برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]
شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله شرکت کامادر به عنوان یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان انواع شیشه لاکوبل قصد دارد به این سوال بپردازد و این محصولات را به شما معرفی کند.
 
به همین دلیل به شما توصیه می کنیم در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را بتوانیم در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای کسب اطلاع از آنچه که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد می توانید فهرست ذیل را مورد مطالعه قرار دهید.
 

آیا می دانستید شیشه های رنگی با قابلیت نشکن خود بسیار کاربرد دارند؟ نام این شیشه ها، شیشه لاکوبل است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این شیشه ها بدانید.

شیشه لاکوبل چیست ؟

در ابتدای مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد قصد داریم در ابتدا به این موضوع بپردازیم که این محصولات چه هستند. به گزارش کارشناسان و مشاوران شرکت کامادر تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه های سکوریت، شیشه های رنگی و چاپی و شیشه های لاکوبل، این محصولات بسیار محبوب و کاربردی نوعی از شیشه پشت رنگی می باشد که معمولا برای دکوراسیون داخلی ساختمان و نمای بیرونی آن استفاده می شود. لاکوبل با نور بازی می کند و چشم اندازهای جدیدی خلق می کند.

به همین دلیل این محصولات بسیار جذاب هستند. حتما می دانید که شیشه یکی از به روز ترین متریال های روز دنیا می باشد. به همین دلیل است که امروزه تا این میزان دارای طرفدار می باشد.

زمانی که نوعی از این شیشه ها شکل می گیرند که می توانند با استفاده از چرخش و شکست نور جذابیت های بالایی را خلق کنند، این محبوبیت دو چندان می شود. یک سوال بسیار مهم ؛آیا می دانستید شیشه های رنگی با قابلیت نشکن خود بسیار کاربرد دارند؟ نام این شیشه ها ، شیشه لاکوبل است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این شیشه ها بدانید.

آیا شیشه لاکوبل ایمن است؟

یک سوال مهم برای تمامی کسانی که قصد خرید و استفاده از شیشه لاکوبل را دارند ایمنی و امنیت این محصولات است. در مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد قصد داریم به این سوال در این قسمت پاسخ دهیم.

خوب مشخص است که شیشه های خام و معمولی که از استحکام بالایی برخوردار نیستند و به راحتی می شکنند و تبدیل به قطعات بسیار خطرناکی هم می شوند معمولا توانایی تحمل فرایند لاکوبل شدن را ندارند. بنابراین مجبور و ناچار به استفاده از شیشه های مستحکم تری برای این محصولات هستیم.

این به آن معنا می باشد که ابتدا شیشه باید دارای استحکام و همچنین قدرت بسیار بالایی باشد تا بتوانیم طی فرایند مخصوص آنها را تبدیل به شیشه لاکوبل کنیم. زمانی هم که شیشه دارای استحکام و قدرت بالایی باشد به راحتی شکسته نمی شود.

عدم شکسته شدن به راحتی می تواند ضمانت کننده ایمنی بالای محصولی باشد که تولید شده است. به این ترتیب می توانیم در پاسخ به این سوال به شما بگوییم بله این محصولات کاملا ایمن هستند و از امنیت بالایی برخوردار می باشند. ما در ادامه مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد همراهی کنید.

معمولا این شیشه های لاکوبل برای استحکام بالا و همچنین استحکام بیشتر از جنس شیشه سکوریت ساخته می شوند. شیشه هایی به مراتب مستحکم تر و مقاوم تر نسبت به شیشه های خام و معمولی که هم طی فرایند لاکوبل شدن دوام می آورند و هم می توانند در برابر ضربه و شکسته شدن مقاوت بالایی را از خود نشان دهند.

