برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1186″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”zoom”][ultimate_heading main_heading=”انواع کرکره برقی” heading_tag=”h1″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#000000″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ main_heading_line_height=”desktop:52px;” line_width=”120″ spacer_margin=”margin-bottom:60px;”]

انواع کرکره برقی

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1200″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی فولادی” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی فولادی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1205″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی آلومینیومی” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی آلومینیومی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1212″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی گالوانیزه” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی گالوانیزه

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1214″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی سکشنال” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی سکشنال

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1224″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی پارکینگی” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی پارکینگی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1229″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی پلی کربنات” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی پلی کربنات

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1226″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی فوم دار” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی فوم دار

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_hoverbox image=”1231″ primary_title=”” hover_title=”کرکره برقی رول گیتر” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_column_text]

کرکره برقی رول گیتر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کرکره برقی

آیا با کاربردهای کرکره برقی آشنایی دارید؟ کرکره برقی چه مزایا و معایبی دارد؟ در هنگام خرید کرکره برقی باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟ قیمت کرکره برقی چقدر است؟ از کجا باید کرکره برقی بخریم؟

با ما در این مقاله همراه باشید تا به این سوالات پاسخ بدهیم .

کرکره برقی چیست ؟

در گذشته از کرکره برقی به صورت دستی استفاده میشد . امروزه از شکل مدرن آن استفاده می شود. بدین منظور ابتدا به اجزای سازنده آن می پردازیم تا با ساختار آن آشنا شوید.

کرکره برقی به وسیله موتور به صورت عمودی بالا و پایین می رود.این موتور به منبع برق به صورت سیمی متصل می شود.

در برخی موارد برای صرفه جویی در مصرف برق، از انرژی خورشیدی استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای این وسیله مدرن ایجاد امنیت فضا در برابر سرقت می باشد.

کاربردهای کرکره برقی

همان طور که اشاره کردیم کرکره برقی دارای کاربردهای فراوان می باشد از جمله:·

مسکونی: از کرکره برقی در درب پارکینگ ها بخصوص برج ها و مجتمع های مسکونی، پنجره، درب ورودی ویلا یا آپارتمان استفاده می شود.

استفاده آن در پنجره نه تنها باعث ایمنی در برابر سرقت می شود بلکه از تابش مستقیم نور آفتاب در فضای خانه جلوگیری می کند.

صنعتی: درب کارخانه، درب کارگاه و انبار از کرکره برقی برای امنیت بیشتر استفاده می شود.در این اماکن برای امنیت بیشتر می توان بر روی کرکره دزدگیر نصب کرد.

تجاری: برای درب مجتمع های تجاری، نمایشگاهها، مراکز خرید و مغازه ها از این وسیله استفاده می شود.

 کرکره برقی خوب چه مزایایی دارد ؟

همه ما زمانی که قصد خرید محصولی را داریم درباره مزایا و معایب آن اطلاعاتی کسب می کنیم و از همه نظر آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا خریدی مناسب داشته باشیم.

به همین منظور به مزایا و معایب این محصول می پردازیم.

از مزایای این محصول می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ادامه

 

 

محدودیتها

 

 

معایب درب کرکره برقی

همچنین اگر معایب زیادی داشت استقبال از این محصول روز به روز بیشترنمی شد. به هر حال از معایب آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

فیلم آموزش نصب کرکره برقی در فرودگاه مهرآباد

 

کرکره درب پارکینگ

کرکره درب پارکینگ ، یکی از پرکاربردترین کرکره ها می باشد که برای درب پارکینگ یک طبقه تا چند طبقه استفاده می شود. این محصول امروزه مجهز به تکنولوژی پیشرفته می باشد که دارای امنیت و سرعت بالا می باشد.

 

انواع کرکره درب پارکینگ

  1. درب کرکره مکانیکی پارکینگ

در این نوع درب از یک کلید ساده برای قفل یا باز کردن آن استفاده می شود.

مزایای درب کرکره مکانیکی پارکینگ

  1. کرکره درب پارکینگ اتوماتیک

یک دیگر از ویژگی های شاخص  ایمنی اضافی برای این نوع کرکره ها مجهز بودن به سیستم ایمنی است که از نوعی پرتوی الکترونیکی استفاده می کند.

 

عکس-درب-کرکره-پارکینگ
عکس-درب-کرکره-پارکینگ

انواع درب کرکره پارکینگ

از نظر ساختار کرکره ها به کرکره برقی پانچ  (18٪ جریان هوا) ، منگنه دار (24٪ جریان هوا) یا از نوع مشبک (80٪ جریان هوا) تقسیم می شود. همچنین موتور تک فاز و 3 فاز وجود دارد که کاربرد آن با توجه به ابعاد دهانه درب و کاربرد آن بستگی دارد.

با توجه به مطالبی که اشاره کردیم، هنگامی که می خواهید کرکره درب پارکینگ انتخاب کنید توجه به نکاتی ضروری است.·

 

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی با توجه به عواملی از جمله ابعاد فضا ، جنس کرکره برقی ( گالوانیزه ، فولادی و..) نوع موتور، سرعت و کیفیت آن مشخص می شود.قیمت این محصول به طور میانگین از متری 180 هزار تومان شروع می شود.

همچنین به نوع کرکره برقی ، ،ابعاد فضای مورد نظر ، تیغه کرکره برقی موتور، نصب و سایر عوامل آن بستگی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

1. نوع کرکره برقی
قبل از هر چیزی باید مشخص کنید کرکره برقی را برای چه فضایی می خواهید: پارکینگ ، مغازه ، رستوران، مرکز خریدو… کارشناسان ما با توجه به نوع کاربری شما انواع کرکره برقی شامل برقی فولادی ، گالوانیزه، آلومینیومی، سکشنال، پلی کربنات، فوم دار، رول گیتز را به شما پیشنهاد می کنند.

2.    ابعاد کرکره برقی

بعد از اینکه کرکره مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید ابعاد فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید. اطلاعات ابعاد عرض و ارتفاع مهم هستند.

در صورتی که از اندازه گیری دقیق خود مطمئن نیستید کارشناسان ما با حضور در محل فضای شما را به صورت رایگان اندازه گیری می کنند. هرچه ابعاد بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند.

3.  موتور کرکره برقی
یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت کرکره برقی موتور می باشد. به طور کلی موتورها دو نوع می باشند: موتور توبلار، موتور ساید.

