برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

خرید و محاسبه قیمت شیشه سکوریت : در این بخش از مقاله سعی داریم تا در مورد شیشه سکوریت و محاسبه قیمت شیشه سکوریت برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا بهتر از همیشه با شیشه سکوریت آشنا شوید. در این بخش از مقاله با سر تیتر های زیر آشنا خواهید شد. 

1- شیشه سکوریت و مراحل تولید آن  

2- انواع شیشه های سکوریت  

3- مزایای شیشه سکوریت چیست ؟  

4- قیمت شیشه سکوریت

شیشه سکوریت و مراحل تولید آن

می دانستید شیشه سکوریت به دلیل کاربردهای فراوان آن روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. به همین دلیل در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. یکی از نکات مهمی که خریداران در ابتدای امر به آن توجه می کنند اینست که قیمت این شیشه چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به شما نحوه محاسبه قیمت شیشه سکوریت را توضیح بدهیم. شیشه سکوریت (Securit) یا شیشه میرال نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی با اعمال دمای سرد و گرم سخت می شود تا مقاومت بیشتری در برابر شکستگی داشته باشد. این شیشه هنگام شکستن ایمن تر است (با لبه های دندانه دار نمی شکند)

مراحل تولید شیشه سکوریت

  1. آماده سازی شیشه

در ابتدا شیشه های خام توسط تریلرهای مخصوص با وسیله نقلیه خرک به انبار کارخانه منتقل میشود. این شیشه ها با لیفتراک و جرثتقیل تخلیه می شود تا برای تولید شیشه سکوریت آماده شود.

  1. برش شیشه

یکی از مهم ترین مراحل تولید شیشه سکوریت برش شیشه خام می باشد. زیرا بعد از سکوریت شدن امکان برش شیشه وجود ندارد. این شیشه های خام در ابعاد استانداردی برش می خورد . در ابتدا شیشه ها به وسیله بازوهای ساکشن از روی خرک برداشته می شودو به صورت افقی در لاین برش قرار می گیرد سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص این کار  دستور به دستگاهی به نام cnc صادر شده و شیشه را به ابعاد استاندارد با کمترین پرتی برش می زند. در هر دقیقه یه شیشه برش می خورد و برچسب اولیه روی آن قرار می گیرد.

  1. پرداخت کاری شیشه

شیشه ها بعد از برش نیاز به پولیش دارند تا شفاف شوند برای این کار شیشه ها در دستگاههای لبه زنی ( افقی و عمودی ) قرار می گیرند. به این فرآیند پرداخت شیشه می گویند.

  1. جاسازی شیشه

بعد از پولیش شیشه نوبت به جاسازی آن می رسد. در ابتدا محل دقیق شیشه های خام توسط اپراتور و نقشه خوان مشخص شده و با دستگاههای دریل اتوماتیک سوراخ می شود و سپس با اره های دیسکی و واترجت برش می خورد.

  1. شستشوی شیشه

عملیات برش باعث ایجاد لک و براده های شیشه می شود که با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز می شود.

  1. سکوریت کردن شیشه

یکی از مهم ترین مرحله های تولید شیشه سکوریت، سکوریت کردن شیشه خام می باشد. در این مرحله شیشه های تمیز شده بر روی رولرهایی از جنس سرامیک قرار گرفته و به صورت رفت و برگشت در کوره در معرض دمای 700 درجه سانتیگراد قرار می گیرد. این حرکت رفت و برگشت برای جلوگیری از موج افتادن شیشه تعبیه شده است. مدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه می باشد. برای ضخامت هر میلیمتر شیشه باید 40 ثانیه در کوره باشد. شیشه های 10 میلیمتر باید 400 میلیمتر در کوره باشد. سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود.

انواع شیشه های سکوریت

شما می توانید از بین دو نوع شیشه سکوریت یکی را انتخاب کنید: سکوریت معمولی یا لمینت. ما تفاوت های هر کدام از آنها را بررسی می کنیم : 1. شیشه ی سکوریت معمولی این شیشه که به آنشیشه میرال گفته می شود، تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است (تا حدود 1200 درجه فارنهایت گرم شده و سپس سریعاً سرد می شود) تا در برابر شکستگی ، قویتر و مقاوم تر شود. هنگامی که این شیشه می شکند ، به جای خرد شدن به تکه های بزرگی تقسیم می شود که لبه های آن تیز نبوده و آسیبی وارد نمی کند.  

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-دودی-با-فریم-طلایی

درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از رایج ترین کاربرد شیشه سکوریت ، کاربرد آن در درب اتوماتیک می باشد. ازآنجائیکه ایمنی در این درب ها مهم است از این شیشه برای جلوگیری از نفوذ سارقین استفاده می شود. برای مقاومت بیشتر از شیشه های 10 میل استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-برج
شیشه-حمام

شیشه حمام

برای طراحی فضای داخلی منزل از حمام شیشه ای استفاده می شود. جهت تفکیک حمام از توالت و جلوگیری از پاشیدن آب به دیوارها از شیشه سکوریت استفاده می شود. طراحی این شیشه ها در حمام به صورت پارتیشن ، کابین و دوردوشی می باشد و بدینن منظور از شیشه 8 میل استفاده می شود.

