هر فردی می‌خواهد که فضای خانه اش بهترین باشد و به همین دلیل انسان ها، به سراغ طراحان داخلی می روند تا بر اساس متدهای روز دنیا، به طراحی و دیزاین منزل خود بپردازند. طراحی فضای حمام نیز جنبه های گوناگونی دارد، که در ادامه شما را با طراحی فضای حمام شیشه‌ای بیشتر آشنا خواهیم کرد.

حمام ها از گذشته تا امروز

انسان ها به دلیل مشغله های کاری، شاید چند بار در روز به حمام کردن نیاز داشته باشند، از این رو طراحی حمام اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

حمام شیشه ای

طراحی یک منزل با دکوراسیون مدرن و امروزی، قطعاً یک حمام شیشه ای را در خود جای خواهد داد. بدنه ی این حمام ها، از جنس سکوریت که شیشه ای نشکن می باشد، ساخته می شوند. استفاده از حمام شیشه ایی به دلیل زیبایی بی‌نظیری که در فضای اتاق ایجاد می کند، امروزه به سرعت در حال زیاد شدن می باشد. حمام های شیشه ای باعث دل بازتر شدن فضای مورد استفاده نیز می شوند؛ زیرا برخلاف حمام های قدیمی که از آجر و مصالح ساخته و باعث گرفتگی فضا می‌شد، این حمام ها به دلیل جنس شیشه ای که دارند باعث آن شده که لحاظ ظاهری و دید، انسان فضای گرفته ایی را مشاهده نکند‌.

طراحی حمام های شیشه ای

با استفاده روزافزون از حمام های شیشه ای، طراحان داخلی شکل های گوناگونی از این‌ گونه حمام‌ها را ارائه دادند. این حمام ها می توانند به شکل مربع، مستطیل، نیم‌دایره، شش ضلعی، چند ضلعی و… باشند، که با توجه به دیزاین اتاق و منزل تان، یک نمونه را انتخاب می کنید.

طراحی-فضای-حمام شیشه ای
شرکت کامادر تولید کننده شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

امنیت حمام های شیشه ای

شاید در نظر اول استفاده از این حمام ها، به دلیل شیشه ای بودن دیواره های آن خطرناک به نظر برسد؛ اما جالب است بدانید که جنس شیشه مورد استفاده در دیوارهای این حمام، از جنس شیشه نشکن و یا سکوریت است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد و حتی در صورت شکستگی، به قطعات ریز به هم پارچه ایی تبدیل می شوند، که باعث برندگی نخواهد شد. پس با خیال راحت به نصب و تهیه ی این گونه از حمام بپردازید.