برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 33 میانگین: 4.8]
پارتیشن شیشه ای فریم داری است که فریم آن از جنس آلومینیوم و به رنگ مشکی می باشد. طرح این پارتیشن به گونه ای است که به قسمت های مستطیل شکلی تقسیم بندی شده است و دو دستگیره مشکی رنگ روی پارتیشن تعبیه شده. از پشت این پارتیشن کتابخانه ای دیده می شود که در دو طرف آن کمدی چوبی ساخته شده. قفسه های این کتابخانه پر از کتاب هایی به رنگ سفید و مشکی و مجسمه می باشد. درسمت چپ این کتابخانه یک صندلی با پایه های چوبی و روکش مشکی به عنوان محل مطالعه قرار گرفته شده است. در سمت راست نیز دو عدد کاناپه به رنگ سفید با کوسن های سفید در کنار هم قرار دارند و جایگاهی را برای استراحت فراهم کرده اند. در سمت راست کاناپه ها یک پنجره وجود دارد که اجازه عبور نور را می دهد و نور را در سرتاسر اتاق پخش کرده است. در بیرون از اتاق، جلوی پارتیشن شیشه ای یک میز ناهار خوری گرد به همراه صندلی چوبی وجود دارد. که رنگ صندلی ها مشکی است. بر روی پارتیشن لوگوی شرکت کامادر دیده می شود‌.

پارتیشن شیشه ای، مدرن ترین روش برای تفکیک فضاها !!

پارتیشن شیشه ای یک راه مدرن و شیک برای تفکیک فضاهای داخلی است که علاوه بر جلوه زیبایی که به فضا می بخشد، نور را به طور طبیعی در محیط های مختلف پخش می کند. جهت خرید و ثبت سفارش پارتیشن شیشه ای، همین حالا با شرکت کامادر تماس بگیرید.

خرید پارتیشن شیشه ای از شرکت کامادر

خرید پارتیشن شیشه ای از شرکت کامادر با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه نصب و انجام کلیه خدمات مربوط به پارتیشن شیشه ای، توصیه ما به شماست. شرکت کامادر به همراه متخصصان حرفه ای و ماهر، با کیفیت ترین محصولات را با بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت تمایل به خرید می توانید با مشاورین شرکت کامادر تماس بگیرید و پس از مشورت، سفارش خود را به ثبت برسانید.

پارتیشن شیشه ای سندبلاست شده ای می باشد که در مرکز این پارتیشن طرح های سندبلاست قابل مشاهده هستند. بنظر می رسد که این پارتیشن شیشه ای درون یک اداره قرار دارد که مخیط کاری را از سایر محیط ها جدا کرده است. در سمت راست این پارتیشن یک قطعه شیشه ای که جزوی از پارتیشن است به عنوان درب طراحی شده و متحرک می باشد که روی آن یک دستگیره فلزی به رنگ نقره ای نصب شده است. این درب توسط فریم آلومینیومی به رنگ مشکی به سایر قطعات شیشه ای پارتیشن متصل شده. طرح روی این پارتیشن به گونه ای است که ابتدا مات شده و بر روی شیشه مات با خطوط انتزاعی شفاف سندبلاست شده. به طور کلی این طرح بر زیبایی پارتیشن نیز افزوده است. از پشت این پارتیشن صندلی هایی دیده می شود که چرخشی هستند و پایه های فلزی نقره ای رنگ دارند. در سقف نیز چندین هالوژن برای روشنایی اتاق نصب شده. لوگوی شرکت کامادر نیز بر روی پارتیشن دیده می شود.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه‌ ای یک سازه‌ ی تقسیم‌ کننده است که از شیشه یا مواد شیشه‌ ای ساخته شده است. بنابراین برای تقسیم فضاها و ایجاد حفظ حریم خصوصی یا جلوگیری از انتقال صدا و نور مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارتیشن‌ ها معمولاً در محیط‌ های گوناگونی از جمله محیط های های اداری، تجاری، هتل‌ ها، رستوران‌ ها و فضاهای دیگر استفاده می‌ شوند.

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای می‌ توانند از شیشه‌ های شفاف یا شیشه‌ های مات، شیشه‌ های ایمنی یا شیشه‌ های دوجداره ساخته شوند. طراحی و مواد استفاده شده در پارتیشن‌ های شیشه‌ ای می‌تواند بسته به نیازهای محیط و مقررات ایمنی متفاوت باشد.

نقش پارتیشن شیشه ای در محیط

پارتیشن شیشه ای در محیط می‌ تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو برای تقسیم فضا و ایجاد حس زیبایی و شفافیت استفاده شود. این پارتیشن‌ ها معمولا از شیشه یا مواد شفاف دیگری ساخته می‌شوند و می‌توانند دارای نقوش و طرح‌ های مختلفی باشند که به زیبایی و جذابیت فضا می افزایند. این نقوش می‌توانند از طریق چاپ روی شیشه یا حکاکی ایجاد شوند. بنابراین شامل الگوها، خطوط، شکل‌ ها و یا حتی تصاویر می باشند. همچنین این نقوش نور را تنظیم می کنند و از دیدگاه‌ های مختلفی به فضا جذابیت می بخشند.

انواع پارتیشن‌ شیشه‌ ای

پارتیشن های شیشه ای به دلیل جذابیت و مزایایی که برای کاربران ایجاد می کنند، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌ شوند :

پارتیشن شیشه ای با درب باز را نشان می دهد که محیط کاری را از سایر محیط ها تفکیک کرده است. رنگ های غالب در تصویر خاکستری و زرد هستند. این پارتیشن شیشه ای شامل طرحی سندبلاست شده بر روی آن است. که این طرح در وسط آن نقش بسته است. طرح سندبلاست روی پارتیشن به گونه ای است که خطوطی موازی به رنگ مات و شفاف به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته اند. درب پارتیشن نیز توسط فریمی آلومینیومی به رنگ مشکی به سایر اجزای پارتیشن متصل شده است‌. در داخل این اتاق یک میز بزرگ با شش صندلی چرخشی مشکی با پایه های فلزی نقره ای رنگ وجود دارد که برای جلسات گزینه ی مناسبی می باشد. در سمت چم پارتیشن نیز یک درب چوبی دیده می شود. داخل سقف اتاق نیز چراغ روشنایی تعبیه شده است.

پارتیشن‌ شیشه‌ ای تک جداره یا ثابت

این نوع پارتیشن‌ ها به صورت دائمی در محل نصب می‌ شوند. همچنین از شیشه‌ های متنوع همچون شفاف یا مات و فریم‌ های متفاوت نیز ساخته می‌ شوند.

