شیشه های بزرگ و زیبا، قطعاً جذابیت‌ های مکان مورد استفاده را دو چندان می‌کند؛ در ساختمان‌های مسکونی، ادارات، بانک ها، دانشکده‌ ها، مراکز خصوصی و به طور کلی در هر ساختمانی می توان از این نوع شیشه استفاده کرد؛ شیشه های سکوریت و لمینتی که برای این موارد استفاده می شوند، با یراق آلات خاصی در محل مورد نظر، نصب و محکم می شوند.یکی از این یراق آلات استوپ شیشه می باشد. که بسیار مهم است. تنظیم و نصب استوپ شیشه سکوریت نیاز به مهارت دارد که در ادامه به آن می پردازیم.  

استوپ شیشه ی سکوریت چیست؟

اگر شیشه سکوریت مورد استفاده، در اندازه های کوچک باشند، معمولاً با یراق آلات ابتدایی نصب می شوند و با مشکلی مواجه نخواهند شد؛ اما اگر شیشه های سکوریت مصرفی، از حجم و وزن بالایی برخوردار باشند، یراق آلات ساده به تنهایی قادر به نگهداری آنها نخواهند بود و باید از استوپ شیشه سکوریت برای آنها استفاده کرد است. استوپ ها زمانی پای کار می‌ آیند، که لولا به تنهایی قادر به تحمل وزن شیشه نیست و استفاده از استوپ این مشکل را به راحتی حل خواهد کرد.

چرا استوپ شیشه سکوریت؟

  می‌توان گفت که استوپ شیشه سکوریت یکی از پرطرفدارترین قطعات و یراق آلات جانبی مصرفی در نصب شیشه هاست. علاوه بر تحمل وزن بالا، زمانی که استوپ بر روی درب شیشه ای نصب می شود، سرعت حرکت درب تنظیم خواهد شد؛ به این صورت که سرعت درب هنگام جفت شدن لنگه ها، افزایش می یابد و همچنین درب شیشه ای قادر خواهد بود که در زاویه ۱۷۵ درجه باز شود و بعد به صورت خودکار بسته شود.    

استوپ-شیشه-سکوریت
شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

مشخصات استوپ درب شیشه سکوریت

  استوپ ها نمونه‌ ای از یراق آلات هستند که برای درب های ۷۰ تا ۱۳۰ سانتی متری معمولاً به کار می‌روند. فضای داخل استوپ را معمولاً با نوعی روغن مخصوص پر می‌کنند، تا در زمان های گوناگون و درجات دمای بالا و یا ر پایین، در حرکت‌ درب دچار مشکل نشود. در بازار دو نوع استپ وجود دارد، روکار و توکار. استوپ های توکار، برای نصب احتیاج به کندن زمین دارند، اما استوپ های رو کار، بر روی شیشه نصب می‌شوند.