برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

شیشه سکوریت رفلکس چیست و چه انواعی دارد؟

شیشه سکوریت رفلکس یکی از محبوب ترین شیشه ها در بین انواع مدل مختلف شیشه میباشد . این شیشه به علت مقاومت و همینطور ایمنی بسیار بالا مورد استقبال بسیاری از از مردم قرار گرفته است . از دیر باز تا کنون شیشه ها مورد استفاده ی انسان ها قرار گرفته است . اما پیشرفت تکنولوژی این شیشه ها شامل تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است و انواع مختلف شیشه روز به روز به بازار آمد . از این شیشه ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . اما بهترین نوع شیشه شاید بی شک شیشه سکوریت رفلکس باشد . به این علت که نسبت به شیشه های خام و یا شیشه های معمولی هفت برابر قوی تر است و در برابر عواملی چون سیل و زلزله مقاوم است . این شیشه در بین بیشتر مردم به عنوان شیشه نشکن شناخته میشود . اما باید بدانید که شکستن خواص بارز شیشه ها است . و این شیشه هم اگر بیشتر از حد تحملش بهش فشار وارد شود شکسته میشود اما در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطر تبدیل میگیرد که به کسی آسیبی نمیزند. در ادامه ی مطالب زیر خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید .

1- شیشه سکوریت رفلکس چیست ؟ 

2- تولید این شیشه به چه صورت است ؟

3- برش زدن این شیشه چگونه است ؟

4- شیشه سکوریت رفلکس را چگونه تشخیص میدهند ؟

5- انواع این شیشه کدام است ؟

6- مزایای این شیشه چیست ؟

7- معایب این شیشه کدام است ؟

در ادامه ی مطالب همراه ما باشید تا توضیحاتی را در مورد هر یک از این مواردی که گفتیم بدهیم تا این شیشه را بهتر از قبل بشناسید و در مورد این شیشه بیشتر اطلاعات کسب کنید . در ادامه همراه ما باشید .

شیشه سکوریت رفلکس چیست ؟

باید این را بدانید که شیشه سکوریت رفلکس برای هر ساختمان و یا هر سازه ای کاربردی میباشد . باید این نکته را بدانید که این شیشه به دلیل دوام و همچنین مقاومت بسیار بالا یک محصول بسیار پر فروش در سال های اخیر شده است .

همانطور که گفتیم شیشه از دیر باز تا کنون مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است و در خیلی از جاها کاربرد دارد . به دلیل استفاده بسیار زیاده انسان از شیشه ها و خطرات ناشی از شکستن شیشه های خام . تولید شیشه سکوریت آغاز شد که هفت برابر مقاوم تر از شیشه های خام و یا شیشه معمولی میباشد . این شیشه همان شیشه خام و معمولی بوده که در کوره هایی با دمای بسیار بالا قرار میگیرد و به آن شوک الکتریکی وارد میشود .

همیشن شوک باعث میشود تا این شیشه مقاومت بسیار زیادی پیدا کند و در برابر عواملی چون باد های شدید ، ضربات سنگین بسیار مقاوم است . و همین ایمن بودن باعث میشود تا د رمکان های مختلفی از این شیشه ها استفاده کنیم . و همینطور با استفاده از این شیشه ها ایمنی را برای خود به ارمغان می آوریم به این علت که این شیشه ها بسیار مقاوم بوده .

و در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشود که برای کسی خطری و آسیبی را به همراه نخواهد داشت . به همین دلیل با استفاده از این شیشه ایمنی را برای خود به ارمغان می اوریم و این شیشه ها مانند شیشه های خام و معمولی نیست که در زمان شکستن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل شود . و این شیشه ها در مکان های بسیار زیادی کاربرد دارد .

با پیشرفت های زیاد و دسترسی آسان به این شیشه های متنوع مانند انواع رنگی ، پوشش دار باعث شده است تا ویژگی های زیبایی و ظرافت و همینطور در کاهش مصرف انرژی ، معاران را استفاده از انواع جدیدی از شیشه ها سوق بدهد . پس تا اینجای کار با شیشه های سکوریت رفلکس آشنا شدیم و ایمنی و مقاوم بودن آن ها درک کردیم.

تولید شیشه رفلکس چگونه است ؟

برای تولید شیشه سکوریت رفلکس ابتدا شیشه رفلکس مد نظر را در ابعاد و اندازه های مشخص شده برش میزنند . و بعد از آن که این شیشه ها در ابعاد و اندازه های مدنظر برش داده شد . به کوره های مخصوص شیشه سکوریت وارد میکنند .
این کوره ها با دمای بسیار زیاد میباشد . تا این شیشه ها به شیشه سکوریت تبدیل گردد. البته باید این نکته را به شما عزیزان بگوییم که برای تولید این شیشه دمای کوره نباید بالا تر از حد استاندارد مشخص شده باشد .
اگر این اتقاق رخ بدهد و شیشه در دمای بالا تر از حد استاندارد در کوره قرار بگیرد پودر میشود .باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که شیشه رفلکس در داخل کوره آب گیری میشود . و مقاومت این شیشه نیز بسیار بیشتر میشود . البته باید این راهم بدانید که برای تولید شیش خام و شیشه معمولی در کارخانه مقادیر بسیار زیادی آب مصرف میشود. 