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره

قیمت پارتیشن شیشه‌ای تک جداره ممکن است بسته به ابعاد، جنس شیشه و سایر ویژگی‌ ها متفاوت باشد. عواملی مانند ضخامت شیشه، نوع قاب و رنگ بندی می‌ تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. برای دریافت قیمت دقیق، می توانید با مشاورین شرکت کامادر تماس بگیرید. با بیان نیازها و علایقتان قیمت دقیق محصول مورد نظر را دریافت می کنید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

پارتیشن های شیشه ای تک جداره فریم دار، به عنوان یک عایق صوتی مناسب در فضاهای شلوغ عمل می کنند. به دلیل اینکه پارتیشن های تک جداره فریم دار از فریم آلومینیومی ساخته می شوند، از زیبایی خیره کننده ای برخوردار هستند. به طور مثال اگر در اداره از آلودگی صوتی رنج می برید، پارتیشن های شیشه ای تک جداره فریم دار گزینه مناسبی برای شما هستند. 

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن های متحرک قابلیت حرکت دارند در نتیجه می‌ توانند به راحتی باز و بسته شوند. در ساخت پارتیشن های متحرک معمولاً از ریل و سیستم های حرکتی مناسب برای جابجایی آسان استفاده می‌ کنند.

محیط یک اداره را نشان می دهد که اتاقک های کوچکی برای کار توسط پارتیشن های شیشه ای فریم دار از هم جدا شده اند. فریم این پارتیشن از جنس آلومینیوم می باشد و به رنگ مشکی نیز هست. این پارتیشن سرتاسری شامل دو درب شیشه ای می باشد که بر روی آن ها دستگیره های فلزی به صورت عمودی نصب شده اند. در هر یک از این اتاقک ها یک میز چوبی سفید رنگ به همراه سیستم و صندلی چرخشی به رنگ سفید وجود دارد. در وسط این اتاقک ها برای اینکه حریم خصوصی ایجاد شود دیواره هایی چوبی گذاشته اند. در سفف این اداره هالوژن های سفید رنگی برای روشنایی تعبیه شده است. کف اداره نیر توسط کاشی های سرامیکی به رنگ سفید پوشانده شده.

پارتیشن شیشه ای متحرک برای چه ابعادی مناسب است؟

پارتیشن های شیشه ای متحرک برای ابعاد مختلف مناسب هستند. اما عواملی مانند ارتفاع مورد نیاز، فضای موجود و نیاز به حفظ حریم خصوصی و یا افزایش نور محیط را باید در نظر گرفت. به طور کلی، پارتیشن های شیشه ای متحرک برای فضاهایی با ابعاد بزرگ و نیاز به تنظیمات مختلف مناسب هستند.

رنگ های پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه‌ ای متحرک معمولاً در رنگ‌ های شفاف و بی‌ رنگ موجود است تا اجازه نورگیری و انتقال نور را فراهم کند. اما در بومی‌ سازی و طراحی سفارشی، می‌ توان از شیشه‌ های رنگی یا شیشه‌ هایی با روکش‌ های مختلف برای ایجاد تنوع و زیبایی استفاده کرد. همچنین، برخی از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای متحرک دارای روکش‌ ها و الگو های مختلف برای افزایش حفظ حریم خصوصی یا ایجاد زیبایی هستند.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ ممکن است بسته به ابعاد، جنس و کیفیت مواد استفاده شده، طراحی، نوع نصب و شرایط بازار متغیر باشد.

پارتیشن شیشه ای اداری متحرک ریلی

پارتیشن شیشه ای اداری متحرک ریلی یک سیستم تقسیم‌بندی فضای اداری است که از شیشه های متحرک و ریل‌های قابل تنظیم تشکیل شده است. این نوع پارتیشن معمولاً برای ایجاد انعطاف‌ پذیری بیشتر در فضای اداری استفاده می‌شو. به‌طوری‌ که امکان تغییر شکل و ابعاد فضا را فراهم می‌ کند. این سیستم می‌ت واند به صورت شفاف یا نیمه شفاف باشد تا نوردهی مناسب و احترام به حریم خصوصی کارمندان را فراهم کند. این پارتیشن‌ ها معمولاً در فضا های اداری، کنفرانس‌ ها، سالن‌ های نمایشگاه و فضا های مشابه استفاده می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ می باشد که از چهار قشعه شیشه سکوریت تشکیل شده و دور تا دور آن فریم های سفید رنگ آلومینیومی وجود دارد. روی دو قطعه ی شیشه ای وسط پارتیشن دو دستگیره سفید رنگ نصب شده است. این پارتیشن به حالت نیمه باز قرار گرفته و دو قطعه ی شیشه ای وسطی به صورت کشویی روی سایر قطعات شیشه ای حرکت کرده اند. در سمت چپ پارتیشن پنجره ای وجود دارد که از پشت این پنجره منظره ای سرسبز مشاهده می شود. در پشت پارتیشن نیز دو صندلی به رنگ زرشکی مشاهده می شود که در سمت چپ آن ها یک آب آژور طلایی ایستاده مشابه چراغ مطالعه قرار دارد.

پارتیشن‌ شیشه‌ ای اسلایدینگ

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ از چند درب شیشه ای تشکیل شده که همه درب ها متحرک می باشند. به طور کلی نحوه کارکرد این پارتیشن به گونه ای است که برای باز و بسته کردن آن، درب اول به صورت کشویی بر روی درب دوم حرکت می کند. سپس هر دو درب به صورت کشویی روی درب چهارم حرکت می کند. در نهایت لنگه اول درب روی لنگه انتهایی درب قرار می گیرد. این درب ها به راحتی و تنها با هل دادن درب ها باز و بسته می شوند.

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ چه کاربردی دارد؟

مکان هایی با ورود و خروج بزرگ : پارتیشن های اسلایدینگ می‌توانند در فضا هایی با ورود و خروج بزرگ نصب شوند. از جمله این مکان ها می توان به سالن‌ های کنفرانس، تالار های بزرگ، فضا های اجتماعی و حتی فضا های تجاری مانند فروشگاه‌ ها و مراکز تجاری اشاره کرد. این نوع پارتیشن‌ ها به دلیل قابلیت اسلاید کردن و تنظیم فضا به صورت سریع و آسان، در مواقع نیاز به ایجاد فضاهای جداگانه یا تغییر در تقسیم بندی فضا نیز کاربرد دارند.

مکان هایی با تفاوت دما : از آنجایی که پارتیشن‌ های شیشه‌ ای اسلایدینگ دارای خواص عایق حرارتی هستند، می‌ توانند در مکان‌ هایی با تفاوت دما، مورد استفاده قرار بگیرند. زیرا از انتقال حرارت و یا سرما بین فضاها جلوگیری می کنند. به عنوان مثال در رستوران یا کافه مورد استفاده قرار می گیرند تا از انتقال حرارت یا سرما بین دو فضا جلوگیری کنند.

فضاهایی با حمل و نقل سنگین : عموما در فضاهایی که لوازم سنگین جا به جا می شود و به فضای آزاد زیادی نیاز دارند از پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ استفاده می شود. با استفاده از این پارتیشن ها، علاوه بر اینکه لوازم سنگین به راحتی حمل و نقل می شوند، از آسیب دیدگی آن ها نیز جلوگیری می شود.

