برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای کمک می کند که انرژی داخل در نرود و افراد با توجه به گسترش بیماری های همه گیر مدام با دستگیره ها در نمایش نباشند و به این ترتیب بخش مهمی از موارد منتقل کننده بیماری از بین می رود. بسیاری از ما برای مراکز اداری، تجاری، فروشگاه ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها به استفاده از درب اتوماتیک نیاز داریم اما شاید برای شما سوال باشد که این درب ها چگونه باز و بسته می شوند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم. پیش از آن اجازه بدهید که مروری داشته باشیم بر آنچه که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم: شما در این صفحه از مجموعه مقالات شرکت درب و پنجره کامادر با خلاص کن و نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک می توانید با مواردی ذیل آشنا شوید:

باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه ای بدون برق

به گزارش رسمی شرکت درب و پنجره کامادر ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک شیشه ای، پیش از پرداختن به نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای باید بدانید که همان‌طور که پیش از این و در مطالب قبلی مطالعه کرده اید درب اتوماتیک شیشه ای به ‌وسیله‌ی نیروی برق و موتور کار می‌کند. سنسورهای مادون‌قرمز حضور افراد را در نزدیکی درب تشخیص می‌دهند و سیگنال‌هایی را به کنترل باکس دستگاه مبنی بر باز شدن درب ارسال می‌نمایند و به این ترتیب درب برای باز شدن و بسته شدن اقدام می کند. کنترل باکس دستگاه پس از تجزیه‌ و تحلیل این فرمان‌ها، فرمانی برای موتور دستگاه مبنی بر باز شدن درب ارسال و موتور شروع به کار می‌کند. با روشن شدن موتور نیروی لازم برای حرکت تسمه‌ها و چرخ‌دنده‌های دستگاه پدید می‌آید و بدین ترتیب با حرکت آن‌ها درب شروع به بازشدن می کند.

پس از وصل جریان برق چه باید کرد؟

گفتیم نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای ارتباط مستقیمی با جریان برق دارد و در صورت قطعی برق باید اقداماتی که به شما گفته شد را انجام دهیم. اما وقتی برق دوباره وصل می شود باید چه کاری را انجام دهیم؟ به گزارش شرکت درب و پنجره کامادر پس از وصل شدن برق همچنان فیوز درب اتوماتیک شیشه ای خود را قطع نگه داشته، درب ها را به صورت کامل بسته و پس از آن اقدام به وصل فیوز نمایید. درب اتوماتیک به صورت آهسته یک بار باز و بسته می گردد و در واقع با این کار میزان باز و بسته شدن درب ها در کامپیوتر دستگاه ضبط گشته و از آن پس با آن داده ها درب اتوماتیک شما شروع به کار می نماید. بدیهی است در صورتی که درب ها در زمان اتصال برق به دستگاه به صورت نیمه باز باشد به هیچ عنوان درب ها داده درستی را به کامپیوتر نخواهند داد و این امر درب اتوماتیک شیشه ای شما را دچار مشکل می نماید. به همین دلیل هم باید با دقت بسیار بالایی سعی کنید تمامی این مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید و مراقب تمامی نکات توصیه شده باشید.

چگونه بدون برق درب اتوماتیک شیشه ای باز و بسته می شود؟

نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای با برق در ارتباط است، اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در صورت قطعی جریان برق چه اتفاقی رخ می دهد؟ آیا در این زمان درب به صورت دائمی بسته باقی می ماند و هیچ راهی برای باز کردن آن وجود ندارد؟ آیا امکان ندارد که درب باز مانده بسته شود؟ در زمان قطع برق، درب ها از گیربکس موتور به صورت اتوماتیک خارج شده و می توان درب ها با نیروی دست باز و بسته کرد. به دلیل اینکه درب ها همچنان به تسمه و گیربکس متصل می باشند، باز و بسته کردن آنها با دشواری صورت می پذیرد. باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای : باید از نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید تا بتوانید در صورتی که با چنین مشکلی روبرو شدید بتوانید آن را به خوبی مدیریت کرده و برطرف کنید. بر اساس آنچه تا به اینجا توسط شرکت درب و پنجره کامادر به شما توضیح داده شده است شما در زمانی که مطمئن شدید برق دستگاه قطع می باشد فیوز برق درب اتوماتیک شیشه ای خود را قطع، درب ها را به وسیله دو دست باز نمایید. باز و بسته شدن درب ها در زمانی که برق در دستگاه جریان ندارد آسیبی به دستگاه وارد نمی نماید و دیگر لازم نیست از این بابت احساس نگرانی کنید. در ادامه آموزش نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای باید به شما بگوییم که تمامی اقداماتی که انجام می دهید بعد از این برق می آید، درب را همچنان تحت تاثیر خود قرار داده است. پس لازم است که شما اقداماتی را در این زمینه انجام دهید تا پس از اینکه جریان برق دوباره متصل شد با انجام آن اقدامات بتوانید دوباره درب را در سیستم اتوماتیک خود حفظ کنید.