موتور توبلار

این موتور به دلیل ویژگی های ذیل فروش زیادی دارد:
دارای ساختار ظریف و اندازه کوچک است و در دید عموم نیست.

مناسب برای کرکره های وزن پایین با تردد کم است.
نیاز به نگهداری و تعمیر کمی دارد. بنابراین هزینه نگهداری آن پایین است.
قیمت این موتور از سایر موتورهای موجود در بازار پایین تر است بنابراین مقرون به صرفه است.

موتور ساید

این موتور برخلاف موتور توبلار برای کرکره های بزرگ با تردد زیاد استفاده می شود.
قدرت این موتورها زیاد است و نیروی خود را از فشار روغن تامین می کنند.
قیمت این موتورها بالاتر از موتور توبلار بوده و هزینه نگهداری آن نیز بیشتر است.
علاوه بر نوع موتور ، برند و کشور سازنده آن بر قیمت موتور تاثیر گذار است . مثلا موتور توبلار فرانسوی گرانتر از موتور توبلار چینی است.

4. تیغه کرکره برقی مهم ترین عامل موثر بر قیمت کرکره برقی

جنس های تیغه کرکره برقی

در خرید کرکره برقی باید به جنس تیغه آن توجه داشته باشید:

این نوع تیغه وزن سبکی دارد و به نمای ساختمان زیبایی خاصی می دهد. این تیغه به دلیل قیمت پایین آنن بسیار پرفروش می باشد.

5. هزینه نصب کرکره برقی

هزینه نصب کرکره برقی از جمله عواملی است که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است.به طور معمول نصب بر اساس هر مترمربع محاسبه می شود. در متراژهای کمتر از 10 مترمربع هزینه نصب به صورت یکجا محاسبه می شود و بالاتر از 10 متر به صورت هر مترمربع محاسبه می شود.

6. سایر عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی

خرید قطعاتی از جمله سنسور ، چشمی، خلاص کن، ضدبرخورد و… که لوازم اضافی محسوب می شوند بر قیمت نهایی موثر می باشد.

از کجا باید کرکره برقی بخریم؟

بسیاری از افراد برای خرید کالا یا محصولی به بازار بورس آن محصول مراجعه می کنند. از آنجائیکه کرکره برقی محصولی است که نیاز به تخصص برای نصب و راه اندازی دارد، باید از شرکت های با تجربه و دارای نیروی متخصص خریداری کنید. دقت کنید.

خدمات پس از فروش این محصول دارای اهمیت زیادی می باشد تا در صورت بروز مشکل و خرابی آن کارشناسان در کمترین زمان به محل مورد نظر برای رفع مشکل مراجعه کنند.

کرکره ها

برای اینکه کرکره های برقی واقعاً در خانه یا محل کار زیبا به نظر برسند نیاز به انتخاب انواع رنگ کرکره های برقی زیبا و باید رنگ یا ترکیبی از رنگ ها باشند. به همین دلیل ما این راهنما را برای کمک به شما در اطمینان از انتخاب صحیح به شما خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

رنگ های استاندارد کرکره برقی

کرکره های برقی  در رنگ های استانداردی در بازار  موجود است. اگر دوست ندارید که کرکره شما یک رنگ باشد می توانید ترکیبی از دو رنگ مختلفرا سفارش دهید. رنگ های کرکره ای استاندارد موجود شامل  قهوه ای ، سفید ، نقره ای است.

انواع-رنگ-های-کرکره-برقی
انواع-رنگ-های-کرکره-برقی

آیا همه متعلقات کرکره برقی رنگی است؟

رنگ های تیغه کرکره برقی معمولا سفید و نقره ای می باشد .

معمولا کسب و کارها از یه رنگ معمولی و استانداردی مانند سفید استفاده می کنند . برخی افراد برای کرکره پنجره منازل و درب پارکینگ رنگ مورد نظر خود را سفارش می دهند.

 

رنگ های کرکره برقی را با خانه خود هماهنگ کنید

فاکتور اصلی در هنگام انتخاب رنگ برای کرکره برقی ، همخوانی کرکره ها با طراحی منزل  شماست! ساده ترین و بهترین روش انجام این کار هماهنگی کرکره ها با رنگ داخلی خانه، رنگ پنجره و درب است. به این ترتیب ، کرکره ها به  یک ویژگی فوق العاده جذاب تبدیل می شوند.

بهترین رنگ کرکره برقی

بهترین رنگ مختص کرکره برقی از نظر کیفیت و زیبایی رنگ الکتروستاتیک است. کرکره ای با این رنگ علاوه بر اینکه با گذشت زمان رنگ و ککیفیت خود را از دست نمی ددهدد مزایای بیشماری داردد که در ادامه به آن می پرددازیم.

بهترین رنگ کرکره برقی
بهترین رنگ کرکره برقی

مراحل رنگ آمیزی کرکره برقی

مزایای انتخاب بهترین رنگ کرکره برقی

  1. مقاومت زیاد

رنگ الکتروستاتیک در برابر آلودگی های شیمیایی مقاوم بوده و در همه شرایط آب و هوایی دارای دوام و ماندگاری طولانی است.

  1. ضد خط و خراش

  2. تنوع بالا

به طور کلی این رنگ تنوع بسیاری دارد و متناسب با انواع طراحی های دیوار و نما انتخاب می شود.

  1. ضخامت استاندارد

برخلاف تصور عموم که هر چه ضخامت لایه رنگ بیشتر باشد دوام بیشتری دارد تصور اشتباهی است. رنگ الکتروستاتیک دارای ضخامت استاندار و در عین حال کیفیت بالایی است.

  1. هماهنگ با محیط زیست

این رنگ برخلاف رنگ های معمولی که ضایعات آن برای محیط زیست مضر است، هیچ آلوددگی ندارد.

انواع کرکره برقی

کرکره برقی فولادی

از آنجائیکه کرکره های برقی فولادی دارای امنیت بیشتری را در ورودی درب ها ایجاد می کند در مجتمع ها و تأسیسات بزرگ بسیار مناسب هستند.

کرکره فولادی با مجهز به گیره ها و قفل خاصی در برابر باد و طوفان مقاومت بالایی دارند .ساختار نوآورانه از این کرکره ، آن را به یک انتخاب محبوب و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

مزایای کرکره برقی فولادی

طراحی سنگین اسکلت های فلزی این امکان را می دهد تا شرایط سخت محیط های صنعتی – تجاری را تحمل کند .