استخر : یکی دیگر از کاربرد های پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ، استفاده از آن به عنوان حصار شیشه ای پیرامون استخر است. نصب پارتیشن های شیشه ای اطراف استخر علاوه بر اینکه از سقوط افراد در آب جلوگیری می کند، جلوه شیک و مدرنی به استخر می بخشد.

آیا پارتیشن شیشه ای اسلاینگ همان شیشه تاشو بالکنی است؟

خیر، پارتیشن شیشه‌ ای اسلایدینگ و شیشه تاشو بالکنی دو مفهوم متفاوت هستند.

پارتیشن شیشه‌ای اسلایدینگ معمولاً یک سیستم تقسیم‌ بندی فضا است. این سیستم از شیشه‌ های متحرک و ریل‌ های قابل تنظیم تشکیل شده است. این نوع پارتیشن به‌ صورت افقی حرکت می‌کند. بنابراین می‌تواند فضای بزرگ را به بخش‌ های کوچک تر تقسیم کند.

اما شیشه تاشو بالکنی نوعی از درب‌ های شیشه‌ ای است که به‌صورت عمودی باز و بسته می‌شود و برای دسترسی به بالکن یا فضای باز استفاده می‌شود.

پارتیشن‌ شیشه‌ ای دو جداره

پارتیشن های شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه با فضای خالی بین آن ها ساخته می‌ شوند که علاوه بر افزایش عایق حرارتی و صوتی، ظاهر زیبایی را به فضا اضافه می‌ کنند. شیشه دو جداره با رتبه بندی آکوستیک پیشرفته، کاملاً مناسب برای ایجاد فضای حریم خصوصی به دفاتر، نمایشگاه ها، شرکت و سازمان های اداری بزرگ است. اگر فضای کوچک اما شلوغی دارید، پارتیشن دوجداره بهترین گزینه می باشد.

پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره فریم لسی می باشد که محیط کار و جلسه را از سایر محیط ها جدا کرده تا حریم خصوصی رعایت شود و از ورود سر و صدا جلوگیری شود. این پارتیشن از نه قطعه شیشه سکوریت تشکیل شده که قطعه شیشه ای دوم و سوم از سمت راست درب این پارتیشن هستند و بر روی این دو درب دستگیره ای به رنگ مشکی به صورت عمودی نصب شده است. در سمت راست ایت پارتیشن نیز دو میز چوبی به همراه سیستم وجود دارد که روی این میز ها پر از وسایل می باشد. این طور بنظر می رسد که روی هر میز یک گیاه گلدانی کاکتوس وجود دارد. در سمت راست و چپ اتاق جلسه قفسه هایی وجود دارد که از کتاب پر شده اند. در مرکز اتاق نیز یک میز سفید با پایه هایی به رنگ مشکی وجود دارد که در اطراف آن چهار صندلی به رنگ سفید با دسته ها و پایه های فلزی نقره ای رنگ وجود دارد. در سمت راست و گوشه ی اتاق نیز زک گیاه گلدانی با گلدان مشکی گداشته اند تا حس زندگی و طراوت به افراد القا شود. در سمت چپ پارتیشن یک گیاه گلدانی وجود دارد. کف نیز با کاشی های مشکی رنگ طراحی شده است.

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن های شیشه ای دو جداره به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند :

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم لس

این نوع پارتیشن‌ ها معمولاً از شیشه‌ های دو جداره بدون فضای هوا بین آن‌ها ساخته شده‌ اند که علاوه بر ایجاد جداکنندگی، نورپردازی مناسبی را نیز فراهم می‌کنند. پارتیشن های دوجداره فریم لس به دلیل ظاهر شفاف و سبک خود، به ایجاد فضای باز و احساس بزرگی و روشنایی کمک می‌ کنند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار

پارتیشن شیشه‌ای دو جداره فریم دار،از دو لایه شیشه با یک فریم یا چهارچوب فلزی یا چوبی برای تثبیت و پشتیبانی ساخته می‌شود. این فریم‌ ها معمولاً از جنس آلومینیوم یا فلزات دیگر که سبک و مقاوم هستند، می باشند.

پارتیشنی است که قسمت هایی از آن شیشه ای می باشد. این شیشه ها از جنس شیشه سکوریت هستند. قسمت های دیگر این پارتیشن شیشه ای نبوده و به رنگ سفید می باشد. این پارتیشن شیشه ای سکوریت فریم دار است و فریم آن نیز سفید رنگ می باشد. در سقف نیز مهتابی های روشنایی تعبیه شده که نور را در سالن پخش کرده است. از انتهای پارتیشن تا بالای آن یک ستون مشکی رنگ قرار دارد. بنظر می رسد که پشت پارتیشن یک کارگاه باشد که پر از وسایل چوبی است که در سمت چپ چند پله وجود دارد که به سمت بالا می رود.

پارتیشن شیشه ای سکوریت

پارتیشن ها را از هر نوع شیشه می توان ساخت، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر شیشه مقاوم و مرغوب نباشد، با هر ضربه ی کوچکی، احتمال فروپاشی آن وجود دارد؛ بهترین گزینه برای پارتیشن های شیشه ای، شیشه لمینت یا سکوریت هستند که بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس یا بدون قاب می‌تواند به صورت دو شیشه‌ ای با قاب یا بدون قاب تولید شود. پارتیشن شیشه‌ای با قاب دارای یک چارچوب فلزی یا چوبی است که شیشه‌ ها در آن قرار می‌گیرند و به صورت ثابت یا قابل حرکت تنظیم می شوند. اما پارتیشن شیشه‌ای بدون قاب، شیشه‌ هایی هستند که به صورت مستقیم به سقف یا کف و دیوارها متصل می‌ شوند و بدون هیچ چارچوبی قرار می‌ گیرند.

پارتیشن شیشه ای فریم لسی است که بنظر می رسد درون یک اداره نصب شده و از ده قطعه شیشه ای سکوریت تشکیل شده است. در مرکز این پارتیشن شیشه ای کمی مات شده و طراحی خطوط انتزاعی به شکل سندبلاست روی آن ایجاد شده است. در سمت راست این پارتیشن شیشه ای نیز دو قطعه شیشه ای از این ده قطعه مختث درب پارتیشن است و یک دستگیره فلزی نقره ای رنگ روی این دو قطعه نصب شده است. بر روی قطعه شیشه ای اول، سوم و چهارم یک نوار آبی رنگ به شکل عمودی چسبانده شده. در سقف این اداره نیز چراغ های مربعی شکل تعبیه شده که فضا را روشن کرده اند. در پشت این پارتیشن شیشه ای چهار صندلی چرخشی با پایه های فلزی نقره ای رنگ قرار گرفته که فقط پایه های آن از پشت پارتیشن قابل دیدن است.

