برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نرده شیشه ای تراس در مشهد

نرده شیشه ای تراس در مشهد ، نرده شیشه ای تراس یکی از سازه های بسیار محبوب دهه های اخیر شناخته میشود که بسیار پرطرفدار و محبوب است . کارایی هایی بسیار بالایی دارد . این سازه باعث زیباتر شدن محیط و نمای ساختمان میشود و نمای مدرن ، شیک و به روزی را به ارمغان می آورد . این روز ها خیلی از طراحان معمار و طراحان دکوراسیون نیز این سازه را به مشتریان پیشنهاد میدهد .

1- نرده شیشه ای تراس در مشهد

2- نرده شیشه ای تراس دارای چه انواعی میباشد ؟

3- کاربرد های نرده شیشه ای تراس در مشهد چیست ؟

4- مزایای نرده شیشه ای تراس چیست ؟

5- معایب نرده شیشه ای تراس در مشهد چیست ؟

نرده شیشه ای تراس در مشهد

این محصول همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم یکی از محصولات بسیار کاربردی میباشد و در دهه های اخیر از این سیستم استقبال بسیار فراوانی شده است . این محصول به علت زیبا سازی محیط طرفداران زیادی پیدا کرده است. و بسیاری از طراحان دکوراسیون و معماران این سیستم را پیشنهاد میدهند. حتی بسیاری از مشتریان نیز بخاطر مزیت های این سیستم خواهان استفاده از نرده شیشه ای تراس میباشند .

این محصول به یکی از محبوب ترین سازه ها در دهه های اخیر شناخته شده است . این محصول همانطور که از اسم آن مشخص میباشد ، به حفاظ هایی که از صفحات شیشه ای ساخته شده و توسط پایه های فلزی و آلومینیومی به زمین متصل میگردد نرده شیشه ای تراس می گویند .

این سیستم به علت آن که دارای شفافیت میباشد و یک منظره ی هنری را به وجود می آورد بسیار محبوب و پر طرفدار است . و این سیستم نسبت به سایر نرده ها هم دید بهتری دارد هم باعث زیبا تر شدن محیط میگردد هم باعث استفاده بهتر از تراس میشود.

در ادامه ی مقاله سعی داریم تا در مورد انواع مختلف این محصول برای شما توضیحاتی را ارائه بدهیم تا با این سیستم بیشتر و بهتر آشنا شوید .

در ادامه ی مقاله شما عزیزان همراه ما باشید تا توضیحاتی مفید از این محصول را به شما عزیزان ارائه بدهیم و در مواقع قصد خرید میتوانید با شماره های درج شده در سایت با شرکت کامادور به مدیریت مهندس غیاثوند تماس حاصل فرمایید . تا شما را در خرید این محصول بی نظیر راهنمایی کنند . در ادامه همراه ما باشید .

شیشه ی به کار رفته در نرده شیشه ای تراس از جنس شیشه سکوریت میباشد ، شیشه سکوریت به دلیل مقاومت و ایمنی بالا در این سازه ها بسیار کاربرد دارد و بسیار تاثیر گذار است . زمانی که شما از این محصول برای تراس خود استفاده میکنید وقتی شیشه ی به کار رفته در آن از سکوریت باشد ایمنی را برای خود و اطرافیان خود به ازمغان می آورید .

شرکت کامادور ارائه دهنده ی نرده شیشه ای تراس در مشهد میباشد  و شما عزیزان برای سفارش و خرید میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند. در ادامه می مطالب سعی داریم تا به موارد زیر اشاره کنیم و توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

نرده شیشه ای تراس دارای چه انواعی میباشد ؟

در مطالب بالا تا حدودی با نرده شیشه ای تراس در مشهد آشنا شدیم و دانستیم که این نرده چیست . در ادامه مقاله سعی داریم تا برای شما عزیزان توضیحاتی از انواع نرده شیشه ای را ارائه بدهیم تا با این محصول بی نظیر بهتر و بیشتر آشنا شوید و بدانید که این محصول چه انواعی دارد .

