برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

شیشه دور دوشی

شیشه دور دوشی این روز ها یکی از سازه های بسیار محبوب و پرطرفدار میباشد ، حتما می دانید که امروزه دکوراسیون و نمای داخلی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از محبوب ترین و یکی از بهترین متریال های دکوراسیون و نما سازی در یکی از خصوصی ترین مکان های منزل بپردازیم.

حتما شما هم علاقه دارید که از زمان استحمام خود نهایت لذت را ببرید و بیشترین استفاده را ببرید. به همین دلیل نیاز دارید که این بخش از منزل را به بهترین شکل ممکن بیارایید.

1- شیشه دور دوشی

2- شیشه دور دوشی آیا مقاوم است ؟

3-کاربرد های شیشه دور دوشی چیست ؟

4- مزایای شیشه دور دوشی چیست ؟

5- مقاومت شیشه دور دوشی چقدر است ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد شیشه دور دوشی برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با شیشه حمام به خوبی آشنا شوید .

شیشه دور دوشی / شیشه حمام

شیشه دور دوشی چیست ؟ به قسمت جدا کننده قسمت دوش سرویس بهداشتی از ما بقی محیط سرویس بهداشتی ، به اصطلاح عامیانه شیشه حمام گفته میشود . باید این نکته را توجه داشته باشید که در ساخت شیشه حمام در تهران باید از مواد ضد آب استفاده میشود . به این علت باید از مواد ضد آب استفاده شود که در محیط مرطوب از خود مقاومت نشان دهند و پوسیده و خراب نشوند .

فلز های آلومینیوم ، برنج های آبکاری شده ، پلاستیک و استیلنس استیل ، در پارتیشن حمام جایز است . برای پروفیل های دیواری و یا پروفیل های ریلی ، معمولا از آلومینیوم های آنادیز شده به علت این که استحکام بالایی دارد . استفاده میشود . باید این نکته را بدانید که برای ساخت غلطک های ریلی ، که نیاز به مقاومت بالا در برابر خوردگی دارند ،  از برنج های آبکاری شده استفاده میشود .

برای ساخت دستگیره و بازو های نگه دارنده شیشه به علت نیاز به ظاهری زیبا و جذاب و مدرن و همچنین استحکام نسبتا خوب از استیلنس استیل استفاده میشود .

در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد داریم ابتدا به این شیشه ها بپردازیم و بررسی کنیم که این محصولات چه کاربرد ها و مزایایی می توانند داشته باشند. اما اجازه دهید در ابتدا بپرسیم که این محصولات چه محصولاتی هستند.

همان طور که می دانیم و از نام این محصولات مشخص است این محصولات شیشه هایی هستند که از آنها برای ساخت کابین دوش استفاده می شود. این محصولات از جنس شیشه هستند. این مسئله به این معنا است که این محصولات از بهترین متریال های ممکن هستند و دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند.

این زیبایی تاثیر گذار باعث می شود بسیاری از افراد قصد کنند که این محل زیبا را برای خانه خود و خصوصی ترین بخش از منزل خود ایجاد کنند. از همین رو این محصولات بیش از سایر محصولات در فضای مجازی طرفدار پیدا کرده است و جست و جو های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

دلیل این همه استقبال این است که ما مقاله بررسی مزایای شیشه حمام   را برای شما عزیزان فراهم کنیم. چرا که حتما مزایای بیشمار یک محصول موجب می شود این محصول بتواند تا این حد بین مردم پر طرفدار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش ساخت و نصب شیشه های حمام و کابین دوش می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه کامادر تماس حاصل نمایید. ما به صورت تمام وقت پاسخ گوی شما هستیم.

شیشه دور دوشی چقدر مقاوم است ؟

مقاومت شیشه دور دوشی : سوالی که در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد بررسی آن را داریم این است که آیا شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش ایمن می باشد؟ حتما ایمنی یکی از مهم ترین مواردی است که شما آن را به عنوان ضمانتی می خواهید. چرا که همسر و فرزند و یا فرزندانتان به حمام رفت و آمد دارند.

اگر فرزند شما سن کمی داشته باشد و امکان دارد که شیطنت کند و ضربه ای به شیشه بزند، خوب اگر این شیشه بشکند چه اتفاقی می افتد؟ آیا خطری می تواند جان فرزند یا خود شما را تهدید کند؟

باید به شما بگوییم کاملا حق دارید که نگران باشید. اما جایی برای نگرانی نمی باشد. چرا که جنس شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش و حمام شیشه ای از جنس شیشه هایی بسیار مستحکم و بسیار قوی به نام شیشه سکوریت می باشد.

به همین دلیل این شیشه ها که عموما با ضربه بچه های کوچک نمی شکند. اگر هم با ضربه ای به صورت اتفاقی شیشه بشکند به قطعات بسیار خورد و بی خطری تبدیل می شود که موجب می شود خطری برای افراد نداشته باشد. به همین دلیل جای نگرانی نیست و شما می توانید با امنیت بالا از این محصولات استفاده کنید.

در نتیجه می توانیم بگوییم یکی از مهم ترین مزایای شیشه حمام در تهران و استفاده از این محصولات این است که این شیشه ها دارای امنیت بسیار بالایی هستید و این موضوع می تواند موجب افزایش آسایش شما باشد و شما از این محصولات با خیالی آسوده استفاده نمایید. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

در اداه ی این مقاله همراه ما باشید تا موارد دیگر شیشه حمام در کرج را باهم بررسی کنیم تا با شیشه حمام در شیراز به طور کامل آشنایی پیدا کنیم .

