قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

آیا به دنبال محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای هستید؟ درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، روند توسعه ابزارهایی برای رفاه مردم افزایش یافته است. با توجه به امکانات و مزیت های این صنعت در اکثر مکان ها، درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای هستید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

در حال حاضر استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بسیار زیاد است. هر نوع درب برقی کاربرد خاصی دارد. استقبال بالای انواع درب شیشه ای ساختمان به دلیل  افزایش سرعت رفت و آمد، بهینه سازی مصرف انرژی و ایمنی بالای آن است. با توجه به طراحی ورودی ساختمان باید درب اتوماتیک شیشه ای آن انتخاب شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تجاری

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک کشویی، فضا را ذخیره می‌کنند، ظریف، مدرن هستند و نور طبیعی زیادی را به داخل می‌دهند. درب های اتوماتیک شیشه ای برای کسب و کار چه در نمای بیرونی و چه در داخل ساختمان مناسب هستند. درب های کشویی شیشه ای ما در مغازه ها، ادارات، هتل ها، مدارس، بیمارستان ها و … در سراسر کشور استفاده می شود.

ما می‌توانیم درب‌های اتوماتیک کشویی افقی و درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نوسانی را با تعدادی از روش‌ها برای باز کردن ، از جمله دکمه‌ها، سنسورهای حرکت، پدهای فشار و بسیاری موارد دیگر ارائه کنیم.

مزایای درب اتوماتیک

دید وسیع

درب اتوماتیک شیشه ای  به مشتریان این امکان را می دهند که مغازه شما را کاملا ببینند.

راحتی

درب شیشه ای اتوماتیک به مشتریان شما این امکان را می دهند که به راحتی وارد محوطه شما شوند.

ذخیره انرژی

با جلوگیری از خروج گرما از درهایی که در ماه های سردتر باز می مانند، در انرژی و پول صرفه جویی کنید.

دسترسی

درب های اتوماتیک بزرگ به کاربران ویلچر و والدین دارای کالسکه دسترسی راحت می دهد.

درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی فریم لس

برای نهایت ظرافت و زیبایی، درب اتوماتیک شیشه ای باریک و بدون قاب گزینه مناسبی است. سرویس درب اتوماتیک تجاری سفارشی ما برای نصب یک سیستم درب اتوماتیک شیشه ای به طور یکپارچه در ورودی مناسب است.

ورودی‌های شیشه‌ای بدون قاب سطح بیشتری از پیچیدگی مینیمالیستی را به محیط ارائه می‌دهند، به طوری که تقریباً نامرئی هستند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند تا محتویات مغازه یا کسب‌وکار شما را بدون محدودیت مشاهده کنند.

درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی فریم لس، ساخته شده از شیشه سخت شده است، همچنین می توانید مطمئن باشید که درب اتوماتیک شیشه ای بدون قاب شما می تواند در برابر ضربه و خراش مقاومت کند. از آنجایی که درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بدون درز ساخته شده‌اند، نگهداری از آن‌ها نیز بسیار آسان است، درست مانند تمیز کردن یک پنجره.

شما می توانید جهت خرید درب شیشه ای اتوماتیک در تهران به این صفحه بروید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب‌های کشویی اتوماتیک ما با ورودی‌های با اندازه‌های مختلف سازگار هستند و این اطمینان را می‌دهند که ما می‌توانیم نصب کارآمد و بدون دردسر را در محل شما با کمترین اختلال در کسب‌وکارتان ارائه دهیم.

سیستم‌های درب اتوماتیک کشویی که ما استفاده می‌کنیم می‌توانند آب و هوا و جریان ترافیک سنگین را در مدت زمان طولانی تحمل کنند و در عین حال حرکتی صاف، بی‌صدا و کارآمد را برای سال‌های آینده ارائه دهند.

تصویر-محاسبه-قیمت-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-4353

درب اتوماتیک تابشی شیشه ای

علاوه بر نصب‌های جدید، ما همچنین می‌توانیم درهای باز موجود را خودکار کنیم. سیستم های درب اتوماتیک ما برای استفاده داخلی و خارجی با درگاه های تک یا دوبل عالی هستند.

درب‌های چرخشی خودکار برای ساختمان‌های قدیمی‌تر مناسب هستند، جایی که درب کشویی ممکن است گزینه‌ای نباشد، اما دسترسی خودکار برای افراد ناتوان، مناطق ترافیکی سنگین یا مناطقی که نیاز به ایمن‌سازی الکترونیکی دارند لازم است.

درب اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای

این راه حل کاملی است که در آن فضا محدود است اما یک ورودی باید وسیع ترین مسیر ممکن را فراهم کند.

در مقایسه، این سبک از درب اتوماتیک 30 درصد فضای کمتری را اشغال می کند و با مهندسی دقیق به گونه ای طراحی شده است که بی صدا، روان و با سرعت بالا باز و بسته می شود.

امنیت درب اتوماتیک شیشه ای

درهای اتوماتیک ما می توانند عایق بندی شده و در صورت عدم استفاده قفل شوند تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود.

دسترسی درب اتوماتیک شیشه ای

برای افراد دارای ناتوانی های حرکتی شدید، مانند استفاده کنندگان از ویلچر، یک درب اتوماتیک ممکن است برای ورود و خروج ایمن از ساختمان یا امکان در داخل ساختمان نیز ضروری باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب‌های اتوماتیک بسیار راحت هستند و امکان دسترسی سریع‌تر به ورودی‌های با فاصله زیاد را فراهم می‌کنند و وسایل را در حرکت نگه می‌دارند. عدم نیاز به فشار دادن درب برای والدینی که دارای کالسکه و صندلی چرخدار هستند و پرسنل حمل و نقل مفید است.

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به نوع مواد، ابعاد و سفارشی سازی شده متفاوت است. شما می توانید به راحتی با ارائه ابعاد و علایق خود محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را از شرکت کامادر انجام دهید. شما می توانید جهت سفارش و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای با شرکت کامادر تماس بگیرید.