برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

شیشه میرال یا سکوریت، نسل به روز شده و مقاوم شده ای از شیشه های معمولی هستند، که امروزه در اکثر جایگاه ها از آن ها استفاده می شود. این شیشه ها به دلیل نوع بافتی که بر اثر فشار در هنگام تولید پیدا می‌کنند، بسیار محکم بوده و در هنگام شکستگی، تکه تکه نمی شوند. به همین دلیل بحث امنیت و حفاظت در آن ها نسبت به شیشه های معمولی پررنگ‌تر است. در ادامه شما را با این مدل از شیشه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شیشه های میرال

نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می شود. این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند. این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود. این مقاومت تا زمانی که ساختار پنل شیشه مختل نشود پایدار است، اما هرگونه تلاش برای تغییر پانل پس از سکوریت شدن آن می تواند تعادل آن کشش دینامیک را بر هم بزند، در نتیجه باعث خرد شدن شیشه می شود.

ادامه مطلب

این شیشه وقتی می شکند، به قطعات کوچک، سنگریزه ای و نسبتاً بی ضرر تبدیل می شود. به همین دلیل، تقریباً تمام شیشه هایی که از نظر معماری در مکان های عمومی مانند مراکز های تجاری و اداری استفاده می شوند، از نوع سکوریت هستند. همچنین این شیشه ها را در محیط های مسکونی برای درب های دوش، بالکن، نرده ها و شیشه اجاق گاز استفاده می شود.

برای نصب شیشه میرال چه اصولی را باید رعایت نمود؟

نصب شیشه سکوریت، قواعد خاص خود را داراست و تنها از عهده ی کسانی بر می‌آید که تجربه کاری و شناختی کامل، از این نوع شیشه را داشته باشند.  انتخاب یک شیشه سکوریت استاندارد و با کیفیت نیز، سبب طولانی شدن عمر استفاده مفید آن می گردد.

ادامه مطلب

اگر در نصب شیشه های ریلی سکوریت، دقت لازم انجام نگیرد، می تواند خسارات جبران ناپذیری داشته باشد. در زمان نصب، باید به این نکته دقت داشته باشید که لبه های این گونه از شیشه ها، حساسیت بالایی دارند و در زمان نصب، بهتر است از چوب یا لاستیک استفاده شود تا شیشه سکوریت با فلز، برخورد مستقیم نداشته باشد.

نصب-شیشه-میرال

نصاب شیشه سکوریت چه مواردی را در هنگام نصب باید در نظر بگیرد؟

۱_نصاب باید در ابتدای امر، مهارت اندازه‌گیری دقیق و درست را داشته باشد تا بتواند به خوبی، نقش و اندازه ی شیشه سکوریت را جهت ارائه به کارخانه، رسم کند.

۲_با اندازه، قاب، رنگ، جنس، فریم ها، متراژ و … شیشه ی سکوریت آشنا باشد.

۳_انواع شیشه سکوریت را بشناسد و از قدرت تحمل و استحکام این شیشه‌ آگاه باشد.

نصب شیشه سکوریت ریلی

بعد از اندازه گیری دقیق و درست، مرحله ی برش شیشه ها صورت می گیرد. بعد از برش شیشه های سکوریت، زیرسازی محل نصب، صورت خواهد گرفت. مراحل بعدی نصب شیشه سکوریت ریلی عبارتند از :

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

از شیشه ی سکوریت ریلی، در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

در مکان هایی مانند: مغازه ها، فروشگاه ها، ادارات، شرکت ها، بانک ها و به طور کلی، هر جایی که نیاز به درب داشته باشد، می توان از شیشه سکوریت ریلی استفاده نمود.

سخن آخر

استفاده از شیشه های سکوریت، امروزه به امری متداول تبدیل شده است. این شیشه ها که به شیشه نشکن نیز معروف هستند، مقاومت پنج تا هفت برابری، در مقایسه با شیشه های معمولی را دارا می باشند، به همین دلیل است که استفاده از شیشه ی سکوریت، نسبت به سایر شیشه ها رایج تر می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]