فروش ریل و متعلقات شیشه سکوریت

متعلقات شیشه ی سکوریت ، جزء جدایی ناپذیر این شیشه‌ ها هستند و بدون وجود آنها، شیشه های سکوریت کاربردی نخواهند داشت.

ریل شیشه سکوریت

 

یک قطعه است که بدنه ی شیشه سکوریت، روی آن سوار می شود و به اطراف حرکت می‌ کند. همین استفاده ی مداوم و زیاد باعث می‌ شود که این قطعه بعد از بدنه، بیشتر در معرض خرابی باشد؛ با توجه به این مورد باید در انتخاب و خرید این قطعه از درب شیشه ایی، نهایت دقت را به عمل آورد.

ریل-شیشه-سکوریت

موارد استفاده از ریل شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت را می توان در هر بخشی از ساختمان استفاده کرد، که انواع مختلفی دارند. شیشه لولایی، ریلی، اتوماتیک، دستی و… در نوع ریلی آن از یک ریل استفاده می‌ شود که شیشه‌ ها بر روی آن سوار هستند. درب های ریلی شیشه سکوریت در بخش پارتیشن های شیشه ای، شیشه ی بالکن ها، درب شیشه ای حمام، درب های ورودی، درب کمد ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ریل و متعلقات شیشه سکوریت

ریل درب کشویی، قرقره ی ، فک ریل های شیشه ی سکوریت، ضربه‌گیر و درزگیر شیشه ی سکوریت و … از یرآق آلات و متعلقات شیشه‌ های سکوریت ریلی هستند. این متعلقات باید از جنس مقاوم و ضد زنگ تهیه گردند تا خراب نشده و عمر مفید آن افزایش پیدا کند. یراق آلات درب های ریلی عمدتآ از جنس استیل و آلومینیوم هستند.

 
شرکت کامادر مرکز فروش شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

قیمت ریل شیشه سکوریت

بعد از استحکام و دوام، عامل مهم دیگر جهت انتخاب ریل های شیشه ی سکوریت، قیمت آن است که بسته به نوع و جنس ریل ها و یراق آلات آن، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. هر چه جنس ریل بهتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود، که به طبع عمر طولانی تر و کاربردی بهتر خواهد داشت، در درب های ریلی شیشه ای، مهمترین قطعه که نقش کلیدی را دارد ریل آن است.

نصب ریل شیشه ی سکوریت

در موارد استفاده از شیشه های سکوریت به عنوان درب، پنجره یا پارتیشن شیشه ای ، ریل در بالای درب و پایین آن نصب می‌شود؛ که اتصال آن به سقف یا کف، با یکسری یراق  آلات و متعلقات به خصوص و پروفیل های آهنی انجام می‌گیرد. همچنین از انواع ریل های شیشه ی سکوریت می توان به: ریلی اسپایدری، ریل پارسیان، ریل مخصوص شیشه و…  اشاره کرد که از انواع تقسیم بندی های ریل های شیشه های سکوریتی هستند