آیا پارتیشن شیشه ای فریم لس مقاوم است؟

پارتیشن های شیشه ای فریم لس معمولاً از شیشه‌ های مقاومی ساخته می‌ شوند. بنابراین می‌توانند ضربه، خراش و فشار را تحمل کنند. همچنین فریم‌ های آن‌ها از موادی همچون فلز یا پلاستیک مقاوم ساخته می‌شوند. در نتیجه استحکام و پایداری مناسبی را ارائه می دهند. بنابراین، می‌توان گفت که پارتیشن های شیشه ای فریم لس معمولاً مقاوم هستند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس به دلیل برخورداری از شفافیت و زیبایی ظاهری، به راحتی با هر نوع دکوراسیون و محیطی سازگاری دارند. همچنین این امکان را فراهم می‌ کنند که نور به‌ طور طبیعی در فضا منتقل شود. پارتیشن‌ های فریم لس معمولا از جنس شیشه‌ های ایمنی مانند شیشه‌ های لمینت یا شیشه‌ های تقویت شده می باشند. بنابراین از لحاظ ایمنی برای کاربران مناسب هستند. به طور کلی، پارتیشن‌ های فریم لس، در مکان‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از جمله این مکان ها می توان به ادارات و محیط های کاری، مراکز خرید یا فروشگاه ها و… اشاره کرد.

جنس شیشه های پارتیشن شیشه ای فریم لس

شیشه‌ های پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس معمولاً از جنس شیشه‌ شفاف یا شیشه‌ های رنگی ساخته می‌ شوند. این شیشه‌ ها معمولاً از جنس شیشه‌ معمولی یا شیشه‌ لمینت شده با فریم‌ های فلزی یا چوبی ساخته می‌ شوند.

طریقه نصب پارتیشن های شیشه ای فریم لس

نصب پارتیشن های شیشه‌ ای فریم لس به صورت زیر انجام می‌شود:

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

یراق آلاتی هستند که برای نصب پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. این یراق آلات در رنگ های مختلف سبز، مشکی، سفید و قرمز قابل دیدن هستند.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای

به طور کلی، یراق آلات پارتیشن شیشه ای باید دارای ویژگی های فنی، زیبایی و عملکردی باشند که به ایجاد یک پارتیشن شیشه ای با کیفیت و قابل اعتماد کمک کنند.

مکانیزم پارتیشن شیشه ای تک جداره

 یک سیستم پارتیشن شیشه ای تک جداره شامل یک جداره شیشه ای است که می‌تواند به صورت افقی یا عمودی حرکت کند تا فضای باز را به دو بخش مجزا تقسیم کند. این مکانیزم معمولاً برای ایجاد انعطاف پذیری در فضاهای اداری یا تجاری استفاده می‌شود. به طوری که می‌تواند به سرعت و به آسانی تغییر شکل دهد و فضای باز را به فضای خصوصی تبدیل کند و برعکس.

این مکانیزم معمولاً شامل یک سیستم ریل و یا سیستم پیچ و مهره است که به جداره شیشه ای متصل می‌شود. بنابراین امکان حرکت آن را فراهم می‌کند. همچنین، برخی از مکانیزم‌ ها دارای سیستم قفل و راهنمایی هستند تا جلوگیری از لغزش یا تحریک غیرمنتظره جداره شیشه ای را فراهم کنند.

در ساخت پارتیشن های شیشه ای تک جداره، معمولاً از شیشه‌های مقاوم و ایمن استفاده می‌ کنند. در نتیجه به آسانی تمیز می شوند و نور را در فضا منتقل می کنند.

آیا پارتیشن های شیشه ای تک جداره نشکن هستند؟

پارتیشن های شیشه ای تک جداره معمولاً مقاومت کمتری نسبت به پارتیشن های دو جداره دارند و احتمال شکستن آن ها بیشتر است. اما اگر از شیشه با کیفیت و ضخامت مناسب ساخته شده باشند و نصب و استفاده صحیحی داشته باشند، احتمال شکستن آنها کمتر می‌ شود.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای تک جداره

یراق آلات و پروفیل ها، لوازمی هستند که بدنه ی شیشه‌ ای پارتیشن ها را به هم متصل می کنند و آن ها را کنار هم نگه می دارند. این یراق آلات معمولاً از جنس آلومینیوم هستند و بسته به نوع پارتیشن مصرفی، مقدار و میزان آن متفاوت خواهد بود. رنگ یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن ها، برنز، سفید، مشکی، طلایی یا نقره‌ای می باشد.

پارتیشن های شیشه ای تک جداره بروزترین و جدیدترین نوع دکوراسیون در ساختمان ها هستند. امروزه پا به هر ساختمان مدرنی که می گذارید از پارتیشن های شیشه ای بهره برده اند. با وجود این همه گیری متاسفانه اکثراً یراق آلات مصرفی در پارتیشن ها وارداتی بوده و از کشورهای خارجی وارد می‌شود.

آیا پارتیشن های شیشه ای مقاوم هستند؟

بله، پارتیشن‌ شیشه‌ ای معمولاً از شیشه‌ های مقاومی ساخته می‌ شود که می‌ توانند ضربه، فشار و وزن را تحمل کنند. این شیشه‌ ها معمولاً از شیشه‌ های ایمنی تشکیل شده‌ اند که در صورت شکستن، به قطعات ریز و کند تبدیل می‌ شوند. بنابراین از لحاظ ایمنی برای افراد خطر کمتری ایجاد می‌ کنند.

علاوه بر این، پارتیشن‌ ها معمولاً با فریم‌ های مقاومی از جنس فلز یا چوب تقویت می‌شوند که از مقاومت بیشتری برخوردارند. این فریم‌ ها به پایداری و استحکام پارتیشن کمک می‌ کنند.

مزایا پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای دارای مزایا و ویژگی های متعددی هستند که همین امر موجب شده تا به بهترین گزینه برای جداسازی فضاها تبدیل شوند. برخی از مزایای پارتیشن شیشه ای عبارت اند از :

دوام و مقاومت

شیشه های استفاده شده در ساخت پارتیشن شیشه ای، معمولا از جنس شیشه های ایمن و مقاوم به نام شیشه سکوریت یا شیشه لمینت هستند که می توانند در برابر ضربه و فشار مقاومت کنند.

زیبایی ظاهری

پارتیشن های شیشه ای می توانند به دکوراسیون داخلی فضا زیبایی و شکوه بیشتری ببخشند و طراحی مدرن و زیبایی را به محیط اضافه کنند.

شفافیت و نور پذیری

پارتیشن های شیشه ای به دلیل شفافیت و ساخته شدن از شیشه، اجازه می دهند تا نور به صورت طبیعی در فضا منتشر شود. بنابراین استفاده از پارتیشن های شیشه ای حس فضایی باز و روشن را به فضاها می بخشد.

عایق صوتی

برخی از پارتیشن های شیشه ای از عایق صوتی بهره مند هستند. این ویژگی می تواند از انتقال صداها و فضاها جلوگیری کند و حریم خصوصی افراد را نیز تقویت کند.

