برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

محاسبه قیمت کرکره برقی به چه صورت است؟

کرکره برقی های امروزی به دلیل تکنولوژی بهتر نسبت به گذشته امنیت بیشتری دارد. تنوع در ساختار و امکانات آن انتخاب را برای افراد دشوار کرده است. اما توجه به قیمت اولین فاکتوری است که افراد به آن توجه می کنند.

بنابراین قبل از اینکه بخواهید این محصولات را برای خانه یا محل کارتان تهیه کنید قیمت آن را مدنظر قرار بگیرید و طبق بودجه ای که در اختیار دارید خرید خود را انجام دهید. حال سوال اینجاست. قیمت کرکره برقی به چه صورت محاسبه می شود؟ آیا قیمت آن بر اساس هر مترمربع محاسبه می شود یا به عوامل دیگری نیز بستگی دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم.

Previous slide
Next slide

قیمت کرکره برقی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کرکره برقی به نوع این محصولات، ابعاد فضای مورد نظر، تیغه کرکره برقی موتور، نصب و سایر عوامل آن بستگی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

انواع-کرکره-برقی

نوع محصولات

قبل از هر چیزی باید مشخص کنید کرکره برقی را برای چه فضایی می خواهید: پارکینگ ، مغازه ، رستوران، مرکز خریدو… کارشناسان ما با توجه به نوع کاربری شما انواع این محصولات شامل برقی فولادی ، گالوانیزه، آلومینیومی، سکشنال، پلی کربنات، فوم دار، رول گیتز را به شما پیشنهاد می کنند. 

ابعاد کرکره برقی

بعد از اینکه کرکره مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید ابعاد فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید. اطلاعات ابعاد عرض و ارتفاع مهم هستند.

در صورتی که از اندازه گیری دقیق خود مطمئن نیستید کارشناسان ما با حضور در محل فضای شما را به صورت رایگان اندازه گیری می کنند. هرچه ابعاد بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند.

اندازه-گیری-کرکره-برقی
موتور ساید
این موتور برخلاف موتور توبلار برای کرکره های بزرگ با تردد زیاد استفاده می شود. قدرت این موتورها زیاد است و نیروی خود را از فشار روغن تامین می کنند. قیمت این موتورها بالاتر از موتور توبلار بوده و هزینه نگهداری آن نیز بیشتر است.علاوه بر نوع موتور ، برند و کشور سازنده آن بر قیمت موتور تاثیر گذار است . مثلا موتور توبلار فرانسوی گرانتر از موتور توبلار چینی است.
موتور توبلار
این موتور به دلیل ویژگی های ذیل فروش زیادی دارد: دارای ساختار ظریف و اندازه کوچک است و در دید عموم نیست.مناسب برای کرکره های وزن پایین با تردد کم است. نیاز به نگهداری و تعمیر کمی دارد. بنابراین هزینه نگهداری آن پایین است. قیمت این موتور از سایر موتورهای موجود در بازار پایین تر است بنابراین مقرون به صرفه است.
Previous slide
Next slide

موتور کرکره برقی

یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت کرکره برقی موتور می باشد. به طور کلی موتورها دو نوع می باشند: موتور توبلار، موتور ساید.

جنس های تیغه کرکره برقی

در خرید کرکره برقی باید به جنس تیغه آن توجه داشته باشید:

تیغه پلی کربنات

این نوع تیغه مقاوم ترین و ایمن ترین نوع تیغه در حال حاضر می باشد.
ظاهر این تیغه ها شیشه مانند است که جلوه زیبایی دارد.
این نوع تیغه ضد گلوله و ضدحریق بوده و در برابر هر نوع ضربه ای مقاوم می باشد.
گرانترین تیغه کرکره برقی در حال حاضر است.
از این نوع تیغه در اماکنی که نیاز به امنیت بیشتری دارد مانند بانک ها و مراکز تجاری استفاده می شود.

تیغه فولادی

همان طور که از نام این تیغه پیداست از جنس فولاد می باشد. ایمنی این تیغه ها بالا بوده به همین دلیل در فضاهایی که نیاز به امنیت بیشتر دارد مانند طلافروشی ها استفاده می شود. قیمت این نوع تیغه از تیغه پلی کربنات ارزان تر است. تنها عیب این نوع تیغه اینست که صدای بالایی در هنگام بالا و پایین رفتن دارد.

تیغه آلومینیومی

این نوع تیغه وزن سبکی دارد و به نمای ساختمان زیبایی خاصی می دهد.
این تیغه به دلیل قیمت پایین آنن بسیار پرفروش می باشد.

تیغه-پلی-کربنات
تیغه-آلومینیومی-کرکره-برقی
تیغه-فولادی-کرکره-برقی

هزینه نصب کرکره برقی

هزینه نصب کرکره برقی از جمله عواملی است که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است. به طور معمول نصب بر اساس هر مترمربع محاسبه می شود.

در متراژهای کمتر از 10 مترمربع هزینه نصب به صورت یکجا محاسبه می شود و بالاتر از 10 متر به صورت هر مترمربع محاسبه می شود.

سایر عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی

خرید قطعاتی از جمله سنسور ، چشمی، خلاص کن، ضدبرخورد و… که لوازم اضافی محسوب می شوند بر قیمت نهایی موثر می باشد.

مراحل نصب کرکره برقی با موتور توبلار

اندازه گیری عرض دهنه

همچنین اندازه تیغه کرکره بادخوراندازه گرفته شود :

اگر ریل 6 سانتیمتری است تیغه باید 3 سانتیمتر داخل برود و 3 سانتیمتر بادخور داشته باشد.

