برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درب اتوماتیک شیشه ای یونیک UNIQUE

درب شیشه ای اتوماتیک یونیک، نوعی از درب های برقی می باشد، که از مرغوبترین قطعات و اجزا ساخته شده است. مجموعه ی این قطعات با کیفیت در کنار هم، تشکیل دهنده دربی است از سطح بسیار بالای کیفیتی و  همچنین ساختی بی نظیر برخوردار می باشد. این درب مناسب اماکنی است که در آن رفت و آمد بالاست و به دنبال آن، کارکرد درب نیز باید بالا باشد؛ از انواع متفاوت این درب می‌توان به درب اتوماتیک کشویی، تلسکوپی، شیشه ی منحنی، تاشو و شیشه دوار اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله، شما را با این نوع از درب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

سیر تکاملی درب اتوماتیک شیشه ای

با گذر زمان کم کم درب های سنتی و قدیمی که از چوب و آهن ساخته شده بودند، جای خود را به درب های پیشرفته و اتوماتیک داده اند. درب اتوماتیک شیشه ای، یک نمونه از درب های جدید و بسیار پرکاربرد برای بشر می باشد. تصور کنید در حالی که دستتان پر است، بخواهید از دری عبور کنید، چه چیزی از این مورد خوشایند تر که درب خودش باز و بسته شود. درب های شیشه ای اتوماتیک، در بانک ها، فروشگاه ها، ادارات و هتل ها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-یونیک

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای یونیک

در مکان هایی با تردد و رفت و آمد بالا، قطعاً نصب درب اتوماتیک شیشه ای یونیک بهترین انتخاب است، زیرا این درب ها به راحتی و به صورت خودکار، باز و بسته می شوند و نیروهای انسانی در باز و بسته شدن آنها دخیل نمی باشد.

اجزای تشکیل دهنده ی درب اتوماتیک شیشه ای

۱-موتور الکتریکی

۲_ گیربکس

۳_برد الکترونیکی

۴_ سنسور های مادون قرمز

۵_ریموت کنترل

۶_ کلید کنترل دستی

۷_ چرخ دنده

۸_ بدنه شیشه‌ای درب

قبل از نصب درب اتوماتیک شیشه ای یونیک، چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

۱_قبل از نصب این مدل از درب، ابتدا باید محل نصب را به خوبی بررسی کنیم.

۲_ ابعاد درب باید توسط متخصصین و مهندسین این امر اندازه گیری شود.

۳_مشخص کنید چه نوع درب اتوماتیکی را برای نصب در نظر دارید. تاشو، دوار، تلسکوپی، کشویی و…

۴_انتخاب نوع شیشه ی درب اتوماتیک  یونیک

۵_انتخاب رنگ شیشه ی درب یونیک

و….

 
شرکت کامادر شرکت درب اتوماتیک شیشه ای  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای یونیک چه مشخصاتی دارد؟

به علاوه یکی از مشخصه های این درب های اتوماتیک، کلید تعیین وضعیت می باشد، که با استفاده از آن می توان درب را در یکی از حالت های: اتوماتیک، فقط ورود، کنترل دستی، فقط خروج، قفل و دائم باز قرارداد.

سخن پایانی

درب اتوماتیک شیشه ای یونیک، از جمله درب هایی است که قطعات آن اغلب وارداتی بوده و کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند. جمع‌آوری و قرارگیری این قطعات با کیفیت در کنار هم، نتیجه ی کار را بسیار عالی کرده و باعث ساخت دربی با قابلیت های فراوان می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]