شیشه دودبند راه پله ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی این روزها به عنوان یکی از اصلی ترین و ضروری ترین اولویت هایی است که باید حتما اجرا و نصب شود تا یک ساختمان بتواند پایان کار خود را دریافت کند. به همین دلیل باید در مورد این شیشه و ضرورتی که استفاده از آن دارد برای شما بیشتر بگوییم تا شما بدانید که چرا استفاده از شیشه های دودبند در ساختمان هاه ضرورت دارد و هدف اصلی استفاده از این شیشه ها چیست. پیش از آن اجازه دهید فهرستی از آنچه خواهید خواند را به شما عزیزان معرفی کنیم:

جنس شیشه دودبند چیست؟

شیشه دودبند راه پله ساختمان های اداری و تجاری یکی از محصولات کاربردی هستند که این روزها برای گرفتن پایان کار هر ساختمان تازه تاسیسی وجود این محصولات ضرورت دارد. این محصولات همانطور که از نامشان پیدا است از جنس شیشه می باشند اما اینکه چه شیشه ای در ساخت این محصولات به کار می رود می تواند متفاوت باشد. اصلی ترین شیشه ای که در ساخت شیشه دودبند راه پله ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت می باشد.

این شیشه ها هم عایق حرارت و دود هستند هم مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. به همین دلیل معمولا برای ساخت یک شیشه دودبند از شیشه سکوریت استفاده می شود اما به جز شیشه سکوریت می توانید شیشه های دودبند خود را از جنس شیشه لمینت و یا از جنس شیشه های لاکوبل هم بسازید البته شیشه لاکوبل هم خود از شیشه سکوریت ساخته می شود.

کاربرد شیشه دودبند چیست؟

شیشه دودبند معمولا برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور ه از عنوان مقاله مشخص است شیشه دود بند راه پله ساختمان می تواند در راه پله های ساختمان های اداری، تجاری و یا مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. بلکه برای استفاده در تمامی این ساختمان ها ضرورت وجود دارد. از طرفی باید بدانید که شیشه های دودبند برای بیمارستان ها و برای مراکز درمانی هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما ضرورت استفاده از این شیشه ها در این ساختمان ها چه چیزی است؟

ضرورت استفاده از شیشه دودبند در ساختمان ها چیست؟

شیشه دودبند راه پله ساختمان به دو دلیل مشخص مورد استفاده قرار می گیرد. آتش سوزی در تمامی ساختمان ها ممکن می باشد به همین دلیل باید برای کاهش خسارت های جانی و مالی ساختمان ها بهترین تمهیدات اندیشیده شود.

تا بتوانیم به این واسطه از اینکه جان و مال افراد به خطر بیفتد جلوگیری کنیم. یکی از روش های جلوگیری از خسارت های جانی و مالی می تواند به کار گیری شیشه دودبند باشد. شیشه های دودبند می تواند به عنوان یک عایق برای جلوگیری از گسترش آتش و دود به سایر طبقات کمک کند.

وقتی آتش سوزی در یک ساختمان رخ می دهد دود غلیظی در محیط به وجود می آید که می تواند موجب بستن را های تنفسی سایر افرادی شود که آتش هنوز به آن بخش ها سرایت نکرده است، از طرفی آتش می تواند از طریق راه پله ها به سایر بخش های ساختمان هم نفوذ کند، همچنین گرمای حاصل از احتراق می تواند موجب شود که جان سایر افراد هم به خطر بیفتد.

استفاده از شیشه دودبند راه پله ساختمان می تواند به عنوان یک عایق بزرگ در برابر آتش عمل کند و مانع از این شود که آتش و دود و حرارت به سایر بخش های دیگر نفوذ کند به این ترتیب زمان برای مهار آتش ذخیره شده و جان افراد دیگر حفظ می شود و از خسارت های مالی و جانی کاسته می شود.

نصب و اجرای شیشه دودبند ساختمان

شیشه دودبند راه پله ساختمان باید با دقت بسیار زیادی نصب شود که در زمان وقوع آتش سوزی بتواند به عنوان یک عایق خوب عمل کند. به همین دلیل علاوه بر کیفیت شیشه به کار رفته باید یراق آلات استانداردی مورد استفاده قرار بگیرد و تمامی فرایند نصب هم باید با دقت بسیار کافی صورت بگیرد تا به این ترتیب بتواند از جان و مال سایر افرادی که در طبقات دیگر زندگی می کنند محافظت کند و عملکرد دستگاه های اعلام و اطفا حریق و آتش نشان ها را به خوبی کنترل کند.

برای نصب و اجرای شیشه دودبند راه پله ساختمان می توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر تماس حاصل نمایید. ما در این شرکت از ابتدا تا انتهای نصب و راه اندازی را با رعایت دقیق ترین نکات ایمنی پیگری خواهیم کرد. همچنین در پایان کار به شما ضمانت کیفیت هم می دهیم تا شما از کیفیت نصب صورت گرفته اطمینان حاصل نمایید و بتوانید به راحتی و با خیال راحت از این شیشه ها در بالاتری استانداردهای امنیتی استفاده کنید و نگران خسارت های جانی و مالی و جانبی نباشید.

قیمت شیشه دودبند

شیشه دودبند راه پله ساختمان می تواند برای شما کاربردهای زیادی داشته باشد. به همین دلیل باید از نظر قیمت دارای امکانات خوبی هم باشد تا شما بتوانید به راحتی این شیشه ها را خریداری و نصب نمایید.

محاسبه قیمت شیشه دودبند ساختمان بر اساس عوامل مختلفی می تواند متغییر باشد به همین دلیل ما در ادامه لینک دسترسی شما به این قیمت نهایی را در اختیار شما قرار می دهیم. با کلیک بر روی این لینک می توانید به راحتی استعلام قیمت نهایی را دریافت کنید و برای خرید این محصولات و ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

سخن پایانی

شیشه دودبند راه پله ساختمان برای تمامی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و درمانی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و از ضرورت ها و استانداردهای ساختمان سازی محسوب می شود که پایان کار منوط به داشتن این محصولات و نصب و اجرای آنها می باشد. از همین رو شما باید به خوبی با این شیشه ها و کاربرد و ضرورت های این شیشه ها آشنا باشید و همچنین باید بدانید که قیمت نهایی این شیشه ها برای ساختمان شما چقدر است تا بتوانید برای خرید این محصولات به راحتی اقدام نمایید و از مزایای استفاده از این شیشه ها بهره مند شوید.