در صورتی که ریل 8 سانتیمتری است، تیغه باید ریل 4 سانتیمتری داخل برود و 4 سانتیمتر بادخور داشته باشد.

اگر ریل 10 سانتیمتری است 5 سانتیمتر داخل برود و 5 سانتیمتر بادخور داشته باشد.

اندازه گیری عرض دهنه
اندازه گیری ارتفاع کرکره برقی

اندازه گیری ارتفاع کرکره برقی

نحوه اندازه گیری ارتفاع کرکره برقی به سقف دارد.

اگر سقف نداشت تا هر اندازه بالا رود مشکلی ندارد.

در صورتی که سقف داشت 40 سانتیمتر برای رول کرکره باید درنظر گرفت.

نصب قوطی ها

از دیوار کمک بگیرید. با هیلتی داخل دیوار را سوراخ کنید و میلگرد را به قوطی جوش بدهید. این کار نیاز به دقت فراوان دارد و حتما باید شاقول شود.

نصب پلیت روی قوطی حتما باید با شلنگ تراز شود که نیاز به دقت زیاد دارد.

نصب تیغه اول کرکره بر روی شفت با پیچ سرمته (روی موتور پیچ نشود) به صورت نیم متر نیم متر انجام شود.

در صورتی که کرکره کوچک بود پیچ را روی لوله جوش می دهیم (به جای پیچ سرمته) و از بچه تیغه برای نصب آن استفاده می کنیم.

حتما باید دقت کنید فرورفتگی کرکره روی لوله قرار گیرد.

در هنگام نصب موتور کرکره روی لوله دقت شود. حتما دستی کرکره رو به پایین باشد.

نصب تیغه های کرکره ها بر روی هم از طرف نری و مادگی باشد.

میکروسوئیچ شود (حد پایین و بالا تنظیم شود). سپس برد نصب شود.

Learn کردن برد بار ریموت: یک ثانیه دکمه learn را بگیرید و همزمان دکمه ریموت را فشار دهید. ده ثانیه دکمه learn را بگیرید reaset می شود.

نصب ریل ها به قوطی با پیچ سرمته

نصب قوطی ها

کرکره برقی چیست؟ و در خانه ها چه کاربردی دارد؟

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟ کرکره برقی نوعی از درب ها میباشند که ایمن و حافظ ساختمان است. امروزه در بسیاری از ساختمان ها از کرکره برقی استفاده میکنند. این سیستم علاوه بر کارایی هایی که دارد بسیار زیبا و مدرن و جذاب است . در مدل ها و طرح های مختلفی نیز عرضه میشود. این نوع از محصولات فضای داخل ساختمان را ایمن کرده و از ورود افراد بیگانه و سرقت در داخل ساختمان جلوگیری میکند. کرکره برقی امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.

در مقایسه با درب های آهنی قدیم ، کرکره برقی یا درب های اتوماتیک دارای کارایی ها و ایمنی بیشتری میباشد. درب های آهنی قدیم جای خود را به درب های اتوماتیک امروزی سپرده است. از همین رو این مورد باعث شده است تا هر روز کارایی های کرکره برقی افزایش پیدا کند یا اصطلاحا به روز شود. در ساختمان های تجاری، مراکز فروش و اپارتمان های مسکونی به کرکره برقی رو آورده اند و از این سیستم استفاده میکنند. به علت کاربردی بودن آن و همینطور زیبایی که این سیستم به نمای ساختمان میدهد. موجب شده است تا کرکره برقی به سرعت در بین مردم محبوب و پرطرفدار شود. باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که کرکره های برقی بسیار مقاوم و مستحکم میباشند. دارای مزیت های بسیار زیادی ست.

کاربرد کرکره برقی چیست؟

این محصولات در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را به خاطر بسپاریم که کرکره برقی دارای عایق صدا و عایق حرارت میباشند. این کرکره ها مانع ورود گرد و خاک به فضای داخلی ساختمان میشوند. این محصول دارای تنوع رنگ و طرح های بیشماری است که هر سلیقه ای را پوشش میدهد و با نمای ساختمان سازگاری بسیار مناسبی دارد. این سیستم به نمای ساختمان زیبایی خاصی ارائه میدهد. که باعث چذاب شدن محیط ساختمان میشود و بسیار مدرن و به روز هست. کرکره برقی های استاندارد به زودی خراب نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارد و عمر نسبتا خوبی هم دارد. پس یادتان باشد زمانی که خواستید کرکره برقی سفارش دهید حتما تاکید کنید که از کرکره برقی استاندارد استفاده کنند.

چرا که اگر این کرکره ها استاندارد نباشد زود به زود دچار ایراد میشود و نیاز به تعمیر دارد . تعیمر هم شامل هزینه میباشد پس در خرید خود دقت لازم را انجام دهید که حتما این نوع از محصولات ای که استفاده میشود استاندارد باشد. کرکره برقی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و بسیار مستحکم و قوی هست و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. عواملی مانند بارندگی یا اشعه خورشید باعث رنگ پریدگی این کرکره ها نمیشود.

از همین رو این کرکره ها بسیار در بین مردم محبوب شده است و در خیلی مناطق مختلف مانند مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، مناطق مسکونی از این سیستم استفاده میشود. با همراه باشید تا بدانیم کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟ در مقایسه با درب های اهنی قدیمی این کرکره ها درای طول عمر بیشتری میباشند و قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارد . محدودیت نصبی برای این سیستم وجود ندارد و به راحتی در همه ی ساختمان نصب میشود و قابل اجرا میشود. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد کرکره برقی و اینکه کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]