شیشه بالکنی

بالکن با اینکه یک فضای جداگانه خانه است ولی یک قسمت زیبا و در عین حال جذاب خانه است. یک قسمت ویژه در خانه خود ایجاد کنید که هر وقت بخواهید می توانید از آن لذت ببرید.به همین منظور شیشه بالکن برای پوشش و محافظت از بالکن طراحی شده اند. این محصول نه تنها خانه شما را زیبا می کند بلکه خاطرات و لحظاتی خوبی برای شما ایجاد می کند. مقاومت و ایمنی این شیشه ها دارای اهمیت بسیاری است. به همین جهت از شیشه های سکوریت برای بالکن استفاده می شود.

شیشه-بالکنی-برای-لبه-پرتگاه

پارتیشن شیشه ای

مزایای بسیاری جهت طراحی داخلی ارائه می دهد. این بدان معناست که نه تنها ظاهر و نمایی زیبایی را ایجاد می کند بلکه فضا را بزرگتر و روشن تر می کند. این دیوار شیشه ای دارای عایق صدا هستند که باعث می شود همه افراد بتوانند بدون مزاحمت و در سکوت کار کنند ، درنتیجه شرایط ایده آل برای دفاتر اداری و محل کار می باشد. پارتیشن شیشه ای نه تنها از لحاظ ظاهری نمای زیبایی به فضا می دهد ، بلکه حریم خصوصی هر فرد را در محیط کار ایجاد می کند. اگر به دنبال کار خاصی هستید نگران نباشید زیرا محصول در رنگ های دودی ، برنزی ، شامپاینی تولید شده است. علاوه بر این ، می توانید طرح های دلخواهتان مانند لوگوی کاری خود را سفارش داده تا بر روی شیشه ها طراحی و تولید شود.

مزایای شیشه سکوریت

• نور بیشتر درب شیشه ای باعث عبور نور می شود و فضای دلپذیری را در خانه یا محل کار ایجاد می کند. 

• شفافیت شفافیت جزئی یا کامل بین دو فضا باعث افزایش اندازه ظاهری فضا می شود و در عین حال حریم خصوصی ساکنان را فراهم می کند. 

• زیبایی این شیشه با طراحی مانند چوب ، فولاد و سنگ طبیعی در فضای داخلی کلاسیک یا مدرن ترکیب می شود و زیبایی های بی انتها ایجاد می کند. 

• تنوع در رنگ و مدل 

• ایمنی مقاومت این شیشه ها 5 برابر شیشه های معمولی است. علاوه بر این ، در صورت شکستگی تصادفی ، شیشه ها به قطعات بزرگ خرد می شود.

 

شیشه-لمینت

شیشه لمینت

شیشه لمینت جایگزینی خارق العاده برای شیشه های معمولی است ، ساختاری مقاوم دارد که شکستن آن غیرممکن است . این شیشه دارای کاربرد فراوانی دارد به همین دلیل محبوبیت آن روز به روز افزایش می یابد. اگر در فکر نصب شیشه به خانه یا محل کار خود هستید ، که نشکن بوده و ضدگلوله می باشد این نوع محصول بهترین گزینه است.

مزایای شیشه لمینت

• مزیت اصلی دیگر این شیشه اینست که 99 درصد مانع از انتقال اشعه ماورا بنفش به داخل می شود ، می توان آن را با ضخامت بیشتر ( 30 میلی) با 3 لایه شیشه تولید کرد تا به عنوان شیشه های مقاوم در برابر سرقت و گلوله شوند. 

• امنیت: بزرگترین دلیلی است که مردم مایل به نصب این شیشه ها هستند.  بنابراین ، کودک شما در امان است.

قیمت شیشه سکوریت در شیراز چقدر است ؟

قیمت شیشه سکوریت در شیراز : در ابتدا به شما توصیه می کنیم بر روی کلمه ” محاسبه قیمت شیشه سکوریت ” کلیک نمایید. به این ترتیب به راحتی می توانید از طریق این مطلب به قیمت نهایی و هزینه نهایی که باید برای استفاده از این شیشه های مستحکم پرداخت نمایید دسترسی داشته باشید. ما در آن صفحه به صورت کامل تمامی اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه داده ایم. حتما به این صفحه وارد شوید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص نوحه محاسبه کردن قیمت شیشه های مستحکم و سکوریت شده برای ثبت سفارشات از طریق شمار های مندرج در سایت با ما تماس حاصل نمایید. تا قیمت شیشه سکوریت در شیراز را به شما عزیزان اطلاع دهند کارشناسان ما.

قیمت روز شیشه سکوریت مغازه

برای مغازه از شیشه سکوریت معمولی 10 میل استفاده می شود قیمت روز آن بر اساس مترمربع محاسبه می شود. هر مترمربع آن 195،000 تومان می باشد. برای اندازه گیری ابعاد با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت رایگان از محل شما بازدید کرده و به شما قیمت نهایی را اعلام کنند.

قیمت درب شیشه سکوریت

یکی از کاربردهای شیشه سکوریت در درب های اتوماتیک ، شیشه حمام ، مغازه ، ورودی راه پله برج و.. می باشد. قیمت آن با توجه به کاربرد آن به صورت لتی یا مترمربع محاسبه می شود.

قیمت شیشه سکوریت 10 میل

به طور معمول شیشه سکوریت دارای ضخامت 10 میل می باشد که با توجه به انواع مدل های آن دارای قیمت هایی به شرح ذیل می باشد: سکوریت معمولی متری 195،000 تومان سوپر کلیر متری 205،000 تومانن دودی برنزی متری 295،000 تومان کریستال متری 800،000 تومان ساتینا متری 430،000 هزار تومان برفی متری 450،000 تومان

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]