی زمین نصب کرد؟

بله، می توان پارتیشن دوش را مستقیماً روی زمین در صورت صاف بودن زمین نصب کرد.

قیمت پارتیشن دوش حمام

قیمت پارتیشن دوش حمام به صورت مترمربع محاسبه می شود هر متر شیشه سکوریت 10 میل 1،100،000 تومان است. هزینه نصب آن 250 هزار تومان است و هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.

نمونه های اجرایی پارتیشن دوش حمام

شیشه-حمام-لولایی
شیشه-حمام-ریلی
حمام-شیشه-ای-لولایی
شیشه-حمام ریلی
درب-شیشه-ای-اسپایدری حمام
پارتیشن-حمام-شیشه-ای