برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

شیشه ریلی بالکن : بالکن ها، بخشی از آپارتمان ها هستند که افراد می توانند با بهره گیری از آنها، از داخل خانه ی خود، نمای بیرون را مشاهده کنند. حالا فرض کنید که این بالکن ها، شیشه‌ای باشد و شما ۲۴ ساعت شبانه‌روز، دسترسی به ویوی بیرون را داشته باشید؛ چقدر می تواند جالب و هیجان انگیز باشد! با پیشرفت صنعت ساختمان سازی امروزه برای بالکن ها، شیشه هایی تعبیه می‌شوند که مزایای فراوانی دارند. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع شیشه بالکنی و کاربرد آن بیشتر آشنا کنیم.

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا با شیشه ریلی بالکن بیشتر آشنا شوید .

ماتیک تلسکوپی کامادور : یکی از انواع درب های اتوماتیک، درب تلسکوپی می باشد که برای ورودی هایی با فضای محدود ، فضاهایی باریک مانند راهروها کاربرد فراوان دارد.در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این محصول بدانید.

انواع حفاظ شیشه ای برای بالکن

شیشه ریلی بالکن

شیشه ریلی بالکن یا بالکن شیشه ای، یک حفاظ و پوشش برای تراس برج ها و آپارتمان‌ها است. البته وقتی می گوییم پوشش، نباید به اشتباه فکر کنید که این شیشه ها جلوی دید شما را از بالکن می‌گیرند. بلکه منظور پوششی برای عوامل آزاردهنده و مضر است.

انواع بالکن ساختمان

این بخش به طور معمول از واحد دوم به بالا در آپارتمان ها قرار می گیرد. سازه‌های بالکن، انواع متفاوتی دارد. ۱_بالکن مصنوعی

۲_بالکن کاذب

۳_بالکن واقعی

۴_بالکن سرپوشیده

۵_بالکن نیم اشکوپ

استفاده از حفاظ شیشه ای برای هر نوع از این بالکن ها، منجر به ایجاد زیبایی بی نظیر و حفظ حریم خصوصی و برخورداری از چشم اندازی بی نهایت، از فضای موجود می شود.

مزیت های شیشه بالکن یا بالکن شیشه ای

استفاده از حفاظ شیشه ای برای شیشه ریلی بالکن ها، مزایای فراوانی دارد.از جمله:

۱_عایق حرارت و انرژی

۲_جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به خانه

۳_عایق صوت و صدا

۴_جلوگیری از ورود حشرات موزی به منزل

انواع شیشه ی بالکن

شیشه های بالکن را در تقسیم بندی های مختلفی می توان قرار داد.

  1. جنس شیشه ی بالکن

حفاظ شیشه ای بالکن را می توان در هر جنسی انتخاب و تهیه کرد. شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت و یا شیشه های لمینت. اما با توجه به حساسیت این بخش از منزل، باید شیشه ایی را انتخاب کنیم که از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد. برای این منظور بهتر است از شیشه ی لمینت و یا محاسبه قیمت شیشه سکوریت یا شیشه میرال، که به شیشه های نشکن معروف هستند، استفاده کرد.

     2.شیشه بالکن بدون قاب

این نوع از شیشه ریلی بالکن ها، به شما یک ویوی بی نظیر از محیط می دهد.

         3.نرده شیشه ای بالکن

قطر این نرده های شیشه ایی، معمولا ۱۰ میلیمتر است و از نوع معمولی بزرگ تر است. در این نوع از نرده ها، معمولاً از سکوریت یا شیشه نشکن استفاده می شود.

      4.شیشه بالکن تاشو

یکی از زیباترین نوع محفظه های بالکن، شیشه ی بالکن تاشو است. این شیشه ها در هنگام باز شدن، یک به یک بر روی همدیگر قرار می گیرند و محیط را بسیار کم اشغال میکند.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است. با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

انواع شیشه بالکن چیست ؟

شیشه ریلی بالکن : همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم شیشه بالکنی در تهران  دارای انواع مختلفی میباشد و همچنین در رنگ های مختلف نیز قابل عرضه است . شیشه بالکنی را میتوان با توجه به ابعاد و اندازه محیط بالکن میتواند طراحی شود . در ادامه انواع مختلف شیشه بالکنی را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت .

1- شیشه بالکن پنجره ای : 

یکی از انواع شیشه بالکن و خرید شیشه بالکن ، شیشه بالکن پنجره ای میباشد . البته این سازه به عنوان بالکن پنجره ای نیز شناخته میشود به این علت که میتوان آن را مانند پنجره باز و بسته کرد . البته باید این را دانست با اینکه میشود بالکن پنجره ای را مانند پنجره باز و بسته کرد . اما نمیشود ان را یک پنجره ی عادی دانست .

به این علت که تمام مزیت های شیشه بالکنی را به همراه دارد . شیشه های این پنجره دارای فریم های بزرگ و پهنی میباشد . که جلوی دید را تا حد بسیار زیادی میگیرد . این نوع سازه را در مواقع دلخواه به راحتی میتوان باز بسته کرد . و همینطور این شیشه عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت میباشد . و همچنین از ورود حشرات هم جلوگیری میکند.

2- شیشه فریم لس یا همان شیشه بدون قاب : 

انواع شیشه بالکن : این شیشه هم یکی دیگر از انواع شیشه بالکنی در تهران میباشد . با نصب این سازه در بالکن و یا تراس میتوان محیط اطراف و منظره ی بیرون را ، به صورت کامل و شفاف تماشا کرد . به این علت که در این سازه از هیچگونه اتصال و پروفیل های متصل کننده استفاده نمیشود . با استفاده از این نوع سازه نیز شما عزیزان میتوانید از ورود حشرات موذی و آلودگی صوتی و آلودگی های هوا جلوگیری کند .