نیاز به نگهداری و تعممیر خاصی ندارد.

این خاصیت  باعث می شود عمر کرکره برقی را افزایش دهد. این کرکره به صورت دستی یا الکترونیکی تولید می شود.

کاربردهای کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی برای اکثر فضاهایی که نیاز به امنیت بیشتر دارد از جمله انبار، کارگاه و ساختمان تجاری کاربرد دارد. این کرکره ها را می توان در هر ابعادی متناسب با فضای موجود ساخت.

کرکره برقی جدید چه امکاناتی دارد؟

1.   نصب راحت و فوری اگر انتخاب شما این نوع کرکره برقی می باشد باید گفت این کرکره به راحتی و در کمترین زمان نصب می شود.

2.   عمر طولانی کرکره کرکره های غلتکی فولادی به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت برای همه کسب و کارها است.

3.   طراحی شیک و مدرنظاهر براق و مدرن این نوع کرکره ها باعث می شود در هر ساختمان صنعتی گزینه مناسبی باشد. طراحی ساده و در عین حال به روز آنها باعث می شود تا به راحتی با هر معماری و سبک موجود متناسب باشد .

  1. ضد سرقت

به دلیل استفاده از تیغه های فولادی در این نوع کرکره ضدسرقت می باشد و برای کسب و کارهایی مانند گالری طلافروشی ، فروشگاهها و… مناسب می باشد.

قیمت کرکره فولادی ضدسرقت

قیمت این نوع کرکره برقی به دلیل ویژگی ها و مواد سازنده آن بالاتر از سایر کرکره برقی ها می باشد.

آیا کرکره برقی فولادی بهترین نوع کرکره برقی می باشد؟

در پاسخ باید گفت بستگی به کاربرد کرکره برقی دارد . با توجه به نوع کاربری نوع کرکره برقی انتخاب می شود . اما از آنجائیکه این نوع کرکره ضدسرقت می باشد بیشتر مورد استقبال افراد می باشد.

تولید کننده درب کرکره برقی در تهران کجاست؟

به دلیل افزایش روز افزون کرکره برقی شرکت های زیادی این محصول را عرضه می کنند. شرکت کامادر مفتخ است به عنوان تولید کننده درب کرکره برقی محصولات خودد را با گارانتی یکساله ارائه می دهد.

کرکره برقی آلومینیومی 

کرکره  برقی آلومینیومی یکی از رایج ترین کرکره های برقی می باشد که پرکاربردترین تیغه این محصول را دارد

چرا کرکره برقی آلومینیومی را انتخاب کنیم؟

کاربرد کرکره برقی آلومنیومی

نصب و راه اندازی کرکره برقی آلومینیومی

از مزایای کرکره آلومینیومی  اینست که نصب آن به سرعت و دقیق در عرض چند ساعت انجام می شود.

کرکره برقی فوم دار

 

کرکره های برقی فوم دار که از فولاد یا آلومینویم ساخته شده اند دارای امنیت بالا هستند که برای هر صنعت یا تجارت مناسب است. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره این محصول بپردازیم.

کاربرد کرکره برقی فوم دار

این کرکره برقی به دلیل سر و صدای کم معمولا در درب پارکینگ ، بالکن و پنجره استفاده می شود. ولی در سایر کسب و کارها مانند صرافی ، فروشگاهها و بانک ها نیز استفاده می شود.

کرکره-برقی-فوم-دار

مزایای کرکره برقی فولادی

 

 

تیغه کرکره برقی فوم دار

 

معرفی تیغه کرکره برقی فوم دار معمولا در دو جنس آلومینوم و گالوانیزه تولید می شود.  اما به دلایل ذیل از دو جنس نامبرده بیشتز استفاده می شود:

شناخت سایر مشخصات تیغه ها

شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

بهترین برند تیغه فوم دار کرکره برقی

 

در حال حاضر تیغه فوم دار کرکره برقی با برند CROCI دارای بهترین کیفیت می باشد.

همچنین این تیغه ها در دو شکل قوس دار و تخت تولید می شود. از مشخصات این تیغه ها می توان به ضد خش و رنگ با عمر طولانی اشاره کرد.

 

تیغه فوم دار گالوانیزه با آلومینیوم چه تفاوتی دارد ؟

 

 

نصب کرکره برقی فوم دار

 

بعد از انتخاب بهترین کرکره برقی فوم دار با کیفیت بالا نوبت به نصب آن می رسد. اگربهترین کرکره را انتخاب کنید اما به درستی نصب نشود علاوه بر ایجاد خسارت مالی، کرکره دچار خرابی می شود.

کارشناسان ما با بیش از 10 سابقه دارای گواهینامه کشوری می باشند و در کمترین زمان این کرکره ها را نصب می کنند.

کرکره برقی رول گیتر

اگر به دنبال طراحی شیک در عین حال امنیت بالا می باشیدکرکره برقی رول گیتر بهترین گزینه است. حال این کرکره چیست و چه مزایایی دارد؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

 

مکانیزم کرکره برقی رول گیتر

این تیغه ها مجهز به قرقره های تفلونی می باشد که از دو طرف ریل قفل می شود در نتیجه کرکره از ریل خارج نمی شود.

همچنین این کرکره ها ضد ضربه و ضد برش می باشد.

کرکره برقی رول گیتر

کاربرد کرکره های رول گیتر

 

این نوع کرکره ها در اماکنی که امنیت بالا مهم باشد، استفاده می شود:

مشخصات امنیتی کرکره های رول گیتر

بیشتر در مورد مشخصات بدانید

کرکره-برقی-رول-گیتر

مزایای کرکره برقی رول گیتر

 

قیمت کرکره برقی رول گیتر

همان طور که اشاره کردیم کرکره برقی رول گیتر به دلیل استفاده از لوازم با کیفیت مانند تیغه، موتور، ریل و… از قیمت بالاتری نسبت به سایرکرکره های برقی دارد.

موتور کرکره برقی رول گیتر

از آنجائیکه تیغه های این کرکره برقی دارای وزن بالایی می باشد نیاز به موتوری با کیفیت بالا دارد. موتوری که برای این کرکره استفاده می شود موتور ساید گیربکسی برند GFA آلمانی است.

