همه چیز درباره درب شیشه ای کشویی

هنگام ورود به اماکن مختلف مانند: منازل، اداره ها، کارخانه ها، دفاتر، شرکت‌ها و… ابتدایی ترین چیزی که با آن مواجه خواهید شد، درب ورودی می باشد.  جنس درب های ورودی قدیمی و کلاسیک، معمولاً از چوب، فلز، آهن، آلومینیوم و … بوده است. درب های شیشه ای کشویی، نسل جدیدتر و امروزی تری از این عضو ساختمانی هستند.

تنوع درب های شیشه ای و زیبایی محل مورد استفاده

در ساخت درب های قدیمی، به طور معمول از متریالی مانند چوب و آهن و فلز استفاده می شده است و تاکید بیشتر بر روی حفاظت و امنیت درب بوده و به نظر می رسد که بحث زیبا سازی محیط زیاد مطرح نبوده است؛ اما در نسل جدید درب ها که از جنس شیشه ایی هستند، علاوه بر حفاظت و ایمنی، به زیبا سازی محل و بحث دکوراتیو نیز توجه زیادی شده است؛ استفاده از درب های شیشه های کشویی، چه در منزل و چه در محل کار، می‌تواند زیبایی آن مکان را دوچندان کند.

این درب، چگونه دربی است؟

این درب ها غالباً برای درهای ورودی ساختمان ها، درب حمام، درب کمد و … مورد استفاده قرار می گیرد. درب های شیشه ای در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید می گردد، که با توجه به نیاز و مکان مورد استفاده، می توان یکی از این دو مورد را انتخاب نمود.

درب-شیشه-ای-کشویی

مزایای درب شیشه ای کشویی

همچنین از لحاظ زیباسازی، مکان مورد استفاده از درب شیشه ای بسیار شکیل خواهد شد.

سخن پایانی

در عصر حاضر با روی آوری بشر به مدرنیته شدن، فضا و محل زندگی انسانها نیز روز به روز با متد های جدید دکوراسیون و چیدمان به روز می شود. استفاده از درب های شیشه ای چه در مدل دستی و چه در مدل اتوماتیک، می تواند تحولی عظیم در تغییر دکوراسیون محل باشد.

 

شرکت کامادر شرکت درب اتوماتیک با ارسال کارشناس در محل اندازه گیری ابعاد فضای شما را به صورت رایگان انجام می دهد.برای مشاووره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید .