شیشه بالکنی تاشو

شیشه بالکنی تاشو چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از جدید ترین پدیده های معماری و نما سازی ساختمان ها استفاده از دیوار های شیشه ای برای تراس ها و بالکن ها می باشد. شیشه های تاشو مورد استفاده برای بالکن که دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی می باشد. این شیشه ها عایق های حرارتی و رطوبتی هستند همچنین در برابر صدا نیز عایق های بسیار خوبی هستند که قابلیت جمع شدن دارند. یکی از مهمم ترین ویژگی های این محصولات این است که این امکان را برای ما فراهم می کند تا از فضای تراس در تمام فصول سال بتوانیم استفاده کنیم.

شرکت کامادر به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده شیشه بالکنی تاشو در تهران و با امکان ارائه خدمات به سراسر ایران در این مطلب قصد دارد به موضوعات ذیل بپردازد:

شیشه بالکنی تاشو چیست؟

کاربرد های این محصولات و بررسی مزایای آنها

بررسی قیمت این محصولات

پاسخ به سوالات متداول  شما

بنابراین به شما همراهان عزیز کامادر توصیه می کنیم ما را در ادامه این مطلب همراهی نمایید. همچنین شما می توانید در قسمت ارسال نظرات ذیل این پست ما را از نقطه نظرات خود آگاه نمایید. در ضمن شما می توانید از طریق شماره های تماس مندرج در سایت برای ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

شیشه بالکنی تاشو چیست

شیشه بالکنی تاشو یکی از بهترین راه حل‌هایی است که برای افزایش فضای باز در منازل و آپارتمان‌ها وجود دارد. این نوع شیشه‌ها به دلیل طراحی خاص و کاربردی که دارند، بسیار محبوب شده‌اند.

همان طور که گفتیم این محصولات پدیده های نوین معماری هستند که توانسته اند تحول بسیاری را در صنعت معماری نمای ساختمان به وجود آورند. این شیشه ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت باز و بسته شدن دارند. به گونه ای این سیستم طراحی شده است که دارای بخش های مختلفی برای باز و بست شدن می باشد. بنابراین به صورت دلخواه می توانیم نسبت به باز کردن یک یا دو یا حتی در فصول مناسب تمامی بخش های آن را باز کنیم. به همین دلیل شیشه بالکنی تاشو بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

از طرفی نوع چرخش و باز و وبسته شدن این بخش ها به گونه ای طراحی شده است که در زمان شست و شو و نظافت هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد و به راحتی عملیات شست و شو صورت می پذیرد. یکی از مهم ترین دغدغه ها در این شرایط این است که چهارچوب یا همان فریم این شیشه های تاشو بالکنی بر اثر تغییرات مداوم هوا دچار دفرمگی شوند. همچنین این نگرانی وجود دارد که بر اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نیز شوند. اما جای نگرانی نیست.

چرا که فریم این محصولات از جنس پروفیل آلمینیوم می باشد که با آلیاژ مقاوم و بسیار مستحکم آب کاری شده است. به همین دلیل و با استفاده از این سیستم تمامی نگرانی ها و دغدغه ها از بین می رود. این موضوع به عمر مفید استفاده از این محصولات اضافه می کند. شیشه بالکنی تاشو با پروفیل های آلمینیومی مقاوم در برابر تغییرات دما و و زنگ زدگی می باشد. به همین دلیل استفاده از این محصولات در تمامی شهر های کشور، به خصوص شهر های شمالی که دارای رطوبت بالایی هستند و بارندگی زیادی در آن وجود دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا از شیشه بالکنی تاشو استفاده کنیم؟

استفاده از شیشه بالکنی تاشو به دلایل زیر بسیار مفید است:

– افزایش فضای باز: با نصب شیشه بالکنی تاشو، می‌توانید فضای باز خود را به راحتی افزایش دهید. این نوع شیشه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا از فضای بالکن خود بهترین استفاده را ببرید.

– طراحی زیبا: شیشه بالکنی تاشو با طراحی خاص و زیبا، به دکوراسیون منزل شما اضافه می‌شود و ظاهر زیبایی به آن می‌بخشد.

– کاربردی بودن: شیشه بالکنی تاشو به دلیل کاربردی بودن، بسیار محبوب است. با نصب آن، می‌توانید به راحتی و با سرعت بیشتری به بالکن خود دسترسی داشته باشید.

کاربرد شیشه تاشو بالکنی

همان طور که از نام این محصولات مشخص است این محصولات در تراس ها و بالکن های خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی از ساخت این محصولات زیبا سازی نمای ساختمان ها بود. البته زمانی که از این محصولات در تراس ها استفاده می کنیم، این امکان برای ما به وجود می آید که در تمامی طول سال و در فصل های مختلف و در هر شرایط آب و هوایی بتوانیم از محیط بالکن ها استفاده کنیم. همچنین وجود شیشه بالکنی تاشو موجب می شود محیط تراس و بالکن از گزند باد و باران و گرد و خاک در امان باشد.

این مسئله کمک می کند آن محیط همیشه از نظر نظافت در شرایط مناسبی باشد. اکثر خانم ها به دغدغه شست و شو تراس خانه رو به رو هستند. محیطی که مدام در معرض باد و باران قرار دارد. همچنین گرد و غبار در این محل بسیار است. از طرفی به طور معمول ساکنین دیگر ساختمان اجازه شستن تراس با آب را نمی دهند چرا که آب به تراس آنها می ریزد. به همین دلیل اگر تراس شما با استفاده از شیشه بالکنی تاشو تزئین شده باشد این مشکلات بر طرف می شود.

همچنین قابلیت باز و بسته شدن تمامی بخش های این شیشه های تراس این امکان را برای شما فراهم می کند که بنا به شرایط آب و هوایی بخشی یا تمام شیشه بالکن را باز کنید و از آب و هوا لذت ببرید. همچنین می توانید در برخی از فصول سال به طور کامل این شیشه ها را ببندید و از ورود رطوبت و باد و باران به داخل تراس و بالکن جلوگیری نمایید.

قیمت شیشه بالکن تاشو

شیشه بالکن تاشو به عنوان یکی از محبوب ترین انواع شیشه های مورد استفاده در تراس های ساختمان های جدید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین پرسش های شما عزیزان بحث قیمت این شیشه ها می باشد. به همین شرکت کامادر در این مطلب قصد بررسی این مسئله را دارد. به طور کلی محاسبه قیمت شیشه های بالکنی تاشو بر حسب متراژ می باشد. همچنین نکته ی بسیار مهم در حین نیز جنس شیشه مورد استفاده در ساخت و طراحی شیشه بالکنی می باشد. برای این بخش از ساختمان شما می توانید هم از شیشه سکوریت استفاده کنید هم از سایر انواع شیشه های مستحکم.

اما به طور کلی می توان گفت یکی از مستحکم ترین انواع شیشه های موجود در بازار معمولا در ساخت شیشه بالکنی استفاده می شود. این شیشه های مستحکم به شیشه های ضد سرقت و یا شیشه های ضد گلوله نیز معروف هستند. اما در بازار نامی که برای این شیشه های مستحکم معروف است و مورد کاربرد قرار میگیرد، شیشه لمینت می باشد. این شیشه ها مانند شیشه های سکوریت طی مراحلی تولید می شوند. اما تفاوت آنها با شیشه سکوریت در میزان استحکام و مقاومت آنها می باشد.

چگونه شیشه بالکنی تاشو را نصب کنیم؟

نصب شیشه بالکنی تاشو بسیار آسان است. برای نصب آن، ابتدا باید اندازه بالکن خود را اندازه‌گیری کنید. سپس، شیشه بالکنی تاشو را با توجه به اندازه‌هایی که گرفته‌اید، سفارش دهید.

بعد از دریافت شیشه بالکنی تاشو، باید آن را نصب کنید. برای نصب آن، بهتر است از یک تکنسین مجرب استفاده کنید. تکنسین می‌تواند به شما کمک کند تا شیشه بالکنی تاشو را به درستی نصب کنید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از خرید شیشه بالکنی تاشو در شیراز  به این صفحه بروید.

در نهایت باید گفت، شیشه بالکنی تاشو یکی از بهترین راه حل‌هایی است که برای افزایش فضای باز در منازل و آپارتمان‌ها وجود دارد. با نصب آن، می‌توانید به راحتی و با سرعت بیشتری به بالکن خود دسترسی داشته باشید و از فضای باز خود به بهترین شکل استفاده کنید.

سوالات متداول شیشه بالکنی

برای نصب شیشه بالکنی تاشو تقریبا چقدر زمان مورد نیاز است؟

فرآیند آماده سازی سیستم شیشه بالکن در شرکت بزرگ کامادر حدود ۱۰ روز بطول می انجامد. اما نصب بالکن شیشه ای در محل پروژه به متراژ و شکل بالکن ارتباط و بستگی دارد.

آیا برای نصب شیشه بالکن به زیر سازی خاصی نیاز است؟

تیم فنی شرکت کامادر همواره تلاش مینماید وزن کل اجزای سیستم شیشه بالکن ریلی را به صورت مساوی روی کف و سقف تقسیم نمایند. از این جهت بهترین گزینه برای کف، سنگی با ضخامت ۳ سانتی متر است بطوریکه کاملاً تراز باشد. در قسمت سقف نیز اگر نبشی نمای ساختمان و یا خود سقف قابلیت تحمل وزن سیستم را داشته باشند فریم آهنی اجرا نمی شود. ولی اگر سقف ضعیف یا کاذب باشد نیاز است تسمه کشی و گاها قوطی کشی انجام شود.

ضخامت شیشه مورد استفاده در ساخت شیشه بالکن چند میلی متر است؟

برای ساخت شیشه بالکن ریلی شیشه با ضخامت ۸ میلی متر سکوریت ساده نشکن استفاده میشود. یراق آلات سیستم بالکنی ترک میباشد.

شیشه ۸ میلیمتر بهترین شیشه برای استفاده یراق آلات بالکن می باشد، این شیشه ها علاوه بر اینکه مقاومت بالا و همسانی نسبت به شیشه ۱۰ میلی متر دارند از وزن کمتری نسبت به شیشه های ۶ میلی متر برخوردار هستند. با ورود به سایت از اطلاعات دقیق این شیشه ها بازدید فرمایید.

ارتفاع ریل سیستم شیشه بالکنی چند سانتی متر است؟

ارتفاع ریل برای سیستم شیشه بالکن ریلی، ۶ سانتی متر است.

مقاومت شیشه بالکن تا چه حد است؟

مقاومت بالکن شیشه ای با توجه به نوع یراق آلات و پروفیل به کار رفته در سیستم و به ویژه ضخامت همچنین جنس شیشه تهیه شده که معمولا از نوع سکوریت نشکن می باشد میتواند متفاوت باشد. بالکن شیشه ای تولید شده و اجرا شده توسط شرکت کامادر نیز در برابر بادها و طوفان های شدید در مناطق باد خیز و برج های بلند مقاومت بالایی داشته و با توجه به کیفیت مواد اولیه مصرف شده از هر لحاظ گارانتی های لازم در این زمینه را ارایه می دهد.

امکان سندبلاست روی شیشه ها وجود دارد؟

بله شیشه سند بلاست بر روی شیشه ها متناسب با پروژه مورد نظر مشتریان وجود دارد.

امکان نصب شیشه بالکن به صورت شیشه دودی وجود دارد؟

بله شیشه بالکن در سه مدل شیشه دودی، سندبلاست و رفلکس وجود دارد.

بالکن شیشه ای مناسب چه مکان هایی است؟

سیستم بالکن شیشه ای که در حال حاضر بیشتر از نوع ریلی، متحرک و آکاردئونی است که یک سیستم کاملاً مدرن می باشد. این سیستم میتواند در فضاهایی مانند بالکن و تراس آپارتمان ها با ابعاد متفاوت، آلاچیق های سنتی در باغ رستوران ها، ویلا ها، مجموعه های ورزشی، فرهنگی و هنری نصب و اجرا شود.

آیا بالکن شیشه ای ریلی تنوع دارد؟

بله این محصول دارای سیستم های ریلی تاشو(شیشه بالکن) در سری های مختلف و همچنین سیستم اسلایدینگ و کشویی و بالکن شیشه ای عمودی است. شرکت کامادر در حال حاضر شیشه بالکن ریلی را با تنوع رنگ پروفیل و همچنین تنوع رنگ شیشه ارائه می دهد.

آیا بالکن شیشه ای قابلیت جا به جایی دارد؟

در کل سیستم شیشه بالکن قابلیت جا به جایی ندارد، چرا که مطابق با اندازه های دقیق و محاسبات خاص فضای خاصی طراحی و ساخته شده است. شیشه بالکنی که برای یک بالکن خاص طراحی و تولید شده به سبب اینکه شیشه های سکوریت قابلیت برش ندارند، صرفا برای همان محل قابلیت نصب دارد و انتقال و نصب به محلی دیگر امکان پذیر نیست، حتی اگر محل جدید در همان ساختمان و یا طبقات دیگر باشد. بالکن های هم شکل در یک ساختمان لزوما دارای اندازه های دقیق و مساوی هم نیستند.

آیا شیشه بالکن قابلیت شستشو دارد؟

بله برای نظافت بالکن شیشه ای می توان از شیشه پاک کن های معمولی استفاده کرد.

آیا به هزینه اعلام شده جهت اجرای شیشه بالکن ،هزینه دیگری در هنگام تحویل کار اضافه می گردد؟

قیمت های مورد توافق مشتری و کارفرما صرفا جهت استان تهران می باشد. بدیهی است همکاران و پرسنل شرکت کامادر برای اجرای کلیه سیستم ها در شهرستان ها، با احتساب هزینه های حمل و نقل قیمت ارائه مینماید.

ضخامت شیشه کشویی یا سیستم اسلایدینگ چند میلی متر است؟

شیشه به کار رفته در این سیستم با ضخامت ۱۰ میلی متر از جنس سکوریت به همراه پروفیل ایرانی و یراق آلات ترک ارائه میشود.

ضخامت شیشه ویترین تجاری چند میلی متر است؟

شیشه ویترین یا شیشه تجاری ریلی با ضخامت ۱۰ میلی متر و جنس سکوریت ارائه میشود. همچنین این سیستم دارای قفل سکوریت میباشد.

کارشناسی رایگان ایران بالکن چیست و مراحل سفارش

برای ثبت سفارش کافی است با ورود به سایت کامادر از رزومه شرکت، خدمات، برتری های تیم ما و نمونه کارها دیدن فرمایید. سپس برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل اجرا حاضر می شوند و متناسب با نیاز شما و شرایط ایده آل، نظرات خود را در رابطه با شیشه بالکن درخواستی، مطرح میکنند. در صورت تایید شما بر مبنای بهترین متریال، پیش فاکتور ارسال میشود و پس از تنظیم نهایی و تایید کارفرما و پرداخت بیعانه، تولید محصول آغاز می شود و در زمان توافقی در محل نصب و تحویل میگردد.

چرا شرکت کامادر گزینه ایده آل برای سفارش شیشه ریلی سکوریت میباشد؟

مشاوره رایگان در محل+مناسب ترین قیمت+استفاده از بهترین شیشه سکوریت و پروفیل. با ورود به سایت از مزایا و نمونه کارهای شرکت بزرگ کامادر بازدید نمایید.

امکان سندبلاست روی شیشه ها میباشد؟

بله هر طرح مورد تایید مشتری امکان سندبلاست دارد. شیشه دودی هم امکان نصب دارد

پروفیل سیستم بالکنی چیست؟

یراق سیستم بالکنی ترک میباشد. پروفیل آلومینیوم ایرانیست و قالب ترک است.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.