برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل موضوع مطلبی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. همان طور که می دانید یکی از به صرفه ترین و محبوب ترین محصولات حوزه فضا سازی و نما سازی داخلی در شرکت ها و اداره ها استفاده از انواع پارتیشن اداری می باشد. در این مقاله نیز قصد داریم یه یکی از انواع پارتیشن های مورد استفاده در اداره ها و دفاتر کاری بپردازیم به نام پارتیشن شیشه ای که بسیار محبوب است. این محصولات می تواند از جنس های متفاوتی داشته باشد. در این مطلب قصد پرداخت به یکی از انواع شیشه ها یعنی شیشه لاکوبل بپردازیم.

در ادامه این بخش از مطلب مروری خواهیم داشت بر آنچه که در این مقاله مطالعه خواهید کرد. ما این موارد را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم مشاوره و اطلاعاتی خوب و مفید را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. به این ترتیب شما راحت تر می توانید پارتیشن مد نظر خود را برای اداره و یا محل کارتان انتخاب کنید. مطالبی که در این مقاله خواهید خواهند به شرح ذیل است:

پارتیشن اداری

پارتیشن شیشه ای

مزایای پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن شیشه ای

شیشه لاکوبل

پارتیشن اداری

همان طور که می دانید در این مطلب قصد بررسی ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل را داریم. اما در ابتدا بهتر است کمی در مورد پارتیشن های مورد استفاده در اداره ها بیشتر بگوییم و بررسی کنیم که اصلا این محصولات چه هستند و چه کاربرد ها و مزایایی را دارند. به طور کلی همه مدیران دوست دارند از محدودیت ها بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشند. در واقع استفاده بهینه و مناسب از فضای محدودی که وجود دارد می تواند نشانه ای از مدیریت موفق باشد.

این منابع محدود گاهی به فضای داخلی محیط اداری نیز مربوط می شود. جایی که شما در اداره یا شرکت خود چندین اتاق مجزا ئ مستقل برای پرسنل خود ندارید. در این شرایط و با گسترش کارتان حتما نیاز پیدا می کنید که نقل مکان کنید به دفتری بزرگ تر، اما یک راه حل ساده تر نیز برای شما وجود دارد. آنهم این است که محل اداره خود را پارتیشن بندی کنید. این موضوع باعث می شود در همان محل محدود خود بتوانید اتاق های مستقل و مجزایی را به وجود آورید و به هر واحد یا پرسنل خود بخشی از آن را اعطا کنید.

پارتیشن های مورد استفاده در اداره ها که به آنها پارتیشن اداری می گویند می تواند از جنس چوب یا از جنس شیشه باشد. همچنین می توان پارتیشنی را ساخت که به صورت تلفیقی از این دو عنصر ساخت شکل گرفته باشد. پارتیشن های ساخته شده با چوب را پارتیشن چوبی می نامند. این محصولات دارای زیبایی های خاصی هستند و همچنین مزایای بیشماری دارند. اما رفته رفته و با افزایش قیمت چوب محصولات دیگری جایگزین این پارتیشن های چوبی اداری شدند. که در ادامه حتما به آنها خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای

همان طور که در بخش بالای مطلب ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل بیان کردیم یکی از انواع این پارتیشن های مورد استفاده در اداره ها، پارتیشن شیشه ای می باشد. این محصولات همان طور که از نامشان پیدا است از جنس شیشه ساخته شده اند. اما آیا از همین شیشه های معمولی که ما می شناسیم یا نوع دیگری از شیشه ها؟ به طور کلی یک نوع شیشه بیشتر وجود ندارد و آنهم شیشه های معمولی یا شیشه های خام هستند. اما همین شیشه های معمولی در فرایند های مختلفی می توانند تبدیل به انواع گسترده ای شوند.

در ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل همان طور که میدانید از شیشه لاکوبل استفاده می شود. اینکه این شیشه ها چه هستند و دارای چه مزایا و ویژگی هایی هستند را در ادامه همین مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. اما آنچه را که لام است شما بدانید این است که پارتیشن شیشه ای اداری می تواند از تمامی انواع شیشه هایی که طی فرایند های مختلفی تهیه و تولید می شوند ساخته شود که شیشه لاکوبل یکی از این انواع می باشد. به طور کلی عموما از شیشه سکوریت در ساخت پارتیشن اداری شیشه ای استفاده می شود.