کرکره برقی گالوانیزه

درب های کرکره ای فولادی گالوانیزه یکی از انواع کرکره برقی است که کاربردها و مزایای متنوعی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره آن به طور مفصل صحبت کنیم.

کرکره برقی گالوانیزه چگونه ساخته می شود؟

برای اینکه شکل و فرم خود را حفظ کند داخل آن فوم پلی اورتان تزریق می شود و کرکره گالوانیزه تولید می شود.

کرکره-برقی-گالوانیزه

انواع کرکره برقی گالوانیزه

برای اطلاع از رنگ های کرکره برقی روی ادامه مطلب کلیک کنید. این کرکره به دلیل استفاده از فوم در ساختار آن بی صدا می باشد و برای ساختمان های مسکونی مناسب هستند

کرکره برقی گالوانیزه برای چه فضاهایی مناسب است؟

این کرکره ها برای درب پارکینگ ساختمان ، ورودی فروشگاه و درب کارخانه مناسب هستند.

کرکره-برقی-گالوانیزه-پانچ

مشخصات کرکره برقی گالوانیزه

کرکره های برقی گالوانیزه از نظر طرح و رنگ متنوع هستند ، بنابراین متناسب با نیاز مشتریان طراحی می شوند. همچنین ما می توانیم کرکره هایی با ضخامت های مختلف فولاد با توجه به اندازه درب مورد نظر تولید کنیم ؛ کرکره سوراخ دار برای نمایشگاهها ایده آل است .

زیرا در کل سوراخهای کوچکی دارد و به مشتریان دید خوبی می دهد.ما موتورهای تک فازی داریم که با کلیدکنترل از راه دور یا سوئیچ راک و همچنین موتورهای 3 فاز کار می کنند که دارای یک سیستم دکمه فشار ولتاژ پایین هستند.

تمام موتورها به صورت استاندارد با امکانات داخلی ارائه می شوند.در پایین درب برای مقاومت بیشتر یک ریل به شکل T یا L نصب می شود.

 

کرکره برقی گالوانیزه یا آلومنیومی کدام بهتر است؟

آیا کرکره برقی گالوانیزه مناسب است؟ کرکره برقی گالوانیزه یا آلومینیوم کدام بهتر است ؟ قیمت تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار چقدر است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

کرکره برقی گالوانیزه مناسب است؟

کرکره برقی گالوانیزه یکی از انواع کرکره برقی های موجود است.

این نوع تیغه نسبت به سایر تیغه ها ارزانتر است و کیفیت پایین تری دارد. برای تشخیص این کرکره از آهن ربا استفاده می شود در صورتی که جذب شود گالوانیزه می باشد.

کرکره-برقی گالوانیزه

انواع کرکره برقی گالوانیره

کرکره برقی گالوانیزه دارای دو نوع می باشد:
1. تک جداره
در ساخت این نوع کرکره از ورقه نازک گالوانیزه استفاده می شود که هنگام جمع شدن خم می شود.

این نوع کرکره دارای معایبی از جمله استهلاک زود دهنگام به دلیل سایش تیغه به بدنه ریل ، گیر کردن کرکره درون ریل و سر و صدای زیاد اشاره کرد.

2. دو جداره یا فوم دار

با توجه به مشکلاتی که کرکره برقی تک جداره داشت، یک جدار دیگر با دستگاه مخصوص درون تیغه قرار می گرفت و لبه های آن خم می شد. این کرکره نیز مشکلی به همراه داشت و آن خراب شدن کرکره به دلیل خم بودن لبه های تیغه بود.

برای رفع این مشکل فوم پلی اورتان به این تیغه ها تزریق شد. این نیز مشکلی به همراه داشت و آن این بود که کرکره ها بعد از گذشت زمانی کارکرد از هم باز می شد.

کرکره-برقی-گالوانیزه

کاربرد کرکره برقی گالوانیزه

از این نوع کرکره ها در مراکز صنعتی و تجاری مانند مراکز خرید ، کارخانه ها ، واحدهای صنعتی و پاساژها و پارکینگ استفاده می شود. این کرکره ها با برق سه فاز (415 ولت) و تک فاز (240 ولت) قابل نصب می باشد.

کرکره برقی گالوانیزه یا آلومینیوم کدام بهتر است ؟

با تولید کرکره برقی آلومینیومی فروش کرکره برقی گالوانیزه کاهش پیدا کرد . دلیل این امر کیفیت بالای کرکره آلومینیومی و مزایایی از جمله سبک ، بی صدا و با سرعت بالا است.

کرکره گالوانیزه به دلیل کیفیت پایین ، سر و صدای زیاد و خرابی زود هنگام مورد استقبال قرار نگرفت.

کرکره برقی سکشنال

اگر به دنبال کرکره برقی جدید هستید ، اما فضای کوچیکی دارید ، نگران نباشید کرکره برقی سکشنال بهترین گزینه برای شماست. برای توضیح درباره این کرکره و اینکه چه کرکره ای برای شما مناسب است ، با ما در ادامه همراه باشید.

کرکره برقی سکشنال چیست؟

کرکره برقی سکشنال جزو مدرن ترین و پرطرفدارترین کرکره برقی در آمریکا، اروپا و ایران می باشد.

 

کرکره-برقی-درب-سکشنال

مکانیزم کرکره برقی سکشنال

ارتفاع این پنل ها با توجه به ابعاد فضای مورد نظر متفاوت می باشد و میانگین آن بین 42-62 سانتیمتر و ضخامت آن بین 4-4.5 سانتیمتر می باشد.

تجهیزات

این کرکره ها مجهز به فنرهای بالانس بسیار قوی هستند که فشارهای اضافی را کم می کند و وزن پانل ها را به تعادل می رساند. استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده باعث شده که استهلاک این کرکره کاهش یافته و عمر طولانی تری نسبت به سایر کرکره ها داشته باشد.

این درب ها امروزه به تدریج به دلیل مکانیزم پیشرفته و به روز جایگزین درب های هوشمند با استفادده از جک پارکینگی می شود.

سایر موراد مهم

• در صورت خرابی تعمیر آن راحت است زیرا در صورت خرابی یک قطعه می توان به صورت جداگانه آن را تعمیر کرد و نیاز به تعویض کل درب ندارد.
• در محیطهایی که دارای تردد بالاست کاربرد دارد و دچار استهلاک نمی شود.