برش شیشه سکوریت چگونه است ؟

باید این را بدانید که شیشه سکوریت رفلکس شده را نمیشود برش زد چون اگر این کار انجام شود شیشه پودر میشود و از بین میرود. باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که شیشه رفلکس را قبل از اینکه به سکوریت تبدیل شود بهتر است در ابعاد و اندازه های مشخص شده برش داده شود . و بعد از آن به سکوریت تبدیل شود . البته باید این نکته را بدانید که در شرکت کامادور شیشه سکوریت را تا چند میل میتوان برش زد . برای اطلاع بیشتر از برش شیشه سکوریت میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

شیشه سکوریت یکی از محبوب ترین شیشه ها در بین انواع مختلف شیشه میباشد که بسیار کاربردی و در عین حال به علت دوام و مقاومت بالا بسیار محبوب است و در خیلی از مناطق از این شیشه سکوریت ها استفاده میشود.

نحوه تشخیص شیشه سکوریت رفلکس چگونه است ؟

در حالت معمولی هم با یک نگاه میتوان متوجه فرق بین شیشه ساده و شیشه سکوریت رفلکس شد . اما اگر نتوانستید فرق این دو را تشخیص بدهید بهتر است به خود شیشه در شبانه روز و در هنگام تابش نور خورشید توجه کنید .

زمانی که این شیشه در خانه کار شده باشد در زمانی که خورشید میتابد و روز است شما میتوانید به راحتی از شیشه بیرون را نگاه کنید . و اگر در همان روز از بیرون خانه به داخل نگاه کنید نمیتوانید داخل خانه را ببینید و تنها ظاهر خود را میتوانید ببینید و این شیشه مانند آینه عمل میکند.

اما شی زمانی که نور خورشید برود این اتفاق برعکس میشود یعنی اینکه شما از در شب از داخل خانه نمیتوانید بیرون را نگاه کنید و زمانی که در شب به بیرون نگاه کنید تصویر خود را در آن خواهید دید . اما اگر همان در شب از بیرون داخل را نگاه کنید فضای داخل خانه را خواهید دید.
این بهترین راه برای تشخیص شیشه سکوریت رفلکس است.

مزایای شیشه سکوریت رفلکس چیست ؟

مزیت های این شیشه به شرح ذیل است :

1- باید بدانید که این شیشه ها در رنگ بندی های متنوع قادر به تولید است . و به همین دیلیل میتواند همه نوع سلیقه را پوشش دهد.

2- با استفاده از این شیشه ظاهری زیبا و شکیل و به روز را به ارمغان می آورید .

3- باز تاب نور خورشید با استفاده از این شیشه ها .

4- گرمای ورودی به فضای داخل خانه را در فصل های گرم کاهش میدهد و این یک مزیت بسیار فوق العاده میباشد .

5- داخل ساختمان در روز به راحتی قابل مشاهده نیست .

6- با استفاده از شیشه سکوریت رفلکس حرارت کاهش پیدا میکند و اشعه رادیواکتیو ب داخل ورود نمیکند و باز تاب میشود.

7- در فصل های گرم سال باعث میشود تا حرارت به داخل خانه نیاید و این یک راندمان بسیار خوب برای وسایل های سرمایشی میباشد .

8- کاربرد این شیشه بسیار زیاد است و از شیشه های رفلکس در ساختمان های مسکونی و تجاری و … میتوان استفاده کرد و محدودیتی ندارد .

9- برای زیبایی و دکوراسیون بسیار مناسب است .

10- استفاده از این شیشه برای ساختمان های اداری و تجاری بسیار گزینه مناسبی میباشد . که به زیبایی نمای ساختمان کمک ویژه ای میکند.

11- با دوام و بسیار مقاوم است .

اما هر محصولی در کنار مزیت هایی که دارد یکسری معایبی هم دارد . برای همین محصولی که کمترین معایب را داشته باشد خود یک مزیت به حساب می آید . در ادامه ی مطالب سعی داریم تا در مورد معایب شیشه سکورتیت رفلکس هم توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

معایب شیشه رفلکس چیست ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم هر محصولی دارای یکسری مزیت ها و یکسری ایرادات میباشد که هر محصولی که کمترین معایب را داشته باشد خود یک مزیت به حساب می آید . در مطالب بالا از مزیت های شیشه رفلکس برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دادیم . در ادامه ی مطلب سعی داریم تا در مورد معایب شیشع رفلکس توضیحاتی را خدمت شما عزیزان بگوییم در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

1- باید این را خدمت شما عزیزان بگوییم که مهم ترین و اولین معایب این شیشه ها کاهش نور ورودی به ساختمان است .

2- کمی از لحاظ قیمت نسبت به سایر شیشه ها بالتر است .

3- استفاده از این شیشه اجازه ورود نور به داخل ساختمان را نمیدهد .

قیمت شیشه سکوریت رفلکس به ستگی به ابعاد و اندازه هایی دارد که قبل از سکوریت شدن نیاز است برش بخورد . برای همین به صورت دقیق نمیشود یک قیمت واحدی را برای این شیشه ها در نظر گرفت چرا که هر پروزه با پروژه دیگر متفاومت است . برا ی همین بهتر است شما عزیزان با شرکت کامادور ئ=در ارتباط باشید و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید . تا کارشناسان ما شما را در این باره راهنمایی کنند و قیمت دقیق را خدمت شما عزیزان اعلام کنند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]