برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

وان شیشه ای اتاق خواب : نشکن و ضد لک

حمام جایی است که آرامش و بهداشت بیشترین اهمیت را دارد، به همین دلیل در حمام های مناسب، طراحان به شکل ها و رنگ ها را با دقت بیشتری توجه می کنند. برای داشتن حمامی با ظاهر منحصر به فرد، نیاز به توجه به جزئیات و مدرن بودن آن دارد.

وان عنصر اصلی این فضا محسوب می شود در صورتی که از جنس شیشه باشد نمای زیبایی به فضای داخلی خانه شما می دهد. با ما همراه باشید تا درباره وان شیشه ای اتاق خواب بپردازیم.

وان شیشه ای چگونه تولید می شود؟

در سال های اخیر، طراحان نظر دارند که حمام سنتی را با وان های شیشه ای ساخته شده از شیشه سکوریت نشکن جایگزین کنند. این شیشه ها همانند شیشه های معمولی می باشد که طی فرآیندی سکوریت و سخت می شوند.

آیا شیشه وان می شکند؟

نگرانی بسیاری از افراد اینست که امکان شکستن وان شیشه ای وجود دارد یا خیر؟  به همینن منظور از شیشه سکوریت با ابعاد 12 میل استفاده کرد و برای برخی موارد از شیشه 10 میل نیز برای داخل شیشه 12 میل استفاده می شود تا فشار کمتری را محتمل شود. همچنین از شیشه های 15 و 20 میل استفاده می شود.

 

شرکت کامادر  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام و کرکره برقی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

انواع وان شیشه ای

وان-شیشه-ای اتاق خواب

وان شیشه ای اتاق خواب

یکی از وان های پرطرفدار در بین مشتریان سفارش وان حمام شیشه ای در اتاق خواب یا مستر می باشد. برای طراحی زیباتر از شیشه کریستال استفاده می شود. حتما توجه داشته باشید این وان به دیوار نصب نشود زیرا آب به دیوار پاشیده و به کاغذ دیواری و رنگ دیوار آسیب می رساند. به همین دلیل معمولا در میانه اتاق خواب قرار می گیرد و با شیشه ای از تخت تفکیک می شود. معمولا از شیشه سکوریت کریستال برای وان در اتاق خواب استفاده می شود.

وان شیشه ای رنگی

شیشه این وان ها در رنگ های متنوع تولید می شود که با توجه به سلیقه مشتری و دکوراسیون داخلی انتخاب و نصب می شود.

وان-شیشه-ای-اتاق-خواب
وان-شیشه-ای-خمیده

وان شیشه ای سندبلاست یا طرح دار

شیشه های سکوریت با استفاده از دستگاه مخصوص طرح سفارشی مشتری چاپ می شود که به صورت ثابت بر روی شیشه باقی می ماند. تصاویری به سلیقه مشتری را می توان بر روی این شیشه ها چاپ کرد. 

وان جکوزی شیشه ای

جکوزی شیشه ای با وان شیشه ای از نظر استحکام تفاوت دارند. در جکوزی به دلیل فشار بالای آب از یراق آلاتی با استحکام بیشتری و از شیشه لمینت استفاده می شود.

جکوزی-شیشه-ای

قیمت وان شیشه ای

قیمت وان شیشه ای به عواملی از قبیل ابعاد وان، نوع شیشه ( سکوریت معمولی یا لمینت )، طرح دار یا ساده، رنگی یا سفید بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وان حمام در اتاق خواب با جداکننده شیشه ای

ییشتر افراد ترجیح می دهند وان حمام را در اتاق خواب قرار دهند اما به دلیل امکان پاشیدن آب که ممکن است به فضای داخلی آسیب برسد از شیشه سکوریت به عنوان جداکننده استفاده می شود. به این دلیل از شیشه استفاده می شود که علاوه بر اینکه اتاق خواب را از وان تفکیک کرد می کند مانعی برای نور و روشنایی نمی شود. برای حفظ حریم خصوصی، می توانید از شیشه مات استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]