انعطاف پذیری

پارتیشن های شیشه ای عموما به راحتی قابل حرکت و تغییر مکان هستند. بنابراین این انعطاف پذیری به کاربران اجازه می دهد تا فضا را به سادگی تقسیم کنند یا به یک فضای بزرگتر تبدیل کنند.

افزایش دید افراد

استفاده از پارتیشن های شیشه ای موجب افزایش دید افراد در محیط می شود و ارتباط بین افراد را نیز تسهیل کند.

شرایط تمیز کردن و نگهداری از پارتیشن شیشه ای چگونه است؟

تمیزکردن و نگهداری از پارتیشن شیشه‌ ای به صورت منظم می‌تواند به حفظ ظاهر زیبا و طول عمر آن کمک کند.

مزایای پارتیشن شیشه ای دو جداره

  • به دلیل ضخامت شیشه های سکوریت در برابر آلودگی های صوتی پیرامون، عایق می باشد. این شیشه ها میزان 40-44 دی سی بل صدا را کاهش دهد. به همین دلیل معمولا برای ایجاد اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس و برگزاری جلسه از این نوع پارتیشن استفاده می شود.
  • امکان نصب پرده کرکره ای برای این نوع پارتیشن ها
  • مقاومت در برابر حرارات و شکستن
  • امکان سفارشی کردن شیشه ها بر اساس طرح پیشنهادی
پارتیشن شیشه ای دو جداره ای می باشد که دور تا دور آن توسط فریمی از جنس چوب پوشانده شده است. این پارتیشن ها سه اتلقک مجزا را ایجاد کرده اند. به طور کلی طراحی و نصب این پارتیشن ها به گونه ای است که از سمت راست یک قطعه شیشه ای برای پارتیشن و قطعه شیشه ای بعدی برای درب است که یک دستگیره فلزی بر روی آن نصب شده و در ادامه نیز یک قطعه شیشه ای برای پارتیشن و سپس قطعه ی بعدی برای درب و همینطور برای بعدی نیز تکرار می شود. در هر کدام از این اتاقک های مجزا یک میز تحریر مستطیل شکل به همراه یک سیستم روی آن وجود دارد که در زیر این میز تحریر یک کشوی کوچک برای قرار دادن وسایل شخصی دیده می شود. جلوی این میز تحریر نیز یک صندلی چرخشی با پایه های فلزی قرار دارد. سر تا سر این اتاقک ها پنجره هایی وجود دارد که موجب شده نور به طور طبیعی در داخل اتاق پخش شود.

تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

هر دو پارتیشن شفاف هستند و اجازه می دهند نور به داخل فضا برسد. در حالی که هر دو پارتیشن کاربرد یکسان دارند و معمولا در اماکن اداری و دفاتر استفاده می شوند تفاوت هایی هم با یکدیگر دارند. پارتیشن شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت 10-12 میل ساخته می شود که به هم چسبیده اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که پارتیشن های شیشه ای دو جداره نسبت به سیستم های تک جداره عایق صوتی بهتری دارند و مقاوم تر هستند. از نظر ظاهری پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل ضخامت کمتر شیشه ها و ظرافت کار، ظاهری زیباتر از پارتیشن شیشه ای دوجداره دارد.

همچنین در پارتیشن شیشه ای دو جداره می توانید بین دو لایه شیشه سکوریت، پرده کرکره ای نصب کنید. همچنین با استفاده از تنها یک پیچ می توانید اتاق شیشه ای را تاریک یا روشن کنید. این کار علاوه بر ایجاد حریم خصوصی سبکی منحصر به فرد و شیک به دفتر کاری شما می دهد.

آیا پارتیشن شیشه ای از طول عمر بالایی برخوردار است؟

اگر پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به درستی طراحی و نصب شوند و مراقبت مناسبی از آن ها صورت گیرد، می‌ توانند طول عمر بالایی نیز داشته باشند. همچنین برخی عوامل می‌ توانند بر طول عمر پارتیشن‌ شیشه‌ ای تأثیر بگذارند.

کیفیت متریال استفاده شده : استفاده از شیشه‌ های با کیفیت و فریم‌ های مقاوم و با کیفیت می‌تواند به طول عمر پارتیشن نیز کمک کند.

نصب صحیح : نصب صحیح و مناسب پارتیشن‌ های شیشه‌ ای نقش مهمی در طول عمر آن ها دارد. نصب نادرست می‌تواند به آسیب‌ های جدی و کاهش طول عمر پارتیشن منجر شود.

مراقبت و نگهداری : مراقبت و نگهداری منظم از پارتیشن‌ شیشه‌ ای و رفع هر گونه آسیب جزئی، می‌تواند به طول عمر آنه کمک کند.

استفاده مناسب : استفاده مناسب از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای و جلوگیری از استفاده نادرست، می‌ تواند به طول عمر آنها کمک کند.

به طور کلی، اگر این عوامل مدنظر قرار بگیرند، پارتیشن‌ های شیشه‌ ای می‌توانند طول عمر بالایی داشته باشند.

آیا پارتیشن شیشه ای عایق حرارتی است؟

بله، پارتیشن شیشه ای می‌ تواند عایق حرارتی باشد اگر از جنس شیشه دو جداره یا شیشه سه لایه باشد. این نوع پارتیشن‌ ها دارای هوا یا گاز های عایق حرارتی در میانه‌ی لایه‌ های شیشه هستند. بنابراین می‌ توانند انتقال حرارت را کاهش دهند و باعث ایجاد عایق حرارتی شوند. این نوع پارتیشن‌ ها می‌ توانند در کنار انتقال نور و ایجاد فضای باز و روشن، از عایق حرارتی نیز بهره ببرند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری فریم داری است که فریم های آن از جنس آلومینیوم می باشد و طراحی آن به گونه ای است که قطعات شیشه ای سکوریت به شکل مربع توسط فریم به هم متصل شده اند. در سمت چپ این پارتیشن یک درب برای این پارتیشن وجود دارد که بر روی آن یک دستگیره فلزی نصب شده است. در داخل این اتاقک که توسط پارتیشن سایر محیط جدا شده، یک میز کاری سفید رنگ به همراه بک کشو در پایین آن و یک مجسمه روی آن و یک صندلی چرخشی به رنگ مشکی در کنارآن مشاهده می شود. یک صندلی مشکی دیگر جلوی میز قرار دارد. در سمت چپ پارتیشن نیز یک کمد کوچک برای قراردادن وسایل وجود دارد که رنگ آن سفید است و بر روی آن یک جعبه کارتن قرار گرفته شده است. در سمت راست پارتیشن نیز یک پنجره وجود دارد که اجازه می دهد نور به طور طبیعی به داخل اتاق نفوذ کند.

دفاتر و محیط‌ های اداری

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای می‌ توانند برای جدا کردن فضاهای اداری، ایجاد اتاق‌ های جداگانه برای مدیران یا ایجاد فضا های اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرند.