البته که شیشه های لاکوبل خود یکی از انواع شیشه های سکوریت هستند که دارای یک سری تفاوت های ظاهری می باشند. تفاوت هایی که در ادامه مطلب ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل حتما به آنها اشاره خواهیم کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما در این مطلب همراه ما باشید تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره هاب رایگان از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای پارتیشن اداری

در ادامه مقاله ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل به بررسی مزایای پارتیشن اداری رسیدیم و قصد داریم مزایای این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم. پیش از آن ذکر یک نکته ضروری می رسد که پارتیشن بندی فقط به اداره ها مربوط نمی شود و شما می توانید در منازل خود با استفاده از شیشه حمام و کابین دوش نیز یک پارتیشن مخصوص به محیط حمام را برای خود به وجود آورید. به همی دلیل وقتی از مزایای پارتیشن های مورد استفاده در اداره ها صحبت می کنیم می توانید این مزایا را به تمامی انواع این محصولات مرتبط بدانید.

در بخش اولی مهم ترین مسئله ای که بر خود لازم می دانید ذکر کنیم این است که همان طور که گفتیم این پارتیشن ها عموما از جنس شیشه های معمولی یا خام نیستند بلکه از جنس شیشه هایی مستحکم تر و قوی تر هستند به نام شیشه سکوریت که مزایای این شیشه ها در بخشی از موارد با مزایای پارتیشن اداری کاملا یکسان می باشد. در ادامه همراه کامادر در مقاله ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل باشید تا مهم ترین مزیت های پارتیشن های مورد استفاده در شرکت ها را بیان کنیم. این مزایای عبارت اند از :

  • استفاده بهینه از فضای محدود : اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای مطلب در این مورد توضیحاتی را به شما ارائه دادیم و به این مسئله به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از پارتیشن های اداری اشاره کردیم.
  • مقرون به صرفه بودن: مشخص است زمانی که شما از دفتر کار فعلی به دفتر کار بزرگ تر و دارای اتاق های بیشتر نقل مکان نکنید و فضای این دفتر را به کمک استفاده از پارتیشن اداری افزایش دهید هزینه های جا به جایی و خرید و اجاره دفتر بزرگ تری را پرداخت نخواهید کرد.
  • امکان تنوع در ساخت : در استفاده از این محصولات این امکان برای شما وجود دارد که بر اساس سلیقه دلخواه و البته محدودیتی که فضای داخلی دارد اتاق ها را از نظر سایز و موقعیت انتخاب کنید. این امکان تنوع موجب می شود که شکل ظاهری دفتر از نظر موقعیت واحد ها و همچنین اندازه هر واحد کاملا دلخواه با سلیقه شما باشد.
  • امکان تنواع در جنس پارتیشن ها : در ساخت این محصولات شما می توانید از متریال های مختلفی برای تولید استفاده کنید. این پارتیشن ها می توانند ازجنس چوب، شیشه و یا تلفیقی از این دو، از جنس گچ و یا از جنس الومینیوم باشند. این تنوع به شما کمک می کند که راحت تر و بر اساس سلیقه شخصی خودتان دست به انتخاب بزنید.
  • امکان استفاده از انواع شیشه ها در ساخت آنها : برای ساخت این محصولات شما می توانید از انواع شیشه ها مانند شیشه لاکوبل، شیشه سکوریت، شیشه های طراحی شده یا همان شیشه سندبلاست، همچنین می توانید از انواع شیشه چاپی و یا محصولات دیگری نظیر انواع شیشه رنگی استفاده نمایید.
  • ایجاد فضای مستقل و خصوصی برای پرسنل : یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از پارتیشن اداری ایجاد فضای مستقل و مجزا برای پرسنل می باشد. به طوری که یم توانند به راحتی میز خود را انتخاب کنند.محیط دلخواه خود را داشته باشند، بدون مزاحمت برای سایر افراد کار خود را انجام دهند.
شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