معایب کرکره برقی سکشنال

کرکره برقی سکشنال با وجود مزایای زیاد آن خرید و نصب آن هزینه زیادی دربر دارد .

نصب کرکره برقی سکشنال

نصب این نوع کرکره برقی بسیار تخصصی است و نیاز به کارشناسی دارد که تجربه و تبحر کافی داشته باشد.

کرکره برقی شفاف شیشه ای یا پلی کربنات

آیا می دانستید کرکره برقی شیشه ای نشکن چه مزایایی دارد؟ تیغه پلی کربنات کرکره را باید از کجا تهیه کردد؟ لیست قیمت کرکره برقی پلی کربنات و قیمت پلی کربنات شیشه ای چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

کرکره برقی شیشه ای یا پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات ماده ای دست ساز است که برای کرکره برقی استفاده می شود.

کرکره-برقی-پلی-کربنات

کاربرد کرکره برقی پلی کربنات

اولین چیزی که در مورد کرکره برقی شفاف پلی کربنات به ذهنتان خطور می کند اینست که آیا این کرکره امنیت دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت ضمن اینکه فضای خوشایند و زیبایی دارد از استانداردهای امنیتی برخوردار می باشد.

• این کرکره مناسب برای موقعیت های تجاری مانند فرودگاه ها ، مراکز خرید و تالارهای پذیرایی می باشد.
• محصول خوبی برای محافظت از پنجره های داخلی و تراس است.

ادامه موارد مهم

• .همه مایلند برای درب های صنعتی خود روی محصول با کیفیت سرمایه گذاری کنند که نفوذ ناپذیر ، بادوام بوده و دارای نمای زیبا و شیکی باشد. کرکره های فولادی و آلومینیومی دارای این ویژگی ها بوده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، کرکره های پلی کربنات به عنوان درب های صنعتی مزایای خاص خود را دارند.

کرکره

این کرکره به دلیل محکم بودن ، ماده محبوبی است که در ساخت درب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ترموپلاستیک است که تمام خصوصیات مورد نیاز برای مناسب سازی صنایع را دارد.
• درب های پلی کربنات به دلیل ویژگی های قوی و بادوام آن روز به روز طرفدداران بیشتری پیدا می کندو به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کرکره برقی شیشه ای شفاف

مزایای کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات

در زیر برخی از مزایای کرکره های پلی کربنات ذکر شده است که آن را برای صنایع مناسب می کند:
استحکام – قدرت
پلی کربنات پلیمری مقاوم در برابر حمله و ضربه است. مشخص شده است که مقاومت کششی این ماده در حدود 950psi است بدین معنی که به طور طبیعی در برابر شکستگی و تغییر شکل مقاومت دارد.

علاوه بر این ، این درب های کرکره ای دارای اتصالات آلومینیومی آنودایز شده هستند که بین پنل های کرکره نصب شده اند. این ویژگی باعث می شود از لحاظ ساختاری متعادل و از هرگونه آسیب دیدگی ایمن باشد.

همچنین ، پلی کربنات در برابر حرارت بالا مقاومت دارد که از فرسودگی و استهلاک کرکره ها جلوگیری می کند.

طراحی زیبا و شیک

کرکره پلی کربنات تنها مستحکم و بادوام نیستند، بلکه به زیبایی فضای داخلی می افزایند مخصوصاً اگر از آنها برای درب فروشگاه استفاده شود. این کرکره ها ظاهری شیشه ای دارند که از داخل می توان فضای داخلی را مشاهده کرد.

در صورتی که می خواهید وسایلی مانند جواهرات ، لباس و سایر آثار هنری را در مغازه های خود به نمایش بگذارید ، پس انتخاب این نوع درب بهترین گزینه است زیرا علاوه بر اینکه می توانید وسایل موجود در مغازه های خود را به نمایش بگذارید از امنیت آن نیز مطمئن باشید.

کم مصرف

نورپردازی طبیعی برای کلیه صنایع و فروشگاههای تجاری یک عامل حیاتی است به همین دلیل کرکره شیشه ای مناسب می باشد.

بسیاری از افراد از این ویژگی استفاده می کنند تا فضای داخلی را به طور طبیعی روشن کنند. این کار باعث کاهش استفاده از چراغ های برقی می شود و در نهایت باعث کاهش مصرف برق و انرژی می شود.

تعمیر و نگهداری آسان

این کرکره ها به راحتی تمیز می شوند و نگهداری آنها آسان است.
تمیز کردن پنل ها آسان و ساده است. تمام آنچه شما برای تمیز کردن نیاز دارید آب گرم ، صابون م و یک پارچه نرم برای تمیز کردن درب است. می توانید از گردگیر یا برس برای گردگیری پنل ها استفاده کنید.

به دلیل داشتن ماده ای با مقاومت کششی در برابر دما ، به راحتی مستعد ساییدگی و شکستگی نیست. بنابراین ، نیازی نیست که درب ها را تعویض کنید. همچنین ، با بررسی منظم ، می توانید به راحتی از آسیب های عمده جلوگیری کنید.

به همین دلیل نیازی به استفاده از روغن کاری درب ها نیست.

عملکرد خودکار

درب های اتوماتیک به دلیل راحتی کار محبوبیت زیادی دارند. این نوع کرکره ها تنها با یک دکمه به راحتی باز و بسته می شود.

نکته: این نوع کرکره ها برای فضاهایی با مساحت 16 متر مربع مناسب است و به دلیل سنگین بودن تیغه ها تنها با موتورهای با کیفیت بالا مانند برندهای آلمانی مناسب است و با موتورهای چینی به مشکل می خورد.

آموزش تصویری ست کردن و کد دهی ریموت کرکره برقی 

کرکره برقی درب ضد سرقت

محافظت در برابر سرقت اساساً در همه جا ضروری است و اهمیت آن واضح است. به همین دلیل کرکره های برقی ضدسرقت روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

امروزه در بسیاری از خانه های مدرن در دنیا به دلیل استفاده از این نوع کرکره ها نرخ جرم و جنایت کاهش پیدا کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا کرکره برقی ضد سرقت بخریم؟

علاوه بر امنیت ، این نوع کرکره ها عایق دما و کنترل نور خورشید را در فضا فراهم می کنند بنابراین سطح بسیار خوبی از آب و هوا را در منزل یا محل کار خود خواهید داشت.