این سازه ها را میشود با سر خط و یا به دیوار متصل کرد . اتصال این سازه هیچگونه آسیبی به دیوار وارد نمیکند ، چرا که این سازه تنها از یک پنل ساخته میشود . و قطر این شیشه بین 8 الی 10 میلی متر است . فریم این سازه ها از جنس آلومینیوم و یا استیل است .

3- شیشه بالکنی نرده ای : 

یکی دیگر از انواع شیشه بالکن ، شیشه بالکنی نرده ای میباشد . این سازه در واقع نوعی نرده و محافظ است ، که از شیشه ساخته میشود و به عنوان نرده شیشه ای ترا نیز شناخته میشود . جنس این نوع نرده مانند دیگر انواع از جنس شیشه سکوریت میباشد . و مقاومت این شیشه ها نیز بسیار زیاد است و در واقع به این شیشه ها شیشه های نشکن نیز گفته میشود .

شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که دارد دارای کاربرد های بسیار فراوانی میباشد . و در این سازه های نامبرده استفاده میشود . استفاده از شیشه سکوریت در این سازه ها موجب به ارمغان آوردن ایمنی و حفظ سلامت جان افراد است . این شیشه در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود .

امروزه به جای استفاده از نرده های قدیمی از نرده های شیشه ای استفاده میشود . با استفاده از این نرده ها زیبای فوق العاده و منحصر به فردی را به وجود می آورید .

باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که این نرده های شیشه ای ، با استفاده از قطعات لولا ، و ریل آلومینیومی در کیفیت و دوام بالایی ساخته میشود . و در مقابل تغییرات آب و هوایی ، از خود هیچ گونه ضعفی نشان نمیدهد . از همین رو میتواند یک جان پناه بسیار مناسبی باشد .

4- شیشه باکنی ریلی : 

شیشه ریلی بالکن : یکی دیگر از انواع شیشه باکنی در تهران ، شیشه بالکنی ریلی میباشد . که با نام دیگر شیشه کشویی نیز شناخته میشود . این شیشه در حقیقت متشکل از ، چند پنل شیشه ای میباشد . این پنل ها توسط چرخ هایی که دارند . از بالا و پایین بر پروفیل ها سوار میشود .

این سازه به دلیل کاربری راحتی که دارد بسیار پرطرفدار و محبوب است ، باتوجه به نوع باز و بسته شدن ، شست و شو و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت و آسان است .

چرا از شیشه میرال برای شیشه بالکنی در تهران استفاده میشود؟

شیشه ریلی بالکن

شیشه ریلی بالکن ،  بالکن نوع متفاوتی از فضای خانه هستند در واقع بخش اساسی از جذابیت خانه شماست.

در واقع بالکن فضای بیرونی خانه است که از آن جدا نیست. برای بالکن از سازه های متفاوتی از جمله سیمان و نرده استفاده می شود اما آیا در همه فصول می توانید از فضای تراس خود استفاده کنید؟در پاسخ باید گفت خیر اما شیشه میرال برای این منظور استفاده می شود: 

• شیشه بالکن به ما این امکان را می دهد که در تمام طول سال از فضای باز لذت ببرید. 

• صرف نظر از آب و هوای متفاوت در طول سال، مزایای فراوانی را برای شما فراهم می کند.

می توانید صبحانه خود را در هوای آفتابی نوش جان کنید و از هوای بهاری لذت ببرید. یک فنجان چایی را در حالی که روی صندلی راحتی مورد علاقه تان نشسته اید،

می توانید از تماشای باران لذت ببرید. می توانید یک شام عاشقانه با شمع را در یک غروب پاییزی، در کنار تماشای باران و برف را در تراس شیشه ای خود داشته باشید. در فصل گرما می توانید شیشه ها را جمع کرده و در فصل سرما شیشه ها را باز کنید. 

• دارای قفل مخفی بوده بنابراین امکان سرقت وجود ندارد. 

• در برابر ضربه، زلزله و فشار هوا مقاوم است.

به خاطر همین علت های گفته شده در انواع  شیشه بالکن از شیشه های میرال یا همان شیشه های سکوریت استفاده میشود . برای خرید شیشه بالکن میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

مزایای شیشه ریلی بالکن چیست ؟

برای خرید شیشه ریلی بالکن و  برای اینکه بتوانید یک خرید خوبی داشته باشید اول از همه باید راجب انواع شیشه بالکن و مزیت های محصولی که برای خرید انتخاب کرده اید اطلاعات داشته باشید .

  • تمیز کردن واحدهای شیشه ای بالکن در داخل به راحتی و بدون نیاز به دسترسی از بالکن انجام می شود.دارای امنیت زیادی است و قفل می شود.
  • مانع از هدر رفتن انرژی سرما و گرما می باشد در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.
  • عایق صوتی بوده و صدای بیرون را کاهش می دهد. ( این مورد بخصوص برای مراکز تجاری که در مرکز شهر و پرترافیک واقع شده است مناسب است.)
  • مانع از ورود گرد و غبار ، باد و طوفان به فضای داخلی می شود.
  • شیشه ریلی بالکن فضای داخلی را بزرگتر کرده و زیبایی خاصی به طراحی می بخشد.
  • باعث افزایش نور داخلی می شود و فضا را روشن تر می کند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]