برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

شیشه سکوریت برنزی : نصب و تحویل یک روزه

شیشه های سکوریت رنگ برنز لطافت و زیبایی خاصی به شیشه می بخشد و به یکی از ویژگی های مثبت آن می افزاید.آیا از این شیشه تنها با هدف زیبایی استفاده می شود؟با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا شیشه برنزی را انتخاب کنیم؟

زمانی فرا می رسد ، شیشه سکوریت با رنگ برنزی ، جایگزین شیشه های معمولی می شود. شاید زمان تغییر یا به روزرسانی باشد. این شیشه ها علاوه بر زیبایی دارای استحکام بیشتری است. ما سفارشات هر یک از مشتریان خود را با توجه به ابعاد خاص آنها تولید می کنیم تا مناسب فضای آنها باشد. مجموعه ما تجهیزات ، تکنیک ها و صنعتگران بسیار ماهر لازم را برای تولید و نصب این نوع شیشه ها در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

شیشه سکوریت برنزی

شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرشیشه سکوریت، کرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

جنس شیشه سکوریت برنزی

جنس شیشه برنزی از سکوریت لمینت است .این نوع شیشه در صورت شکستن خرد نمی شود و بهم می چسبد. این شیشه از چند لایه از پلی وینیل بوتیرال (PVB) و اتیلن-وینیل استات (EVA) تولید می شود. که باعث می شود حتی در هنگام شکسته شدن، لایه های شیشه را بهم پیوسته نگه می دارد و از خرد شدن شیشه به قطعات تیز بزرگ جلوگیری می کند.

از این نوع شیشه ها  هممچنین برای افزایش درجه عایق صوتی یک فضا استفاده می شود ، جایی که در مقایسه با شیشه های معمولی  با همان ضخامت میزان صدا را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. برای این منظور از ترکیب ویژه “آکوستیک PVB” بین لایه هااستفاده می شود. در مورد مواد EVA ، هیچ ماده صوتی اضافی مورد نیاز نیست ، زیرا EVA خود عایق صدا را فراهم می کند. ویژگی خاص شیشه های لمینت اینست که لایه های PVB و EVA می تواند اثرات مخرب اشعه ماورا بنفش را مسدود کند. لایه ترموست EVA می تواند 99.9٪ از اشعه UV را مسدود کند.

کاربرد شیشه سکوریت لمینت برنزی

از شیشه های سکوریت لمینت به طور معمول در مواقعی که احتمال برخورد انسان وجود دارد یا برای کاربردهای معماری ،استفاده می شود. از این شیشه ها در درب ورودی ساختمان ، پنجره ها درب فروشگاهها و شیشه حمام استفاده می شود. سایزهای شیشه سکوریت برنزیبا توجه به کاربرد این شیشه ها در سایزهای  4 ، 6 ، 10 میلی متر موجود است.لطفا توجه داشته باشید هرچه شیشه ضخیم تر باشد ، رنگ آن عمیق تر است.

 

 

قیمت شیشه سکوریت

قیمت هر مترمربع شیشه سکوریت برنزی از 480،000 تومان شروع می شود. از زمانی که شما این شیشه را سفارش دهید تا زمان تحویل و نصب آن 24 ساعت بیشتر زمان نمی برد.

نصب شیشه سکوریت برنزی

نصب این نوع شیشه نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.کارشناسان ما این شیشه را در سریعترین زمان نصب می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]