کدام نوع کرکره برقی ضد سرقت است؟

می توان گفت در حال حاضر همه انواع کرکره برقی ها، کرکره برقی ضد سرقت هستند.

برخی از مدل های کرکره ای موجود دارای عایق بندی و دو جداره هستند.

کرکره-برقی-ضد-سرقت

امکانات کرکره برقی ضد سرقت

1.با استفاده از اپلیکیشن های موجود می توان از راه دور از هر جا و هر زمان کرکره ها را کنترل کرد.

گزینه های زیادی برای قفل و کنترل وجود دارد ، چه داخلی و چه خارجی.

کرکره های امنیتی سطح پایین معمولا برای خانه استفاده می شود ، که هم سطح امنیتی کافی را دارد و هم یک بازدارنده بصری برای افراد متجاوز فراهم می کنند.

آزمایش های تایید شده کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت برای محافظت از دهانه های سایت با نیازهای امنیتی بالا در فضاهایی از جمله بانک ها ، جواهرات فروشی ، سرافی ها و…
بنابراین ثابت شد که سیستم ضد سرقت در برابر بارهای زیاد مقاومت می کند.

 

بالابردن امنیت درب کرکره برقی

کرکره ها می توانند به میزان قابل توجهی محافظت در برابر سرقت را افزایش دهند.

اما اگر کرکره شما این ویژگی را ندارد می توان با لوازمی مانند قفل و فنرهای ضد سرقت می توان به سطح بالایی از امنیت کرکره دست پیدا کرد.

ادامه مطلب روش ها

قفل – ارزانترین راه دستیابی به محافظت در برابر سرقت: تجهیز کردن کرکره با پیچ و مهره ساده یکی از راههای ایمنی کردن کرکره برقی است.

هنگامی که کرکره در حالت غلتک قرار دارد ، قفل به صورت دستی جدا می شود (این گزینه نباید در کرکره های برقی که با موتور محرک کار ممی کند، استفاده شود).

انواع فنر ضد سرقت

فنرهای ضد سرقت – ظریف ترین روش دستیابی به محافظت در برابر سرقت استفاده از فنرهای مخصوص ضد سرقت به جای فنرهای استیل است. آنها می توانند روی هر دو نوع شافت (40 و 60 میلی متر) نصب شوند.

فنرهای ضد سرقت فقط در کرکره های آلومینومی با موتور محرک قابل استفاده هستند.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

حفاظ کرکره برقی درب و پنجره آپارتمان ضد سرقت

هر کجایی که برای زنددگی انتخاب می کنید ، آپارتمان یا ویلا ، امنیت خود و خانواده تان باید اولویت اول شما باشد.در این صورت یکی از روش های افزایش امنیت محل سکونت و امن نگه داشتن خانه ، نصب درب های کرکره ای برقی در حفاظ ورودی آپارتمان و پنجره است. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

 

حفاظ کرکره ای درب آپارتمان

چه نوع کرکره ای برای حفاظ درب آپارتمان و پنجره مناسب است؟

اگر تمایل دارید خانه شما در امنیت و سکوت کامل باشد، بهترین گزینه، کرکره آلومینیومی می باشد، زیرا :
• دارای عایق صوتی برای کاهش صدا می باشد.
• دارای کف پلی اورتان است که ماده ای کارآمد در ایجاد یک مانع صوتی قابل اعتماد بین خانه اجاره و محیط بیرون است. کف پلی اورتان در جلوگیری از انتقال صدا و جذب سر و صدا برای محیطی آرام تر ، راحت تر برای خانواده شما بسیار عالی است.

پنجره کرکره-برقی-در-ولنجک

آیا کرکره برقی حفاظ آپارتمان و پنجره خانه شما را تاریک می کند؟

یکی از سوالات متداول افراد اینست که نصب کرکره برقی در درب و پنجره در آپارتمان مانع از ورود نور به فضای داخلی می شود؟

به همین دلایل باید در انتخاب و نصب کرکره دقت کنید:
• انواع کرکره برقی در طرح ها و رنگ های متنوعی است. کرکره پلی کربنات یا شفاف برای آپارتمانی که نورگیر خانه کم است استفاده می شود و کرکره های فولادی برای فضاهایی که نورگیر خانه عالی است نصب می شود.

محافظت در برابر حشرات

محافظت از خانه در برابر حشرات یکی از موارد مهمی است که بخصوص در فصل گرما دارای اهمیت زیادی است. کرکره برقی فولادی و آلومینیومی  مانع از ورود حشرات به خانه می شود.

 

امکانات ویژه کرکره برقی حفاظ آپارتمان و پنجره

• کنترل از راه دور :کرکره های برقی با یک سیستم کنترل از راه دور و طراحی برتر ، راحتی ، سهولت و انعطاف پذیری را به مشتریان ارائه می دهد. سیستم های کنترل خانه دارای یک گزینه تایمر هستند که به شما امکان می دهد محیط خانه را از راه دور کنترل کنید.

سایر امکانات

• مجهز بودن به سنسور و حفاظت در برابر نور خورشید:کرکره ها می توانند مطابق با حسگری کار کنند که می تواند شدت نور خاص و دمای اتاق را تشخیص دهد. این ویژگی دمای فضای داخلی را در تابستان حفظ می کند و از گرم شدن بیش از حد اتاق ها جلوگیری می کند.

در زمستان ، این ویژگی می تواند از اشعه های خورشید برای گرم کردن اتاق استفاده شود بنابران در هزینه های گرمایش صرفه جویی کند.
• کم مصرف بودن مصرف برق یک از مزایای مهم برای خانه شما محسوب می شود.

آموزش تصویری نصب کرکره برقی

کرکره برقی ، به شما کمک می کند تا دمای مناسب فضای خانه یا محل کار خود را حفظ کنید و از فضای خود در برابر سرقت محافظت کنید. عایق حرارتی این محصول می تواند باعث کاهش شدید هزینه های ناشی از مصرف انرژی شود.در این مقاله قصد داریم نحوه نصب کرکره برقی آموزش دهیم.

نحوه تعویض کرکره قدیمی و نصب کرکره برقی جدید

قبل از نصب کرکره برقی ، باید تصمیم بگیرید که کرکره قدیمی خود را تعویض کنید یا کرکره جدید از ابتدا نصب کنید . برای این کار مقدمات خاصی باید انجام شود.