رستوران‌ ها و کافه‌ ها

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای می‌ توانند برای جدا کردن میزها یا ایجاد اتاق‌ های خصوصی برای مشتریان، در رستوران‌ ها و کافه‌ ها مورد استفاده قرار بگیرند.

پارتیشن شیشه ای است که در داخل یک کافه نصب شده تا حریم خصوصی را برای مشتریان ایجاد کند‌. این پارتیشن فریم لس است و در مرکز آن یک درب با دستگیره فلزی عمودی قرار دارد. در داخل این پارتیشن یک میز بسیار بزرگ به رنگ سفید با شش صندلی اطراف آن به رنگ سفید با پایه های فلزی مشاهده می شود. یک دیوار این کافه به شکل سنتی با آجر های سه سانتی طراحی شده است. و در انتهای این اتاق سمت راست یک میز وجود دارد که یک سیستم برای امور مالی بر روی آن قرار دارد. یک تلویزیون نیز برای مشتریان گذاشته شده است. چراغ های روشنایی به سقف متصل شده اند و اویزان هستند.
پارتیشن شیشه ای فریم داری است که درون یک هتل قرار دارد و محل استراحت را از محل کار جدا کرده است. این پارتیشن شیشه ای توسط فریم های آلومینیومی به رنگ سفید مستحکم شده است که در پشت پارتیشن یک میز بزرگ به شکل بیضی دیده می شود. در جلوی این پارتیشن نیز یک صندلی راحتی فلزی با بالشتک های سفید و کوسن هایی به رنگ مشکی و قهوه ای برای استراحت قرار داده شده است. در کنار این صندلی نیز یک چراغ مطالعه ایستاده در گوشه اتاق وجود دارد. در سمت راست نیز باز هم یک صندلی راحتی شبیه آن یکی دیده می شود. در مرکز اتاق استراحت یک میز شیشه ای وجود دارد که پایه های آن سفید است و یک گیاه گلدانی روی آن گذاشته شده است.

هتل‌ ها و مراکز اقامتی

پارتیشن‌ های شیشه‌ای اغلب برای ایجاد اتاق‌ های خصوصی یا جدا کردن فضاهای مختلف در هتل‌ ها و مراکز اقامتی استفاده می شوند.

مراکز خرید و فروشگاه‌ ها

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای می‌ توانند برای تقسیم فضاهای مختلف در مراکز خرید و فروشگاه‌ ها استفاده شوند.

یک پارتیشن شیشه ای فریم لس است که قسمتی از آن شامل درب لولایی می باشد که بر روی آن دستگیره های فلزی به طور عمودی نصب شده اند. در سمت راست این پارتیشن شسشه ای یک درب چوبی قرار دارد. در پشت این پارتیشن سمت راست نیز یک رادیات برای گرمایش تعبیه شده که جلوی آن یک گیاه گلدانی با برگ های سبز و گلدان مشکی قرار دارد که حس زیبایی و زندگی را القا می کند. در سمت چپ نیز یک میز بزرگ به رنگ سفید که چند کاغذ روی آن است دیده می شود. در قسمت پایینی این پارتیشن نیز طرحی از دایره های ریز و پشت سر هم روی پارتیشن طراحی شده است. کلمه کامادر با حروف انگلیسی نیز در اندازه های مختلف قابل مشاهده است.
پارتیشن شیشه ای فریم داری است که به عنوان درب ورودی برای یک دانشگاه نصب شده است. روی این پارتیشن با طرحی از دایره های مشکی پشت سر هم طرحی ایجاد شده که بر زیبایی پارتیشن نیر افزوده است. فریم این پارتیشن از جنس آلومینیوم بوده و به رنگ طوسی مایل به مشکی می باشد. در سه قسمت از این پارتیشن درب ورودی وجود دارد که دستگیره هایی فلزی بر روی آن ها نصل شده است. در پشت این پارتیشن به ترتیب از چپ به راست درب ورودی کلاس a کلاس b خروج اضطراری و کلاس c و d دیده می شود.

مراکز آموزشی

در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مختلف نیز از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای برای جدا کردن کلاس‌ ها یا فضاهای مختلف استفاده می‌ کنند.

تفاوت پارتیشن شیشه ای با پارتیشن های معمولی

پارتیشن‌ های شیشه‌ای و پارتیشن‌ های معمولی (از جنس چوب، فلز یا پلاستیک) در چند عامل مختلف تفاوت دارند. در زیر به برخی از تفاوت‌های مهم بین این دو نوع پارتیشن اشاره شده است:

ظاهر و استایل : پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به دلیل برخورداری از شفافیت و براقیت، احساس وسیع بودن فضا و روشنایی را افزایش می‌ دهند. در حالی که پارتیشن‌ های معمولی به دلیل جنس و متریال آن ها این تأثیر را ندارند.

انعطاف‌پذیری : پارتیشن‌ های شیشه‌ ای از لحاظ ظاهری و طراحی انعطاف‌ پذیرتر از پارتیشن های معمولی هستند. بنابراین می‌ توانند به راحتی با دکوراسیون داخلی محیط سازگار شوند.

نگهداری و تمیزکردن : پارتیشن‌ شیشه ای به دلیل سطح شفاف و صاف، نیاز به تمیزکردن و نگهداری منظم بیشتری دارند. اما پارتیشن‌ های معمولی که معمولاً از جنس چوب یا فلز ساخته می شوند به نگهداری کمتری نیاز دارند.

هزینه : عموماً پارتیشن‌ های شیشه‌ ای هزینه بیشتری نسبت به پارتیشن‌های معمولی دارند. اما قیمت آن ها ممکن است بسته به جنس و کیفیت متریال مورد استفاده تغییر کند.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای به دو روش انجام می‌شود. اولین روش استفاده از پایه‌ های فلزی یا چوبی برای نصب پارتیشن و دومین روش استفاده از سیستم‌ های قفل شیشه ای می‌باشد. در هر دو روش، ابتدا باید محل نصب پارتیشن شیشه ای را انتخاب کرده و سپس ابعاد و اندازه مورد نیاز را اندازه گیری کرد. سپس پارتیشن را به اندازه مورد نیاز برش داده و با استفاده از پایه‌ ها یا سیستم‌ های قفل، پارتیشن را به دیوار یا سقف متصل می‌کنیم. در نهایت، پارتیشن را به صورت محکم نصب می‌ کنیم تا به دیوار یا سقف متصل شود و به این ترتیب پارتیشن شیشه ای نصب می‌ شود.

پارتیشن شیشه ای برای خانه

پارتیشن‌ های شیشه ای می‌ توانند برای تقسیم فضای نشیمن، اتاق خواب، حمام یا حتی آشپزخانه استفاده شوند. آن ها به عنوان یک راه حل زیبا و مدرن برای ایجاد حریم خصوصی در خانه مورد استفاده قرار می‌ گیرند. همچنین می‌ت وانند به عنوان یک عنصر دکوراسیونی زیبا و جذاب برای خانه مورد استفاده قرار بگیرند.