در ادامه به انواع این محصول اشاره خواهیم کرد و در مطالب بعدی هر کدام را به طور کوتاه و مختصر توضیح میدهیم . این محصول در کل به سه دسته تقسیم میشود .
1- دسته اول قاب دار است .
2- دسته دوم بدون قاب است
3- دسته سوم هم نیم قاب میباشد .
در ادامه هر کدام را به طور مفید و مختصر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد تا این محصول را بهتر بشناسید .

همانطور  که در قسمت  بالا به آن اشاره کردیم نرده شیشه ای تراس یکی از محبوب ترین سازه ها در چند دهه اخیر است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون این سازه را پیشنهاد میدهند . این سازه به علت دید وسیعی که از منظره به وجود می آورد به این علت که شفاف است بسیار مورد پسند و استقبال واقع شده است . از همین رو بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. اما بهتر است که بدانید این محصول دارای انواع مختلفی میباشد . که هر کدام دارای یک کارایی و یه سبک ظاهری متفاوت میباشند.

انواع نرده شیشه ای تراس در مشهد

همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره شد. نرده شیشه ای تراس در مشهد را به سه دسته تقسیم بندی میکنند.

دسته اول : قاب دار

دسته دوم : بدن قاب

دسته سوم : نیم قاب

در ادامه ی مطالب به توضیحاتی از هر کدام از این دسته ها میپردازیم همراه ما باشید .

دسته اول قاب دار

در مورد این دسته باید به شما عزیزان بگوییم که همانطور که از اسم این دسته مشخص است . صفحات شیشه ای درون یک چارچوب کامل قرار داشته است . و به وسیله ستون های فلزی و یا ستون های آلومینیومی از یک دیگر جدا شده و به زمین متصل میشود . باید این نکته را هم در مورد این دسته به شما عزیزان بگوییم که این دسته از لحاظ قیمتی هم به صرفه تر نسبت به سایر دسته ها هست . و همینطور این قاب ها در رنگ بندی های مختلفی قابل ارائه است .

تنوع در این قاب ها باعث میشود تا همه نوع سلیقه را پوشش دهد و به راحتی به محیط هماهنگ میشود . این دسته یکی از پر طرفدار ترین نوع نرده شیشه ای تراس است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است .

دسته دوم بدون قاب

این دسته همانطور که از اسم آن مشخص است بدون هیچ گونه چار چوب و ستونی میباشد . بهتر است اینطور بگوییم که در این محصول هیچ گونه ستون فلزی و یا آلومینیومی در آن را احاطه نکرده است و فاقد قاب میباشد . و تنها با نوعی پایه و بسیار با دقت در زمین و یا در کنار دیوار ها نصب میشود . این محصول به دلیل دیدی کاملا وسیع بسیار مورد استقبال است .

این محصول به دلیل دید وسیع که به ارمغان می آورد به شدت مورد استقبال مردم و طراحان قرار گرفته است . و شما عزیزان با استفاده از این محصول میتوانید یک منظره ی بسیار زیبا با چشم اندازی وسیع و دل انگیز را برای خود به وجود آورید . البته باید این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که این مدل را میشود با سه نوع پایه به زمین متصل کرد . که در ادامه این سه نوع پایه را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت .

نوع اول نرده شیشه ای تراس اکسپوز ، نوع دوم اسپیکات یا اسپیگوت ، نوع سوم دکمه ای یا فیکس پوینت.

نوع اول اکسپوز

در مورد این نوع باید خدمت شما بگوییم که ، صفحات شیشه ای درون پایه یا شکاف هایی به شکل  u  که درون زمین به صورت توکار قرار گرفته اند به طور ثابت می ماند ، در این نوع نرده شیشه ای تراس که به صورت تو کار است بسیار زیبا و قشنگ است . به این علت که پایه ها درون زمین مخفی بوده اند .