اگر کرکره قدیمی شما به سختی بالا و پایین می شود و سر و صدای فراوان دارد و تصمیم به تعویض آن دارید، در ابتدا باید محل مورد نظر اندازه گیری شود.

ضرورت نصب درست کرکره برقی

دلایل مختلفی وجود دارد که مردم ترجیح می دهند کرکره برقی را انتخاب کنند. کرکره برقی نه تنها از چشم کنجکاو محافظت می کند بلکه برای تنظیم دما در فصول مختلف نیز مناسب است. تمام متعلقات این محصول از جمله موتور، جعبه ابزار، راهنما (برد)، رسیور، پروفیل باید به درستی نصب شود تا بهره وری انرژی را بهبود بخشند. نصب دقیق این محصول بسیار مهم است.
نصب درست این محصول از سر و صدا سرقت از محل شما محافظت می کندد. کرکره آلومینیومی در مقایسه با کرکره فولادی و گالوانیزه از پایداری و دوام بیشتری برخوردار است.

آموزش-تصویری-نصب-کرکره-برقی
آموزش-تصویری-نصب-کرکره-برقی

کدام نوع کرکره برقی را انتخاب کنیم؟

با توجه به انتخاب شما و امکانات کرکره برقی نوع نصب هر کدام از آنها متفاوت می باشد.مدل های مدرن را می توان به مکانیسم مختلفی مجهز کرد. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا کرکره ای با مکانیسم عملیاتی دستی نصب کنید یا خودکار.

1. کرکره برقی با عملکرد دستی

 

اما سیم از طریق سیستم خاصی در جعبه کرکره هدایت می شود و یک حرکت چرخشی تیغه ها را پایین می آورد.

2. کرکره برقی با عملکرد خودکار

این سیستم ها به طور معمول دارای یک سوئیچ محدود الکترونیکی هستند.

این ویژگی علاوه بر این می تواند از پنجره و سیستم کرکره در برابر آسیب محافظت کند، یک نوع محافظ یکپارچه برای تشخیص موانع نیز می باشد.

3. انواع نصب کرکره برقی

به غیر از انواع مختلف عملکرد ، شما می توانید از بین انواع نصب مختلفی یکی را انتخاب کنید. کرکره برقی معمولاً بین سیستم داخلی و جلو نصب می شود.

الف) کرکره برقی داخلی

این مدلها قبل از نصب بالای پنجره ها نصب می شوند.
مدل های داخلی در اندازه های مختلف موجود است. بنابراین می توان آنها را بالای پنجره ها و انواع مختلفی از درب ها نصب کرد (به عنوان مثال درب های پاسیو).
همچنین برای نصب در ساختمانهای جدید مناسب هستند. نصب این مدل ها در مراحل بازسازی پنجره ها نیز امکان پذیر است.
این نوع کرکره ها از ویژگی عایق حرارتی و محافظت در برابر سرقت برخوردار هستند.

ب) کرکره  برقی توکار

موتور این کرکره ها در داخل شفت به صورت توکار نصب می شود و در دید عمموم نمی باشد.
این نوع کرکره ها برای نصب در هنگام بازسازی یا تعویض کاملاً مناسب هستند.
گرچه این نوع نصب برای نوسازی در ساختمانهای قدیمی مناسب است ، اما دلیلی وجود ندارد که آن را بر روی ساختمان جدید نصب نکنید.

مراحل نصب کرکره برقی

1. نصب پروفیل
در ابتدا پروفیل ها نصب می شود. برای این کار با استفاده از تراز شاقول می شود. این مرحله بسیار مهم است و باید به درستی انجام شود. بعد از اینکه پروفیل ها در جای خود قرار گرفت باید از یک نفر کمک گرفت تا سر یک شاقول را محکم نگه دارد تا نصاب شاقول دیگری را بتواند جوش دهد.

اگر ستون فلزی باشد، پروفیل به راحتی جوش می خورد اما در صورتی که ستون بتنی باشد باید در ابتدا سوراخ در ستون ایجاد کرد سپس یک میلگرد به قطر20 سانتی متر وارد سوراخ کرد تا پروفیل به میلگرد جوش بخورد.

2. پایه موتور (صفجه پلیت) را روی سر موتور پیچ کنید.

البته این اندازه گیری با توجه به ارتفاع کرکره کم یا زیاد می شود.

هرچه ارتفاع کمتر باشد، این اندازه کمتر می شود و هر چه بیشتر باشد اندازه آن نیز بیشتر می شود.

.در اینجا کار آهن کشی تمام می شود.

3. نصب شفت کرکره برقی

در ابتدا بین دو خورشیدی را اندازه گیری کرده و لوله را برش می زنیم .سپس موتور را در سر لوله به اندازه 40 سانتیمتر جا می زنیم. آداپتور را داخل لوله وارد کرده و به وسیله میخ پرچ به لوله متصل می کنیم.

این کار را با ایجاد چهار یا پنج سوراخ روی لوله انجام میدهیم . باید دقت کنید که بر روی شیار یا بدنه موتور آسیبی وارد نشود. سپس موتور را به تاج با استفاده از پیچ های سرمته دار متصل می کنیم.

4. نصب بلبرینگ و اندکپ کرکره برقی

بلبرینگ و اندکپ ابزاری برای نصب شفت می باشد.بعد از آمادده شدن آن را با دو پین و دو نردبان و با کمک نفر دیگر سمت موتور و سپس سمت اندکپ را جا می زنیم.

5. نصب ریسور کرکره برقی

قبل از نصب تیغه کرکره برقی باید ریسور را نصب کرد. .

نصب کرکره برقی

سیم آبی به آبی برای نول، مشكی به مشكی برای فاز و زرد به زرد برای ارت می باشد.با استفاده از دو ریموتی که داخل برد می باشد و دکمه های بالا و پایین کار تست را شروع کنید.

 

6. نصب تیغه کرکره برقی

آخرین مرحله از نصب کرکره برقی ، سوار کردن تیغه کرکره برقی می باشد. برای این کار نیاز به دو نفر می باشد که تیغه را روی وسط شفت سوارکنیم. هر متر کرکره نیاز به دو پیچ سرمته دار دارد. برای پپچ کردن ریل باید کرکره را بالا برد و در حین بالابردن بادخور سمت راست و چپ کرکره را تنظیم کنیم.