نقش پارتیشن شیشه ای در کاهش هزینه ها

نقش پارتیشن شیشه ای در کاهش هزینه ها می‌تواند به دو شکل مورد بررسی قرار بگیرد.

اولین نقش این پارتیشن‌ ها این است که از یک سو در ایجاد فضای باز و انعطاف‌ پذیری برای محیط کار و اتاق‌ها کمک می‌ کنند. از سوی دیگر این به عنوان یک راهکار هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ های انرژی مصرفی محیط کار و اتاق‌ ها عمل می‌ کنند.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای به دلیل اینکه نور طبیعی را به راحتی وارد فضا می‌کنند، نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهند. در نتیجه هزینه‌ های مربوط به برق را کاهش می‌ دهند. همچنین می‌ توانند در ایجاد فضای باز و انعطاف‌ پذیری برای محیط کار و اتاق‌ها نقش داشته باشند. این موضوع منجر به بهره‌ وری بیشتر و کاهش هزینه‌ های مربوط به فضا و تجهیزات می شود.

استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند حریم خصوصی ما را حفظ کند؟

بله، استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند به حفظ حریم خصوصی کمک کند. پارتیشن های شیشه ای امکان ایجاد یک حاشیه بین فضاها را فراهم می کنند، اما به عینه آن ها را از دید دیگران محافظت می کنند. از طریق استفاده از پارتیشن های شیشه ای، می توانید فضای خصوصی خود را ایجاد کرده و از دید دیگران محافظت کنید. همچنین استفاده از پارتیشن شیشه ای به ایجاد یک احساس فضایی باز و روشن در محیط کمک می کند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لسی هستند که حدود نود درصد مرکزی آن ها مات شده است. تقسیم بندی این پارتیشن های شیشه ای به گونه ای است که هر سه قطعه شیشه ای یک پارتیشن را تشکیل می دهند و سبب جداسازی یک فضا از محیط می شوند. همچنین در پارتیشن وسطی از این سه قطعه شیشه ای سکوریت راست ترین قطعه، به عنوان درب پارتیشن عمل می کند و یک دستگیره فلزی نقره ای رنگ به طور عمودی روی آن نصب شده است. بر روی سقف نیز یک دوربین نصب شده و هشت چراغ هالوژنی در سقف تعبیه شده است‌. کف این محیط نیز با فرشی به رنگ آبی پوشیده شده است.

ظرافت و طراحی با پارتیشن شیشه ای سفارشی

پارتیشن شیشه ای سفارشی یک انتخاب عالی برای ایجاد یک فضای باز و زیبا می باشد. طراحی پارتیشن های شیشه ای سفارشی می‌ تواند بر اساس نیازهای خاص و سلیقه شخصی شما انجام شود. این شامل انتخاب اندازه، شکل، ضخامت و رنگ شیشه و استفاده از الگوها یا طرح‌ های خاص بر روی شیشه می‌ شود. همچنین می‌ توانید از جزئیاتی همچون قاب‌ ها یا ریل‌ های مخصوص برای نصب پارتیشن استفاده کنید تا ظاهر کلی آن بهتر شود. با نصب پارتیشن های شیشه ای سفارشی، می‌ توانید فضایی منحصر به فرد و شخصی‌ سازی شده را ایجاد کنید که باعث افزایش زیبایی و جذابیت محیط شما می‌ شود. 

پارتیشن شیشه ای جایگزین دیوارهای محکم

پارتیشن های شیشه ای به دلیل برخورداری از شفافیت و نورپذیری، فضا را باز و محیط را زیبا تر و آرامش بخش‌ تر می‌کنند. بنابراین یک گزینه مناسب برای جایگزینی دیوارهای محکم می باشند. پارتیشن های شیشه ای معمولا از شیشه‌ های مقاوم و ایمن تهیه می‌ شوند. در نتیجه امکان تأمین حفاظت و حریم خصوصی را فراهم می‌ کنند. 

قابلیت جا به جایی پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای قابلیت جابه جایی دارند. اما بیشتر مدل های آن برای استفاده ثابت در مکان های مختلف طراحی شده اند. بعضی از پارتیشن های شیشه ای دارای قابلیت جابه جایی و قابل حمل هستند که می توانند به راحتی جا به جا شوند و در مکان های مختلف استفاده شوند. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا از پارتیشن های شیشه ای به عنوان یک راه حل انعطاف پذیر برای تقسیم فضا استفاده کنند.

پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه

به دلیل استفاده از مواد ارزان‌ تر و فرآیند های ساخت ساده‌تر، پارتیشن های شیشه ای مقرون به صرفه‌ تر از سایر انواع پارتیشن‌ ها می‌ باشند. اما با این حال، آن‌ ها همچنان از طراحی زیبا و کارآمدی برخوردار هستند و می‌توانند به خوبی به تقسیم محیط‌ ها کمک کنند.

سوالات متداول

یکی از سوال هایی که در ذهن بسیاری از مشتریان ایجاد میشود این است که پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد از جمله مزایای پارتیشن شیشه ای میشود به موارد زیر اشاره کرد :

  • ظاهری زیبا به فضا می بخشد و فضا را بزرگتر می کند.
  • به دلیل اینکه از شیشه سکوریت ساخته شده است کاملا ایمن بوده و دو برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.
  • عایق صدا با فراهم کردن حریم خصوصی
  •  از فضا می توان بهترین استفاده را داشت بدین معنی که فضا به بخش های مختلفی قسمت می شود.
  • ساخت و ساز نباید استرس زا و گران باشد. این پارتیشن را می توان در 1-2 روز نصب کرد که در مقایسه با ساخت و ساز سنتی بسیار چشمگیر است. علاوه بر این ، هزینه شیشه بسیار کمتر تر است.
  • نورگیری عالی :نور طبیعی وارد با وجود پارتیشن ها وارد دفتر می شود و نیاز به نور اضافی از جمله چراغ های اضافی نیست . در نتیجه در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

 

 

یکی دیگر از سوال هایی که بسیار توسط مشتری ها پرسیده میشود این است که پارتیشن شیشه ای متحرک چگونه است در مورد این جواب باید به شما عزیزان بگوییم که با توجه به بالا بودن قیمت ملک، شاید برای تمامی افراد و یا ارگان های خصوصی، امکان این وجود نداشته باشد که ملک را خریده و بعد به طراحی داخلی آن بپردازند و اکثراً ساختمان هایی که به منظور کار از آن استفاده می‌شود، استیجاری است. از مزیت‌های عالی و بسیار قابل توجه به پارتیشن های شیشه ای، قابلیت نصب مجدد آنهاست. یعنی می توان آنها را به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داد.

 

 

پارتیشن ها را از هر نوع شیشه می توان ساخت، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر شیشه مقاوم و مرغوب نباشد، با هر ضربه ی کوچکی، احتمال فروپاشی آن وجود دارد؛ بهترین گزینه برای پارتیشن های شیشه ای، شیشه لمینت یا سکوریت هستند که بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشند.

