برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در سال 1400

قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در سال 1400 و در سال 1401 بر اساس نوسانات بازار تغییرات زیادی داشت. به همین دلیل این مطلب را برای شما فراهم آوردیم که شما بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید به راحتی برای خرید پارتیشن مد نظر خود اقدام کنید. پیش از شروع مطلب در این قسمت مروری خواهیم داشت بر آنچه شما در این مقاله خواهید خواند:

پارتیشن شیشه ای چیست؟

همه مدیران به دنبال این هستند که بتوانند از منابع محدودی که در اختیار دارند استفاده بهینه داشته باشند. چرا که این موضوع می تواند علاوه بر کاهش هزینه های جانبی راندمان کاری را نیز افزایش دهد.

یکی از منابعی که برای تمام کارفرمایان دارای محدودیت های مختلفی می باشد فضای محیط اداری آنها می باشد. اگر قصد داشته باشید شرایط کاری بهتری برای پرسنل خود فراهم کنید و بتوانید برای هر واحد یا بخش کاری خود اتاق یا اتاق هایی مجزا در نظر بگیرد و محیط اداری شما این امکان را برایتان فراهم نمی کند چاره ای جز انتقال به یک محیط بزرگ تر پیش رو روی شما نیست.

البته این نقل مکان به نظر تنها چاره می باشد. اما اگر کمی در این خصوص تحقیق کنید متوجه می شوید که راه کار هایی وجود دارد که به شما کمک می کند بدون نیاز به نقل مکان و جا به جایی به محیطی دیگر فضای دفتر کاری خود را به گونه ای طراحی کنید که شرایط برای استفاده بهتر از همین فضای محدودی که در اختیار دارید فراهم شود.

اما چه راه کاری وجود دارد که ما را در این خصوص به درستی به اهدافمان نزدیک کند؟

استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری می تواند این امکان را برای ما فراهم سازد. پارتیشن های شیشه ای اداری محصولاتی هستند که محیط اداری شما را به شکل منظمی طبقه بندی می کنند. شما می توانید در سالن خود اتاق یا اتاق های مجزایی را به وجود آورید و هر واحد یا هر پرسنل خود را در محیط مخصوص به خود جایگذاری کنید.

این پارتیشن ها همان طور که از نامشان پیدا است از جنس شیشه ساخته می شوند. اما جایی برای نگرانی نیست چرا که این شیشه ها همان شیشه های خام و معمولی که سراغ دارید نیستند.

این محصولات تا حد بسیار زیادی مستحکم تر و با دوام تر از سایر شیشه های خام هستند. اما به این معنا نیست که هرگز نمی شکنند. حتما نگران این هستید که اگر بر اثر ضربه سنگینی بشکنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

جایی برای نگرانی نیست چرا که طراحی این شیشه های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای اداری در زمان شکسته شدن به ذرات و قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند که برای پرسنل شما و ارباب رجوع خطری در بر ندارند. جنس شیشه های مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای از جنس شیشه سکوریت می باشد. 

پارتیشن شیشه ای ام دی اف چیست ؟

در ادامه مقاله قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در سال 1400 و در سال 1401 قصد داریم به بررسی خود پارتیشن های شیشه ای ام دی اف بپردازیم. همان طور که می دانید طراحی پارتیشن ها می توانند بر اساس اشکال مختلفی انجام شود. ساخت و طراحی می تواند ترکیبی از شیشه و ام دی اف باشد و یا اینکه به صورت کامل ام دی اف باشد. زمانی که می گوییم پارتیشن شیشه ای ام دی اف به این معنا است که در ساخت این پارتیشن ها از شیشه و ام دی اف به صورت ترکیبی استفاده می شود.

در این شرایط معمولا میزان استفاده از شیشه بسیار بیشتر از ام دی اف می شود. عموما از ام دی اف برای افزایش نمای زیبای این محصولات استفاده می شود. به صورت لایه های مشخص و ریزی از این محصولات استفاده می کنند و ترکیب این دو متریال می تواند تصویری زیبا از محیط کاری شما را در برابر دید مخاطبان قرار دهد. قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در سال 1400 و در سال 1401 معمولا بر اساس اینکه از این دو متریال چقدر استفاده می شود و میزان استفاده از هر کدام چقدر باشد می تواند به صورتی کاملا متفاوت محاسبه شود. این مسئله را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایای پارتیشن شیشه ای چیست ؟

در این بخش قصد داریم برای شما عزیزان مهم ترین مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای را معرفی کنیم. مهم ترین این مزایا عبارت اند از:

  • استفاده بهینه از فضای محدودی که در محیط کاری شما وجود دارد
  • تخصیص فضای لازم و اختصاصی به هر واحد یا پرسنل خود
  • افزایش میزان ارامش محیط کاری
  • افزایش میزان راندمان کاری پرسنل در صورت داشتن فضای اختصاصی لازم
  • افزایش زیبایی چشم گیر محیط اداری شما
  • ایجاد یک نظم ساختار یافته در دفتر کاری خود
  • مقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه های جانبی از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می باشد. با توحه به اینکه قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در ساال 1400 و در سال 1401 یا همچنین پارتیشن های تمام شیشه ای از هزینه های نقل مکان کردن بسیار پایین تر است شما با استفاده از این محصولات می توانید از هزینه های کمتری را برای دریافت امکانات بیشتر پرداخت کنید که این یک کاهش هزینه بسیار مقرون به صرفه برای شما به همراه خواهد داشت.

