برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

قیمت کابین دوش شیشه ای

قیمت کابین دوش شیشه ای چقدر است؟اگر قصد بازسازی خانه یا فقط حمام خود را دارید، یکی از اولین چیزهایی که اغلب مطرح می شود این است که کل این فرآیند چقدر هزینه دارد.  خیلی از افراد در رابطه با شیشه حمام و قیمت آن سوال دارند.

هنگامی که شما علاقه مند به تعویض دکوراسیون حمام خود هستید، اولین چیزی که به آن فکر می کنید این است که چگونه بهترین تغییر را متناسب با بودجه خود اعمال کنید.

برای مثال، ممکن است به دنبال لیست قیمت کابین دوش شیشه ای باشید. اگر به دنبال قیمت های دقیق برای کابین دوش شیشه ای هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و یا به لینک مربوطه مراجعه کنید.

با یک دوش قابل تنظیم، نیازی به استرس در مورد بودجه خود ندارید. شما نیازی به خرید یک کیت کامل بیشتر از آنچه نیاز دارید، نخواهید داشت. همچنین می‌توانید کاشی‌ها، وسایل، یا سایر لوازم جانبی متفاوتی را که متناسب با سبک و بودجه ‌تان است، تهیه کنید.  در ادامه روش‌هایی که می ‌توانید کابین دوش حمامی را بخرید که ظاهری عالی داشته باشد، و به ضرر شما نباشد بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

خرید درب دوش شیشه ای با پنل داخلی

اگر فضای مناسبی برای آن دارید، یک درب دوش شیشه ای ساده با یک پنل درون خطی ساده ترین راه برای داشتن یک دوش باشکوه در خانه شما بدون تجملات است. تنها با دو پانل و حداقل سخت افزار، این سبک دوش ساده و ظریف کارآمد است. با بهره گیری از فضای دوش از قبل موجود در حمام، و نصب درب دوش شیشه ای فریم لس، می توانید خانه خود را بدون هزینه های بالا به روز کنید.

Bathroom glass 0288 قیمت کابین دوش شیشه ای

خرید دوش شیشه ای بدون فریم مربع

خرید دوش شیشه ای بدون فریم مربع یا مستطیل، تعداد کل پانل های شما را در بیشتر موارد به سه می رساند. اگر فضای مناسبی برای قرار دادن در دوش شیشه ای با پانل داخلی ندارید، دوش های مربع یا مستطیل انتخاب خوبی برای شما هستند.

نصب این دوش ها نیز بسیار آسان است و تمام سخت افزارهای مورد نیاز را به همراه دارند. لازم نیست نگران نصب باشید، شرکت کامادر در کنار شماست تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرید. این شرکت دارای بیش از 18 سال سابقه کار در زمینه های شیشه سکوریت، پارتیشن های اداری ، شیشه های هوشمند و … می باشد، پس با خیالی آسوده خانه خود را با بسپارید.

خرید در زمان ویژه برای تهیه کابین دوش شیشه ای

بدیهی است که اگر می‌خواهید قیمت مناسبی برای یک محصول داشته باشید، همیشه باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید. شرکت کامادر به مناسب فرا رسیدن عید نوروز محصولات خود را با فروش ویژه عرضه می کند، تنها کافی است به بخش فروش ویژه سایت یا لینک مربوطه مراجعه کنید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

خرید پنل های تکی

با خرید پانل های جداگانه، می توانید اشکالی متناسب با حمام خود بسازید بدون اینکه مجبور باشید شخص دیگری آن را برای شما طراحی کند. اگر فضای خود را اندازه گیری کنید و مشخص کنید که می خواهید دوش شما در کدام منطقه قرار بگیرید، می توانید هر پانل را با مشخصات خاص خود خریداری کنید. بدون هزینه اضافی، می توانید تجربه خرید دوش را ساده و مقرون به صرفه نگه دارید.

Bathroom glass 0188 قیمت کابین دوش شیشه ای

کلام آخر

بازسازی خانه شما نباید یک تلاش بزرگ و پرهزینه باشد. اگر می‌خواهید یک ویژگی جدید و چشم‌ نواز را به یکی از مهم ‌ترین بخش خانه خود اضافه کنید، تعویض دوش با یک کابین دوش شیشه ‌ای بدون قاب می ‌تواند به سرعت و با هزینه کمتر از آنچه انتظار دارید انجام شود.

با سفارش صحیح متناسب با نیاز خود، هم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم زیبایی را در خانه خود داشته باشید، ما در کنارتان هستیم تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرید.

یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5]شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که معمولاً

ادامه مطلب »
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]