کاربرد شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل دارای کاربرد و مزایای بسیار زیادی می باشند. همین مسئله است که موجب می شود این محصولات تا این اندازه دارای استقبال عمومی قرار بگیرند و مورد استفاده باشند. به گزارش کارشناسان و مشاوران شرکت کامادر از این شیشه بیشتر در دکوراسیون داخلی از جمله موارد ذیل کاربرد دارد:

  • آشپزخانه
  • دیوار پذیرایی
  • پوشش اتاق خواب
  • شیشه حمام
  • پارتیشن اداری
  • آینه

همچنین در نمای ساختمان و دفاتر اداری و تجاری، مهدکودک استفاده می شود. این موارد تنها برخی از مهم ترین کاربرد های شیشه لاکوبل می باشد. این شیشه ها دارای کاربرد های دیگری نیز می باشند. اما ما عمومی ترین و همچنین مهم ترین کاربرد های این شیشه ها را در مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد برای شما عزیزان شرح دادیم. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین مزایایی بپردازیم که استفاده از شیشه لاکوبل به همراه دارد. حتما می دانید استقبال از یک محصول نمی تواند اتفاقی باشد. به طور کلی می گویند موفقیت نمی تواند حاصل اتفاق باشد. به دلیل مزایای بیشماری که استفاده از شیشه لاکوبل دارد، استفاده از این محصولات بسیار گسترده می باشد. شرکت کامادر تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه لاکوبل در ادامه مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد قصد دارد برخی از مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لاکوبل را برای شما معرفی کند، این مزایا عبارت اند از :

  • عمر طولانی دارد و قابلیت شکل گیری به صورت منحنی را دارد.
  • در برابر ضربه و حرارات 7 برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.
  • مجهز به لایه پولی پروپیلن می باشد که در برابر رطوبت مقاوم است. به همین دلیل در آب و هوای مرطوب دچار پوسیدگی نمی شود. از همین رو برای فضای بین کابینت ها بسیار مناسب می باشد.
  • به دلیل تکنولوژی این شیشه نور فضا را دو برابر می کند و باعث بزرگ تر جلوه دادن فضای داخلی می شود.
  • قابلیت شستشو دارد بدون اینکه رنگ آن کمرنگ یا آسیب ببیند.
  • رنگ های به کار رفته در این شیشه ها ارگانیک بوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد.
  • مقرون به صرفه بودن این محصولات می تواند یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و مزایای استفاده از این محصولات کاربردی باشد.

همان طور که در بخش بالا بیان کردیم این مزایا تنها بخشی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات می باشد. به همین دلیل باید بدانید که این محصولات دارای مزایای بیشماری هستند که به علت خارج بودن از حوصله قصد داریم این محصولات را برای شما عزیزان به طور خلاصه و مفید بیان کنیم.

 

 

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

نحوه تولید شیشه لاکوبل

ما این مطلب را با عنوان شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد فراهم آورده ایم. اما نمی توانیم از یکی از مهم ترین سوالات مطرح در این زمینه بگذریم. اون سوال هم این است که شیشه های لاکوبل چگونه تولید می شوند. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب تا برای شما به طور کامل این موضوع را شرح دهیم. ابتدا شیشه خام برش می خورد و طی فرآیندی یک سمت آن رنگ شده و شیشه رنگی می شود. سپس برای محافظ از رنگ شیشه از یک لایه ورق PVC جهت لمینت کردن استفاده می شود. برای نشکن کردن این شیشه سکوریت می شوند تا در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشد. برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه ها از شیشه فلوت استفاده می کنند.

مشخصات شیشه لاکوبل چیست ؟

یکی دیگر از مواردی که در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم مسئله مشخصاتی است که محصولات لاکوبل شده دارند. حتما این مشخصات می تواند برای شما جذاب باشد. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید. ما در مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد سعی می کنیم که کامل ترین اطلاعات ممکن را به صورت خلاصه و البته مفید در اختیار شما همراهان همیشگی شرکت کامادر ارائه دهیم. ما چهار مورد را به عنوان مهم ترین ویژگی های شیشه های لاکوبل در نظر گرفتیم که قصد داریم این موارد را در این بخش از مقاله برای شما شرح دهیم. این چهار مشخصه اصلی شیشه های لاکوبل شده عبارت اند از:

  • نشکن است و در صورت شکستن خطر سقط یا آسیب ندارد.
  • ضد خش
  • رنگ بندی متنوع ( دارای 30 رنگ )
  • قابلیت چاپ طرح های سفارشی

انواع شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل مات

این نوع شیشه لاکوبل نور را از خود عبور نمی دهد و مات می باشد. با توجه به سلیقه و نیاز مشتری از این نوع شیشه استفاده می شود.