مزایای پارتیشن شیشه ای

در این بخش از مطلب ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل قصد بررسی مزایای پارتیشن های شیشه ای را داریم. همان طور که می دانید پارتیشن های ساخته شده از جنس شیشه یکی از انواع پارتیشن ها هستند که بسیار محبوب می باشند. این محصولات به شدت دارای محبوبیت بالایی می باشند. میزان استفاده از این محصولات نسبت به نوع چوبی آنها بسیار بیشتر می باشد. اما این همه استفاده و استقبال از این محصولات به طور حتم بنا به دلایلی می باشد که می تواند آنها را در مزیت های این محصولات جست و جو کرد.

 به همین دلیل هم است که در این بخش قصد بررسی این مزایا را داریم. البته فراموش نکید که مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای تا بخش زیادی با مزایای استفاده از پارتیشن اداری یکسان می باشد. یعنی تمامی موارد در هر دو یکسان هستند، منظور ما از بررسی مزایای پارتیشن شیشه ای مزایایی است که این محصولات به نسبت پارتیشن های چوبی اداری دارند. در این مقوله شرایط متفاوت است زمانی که شما پارتیشن را برای فضای کاری و اداری خود راه اندازی می کنید از تمامی مزایای آن بهره مند می شوید.

اما زمانی که انتخاب می کنید جنس پارتیشن شما از چه باشد، هر یکی از این انواع با دیگری دارای تفاوت هایی است. به طبع هر یک نسبت به دیگری دارای مزایا و همچنین معایبی می باشد. اگر شما ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل را انتخاب کرده باشید در واقع یک پارتیشن شیشه ای دارید. بنابراین این محصولات دارای مزایی هستند که موجب شده است شما آنها را انتخاب کنید. یا اگر قصد دارید از شیشه برای ساخت پارتیشن خود استفاده کنید لازم دارید که مزایای آن را بشناسید.

به همین دلیل شرکت کامادر این مقاله را برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید از این طریق مزایای این محصولات را شناسایی کنید و بتوانید راحت تر نسبت به خرید و ثبت سفارش آنها اقدام کنید. مهم ترین مزایای رقابتی استفاده از شیشه در ساخت جدا کننده های فضای داخلی در اداره ها نسبت به استفاده از چوب، گچ و یا سایر متریال های مورد استفاده را در ادامه خواهید خواهند.

لیست مزایای پارتیشن شیشه ای

  1. زیبایی بیشتر : به طور حتم اگر شما ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل را انتخاب کرده اید به این دلیل است که این محصولات دارای زیبایی بسیار زیادی هستند. نه تنها شیشه لاکوبل که تمامی محصولاتی که از جنس شیشه ساخته می شوند دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. چرا که زیبا ترین و مدن ترین متریال ساخت شیشه می باشد. حتی در ساخت آلاچیق های بسیاری از باغ ها امروز از شیشه استفاده می شود چرا که آلاچیق شیشه ای دارای زیبایی بسیار زیادی می باشد.
  2. تنوع بسیار بالا : از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می توانیم به تنوع بسیار بالای این محصولات اشاره کنیم. شیشه های رنگی با انواع رنگ های دلخواه، شیشه های سندبلاست با انواع طرح های دلخواه و مورد پسند شما، شیشه های لاکوبل با انواع رنگ های انتخاب شده توسط شما، شیشه های اسپایدر، شیشه های هوشمند و یا شیشه های لمینت، و بسیاری از انواع مختلفی که شما می توانید برای استفاده از آنها کلی انتخاب داشته باشید.
  3. قیمت مناسب : این موضوع را می توان مهم ترینمزیت استفاده از ارتیشن شیشه ای نسبت به پارتیشن چوبی در نظر بگیریم. البته در ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل شاید شرایط قیمت بسته به متراژ کمی متفاوت باشد اما خوب به طبع زیبایی بسیار بیشتری را تجربه خواهید کرد.
  4. تنوع بالا در طرح شیشه ها : اگر از شیشه ها استفاده کنید در ساخت پارتیشن های اداری می توانید از طرح های زیادی را انتخاب کنید. برند و لوگوی مورد نظر شرکت خود را بر روی شیشه ها هک کنید. این مسئله می تواند یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها باشد.