کاربرد های شیشه دور دوشی چیست ؟

کاربرد های شیشه دور دوشی : یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از این شیشه ها این است که در ساخت و راه اندازی کابین دوش در حمام شما مورد استفاده قرار می گیرد. البته این محصولات فقط در حمام های خانه ها مورد استفاده نمی باشد بلکه در استخرهای عمومی نیز می توانیم از این محصولات استفاده کنیم. البته جایی برای نگرانی نیست. چرا که می توانیم با کمک شیشه سندبلاست کار کنیم که درون این محیط دیده نشود. به همین دلیل می توانیم از این محصولات به راحتی استفاده کنیم.

مزیت های شیشه دور دوشی

همانطور که میدانید هر محصولی که تولید میشود دارای یکسری مزیت ها میباشد که شیشه حمام هم از این قضیه جدا نیست و یکسری مزیت های خیلی خوبی دارد . که در این بخش از نقاله سعی داریم تا در مورد مزیت های شیشه حمام به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با مزیت های این سازه آشنا شوید . و بدانید که این سازه چه مزیت هایی دارد .

زمانی که مزیت های یک محصول را بدانید خیلی راحت تر میتوانید در انتخاب خود عمل کنید و از زیبایی و مزیت های محصولی که خریداری میکنید نهایت لذت را ببرید .

در این بخش از مقاله قصد داریم که مزایای شیشه حمام را مورد را بررسی قرار دهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید . در این بخش قصد داریم که برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات را برای شما شرح دهیم. مزایای استفاده از این محصولات عبارت اند از :

بالاخره رسیدیم به بررسی مزایای شیشه حمام و مسئله ای که در ابتدا نیاز داریم. در بخش اول به ایمنی و امنیت بالای این شیشه ها به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها اشاره کردیم. بنابراین همچنان اشاره می کنیم که این محصولات دارای امنیت بالایی می باشد.

امکان استفاده از شیشه چاپی در ساخت کابین دوش که کمک می کند این محصولات بسیار زیبا تر شود.

امکان استفاده از طرح های متنوع و رنگ بندی ها متنوع در ساخت کابین دوش و استفاده بسیار بهینه از این محصولات می تواند کاربردی باشد. از این موضوع می توانیم به عنوان دیگر مزایای شیشه حمام اشاره کنیم.

قابلیت استفاده در منازل مسکونی و استخر های عمومی و همچنین حمام های عمومی که می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد.

مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین نصب و راه اندازی که می تواند یکی از مهم ترین مزایای این محصولات باشد.

تنوع در پیاده سازی انواع حالت های باز و بسته شدن محصولاتی که از آنها استفاده می کنیم.

امکان استفاده از پارتیشن شیشه ای در ساخت کابین دوش که می تواند منجر به پارتیشن بندی حمام می شود.

ادارای قابلیت بسیار بالا می باشد.

در این بخش از مقاله با مزیت های شیشه حمام  آشنا شدیم و دانستیم که این محصول چه مزیت های را دارد .

میزان مقاومت شیشه حمام یا شیشه دور دوشی چقدر است ؟

مقاومت شیشه هایی که در ساخت کابین دوش مورد استفاده قرار می گیرد تا چه اندازه مقاوم هستند؟ میزان مقاومت این شیشه ها بر اساس جنس ساخت شیشه می تواند متفاوت باشد. قطعا که در ساخت کابین دوش از شیشه های خام یا معمولی استفاده نمی شود. این محصولات کاملا شکننده هستند و از آنها نمی توانیم استفاده کنیم. اما از شیشه های مختلفی می توانیم در ساخت این محصولات استفاده کنیم. یکی از این شیشه ها، شیشه سکوریت هستند.

این شیشه ها می توانند تا 7 برابر ضربه ها را به نسبت شیشه های معمولی تحمل کنند. اگر از شیشه لمینت استفاده کنیم میزان مقاومت تا دو برابر نیز بیشتر می شود. به همین دلیل باید به این مسئله اشاره کنیم که میزان ساخت این محصولات می تواند بر اساس انتخاب خود آنها باشد.

مشخصات شیشه دور دوشی چیست ؟

شیشه حمام  ، برای رعایت استاندارد های ایمنی باید حتما در این سازه از شیشه های سکوریت استفاده کرد . اما برای اینکه مقاومت این سازه بیشتر هم شود میشود از شیشه های سکوریت لمینت شده استفاده کرد . اما به درخواست بعضی از مشتریان هم میشود به جای شیشه از تلق هم استفاده کرد .

هر آنچه که مشتری بخواهد را با رعایت اصول ایمنی و در چهارچوب قوانین بین المللی انجام خواهیم داد .

ضخامت شیشه پارتیشن حمام

شیشه حمام  ، در این مورد باید خدمت شما عزیزان بگوییم که ضخامت شیشه سکوریت بسته به پروفیل و یراق استفاده شده ، میتواند از چهار میلی متر ، تا هشت میلی متر متغییر باشد . باید این نکته را هم خدمت شما بگوییم که ، هر چقدر مقدار پروفیل احاطه شده شیشه بیشتر باشد ، ضخامت شیشه را کمتر میکند ، در شیشه های تک و یا به اطلاح پاتریشن های حمام هتلی باید از ضخامت شیشه هشت الی ده میل استفاده کرد .

انواع مدل های شیشه حمام چیست ؟

در این بخش سعی داریم تا در مورد انواع مدل های شیشه حمام برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

1- شیشه حمام ریلی

2- شیشه حمام لولایی

3- شیشه حمام تک درب

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]