شیشه لاکوبل ترنسپرنت

این نوع شیشه شفاف بوده و نور را از خود عبور می دهد. معمولا این شیشه پرطرفدار بوده و بیشتر در فروشگاهها و نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود.

شیشه لاکوبل تی

این نوع شیشه قابل سکوریت شدن را دارد و نشکن بود ه و در برابر حرارت زیاد مقاوم می باشد.

طرح های شیشه لاکوبل

در واقع این شیشه ها را می تواند به صورت طرح بندی های مختلفی پیاده سازی کرد. به این شکل نیست که یک شیشه تمام رنگی داشته باشیم. می توانیم شاهد یک شیشه باشیم که بخش هایی از آن دارای طرح های مختلفی می باشد. این طرح های می تواند طرح های دلخواه باشد. پس این شیشه ها را به شیشه های معمولی و یا رنگی اشتباه نگیرید. این شیشه ها می توانند کاملا شیشه چاپی باشند. که طرح های مورد نظر و مورد علاقه می توانید بر روی آنها چاپ کنید.

نصب و راه اندازی شیشه های لاکوبل

بعد ازآماده شدن شیشه ها در کارخانه و ایجاد جاساز و سوراخ در شیشه  ( در صورت لزوم ) برای نصب ارسال می شود. این شیشه ها با استفاده از چسب آکواریوم یا بست فیکس پوینت بر روی دیوار نصب می شود. اگر نگران نصب کلید، پریز یا سایر اکسسوری ها هستید می توانید بعد از نصب شیشه لاکوبل آن را بر روی شیشه نصب کنید. ما در ادامه مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مزایا

  • عمر طولانی دارد و قابلیت شکل گیری به صورت منحنی را دارد.
  • در برابر ضربه و حرارات 7 برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.
  • مجهز به لایه پولی پروپیلن می باشد که در برابر رطوبت مقاوم است. به همین دلیل در آب و هوای مرطوب دچار پوسیدگی نمی شود. از همین رو برای فضای بین کابینت ها بسیار مناسب می باشد.
  • به دلیل تکنولوژی این شیشه نور فضا را دو برابر می کند و باعث بزرگ تر جلوه دادن فضای داخلی می شود.
  • قابلیت شستشو دارد بدون اینکه رنگ آن کمرنگ یا آسیب ببیند.
  • رنگ های به کار رفته در این شیشه ها ارگانیک بوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد.

نصب

بعد ازآماده شدن شیشه ها در کارخانه و ایجاد جاساز و سوراخ در شیشه  ( در صورت لزوم ) برای نصب ارسال می شود. این شیشه ها با استفاده از چسب آکواریوم یا بست فیکس پوینت بر روی دیوار نصب می شود. اگر نگران نصب کلید، پریز یا سایر اکسسوری ها هستید می توانید بعد از نصب شیشه لاکوبل آن را بر روی شیشه نصب کنید. به گزارش شرکت کامادر این محصولات نوعی از شیشه پشت رنگی می باشد که معمولا برای دکوراسیون داخلی ساختمان و نمای بیرونی آن استفاده می شود. رالاکوبل با نور بازی می کند و چشم اندازهای جدیدی خلق می کند. به طور کلی می توان گفت که در ساخت این شیشه ها ابتدا شیشه خام برش می خورد و طی فرآیندی یک سمت آن رنگ شده و شیشه رنگی می شود. سپس برای محافظ از رنگ شیشه از یک لایه ورق PVC جهت لمینت کردن استفاده می شود. برای نشکن کردن این شیشه سکوریت می شوند تا در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشد. برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه ها از شیشه فلوت استفاده می کنند. ما می توانیم موارد ذیل را به عنوان مهم ترین مزایای شیشه های لاکوبل نام ببریم:

    • نشکن است و در صورت شکستن خطر سقط یا آسیب ندارد.
    • ضد خش
    • رنگ بندی متنوع ( دارای 30 رنگ )
    • قابلیت چاپ طرح های سفارشی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]