 

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

 

روش های بازگشایی درب اتوماتیک در زمان قطعی برق

باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای : نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای به صورت کامل به برق ارتباط دارد اما همانطور که گفتیم ما با احتمال قطع شدن برق روبرو هستیم. به همین دلیل باید روش هایی را در نظر داشته باشیم که در زمان قطع شدن جریان برق از آنها استفاده کنیم. از همین رو شرکت درب و پنجره کامادر قصد دارد در این مطلب شما را با برخی از روش های بسیار مهمی که در زمان قطع شدن جریان برق باید انجام دهید تا درب را باز کنید آشنا کند. آنچه در این بخش به شما آموزش داده می شود می تواند به شما کمک کند که شما در مواجهه با مشکلاتی غیر قابل پیش بینی شرایط را به گونه ای حفظ کنید که هم از درب استفاده کنید و هم درب دچار صدمات نشود. 

1. باز کردن درب اتوماتیک شیشه ای با استفاده از برق اضطراری 

برای اینکه بتوانید به خوبی از این تکنیک استفاده کنید باید به خوبی از نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای اطلاعات کافی داشته باشید. ما سعی کردیم تا به این بخش این موارد را به شما آموزش دهیم. اما حالا زمان آن رسیده است که شما را با پدیده استفاده از برق اضطراری آشنا کنیم که یک راه بسیار مفید و کاربردی برای زمانی می باشد که شما با قطعی برق روبرو شده اید و از طرفی نیاز دارید که درب را هم به صورت اتوماتیک باز و بسته نمایید. با آگاهی از نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای به خوبی می دانید که امکان دارد که در هنگام قطع شدن جریان برق شهری درب اتوماتیک شیشه ای به صورت نیمه باز باقی می ماند در این حالت سیستم برق اضطراری این حالت را تشخیص می دهد و وارد عمل می شود و درب را به طور کامل می بندد. سپس شما می توانید به استفاده از اقداماتی که به شما آموزش داده شده است درب را باز کرده و یا با استفاده از قدرت همین سیستم درب را در حالت عادی خود برای ادامه فعالیت ها نگه دارید تا زمانی که دوباره جریان برق متصل شود. 

2. باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه ای با استفاده از اپراتورهای دارای باتری و شارژر 

پس از آشنایی با نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای با استفاده از برق اضطراری زمان آن رسیده است که در مورد استفاده از اپراتورهای دارای باتری و یا شارژر به شما توضیحاتی را ارائه دهیم تا شما با استفاده از این روش هم بتوانید درب اتوماتیک شیشه ای خود را در زمانی که دچار قطعی برق هستید به خوبی مدیریت کرده و با مشکلاتی از این دست روبرو نشوید. به گزارش شرکت درب و پنجره کامادر باید بدانید که در مرحله اول اینکه از سیستم UPS و برق اضطراری استفاده کنید امری ضروری می تواند باشد. در مکان های تجاری بزرگ همچنین ادارات و بانک ها معمولا از سیستم UPS مرکزی استفاده می کنند که می توان با اتصال برق سیستم درب اتوماتیک به UPS مرکزی این مشکل را در هنگام قطع برق مرتفع نمود و در مکان های خصوصی و کوچک تر مانند مغازه ها و لابی ساختمان ها که از برق اضطراری یا UPS مرکزی استفاده نمی کنند از UPS های کوچکتر که به صورت تخصصی جهت درب شیشه ای اتوماتیک ساخته شده اند، جهت رفع مشکل باز و بسته نشدن درب استفاده می شود.

سخن پایانی

در این مطلب با نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای در زمانی که دچار قطعی برق هستید آشنا شدید. باید بدانید که در صورتی که این موارد نتواند به شما کمک کند شما می توانید بلافاصله با کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر تماس بگیرید و به این ترتیب می توانید در بازه زمانی بسیار کوتاهی به صورت کاملا رایگان از ما مشاوره های لازم را در این خصوص دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]