برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نرده های شیشه ای بالکن

قیما نرده های شیشه ای بالکن چقدر است؟ چگونه می توان تغییری زیبا برای بالکن خانه خود ایجاد کرد؟به طور سنتی در گذشته، نرده ها با استفاده از آهن، فولاد یا چوب ساخته می شدند. با این حال، استفاده از شیشه، پویایی طرح های نرده را به کلی تغییر داده است. نرده های شیشه ای در طراحی های معماری تجاری و مسکونی محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. آنها برتری بصری را ارائه می دهند. نرده های شیشه ای بالکن، کاربردی ترین راه برای دستیابی به ظاهری معاصر است.

بنابراین، بیشتر صاحبان خانه نرده های شفاف بالکن را انتخاب می کنند. نرده های شیشه ای بالکن بسیار متنوع هستند. شما می توانید ریل های شیشه ای را در هر سبکی برای تکمیل ساختار ساختمان تهیه کنید.

ریل های شیشه ای بالکن

یک راه ساده و در عین حال درجه یک برای افزایش جذابیت خانه، افزودن ریل های شیشه ای به بالکن است. این طراحی بالکن در مواردی که فضای کافی در خارج از خانه برای گسترش بالکن وجود ندارد، به خوبی کار می کند. به همین دلیل است که از آن به عنوان بالکن کاذب نیز یاد می شود.

اگر به دنبال نکات مهم در هنگام خرید شیشه بالکن هستید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

بالکن های محصور شیشه ای

بالکن سرپوشیده راهی شگفت انگیز برای افزودن متراژ مربع به منطقه مسکونی قابل سکونت است. می توانید بدون بیرون رفتن از خانه، از آب و هوا لذت ببرید. اگر در منطقه ای با شرایط آب و هوایی سخت زندگی می کنید، یک بالکن شیشه ای، گزینه ایده آل است.

شما می توانید دمای بالکن را همانطور که دوست دارید حفظ کنید و در عین حال چشم انداز طبیعی را داشته باشید. پانل های شیشه ای از کف تا سقف در بالکن نصب شده اند که به عنوان دیوارهای شیشه ای در یک بالکن محصور عمل می کند. بالکن های سرپوشیده نه تنها برای استراحت عالی هستند بلکه جذابیت بصری زیادی به خانه می بخشند.

نرده های شیشه ای بالکن

شیشه مات برای بالکن

ریل‌ های شیشه ‌ای مات بدون اینکه حریم خصوصی شما را از بین ببرد، جذابیت زیبایی به ساختار خانه ارائه می‌ کنند. این ایده به ویژه برای کسانی که در مناطق شهری و آپارتمان ها زندگی می کنند، ایده خوبی است. شما می توانید برای اطلاع از نصب حصار شیشه ای به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مزایای نرده های شیشه ای چیست؟

نرده‌های شیشه‌ای برای محیط‌های مختلف مناسب هستند و می‌توانند در هر فضای مسکونی، عمومی یا تجاری، ظاهری خیره ‌کننده و معاصر ایجاد کنند. با نصب نرده های شیشه ای از شرکت کامادر می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

توهم فضای بیشتر

نصب موانع برای ایمنی لزوماً به معنای محدود کردن نما نیست، به خصوص اگر نرده های شیشه ای بدون قاب را انتخاب کنید.

افزایش نور

شیشه به نور طبیعی  اجازه می دهد تا فضا را بهبود بخشد.

استحکام و دوام

شیشه مقاوم و عناصر فولادی ضد زنگ اضافی بسیار انعطاف پذیرتر از چوب هستند و می توانند در برابر انواع شرایط محیطی مقاومت کنند.

کیفیت تضمین شده

تمام نرده ها و اتصالات شیشه ای با بالاترین استاندارد تولید می شوند تا کیفیت محصول تضمین شود.

طراحی همه کاره

کاملا قاب، نیمه قاب، بدون قاب، با نرده یا بدون نرده، با رنگ‌آمیزی اضافه شده یا الگوهای رنگی و… می توان گفت، انتخاب‌ها بی‌پایان هستند.

زیبایی شناسی جذاب

خطوط تمیز نرده های شیشه ای ما ظاهر مدرن براقی ایجاد می کند و می تواند انواع سبک های طراحی داخلی را تکمیل کند.

تعمیر و نگهداری کمتر

مقاومت در برابر خراش و خوردگی امکان تعمیرات بعدی را محدود می کند، و پاک کردن سریع و جلا دادن گاه به گاه تنها چیزی است که برای حفظ ظاهر جدید نرده های خود نیاز دارید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

شیشه رنگی برای بالکن

اگر می‌خواهید خانه ‌تان برجسته باشد، به سراغ نرده‌های شیشه ‌ای رنگی بالکن بروید. شیشه های رنگی در رنگ های مختلف عرضه می شوند. شما می توانید شیشه های رنگی با رنگ های مختلف را بر اساس ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید. جلوه بی نظیری به خانه شما می دهد. علاوه بر این، رنگ در ریل های شیشه ای دید مستقیم را مسدود می کند. بنابراین، ریل های شیشه ای رنگی برای کسانی که به دنبال ایده های جدید برای خصوصی نگه داشتن خانه خود هستند، گزینه بسیار خوبی است.

نرده های شیشه ای بالکن

برخی از مواردی که برای  شیشه بالکنی باید در نظر گرفت!

ریل های بالکن شیشه ای، مطمئناً برتری زیبایی شناختی نسبت به سایر همتایان دارند. اما برخی از صاحبان خانه در مورد قدرت و عملی بودن آنها تردید دارند. بنابراین در اینجا مواردی وجود دارد که می تواند به انتخاب آگاهانه شما کمک کند.

نرده های شیشه ای برای استفاده کاملا ایمن هستند. شیشه های مقاوم در برابر حرارت یا شیشه های لمینت، در ساخت شیشه های بالکنی استفاده می شوند که باعث می شود استحکام بالایی به آن ها بدهد. بنابراین می توانید به همان اندازه که به نرده های چوبی یا آهنی تکیه می دهید به ریل های شیشه ای نیز تکیه کنید.

حداقل محدوده ضخامت توصیه شده برای نرده های شیشه سکوریت 10 تا 15 میلی متر است. ضخامت توصیه شده شیشه، بسته به نوع شیشه و سیستم ساختاری که قرار است ریل ها در آن نصب شوند، متفاوت است.

از بین شیشه های سکوریت و لمینت، شیشه سکوریت معمولاً به دلیل ارزش مقاومتی مناسب و در دسترس بودن آسان، انتخاب ارجح برای نرده های شیشه ای برای بالکن ها است.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین گزینه برای شیشه بالکن به این لینک مراجعه کنید.

همچنین در مقایسه با سایر گزینه ها، هزینه نرده های شیشه ای بالکن بالاتر است. با این حال، مزایای عملی ریل های شیشه ای برای رد قیمت بالای آنها کافی است. شیشه به طور بالقوه در برابر آسیب مقاوم است و در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی کار می کند. بنابراین عمر سرویس بهتری نسبت به سایر گزینه ها ارائه می دهد.

یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5]شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که معمولاً

ادامه مطلب »
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]