نوع دوم اسپگات یا اسپیگوت

صفحات شیشه ای هستند با دوشاخه از جنس استیل با آلیاژ مرغوب ضد زنگ به زمین پیچ میشود . کاربرد این دسته بیشتر برای دور استخر مناسب است .

نوع سوم دکمه ای یا فیکس پوینت

این نوع نرده شیشه ای تراس صفحاتی هستند که با بست های دکمه ای شکل پایین تر از سطح زمین نصب میشود و یک نمای بسیار زیبایی را به وجود می آورد .

دسته سوم نیم قاب یا فریم لس چیست ؟

باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که این دسته ترکیبی از دو دسته قبلی میباشد . و توسط ستون های آلومینیومی و یا استیل ضد زنگ از یک دیگر تفکیک میشود . و به وسیله و واسطه ی این ستون ها ، بر روی زمین نصب میگردد و فاقد چارچوب و یا قاب هستند.

کاربرد های نرده شیشه ای تراس در مشهد چیست ؟

باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که نرده شیشه ای تراس را میتوان همه جا به کار گرفت و از آن استفاده کرد . کاربرد این نرده شیشه ای ها به قدری زیاد است که از سایر نرده قبلی که در قدیم استفاده میشود هم بیشتر است و کاربرد های بسیار فراوانی دارد این نرده .

و در خیلی از نقاط میشود از این محصول استفاده کرد و این سیستم را به کار گرفت . در ادامه ی مقاله سعی داریم تا توضیحاتی در مورد کاربرد نرده شیشه ای تراس خدمت شما عزیزان بدهیم تا با کاربرد های این نرده آشنایی کامل تر و بهتری را به دست بیاورید .

برخی از مکان های که از نرده شیشه ای استفاده میکنند به شرح ذیل است :

1- نرده شیشه ای تراس در مشهد یکی از مکان هایی میباشد که از این نرده ها استفاده میشود و بعلت شفافیتی که در دید دارد بسیار محبوب و کاربردی است .

2- دور استخر مکانی دیگری است که از این نرده ها استفاده میشود و بسیار کاربردی و محبوب است .

3- بالکن ها و بالکن های فاقد راه رو نیز از این سیستم استفاده میکنند .

4- باغ ها و باغچه ها از این نرده شیشه ها استفاده میشود برای دور تا دور آن

5- نرده راه پله ها هم نیز این مورد کاربرد های بسیار فراوانی دارد .

6- ورودی ساختمان ها هم از این نوع نرده شیشه ای ها استفاده میکنند .

مزایای نرده شیشه ای تراس چیست ؟

نرده های مختلفی در بازار موجود است که محبوب ترین این نرده ها نرده شیشه ای تراس در مشهد است ، و این محصول دارای مزیت های بیشماری میباشد . که در ادامه ی مطالب سعی داریم تا در مورد مزیت های این محصول به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با مزیت های این سیستم آشنا شوید . در ادامه ی مقاله شما عزیزان همراه ما باشید تا با مزیت های این سیستم به طور کامل آشنا شوید .

مزیت های این محصول به شرح ذیل است :

1- با استفاده از این سیستم فضا را دلباز و وسیع خواهید دید .

2- این سیستم باید بدانید که میدان دید افراد را بیشتر میکند .

3- با همه طراحی ها هماهنگ میشود و بسیار شیک ، مردن و در عین حال بسیار امروزی است .

4- عمر این شیشه ها بسیار زیاده بود است . در شرایط اقلیمی و نامساعد هوا این شیشه مستهلک نمیشود و بسیار با دوام است .

5- ستون های به کار گرفته شده در آن از جنس آلیاژ مرغوب بوده و نمی پوسد .

6- باید این نکته را هم به شما بگوییم که نصب این سیستم بسیار ساده و راحت است .

7- از شیشه های سکوریت مقاوم و ایمن ساخته میشود که در برابر باد های شدید و حریق مقاوم است .

8- بهترین گزینه برای محصور کردن و به ارمغان اوردن ایمنی است .

9- نور طبیعی به راحتی از آن عبور میکند .

