برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

درب شیشه ای لولایی اسپایدری:این درب ها نمونه های مختلفی دارند، درب های شیشه ای کشویی، درب های شیشه ای ریلی، درب های شیشه ای لولایی، درب شیشه ای توکار، درب اتوماتیک شیشه ای و درب شیشه ای اسپایدری.  

درب شیشه ای لولایی اسپایدری

نام این گونه از درب شیشه ای، از یراق آلاتی که بر روی آن نصب می‌شود، گرفته شده است. در نمای ظاهری این شیشه ها در گوشه هر شیشه، لوازمی به شکل اسپایدر، مشاهده می‌ شود، که همانند عنکبوتی شیشه ها را به هم متصل کرده است. در این نوع از درب های شیشه ای، معمولاً از شیشه های رنگی و یا بی رنگ استفاده می شود و به کارگیری از آن سلیقه ای است، به علاوه نمای بی نظیری را به ساختمان خواهد بخشید. این نوع از درب را می توان در نمای وزارتخانه‌ها، هتل ها، فرودگاه ها، ساختمان های اداری و…. استفاده نمود.

جنس درب های شیشه ای اسپایدری

در ساخت این درب های شیشه‌ای، معمولاً از جنس شیشه ی سکوریت استفاده می شود.

درب-شیشه-ای-اسپایدری

استحکام درب های شیشه ای لولایی

 درب های شیشه ای لولایی اسپایدری، از مقاومت بالایی در برابر زلزله، خطرات و ضربات احتمالی، برخوردارند و اتصالات محکمی دارند که از ظرافت نگهداری شیشه ها در کنار هم، به طرز بی نظیر بهره مند می باشند.  

جنس اتصالات درب شیشه ای اسپایدری

 یراق آلات و لوازمی که برای به هم متصل کردن شیشه های اسپایدری، مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جنس فولاد ضد زنگ هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاومند.

نمای درب های شیشه ای اسپایدری

 استفاده از این گونه شیشه ها، طرفداران بی شماری دارد. بشر نمی توانست روزی تصور کند که شیشه ها بتوانند بدون فریم و قاب و با وسعت زیاد در کنار هم قرار بگیرند؛ اما با گذر زمان و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، شیشه های اسپایدری روی کار آمد وبدون نیاز به هیچ فریم و قابی و تنها با استفاده از چند اتصال، شیشه ها در کنار هم قرار می گیرند. عدم استفاده از فریم و قاب، سبب آن شده که نمای بیرون را بتوان بدون هیچ مانعی مشاهده کرد.

شرکت کامادرتولید کننده شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. جهت مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

قیمت درب شیشه ای اسپایدری

قیمت این درب ها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. در هزینه ی نهایی تاثیرگذارند. قیمت این نوع درب ها بر اساس کیفیت وتنوع آن ها وجود دارند.

نمونه پروژه درب شیشه ای اسپایدری

قبل از کار

قبل از کار درب شیشه ای لولایی اسپایدری:مدل پرطرفدار درب شیشه سکوریت
درب شیشه ای اسپایدری ایرانی درب شیشه ای لولایی اسپایدری:مدل پرطرفدار درب شیشه سکوریت

بعد از کار

نمونه پروژه شیشه حمام اسپایدری در کامرانیه

درب-شیشه-ای-اسپایدری حمام
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]