شیشه لاکوبل

در ادامه مقاله ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل به خود شیشه لاکوبل رسیدیم. در این بخش قصد داریم بدانیم که این شیشه چیست؟ به گزارش شرکت کامادر این محصولات نوعی از شیشه پشت رنگی می باشد که معمولا برای دکوراسیون داخلی ساختمان و نمای بیرونی آن استفاده می شود. رالاکوبل با نور بازی می کند و چشم اندازهای جدیدی خلق می کند. به طور کلی می توان گفت که در ساخت این شیشه ها ابتدا شیشه خام برش می خورد و طی فرآیندی یک سمت آن رنگ شده و شیشه رنگی می شود. سپس برای محافظ از رنگ شیشه از یک لایه ورق PVC جهت لمینت کردن استفاده می شود. برای نشکن کردن این شیشه سکوریت می شوند تا در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشد. برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه ها از شیشه فلوت استفاده می کنند. ما می توانیم موارد ذیل را به عنوان مهم ترین مزایای شیشه های لاکوبل نام ببریم:

    • نشکن است و در صورت شکستن خطر سقط یا آسیب ندارد.
    • ضد خش
    • رنگ بندی متنوع ( دارای 30 رنگ )
    • قابلیت چاپ طرح های سفارشی

کاربرد شیشه لاکوبل

از این شیشه بیشتر در دکوراسیون داخلی از جمله موارد ذیل کاربرد دارد:

  • آشپزخانه
  • دیوار پذیرایی
  • پوشش اتاق خواب
  • شیشه حمام
  • پارتیشن اداری
  • آینه

همچنین در نمای ساختمان و دفاتر اداری و تجاری، مهدکودک استفاده می شود.

مزایای شیشه لاکوبل

در این بخش از مقاله ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل به معرفی مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها رسیدیم. این محصولات دارای مزایای بیشماری هستند که در این بخش قصد داریم به معرفی اجمالی و کوتاهی در خصوص مهم ترین مزایای این محصولات بپردازیم. این مزایا عبارت اند از :

  1. شیشه لاکوبل مات : این نوع شیشه لاکوبل نور را از خود عبور نمی دهد و مات می باشد. با توجه به سلیقه و نیاز مشتری از این نوع شیشه استفاده می شود.
  1. شیشه لاکوبل ترنسپرنت : این نوع شیشه شفاف بوده و نور را از خود عبور می دهد. معمولا این شیشه پرطرفدار بوده و بیشتر در فروشگاهها و نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود.
  1. شیشه لاکوبل تی : این نوع شیشه قابل سکوریت شدن را دارد و نشکن بوده و در برابر حرارت زیاد مقاوم می باشد.

قیمت ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل

در این بخش قصد بررسی قیمت این محصولات را داریم. همان طور که می دانید در این بخش عوامل مختلفی هستند که می توانند بر روی قیمت نهایی این محصولات موثر باشند. برای مثال اینکه شما چه نوع شیشه لاکوبلی را انتخاب کنید. در بخش بالا متوجه شدید که شیشه های لاکوبل دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آنها از نظر قیمت نهایی با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند. به همین دلیل ابتدا شما باید یکی ار انتخاب کنید و بر اساس آن ما قیمت نهایی را به شما ارائه دهیم.

همچنین از دیگر انواع عواملی که می توانند بر روی قیمت نهایی موثر باشند، این است که شما چه متراژی را دارید و اینکه در نهایت چند اتاق مجزا را برای پارتیشن خود می خواهید. تمامی این موارد بر روی قیمت نهایی بسیار موثر هستند و شما باید تمامی این موارد را ابتدا با کارشناسان ما در ارتباط بگذارید و در نهایت کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات لازم در این خصوص قیمت نهایی را به شما عزیزان ارائه می دهند و شما می توانید نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنید.

نمونه کار ها

پارتیشن بندی شیشه ای
انواع پارتیشن اداری با قیمت
ساخت پارتیشن اداری با شیشه لاکوبل
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]