 

 
 

یکی دیگر از سوال هایی که در ذهن بسیاری از مشتری ها ایجاد میشود در رابطه با قیمت پارتیشن های شیشه ای میباشد . در رابطه با قیمت پارتیشن های شیشه ای باید به شما عزیزان بگوییم که قیمت پارتیشن شیشه ای به عواملی از جمله نوع مدل و طراحی، ابعاد آن و کیفیت یراق آلات آن بستگی دارد.مثلا قیمت پارتیشن شیشه ای ثابت بر اساس مترمربع محاسبه می شود که هر متر آن 1،150،000 تومان می باشد که هزینه نصب به طور میانگین 150،000 تومان می باشد.قیمت هر مترمربع پارتیشن شیشه ای فریم لس ن 1،550،000 تومانو هزینه نصب آن متری 120،000 تومان می باشد.

 
 

یکی دیگر از سوال هایی که در ذهن مخاطب ایجاد میشود این است که آیا پارتیشن های شیشه ای تک جداره از جنس شیشه های نشکن میباشند یا خیر در جواب این سوال باید به شما عزیزان بگوییم که : پارتیشن ها در هر نوعی که باشند، تک جداره و یا دوجداره، متریال اصلی ساخت آنها شیشه است. شیشه مصرفی در پارتیشن ها نیز عمدتاً شیشه سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت، نوعی از شیشه هستند که نسبت به شیشه های معمولی بسیار مقاوم ترند و به راحتی شکسته نمی‌ شود و در صورت شکستگی نیز خطری را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.

 

 
 
 
یکی از سوال هایی که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند در این مورد است که پارتیشن های شیشه ای دو جداره چه مزیت هایی دارند در رابطه با این موضوع باید خدمت شما عزیزان بگوییم که
  • عایق صدا : به دلیل ضخامت شیشه های سکوریت در برابر آلودگی های صوتی پیرامون عایق می باشد. این شیشه ها میزان 40-44 دی سی بل صدا را کاهش دهد. به همین دلیل معمولا برای ایجاد اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس و برگزاری جلسه از این نوع پارتیشن استفاده می شود.
  • امکان نصب پرده کرکره ای برای این نوع پارتیشن ها
  • مقاومت در برابر حرارات و شکستن
  • امکان سفارشی کردن شیشه ها بر اساس طرح پیشنهادی
 
 
 
 
یک فضای داخلی حمام مدرن را نشان می دهد که توسط شیشه حمام لولایی طراحی شده است. رنگ‌ ها روشن و مطبوع هستند، با طرح رنگی که شامل رنگ‌ های سفید، خاکستری و چوب روشن طبیعی است. منطقه دوش توسط شیشه حمام لولایی بزرگ در سمت چپ محاصره شده است، با چیزی که به نظر می رسد یک سر دوش باران است. یک وان حمام سفید از طریق دیوار شیشه ای دوش قابل مشاهده است و حس فضا را تقویت می کند. دو سینک با دو آینه بزرگ فریم دار بالای آن ها وجود دارد که طرف مقابل اتاق را منعکس می کند. روی میز، چیزی شبیه یک دسته گل سفید وجود دارد که جلوه ای تزئینی به آن اضافه می کند. نور طبیعی از پنجره ها که منظره ای به فضای سبز دارند وارد می شود و فضایی آرام به اتاق می بخشد. حوله ها به طور مرتب در اتاق قرار می گیرند، که نمایانگر یک فضای داخلی صحنه دار یا طراحی شده است، مانند آنچه ممکن است در لیست املاک یا نمونه کارهای طراحی مشاهده شود. چیدمان و عناصر طراحی نشان دهنده تمرکز بر طراحی لوکس و معاصر است. کیفیت مواد و پرداخت‌ ها نشان‌ دهنده یک ویژگی با کیفیت بالاتر یا ویترینی است که برای جذب مشتریان فهیم طراحی شده است.

شیشه حمام لولایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام لولایی شیشه حمام لولایی نوعی از انواع شیشه های حمامی است که

ادامه مطلب »
یک فضای حمام مدرن با یک دوش گوشه ای را نشان می دهد که شیشه این کابین دوش توسط شیشه حمام اسپایدری ساخته شده است. اطراف دوش دارای شیشه حمام اسپایدری شفاف با طراحی مات راه راه است که حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند و در عین حال به نور اجازه عبور می دهد. بالای دوش، یک سر دوش بارانی مربعی بزرگ وجود دارد که روی سقف نصب شده است. در سمت چپ حمام، یک حوله سفید روی یک آویز دیواری آویزان شده است، و در سمت چپ یک صندلی منحصر به فرد و سبک وزن با طراحی پیچیده سیمی قرار دارد. صندلی در کنار دیوار قرار می گیرد و مکانی برای نشستن یا چیدن لباس و حوله فراهم می کند. در سمت راست حمام، یک جفت گلدان تزئینی روی زمین ایستاده است. آن گلدان ها بلند با ساختاری باریک و خمیده و دهانه ای باریک در بالا هستند. یکی از گلدان ها بلندتر از دیگری است و هر دو سطح صاف و مات دارند. آنها زیبایی مینیمال و شیک فضا را تکمیل می کنند.

شیشه حمام اسپایدری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5]شیشه حمام اسپایدری شیشه حمام اسپایدری اغلب برای ایجاد جلوه‌ ای زیبا و مدرن در

ادامه مطلب »
یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5]شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که معمولاً

ادامه مطلب »
فضای داخلی با طراحی مدرن و مینیمالیست را نشان می دهد. مجموعه ای از پارتیشن های شیشه ای کشویی با ظاهری مات وجود دارد که از شیشه مات ساتینا ساخته شده اند و با لوگوهای متعددی که روی آنها کامادر نوشته شده است مزین شده. اتاق با نور طبیعی روشن است که احتمالاً از پنجره‌ های بزرگ یا نورگیرهایی که در تصویر قابل مشاهده نیستند می‌ آید. این فضا در یک پالت تک رنگ، عمدتاً سفید، تزئین شده است که به فضای شیک و مدرن آن می افزاید. در سمت راست، یک قسمت نشیمن کوچک سفید رنگ است که یک صندلی رو به روی آن قرار دارد. کنار این نشیمن سفید رنگ دو کوسن به رنگ مشکی و قهوه ای قرار دارد. همچنین دو گیاه گلدانی پشت این صندلی وجود دارد نه حس سبزی وتضاد با طرح رنگی خنثی را ارائه می دهد. بالای این قسمت نشیمن، یک قفسه کتاب تعبیه شده در دیوار وجود دارد که به سمت سقف بلند کشیده شده و پر از کتاب و وسایل تزئینی است.

شیشه مات ساتینا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 0 میانگین: 0]شیشه مات ساتینا چیست و چگونه تولید می شود؟ شیشه مات ساتینا نوعی شیشه است

ادامه مطلب »
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 33 میانگین: 4.8]