با توجه به مزایایی که در این قسمت ذکر کردیم استفاده از پارتیشن های شیشه ای اداری را به شما توصیه می کنیم. استفاده از این مزایا برای هر مدیر موفقی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. به همین دلیل شرکت کامادر تمامی مراحل نصب و راه اندازی پارتیشن اداری را برای شما عزیزان ارائه خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در وب سایت رسمی کامادر با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

کاربرد پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای معمولا کاربرد های بسیار گسترده ای دارند. اما از این پارتیشن های بیشتر در محیط های کاری و اداری استفائده می شود. مهم ترین مجموعه هایی که می توانند از این محصولات استفاده کنند عبارت اند از:

  • تمامی شرکت های خصوصی و دولتی
  • تمامی مراکز اداری و تجاری کوچک و بزرگ
  • درمانگاه ها و یا حتی در سایر محیط های درمانی مانند اورژانس و یا بخش های icu بیمارستانی
  • اداره های پست
  • از این پارتیشن ها در بانک ها می توانید استفاده کنید.

این موارد تنها برخی از کاربرد های مهم پارتیشن های شیشه ای هستند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای ام دی اف

در ادامه مقاله بررسی قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در سال 1400 و در سال 1401 قصد داریم مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای ام دی اف را مورد بررسی قرار دهیم. در بررسی مزایای این محصولات باید گفت تمامی مزایای این پارتیشن ها با پارتیشن های تمام شیشه ای یکسان می باشد. اما تنها تفاوت که می تواند مزیت متفاوتی را ایجاد کند استفاده از ام دی اف در ساخت پارتیشن ها می باشد. ام دی اف ها می توانند نمای بهتری به ساخت پارتیشن بدهند. به همین دلیل افزایش میزان زیبایی می تواند یکی از مزایای مهم این محصولات باشد.

از طرفی یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از ام دی اف در ساخت پارتیشن شیشه ای دوام و استحکام بالای این محصولات می باشد. ام دی اف به همین راحتی شکسته نمی شود. به همین دلیل بخش هایی از پارتیشن شما کاملا نشکن هستند. از طرفی دوام و استحکام این محصولات می تواند موجب افزایش استحکام قسمت های شیشه ای نیز بشود.

کاربرد پارتیشن شیشه ای ام دی اف

با توجه به این نکته مهم که پارتیشن های شیشه ای ام دی اف دقیقا از نظر ساختار کاربردی مانند پارتیشن های شیشه ای یا تمام شیشه ای هستند می توانیم کاربرد های هر دو را یک سان بدانیم. در تمامی مراکز اداری و تجاری و درمانی که در قسمت کاربرد پارتیشن شیشه ای ذکر کردیم می توانید از این محصولات هم استفاده کنید و از مزایای آنها برخوردار باشید.پپ

قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف سال 1400 و 1401

همان طور که گفتیم نوسانات قیمت های این محصولات موجب شده است که این محصولات به طور کلی با تغییرات قیمت رو به رو شوند. چیزی حدود ده الی پانزده در صد قیمت ها در سال 1400 نسبت به سال قبل افزایش داشت و در سال 1401 هم این افزایش قیمت وجود داشت. نحوه محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای ام دی اف در سال 1400 و در سال 1401 به شرح ذیل اشت:

  • هزینه هر متر مربع شیشه
  • هزینه هر متر مربع ام دی اف
  • هزینه هر پک درب پارتیشن شیشه ای
  • هزینه نصب و راه اندازی

با توجه به اینکه شیشه ها سکوریت ده میلی متری هستند و می توانند تک جداری باشند یا دو جداره دو قیمت متفاوت وجود دارد که هر یک را برای شما به صورت مجزا تعریف می کنیم.

قیمت هر متر مربع شیشه پارتیشن تک جداره1.400.000تومان
قیمت هر متر مربع شیشه پارتیشن دو جداره4.000.000تومان

نکته : با توجه به نوسانات موجود در بازار برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص قیمت ام دی اف و همچنین برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت های شیشه های سکوریت با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت هر پک درب پارتیشن4.000.000تومان
شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]