ریل را باید جلوی پروفیل با پیچ های سرمته دار محکم کرد.برای محکمم کردن آن نیاز به 2 پیچ سرمته دار در هر متر مربع داریم.

7. تنظیم حد کرکره برقی

برای تنظیم حد کرکره برقی ( حد بالا و پایین ) نیاز به تنظیم به وسیله آچار دارید. حد پایین را باید طوری تنظیم کرد که کرکره روی زمین قرار بگیرد و حد بالا باید طوری تنظیم شود که دو تیغه در درون ریل باقی بماند.

.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][vc_empty_space][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”3″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”ویژگی های متمایز” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ sub_heading_font_size=”desktop:20px;” sub_heading_line_height=”desktop:52px;” line_width=”120″ spacer_margin=”margin-bottom:60px;”][/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_carousel slides_on_wide_desk=”3″ slides_on_h_tabs=”2″ slides_on_v_tabs=”1″ item_space=”50″ autoplay=”y” arrow_icon_size=”24px” arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” arrow_icon_color_hover=”rgba(221,153,51,0.75)” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” r_arrow_h_offset=”-50px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_h_offset=”-50px” l_arrows_mobile_h_position=”-20px” r_arrows_mobile_h_position=”-20px” show_bullets=”y” bullets_style=”fill-in” bullet_size=”12px” bullet_gap=”14px” bullets_h_offset=”0px”][bsf-info-box icon=”icomoon-font-awesome-14×14-check-square-o” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ title=”کیفیت برتر” title_font_size=”desktop:15px;” title_font_line_height=”desktop:30px;” title_font_color=”#dd9933″]کیفیت تمامی محصولات تولیدی و عرضه شده توسط شرکت کامادر دارای تاییدیه سازمان استاندارد کشوری به همراه ضمانت از 24 ماه تا 61 ماه است[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”fas fa-user-cog” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ title=”کارشناسی رایگان” title_font_size=”desktop:15px;” title_font_line_height=”desktop:30px;” title_font_color=”#dd9933″]کارشناسان ما با بیش از 10 سال سابقه در نصب و تعمیر کرکره برقی، شیشه سکوریت، جک پارکینگی و درب اتوماتیک به صورت رایگان فضای شما را قبل از خرید کارشناسی می کنند.[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”icomoon-font-awesome-14×14-cogs” icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ title=”خدمات پس از فروش” title_font_size=”desktop:15px;” title_font_line_height=”desktop:30px;” title_font_color=”#dd9933″]تیم با تجربه و متخصص ما تا یک سال بعد از خرید از ما ،خدمات پس از فروش شامل تعویض، تعمیر و سیم کشی و.. را به صورت رایگان ارائه می دهد.[/bsf-info-box][/dt_carousel][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”3″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت موتور ساید کرکره برقی” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

شرح کالاقیمت ( ریال )
موتور DC300 ساید هیوت30،000،000
موتور ساید 600 آنتیک20،000،000
موتور ساید 1000 نیک ساید40،000،000
موتور ساید 300 کلاسیک پلاس20،300،000
موتور ساید 600 کلاسیک پلاس20،800،000
موتور ساید 600 تیونیتماس بگیرید
موتور ساید 300 آنتیک20،000،000
موتور ساید KTM 60020،000،000
موتور ساید سیرون 300 نیوتن AC20،700،000
موتور ساید سیرون 600 نیوتن AC21،000،000
موتور ساید سیرون 300 نیوتن DC32،760،000
موتور ساید سیرون 500 نیوتن DC34،370،000
موتور ساید سیرون 300 نیوتن AC با ریموت دیواری بی سیم21،460،000
موتور ساید سیرون 600 نیوتن AC با ریموت دیواری بی سیم21،880،000
موتور ساید سیرون 300 نیوتن AC سیم پیچ مس با ریموت دیواری23،110،000
موتور ساید سیرون 600 نیوتن AC سیم پیچ مس با ریموت دیواری23،940،000
موتور ساید بارزانته 300 نیوتنی AC29،670،000
موتور ساید بارزانته 600 نیوتنی AC32،400،000
موتور ساید بارزانته 300 نیوتنی AC ( سیم پپیچ مس)35،950،000
موتور ساید بارزانته 600 نیوتنی AC ( سیم پپیچ مس)37،570،000
موتور ساید بارزانته 300 نیوتنی با بک آپ47،000،000
موتور ساید بارزانته 500 نیوتنی با بک آپ49،870،000
موتور ساید بارزانته 750نیوتنی با بک آپ53،470،000
موتور ساید بارزانته 800 نیوتنی بددون بک آپ(سیم پیچ مس)50،950،000
موتور ساید بازرانته 1500 نیوتنی بدون بک آپ ( سه فاز)110،000،000
موتور ساید اسمارت 300 نیوتنی AC فول آپشن با ریموت دیواری22،220،000
موتور ساید اسمارت 600 نیوتنی AC فول آپشن با ریموت دیواری22،220،000
موتور ساید اسمارت 300 ننیوتنی با بک آپ33،960،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2229″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”3″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت موتور تولار کرکره برقی” heading_tag=”h3″][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
شرح کالاقیمت (ریال)
موتور توبلار لیفت توربو 140 نیوتن15،680،000
موتور توبلار سیرون 140 نیوتن15،180،000
موتور توبلار یونیورسال 14 متر متربع (لیمیت زنجیردار)15،800،000
موتور توبلار بارزانته 12 متر مربع11،340،000
موتور توبلار بارزانته 80 نیوتن20،230،000
موتور توبلار بارزانته 100نیوتن20،530،000
موتور توبلار بارزانته 140 نیوتن20،720،000
موتور توبلار بارزانته 200 نیوتن (دارای زنجیر و قفل)23،050،000
موتور توبلار بارزانته صنعتی 230 نیوتن42،360،000
موتور توبلار بارزانته صنعتی 300نیوتن45،670،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2241″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”3″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”پروژه های اجرایی کرکره برقی” heading_tag=”h3″ main_heading_color=”#dd9933″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2841″][vc_empty_space][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2837″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”1461″][vc_empty_space][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2835″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2839″][vc_empty_space][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2834″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2838″][vc_empty_space][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”2831″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”2″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”مطالب مرتبط” heading_tag=”h3″ main_heading_color=”#dd9933″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”10″ grid_id=”vc_gid:1641638244061-ae75b98b-f419-7″ taxonomies=”144″][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]