نحوه ترمیم شیشه های ترک خورده

خیلی از افراد به دنبال نحوه ترمیم شیشه های ترک خورده هستند، شیشه ترک خورده برای همه ما کابوس است. و ترک خوردن یا آسیب دیدن شیشه پنجره زیاد دیده می شود. یک طوفان یا تگرگ می تواند به راحتی به شیشه پنجره های شما آسیب برساند البته نه شیشه های مقاوم! شیشه پنجره ترک خورده جذابیت زیبایی خانه را کاهش می دهد و همچنین ارزش بهره وری انرژی را کاهش می دهد.

بنابراین، رفع آن مهم است. قبل از اینکه شیشه پنجره کاملاً بشکند، ترک را برطرف کنید.

خوشبختانه راه های زیادی برای تعمیر پنجره شکسته وجود دارد. بیایید نحوه تعمیر شیشه های ترک خورده را بیاموزیم.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید شیشه سکوریت به این لینک مراجعه کنید.

چرا شیشه پنجره ترک می خورد؟

قبل از ورود به راه حل ها، باید دلایل ترک خوردن شیشه پنجره را در وهله اول درک کنیم. دلایل واضحی مانند ضربه سخت وجود دارد در حالی که بقیه تا حدودی مبهم هستند. بنابراین، مهم است که ابتدا دلایل را درک کنید تا ترک ها را بر اساس آن برطرف کنید.

نوسانات شدید دما

علت اصلی ترک های تنشی نوسانات شدید دما است. هنگامی که اختلاف دمای زیادی بین داخل و خارج وجود دارد، ترک های تنشی ظاهر می شوند. این نوع ترک ها معمولاً از یک لبه پنجره ظاهر می شوند. در ابتدا، ترک ها بسیار کوچک و تقریبا غیر قابل توجه هستند. با این حال رشد می کنند و در صورت عدم مراقبت در تمام شیشه پخش می شوند.

تغییرات فشار

ترک های فشاری کمتر رایج هستند. دلیل ایجاد ترک های فشاری، تغییر در سیستم فشار ناشی از آب و هوا است. قرار گرفتن اشتباه پنجره ها نیز می تواند عامل ایجاد ترک های فشاری باشد. ترک های فشار به صورت منحنی ظاهر می شوند و در سراسر پنجره ها پخش می شوند.

تاثیرات سخت

یکی از شایع ترین دلایل ترک شیشه در پنجره ها است. اکثر مردم به دلیل ضربه های سخت شیشه،  پنجره ترک خورده را تجربه می کنند. تأثیرات می تواند از هر نوع باشد. سنگ پرتاب شده در هوا، برخورد با توپ خارج از هدف، یا خاک و زباله در طوفان می تواند باعث ایجاد این نوع ترک در شیشه پنجره شود. این شکاف ها دارای یک مرکز هستند و به شکل یک ستاره در سراسر شیشه پنجره پخش می شوند. ترک های ضربه ای بر اساس فشار ضربه می توانند کوچک یا بزرگ باشند.

اگر به دنبال شیشه حمام هستید همین حالا به این لینک بروید.

نحوه ترمیم شیشه های ترک خورده

آیا امکان تعمیر شیشه وجود دارد؟

اگر به دنبال نحوه ترمیم شیشه های ترک خورده هستید ادامه متن را مطالعه کنید.دیدن ترک خوردگی شیشه پنجره در خانه بسیار آزاردهنده است. تعمیر پنجره ترک خورده بدون نیاز به تعویض کامل امکان پذیر است. با این حال، شرایطی برای انجام این کار وجود دارد.

اگر ترک کوچکی در شیشه پنجره ایجاد شد، به راحتی می توانید با چسب ساده شیشه و اپوکسی آن را تعمیر کنید. حتی اگر یک ترک بزرگ باشد و شیشه پنجره تمیز شود، باز هم می توانید آن را با اپوکسی و چسب تعمیر کنید. به همین ترتیب، براده های گوشه شیشه نیز با پر کردن آن با مقداری اپوکسی قابل ترمیم هستند. اما باید در طول تعمیر مراقب باشید.

اگر آسیب بسیار فراتر از یک ترک یا تراشه باشد، هر چه سریعتر با یک متخصص صحبت کنید. ترک ضربه ای بدون مهارت حرفه ای قابل تعمیر نیست. پس سعی نکنید خودتان این کار را انجام دهید. رفع چنین آسیب های شیشه ای می تواند خطرناک باشد، زیرا قطعات تیز شیشه و تراشه های ریز می توانند واقعاً به شما آسیب برسانند. حتی اگر مانند یک ترک کوچک به نظر برسد، تراشه های نامرئی کوچک می توانند به شما آسیب برسانند.

نحوه ترمیم شیشه های ترک خورده چگونه است؟

تعمیر پنجره شکسته دشوار است. شما همیشه نمی توانید آن را تعمیر کنید. با این حال، می توانید ترک های کوچک را کنترل کنید و از آسیب بیشتر جلوگیری کنید. ما در اینجا چند راه برای تعمیر پنجره های شیشه ای شکسته را بررسی خواهیم کرد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

تعمیرات موقت

برخی از تعمیرات موقت برای تعمیر ترک شیشه وجود دارد. این روش ها اساساً برای جلوگیری از هرگونه آسیب بیشتر به کار می روند. برخی از پرکاربردترین تعمیرات موقت به شرح زیر است.

چسب ها – چسب های شیشه ای معمولاً برای ثابت کردن شیشه جلو و شیشه خودرو استفاده می شود. با این حال، می توانید از آن برای تعمیر موقت پنجره خود نیز استفاده کنید. یک چسب شیشه بخرید و آن را روی ترک بمالید. اجازه دهید خشک شود تا از پخش شدن ترک در شیشه جلوگیری می کند.

پوشش پلاستیکی – این یک راه بسیار ساده برای مهار ترک است. فقط یک تکه پلاستیک ضخیم بردارید و با چسب نواری روی ترک بچسبانید.

رفع دائمی

با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید، شرکت کامادر با بیش از 20 سال سابقه‌ ی فعالیت و اجرای بیش از 10 هزار پروژه مختلف، ثابت نموده که در امور خود متخصص بوده و رضایت مشتریان را جلب نموده است. تيم کامادر از کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین‌المللی با در نظر داشتن تکنولوژی روز دنيا و آخرين پيشرفت‌ها در صنعت شیشه سکوریت، درب های اتوماتیک، کرکره برقی و جک پارکینگی خدمات خود را ارائه می‌نمايد.