می دانستید امروزه درب بسیاری از پارکینگ ها مجهز به جک می باشد؟ دلیل آن علاوه بر صرفه جویی در زمان، رفاه و آسایش بیشتری برای ساکنین فراهم می کند. اما در باید بدانید چه جکی را از کجا خرید کنید. ما در این مقاله قصد داریم مراکز فروش این محصول از جمله مرکز فروش جک پارکینگ در غرب تهران را معرفی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

ساختار جک پارکینگ

در درب های پارکینگ اتوماتیک نیز جک همین عمل را انجام می دهد. پس می‌توان گفت که یک عضو اصلی و مهم در ساختار درب پارکینگ جک می باشد، که خراب شدن آن، کل کار در را مختل خواهد رد، پس باید به نوع و کیفیت آن توجه بسیار شود.

جک پارکینگی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

چشمی

یکی از قطعات مهم جک پارکینگی چشمی می باشد.

مرکز فرمان

همچنین نقطه ارتباط بین ریموت کنترل و جک می باشد.

ریموت کنترل

ریموت کنترل وسیله ای است تا کاربر با مرکز فرمان ارتباط برقرار کند. به طور معمول 2 ریموت کنترل در پکیج کنترل وجود دارد ولی در مجتمع های مسکونی و برج های بزرگ تعداد زیادی ریموت با مرکز فرمان ست کرد.

جک

جک با توجه به مصارف آن به دارای دو نوع بازویی و ریلی می باشد. وظیفه این ابزار انتقال نیروی الکتریکی به هیدرولیکی است.

چه جک پارکینگی برای درب شما مناسب است؟

به طور معمول درب های لولایی را با جک های پارکینگی اتوماتیک می کنند. سوال اینجاست برای این نوع درب ها بهترین جک پارکینگی کدام است. در پاسخ باید گفت این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل مواردی به شرح ذیل می باشد :

  • هر لنگه درب چه وزنی دارد؟
  • ابعاد عرض هر لنگه درب چقدر است؟
  • میزان تردد در طول شبانه روز چقدر است؟

کارشناسان ما با توجه به این عوامل و بررسی سایر فاکتورهای موثر بهترین جک پارکینگ را به شما پیشنهاد می کنند.

معرفی بهترین مارک جک پارکینگی در ایران

جک پارکینگی Cucci  و  Callypso در چندیدن سال پیاپی جزو بهترین برند جک پارکینگی محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

جک-پارکینگی-ایتالیایی-وی–تو-کالیپسو
جک-پارکینگی-ایتالیایی-وی–تو-کالیپسو

توصیه های مهم در خرید جک درب پارکینگ

مواردی که در هنگام خرید جک درب پارکینگ باید به آن توجه کرد:

  • زمانی که قصد خرید جک درب پارکینگ را دارید، ابتدا باید به این نکته توجه کنید که ورودی درب ساختمان شما چه اندازه می باشد. عرض ورودی درب محل مورد نظر، شرط تعیین وزن درب و نوع جک است.
  • جکی که انتخاب می کنید باید مناسب با پارکینگ شما باشد، تا عمر جک‌ها کاهش نیابد.
  • عمر درب و جک آن، با میزان فشاری که بر آنها وارد می شود، رابطه ی مستقیم دارد.

از کجا جک پارکینگی بخریم؟

حال که با مشخصات و کیفیت جک پارکینگی آشنا شدید، در قدم بعدی باید بدانید این محصول را از کجا خریداری کنید. مراکز فروش جک پارکینگ بهترین گزینه برای خرید این محصول می باشد. زیرا نه تننها محصولات آنها دارای گارانتی هستند بلکه دارای خدمات نصب و راه اندازی، سرویس و تعمیرات محصولات خود را دارند.

شرکت کامادر با بیش از 18 سال ساقه فعالیت در زمینه درب های اتوماتیک به عنوان نماینده رسمی و مرکز فروش جک پارکینگی در تمام کشور می باشد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.