10- استفاده از نرده شیشه ای تراس باعث میشود تا کودکان هم به راحتی در تراس رفت و آمد کنند و خطری برایشان به وجود نیاید .

11- نصب آن بر روی زمین و یا کنار دیوار ها راحت است و سخت نیست .

12- به وسیله ی این سیستم میشود تردد ها را زیر نظر داشت .

در این قسمت با مزیت های بسیار خوب این محصول آشنا شدیم و دانستیم که این محصول چه مزیت هایی دارد .

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

معایب نرده شیشه ای تراس چیست ؟

در قسمت بالا با مزایای نرده شیشه ای تراس آشنا شدیم و دانستیم که این محصول چه مزیت هایی دارد . اما باید این نکته را بگوییم که هیچ محصولی هم بدون عیب نیست و هر محصولی در کنار مزیت هایی که دارد معایبی را هم نیز دارد . اما محصولی که کمترین عیب را داشته باشد یک محصول خوب و به روزی میباشد .

در ادامه ی مقاله سعی داریم تا در مورد معایب نرده شیشه ای تراس در مشهد توضیحاتی را خدمت شما عزیزان بگوییم که که با معایب این محصول هم آشنا شوید .  در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

1- اولین عیبی که این محصول دارد این است که پرندگان توانایی تشخیص آن را ندارند و با آن برخورد میکنند.

2- زمانی که از این محصول استفاده میکنیم به طور دائم باید آن را تمیز کنیم . تا به علت کثیفی شفافیتش از دست نرود .

3- اگر برای نظافت از وسایل با تیغه های تیز استفاده کنیم ممکن است به سطح شیشه خراش وارد کند.

4- به این محصول نباید تکیه داد چرا که شاید با گذشت زمان از ستون های درون زمین خوردگی پیدا کنند و باعث ایجاد خطر شود .

5- درست است که در این نرده ها از شیشه سکوریت استفاده میشود اما شکستن خواص بارز شیشه ها میباشد .

6- اگر از آلیاژ های مرغوب استفاده نشود ممکن است دچار زنگ زدگی و یا رنگ پریدیگی شود .

این موارد تنها ایراد هایی هست که میتوان به نرده شیشه تراس گرفت و جز این ایراد ها ، معایب دیگری نرداد .

در این مقاله با معایب و مزایای نرده شیشه ای هم آشنا شدیم و دانستیم که این شیشه ها چه مزایا و معایبی دارند .

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

قیمت نرده شیشه ای تراس در مشهد چقدر است ؟

قیمت نرده شیشه ای تراس چقدر است ؟

در جواب این سوال باید خدمت شما عزیزان اعلام کنیم که قیمت این نرده ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که برروی قیمت این نرده ها بسیار تاثیر گذار است . همانطور که به شما عزیزان در مطالب بالا توضیح دادیم این نرده ها دارای انواع مختلفی میباشد نوع قاب دار ، بدون قاب ، نوع نیم قاب و …. و هر کدام از این ها با ابعاد و اندازه های مختلف طرح و تنوع قابل ارائه میباشد .

باری همین نمیشود یک قیمت واحدی را خدمت شما عزیزان ارائه داد . و هر پروژه با پروژه ی دیگر متفاوت است . شما عزیزان برای اطلاع از قیمت این محصول میتوانید با شماره های درج شده در سایت با شرکت کامادور در تماس باشید .

تا کارشنان ما بعد از گرفتن اطلاعات دقیق از جانب شما عزیزان قیمت نهایی را خدمت شما دوستان اعلام کنند . برای همین نیاز است که برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای تراس با شرکت ما در تماس باشید و حتی میتوانید به صورت رایگان از مشاوره دریافت کنید .

مشاوره یکی از راه های بسیار خوب برای انتخاب و تصمیم گیری میباشد . که نیاز هر ادمی است که مشاوره ای بگیرد. برای همین شما عزیزان میتوانید برای مشاوره هم با ما در تماس باشید.

در این محصول ها ها از شیشه های سکوریت یا شیشه ی میرال استفاده میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]