شیشه های میرال، با توجه به استقامت و ضخامتی که دارند، همیشه مورد اقبال عمومی برای استفاده در مصارف مختلف قرار می گیرند. شیشه‌ هایی که به آنها نشکن نیز می گویند؛از این رو این شیشه ها، از پرکاربردترین شیشه ها در فروشگاه ها و مغازه ها هستند. در این مقاله قضد داریم درباره کاربرد شیشه میرال در مغازه و قیمت آن صجپحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تفاوت استفاده از شیشه میرال و شیشه های معمولی برای مغازه ها

شیشه معمولی و شیشه میرال، در ظاهر تفاوت چندانی ندارند. فرق این دو شیشه در ایمنی، میزان مقاومت، تحمل وزن و نشکن بودن آنهاست‌. همچنین این شیشه، در اشکال هندسی مختلفی تولید و عرضه می شوند و از شکل سنتی شیشه های معمولی خارج شده است.

استفاده از شیشه ی میرال برای فروشگاه ها چه مزیتی دارد؟

شیشه های مغازه، اجناس داخلی آن را به نمایش می گذارد. شیشه های میرال با شفافیت بالا، بسیار مناسب برای استفاده در مغازه می باشد. همچنین این شیشه ها دارای مقاومت بالایی است، در نتیجه جدای از ایجاد فضای بصری زیبا، امنیت مغازه را نیز بالا خواهد برد. این شیشه ها عایق دما، رطوبت، باد و باران، گرد و غبار، آلودگی ها و … نیز می باشند.

 
شیشه-میرال-مغازه
شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

کاربردهای شیشه میرال

۱_ساختمان سازی

۲_صنعت خودروسازی

۳_ استفاده در گوشی ها

۴_ بانک ها

۵_ صرافی ها

۶_طلافروشی‌ها

۷_اجاق گاز

۸_بخاری و هود

۹_ ماکروفر و ….

قیمت شیشه میرال

موارد تعیین کننده ی متفاوتی در تعیین قیمت بهای این شیشه ها دخیل هستند.

شیشه-میرال رنگی

رنگ در شیشه های میرال

شیشه های میرال در ابعاد مختلف و رنگ های گوناگون، تهیه و تولید می‌شود. این یک گزینه ی عالی برای مصرف کننده است، که با توجه به نمای کلی ساختمان یا محل مورد استفاده از شیشه میرال، می‌توانند رنگ مورد نظر خود را سفارش بدهند و از استفاده آن لذت ببرند.

سخن آخر

به کار بردن شیشه میرال برای مغازه ها، امروزه به امری متداول تبدیل شده و کم کم شیشه های معمولی از میان برداشته می شوند و پای شیشه های نشکن به صنعت ساختمان سازی باز شده می شود.