برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

می دانستید جک پارکینگ ایتالیایی V2 یکی از پرطرفدارترین جک ها در دنیا می باشد. به دلیل کیفیت بالا و طراحی خاص جزو پرفروش ترین جک های موجود می باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا به طور مفصل به مشخصات آن بپردازیم.

شرکت سازنده جک پارکینگی V2

شرکت وی تو از سال 1980 میلادی در زمینه درب اتوماتیک و جک پارکینگی فعالیت دارد و در کار خود تا به امروز موفق بوده است. در سال 2005 محصول جدیدی از جک به نام V2 کالیپسو با طراحی خاص و تکنولوژی بالا به بازار عرضه کرد که نیاز مشتریان را برآورده کرد. این جک با توجه به مصارف خانگی و صنعتی ساخته شد و از زمان ساخت تا به امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این شرکت در ایران با بیش از 10 سال فعالیت دارد. محصولاتی از قبیل وی تو کالیپسو 400 ، 500 و مدل گلد بیشترین فروش را داشته است. همچنین جک های ریلی، لولایی، زیرسطحی و هیدرولیکی در ایران توسط این کمپانی عرضه می شود.

نحوه تشخیص جک V2 اصل از تقلبی

به دلیل فروش بالای جک پارکینگی V2 تقلبی آن در بازار ایران تولید شده و با همان قیمت به مشتریان عرضه می گردد. اما روش هایی برای تشخیص اصل آن وجود دارد :

  • برای تشخیص اصل بودن این جک اینست که برند وی تو حک می باشد.
  • خلاص کن جک اصل شش ضلعی است و تقلبی آن چهارضلعی است.
جک-پارکینگی-ایتالیایی-وی–تو-کالیپسو

قیمت جک درب پارکینگ وی تو کالیپسو

قیمت این جک با توجه به مدل های وی تو کالیپسو 400 ، 500 و.. متفاوت می باشد. میانگین قیمت از 12 میلیون تومان شروع می شود.

خدمات پس از فروش جک پارکینگی V2

به دلیل کیفیت بالای جک پارکینگ کالیپسو و اطمینانی که از رضایت مشتریان خود دارد 24 ماه برای ضمانت در نظر گرفته شده است. حتما در هنگام خرید و تحویل محصول از سوی فروشنده این گارانتی را دریافت کنید.

شرکت کامادر با بیش از 18 سال ساقه فعالیت در زمینه فروش و نصب شیشه سکوریت به عنوان نماینده رسمی در تمام کشور می باشد. از آنجائیکه دفتر فروش در غرب تهران واقع شده است خدمات سریعتری به مشتریان در این منطقه ارائه می دهد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

نصب جک پارکینگ کالیپسو وی تو

برای نصب جک پارکینگی وی تو مراحل ذیل طی می شود :

  1. در ابتدا از یک پایه سیمانی با فاصله 40 تا 50 میلی متری از زمین بر روی صفحه فلزی نصب کنید.
  2. دو لوله کابل بر روی مانیتور قرار دارد برای حفاظت از آنها کانالی ایجاد شود. این کانال ها با استفاده از دو لنگه کنار دریچه ثابت می شود.
  3. برای نصب موتور روی صفحه مانیتور از مهره های تعبیه شده استفاده کنید. در صورتی که درب ریلی باشد موتور را می توانید آزاد کنید و پس از باز کردن درب همه قطعات را روی آن نصب کنید.
جک-پارکینگی-مدل-کالیپسو

مزایای جک پارکینگ کالیپسو وی تو

  • قابل استفاده در همه شرایط آب و هوایی
  • بی صدا و آرام
  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالا
  • دارای سنسور تشخیص مانع
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]