جک پارکینگ وسیله‌ای جانبی است که بر روی درب ورودی پارکینگ ها نصب شده و باعث باز و بسته شدن درب پارکینگ، به صورت اتوماتیک می‌شود. شرکت‌های سازنده زیادی اقدام به تولید جک ها، در انواع مختلف به صورت تک لنگه و دو لنگه کردند. یکی از این مدل جک های پارکینگ، جک پارکینگ هامر می باشد که در ادامه شما را با این نوع از جک بیشتر آشنا خواهیم کرد.

جک درب پارکینگ هامر

در ابتدای تولید جک های درب پارکینگ، همیشه توجه به کارایی این گونه لوازم بوده است و به وجه ظاهری آن توجه کمتری می شده است. بعد از گذشت مدتی، شرکت ها علاوه بر وجه کاربردی، به جنبه ی زیبایی جک ها و نمایی که به درب ورودی خواهد داد هم توجه کردند؛ می توان گفت تولید جک های هامر، نتیجه ی این گونه از توجه ها است، زیرا این جک پارکینگ از زیبایی بیشتری نسبت سایر مدل ها برخوردار است. همچنین جک ها از جنس ضد زنگ بوده و این یک امتیاز ویژه برای جک درب پارکینگ می باشد. البته لازم به ذکر است که توجه زیبایی ظاهری، دلیلی بر عدم توجه به کارکرد نیست و جک های هامر، کاربردهای بسیار ویژه‌ای دارند.

مشخصات فنی جک هامر

این جک ها، که از نوع الکترومکانیک هستند و معمولا از ۲ سال گارانتی بهره می‌برند. جک های هامر معمولاً به صورت دو لنگه می باشند و تا سه متر برای هر لنگه از درب را پشتیبانی می‌کنند. این جک ها قابلیت تنظیم دوزمانه را دارند و قدرت تحمل موتور هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم است. همچنین جک های هامر، با برق ۲۲۰ ولت کار می کنند. تابلو فرمان برای جک های هامر، کاملاً دیجیتال است و از سیستم هوشمند برخوردار می‌باشد.

جک-درب-پارکینگ-هامر

مزیت جک های درب پارکینگ هامر

۱_ تحمل وزن ۳۵۰ کیلوگرم برای درب های شش متری ۲سیستم خلاص کن سوئیچی

۳_ عملکرد بسیار ساده و روان جک

۴_عملکرد هوشمند مدار فرمان

۵_سیستم تایمینگ

۶_بی صدا بودن

۷_سیستم برخورد با مانع

۸_فست کلوز

 
شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

طریقه ی نصب جک درب پارکینگ هامر

برای نصب جک های پارکینگ هامر نیز باید مانند جک های پارکینگ دیگر به متخصصین این امر مراجعه کرد. کار نصب این جک ها کار پیچیده ای می باشد و افراد عادی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. همچنین اقدام به نصب توسط افراد ناوارد، احتمال خرابی جک درب و یا کاهش عمر مفید آن را به دنبال خواهد داشت، پس نتیجه می گیریم که این گونه از موارد را حتماً باید به کاردان این حوزه‌ها واگذار کرد.

چه مواردی را در هنگام خرید جک پارکینگ باید رعایت کنیم؟

۱_ در قدم اول، وزن درب پارکینگ خود را بسنجید تا بر اساس آن جکی را خریداری کنید، زیرا اگر وزن درب کم باشد، هزینه ی جک نیز کاهش خواهد یافت.

۲_ سیستمی را برای جک خریداری کنید که سارقان به راحتی توانایی هک آن را نداشته باشند.

۳_ با توجه به میزان رفت و آمدتان، جک درب را انتخاب کنید.

۴_ از یک مرکز معتبر به تهیه ی جک پارکینگ بپردازید.

۵_ برای نصب جک، از نصاب حرفه‌ای کمک بخواهید.

حرف آخر

فکر کنید که در گرمای شدید و یا آب و هوای بارانی و یا بعد از یک روز خسته کاری، به خانه بر می گردید و باید از ماشین پیاده شده، درب پارکینگ را باز و بسته کنید. جک درب پارکینگ هامر، بهترین انتخاب برای خلاصی از این شرایط می باشد. با نصب جک درب پارکینگ، تنها با زدن یک دکمه می توانید عمل باز و بسته کردن درب را انجام دهید.