برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک چقدر است؟ پارتیشن شیشه ای متحرک اساساً درهای شیشه ‌ای بزرگی هستند که عرض یا بخش بزرگی از دیوار را اشغال می‌کنند. دیوار پارتیشن شیشه ای برای هر کاربردی که در آن دید کامل مورد نیاز است ایده آل است.دیوارهای پارتیشن شیشه ای در پیکربندی های مختلف موجود هستند تا نیازهای طراحی شما را برآورده کنند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

DSC 4185 قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

انواع پارتیشن های شیشه ای متحرک

دیوارهای شیشه ای متحرک در چندین سبک عملیاتی موجود هستند، اما بیشتر آنها را می توان به عنوان درب تاشو یا درب کشویی توصیف کرد.

DSC 3181 قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن های شیشه ای تاشو

درب های شیشه ای تاشو، مانند آکاردئونی عمل می ‌کنند که وقتی به هم فشار می‌آورند به سمت بالا تا می ‌شوند و وقتی پانل‌ها کاملاً در مسیر خود قرار می‌گیرند صاف می ‌شوند.

درب های تاشو در پیکربندی های مختلف موجود هستند و می توانند متناسب با طرح شما سفارشی شوند.

پارتیشن های شیشه ای تاشو را برای منافذ بزرگ مسکونی و تجاری تولید می شود. پارتیشن های شیشه ای تاشو شرکت کامادر، به صورت سفارشی برای هر مشتری و پروژه ساخته می شوند که حتی چالش برانگیزترین کاربردهای معماری را برآورده کند.

 پارتیشن های شیشه ای تاشو در انواع مختلف پوشش های پانل و گزینه های رنگی ارائه می شوند.

برای اطلاع از مزیت مهم پارتیشن شیشه ای سکوریت همین حالا از این لینک دیدن کنید.

پارتیشن های شیشه ای کشویی

درهای کشویی بزرگ نیز به عنوان پارتیشن شیشه ای متحرک به حساب می آیند و مانند درب کشویی استاندارد پاسیو عمل می کنند،

همچنین می توانید درب کشویی بالابر را انتخاب کنید. یک درب کشویی بالابر دارای پانل های متعددی است که روی هم می لغزند.

دیوارهای مدرن برای دفاتر تجاری

دیوارهای پارتیشن شیشه ای متحرک، فضاهای ملاقات مشترک ایجاد می کنند، همچنین استفاده از شیشه در طراحی دفتر شما اجازه عبور نور را می دهد و حس آزادی را ایجاد می کند.

این روشنایی باعث می شود همه در طول روز احساس انرژی و فعالیت بیشتری داشته باشند. یک راه آسان برای بهره مندی از مزایای شیشه در دفتر کار استفاده از پارتیشن های شیشه ای است. دیوارهای پارتیشن شیشه ای متحرک ما یک راه حل پیشرفته و در عین حال مدرن برای تقسیم فضای دفتر شما ارائه می دهد که مزایای زیادی نسبت به دیوار خشک و معمولی دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک-5248

اگر شما هم تصمیم به خرید پارتیشن شیشه ای دارید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

Price of movable glass partition 20254 قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

کاربرد پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن های شیشه ای متحرک در مقابل سایر پارتیشن ها خواهان بیشتری دارند. موارد بسیاری وجود دارد که این پارتیشن ها را به نسبت سایر متمایز می سازد، از جمله آن ها این است که، این پارتیشن ها طراحی مدرن و به روزی دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

پارتیشن های متحرک در فضای باز و حتی محدود انتخاب خوبی است، زیرا در فضای محدود باعث می شوند فضا بزرگ تر و دلباز تر دیده شود و بسیار مقرون به صرفه هستند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پارتیشن شیشه ای متحرک چقدر هزینه دارد؟

مانند هر پروژه برای ساخت و بازسازی خانه قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک متفاوت خواهد بود. مواد، سخت افزار، تعداد پانل ها و هزینه نصب همگی بر قیمت نهایی تاثیر می گذارند و البته قیمت هر کدام در تولید کنندگان متفاوت خواهد بود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای به نسبت دیوار های ثابت کمتر است. از آنجایی که پارتیشن های شیشه ای عایق صدا نیز هستند، در نتیجه قیمت آن ها نیز افزایش می یابد.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت کامادر تماس بگیرید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5]شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که معمولاً

ادامه مطلب »
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]